Lyhyet vs. pitkät miehet

player95858340

Terp!

Naisten isku hallussa about kaikkineen yms, mutta kysyisinkin tässä etenkin lyhyemmiltä miehiltä vaikka asenne kunnossa onkin, että ovatko naiset paljon kuittailleet pituudestanne yms tälläistä vastaavaa?

Onko paljon myönteisiä kokemuksia että vaikka nainen lyhyeksi syytteleekin ja tiedät että hän ottaisi paaljon mielummin sinut pidempänä tai toisen pidemmän miehen niin olet jokatapauksessa onnistunut nimenomaan pitämään naisen ja aloittamaan vakavankin suhteen tämän kanssa?

Heittäkääpäs omia tarinoitanne tähän aiheesta, thänksss.

51

6890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaivas

aina miehen pituus.Jos mennää alle 170 niin paha homma.

• vaan ole

vaivannut naisystäväni 170 cm molemmin puolin. Lyhin ja ensimmäinen tyttökaverini oli 154 cm, vaimoni on 173cm. Mittaa mulla on 189cm ja kelpaisi vaikka 10 metrinen, kuten
        Ford Prefectille.

• gfjhjfgjfg

Minä olen 168cm eikä mitään mahdollisuuksia. Ei siinä mitkään urheilullisuudet, koulutukset, työpaikat, komeat kasvot, huumorintajut auta. Katso vaikka suomi24 treffipalstoja 90% vaatimuksena on vähintään 180cm pituus. Näin se on. Eri asia jos on joku julkkis, mutta sitähän ei lasketa. Sittenhän voi olla vaikka 150kg ihranorsu niin vientiä riittää.

• Bodyman -72
        gfjhjfgjfg kirjoitti:

Minä olen 168cm eikä mitään mahdollisuuksia. Ei siinä mitkään urheilullisuudet, koulutukset, työpaikat, komeat kasvot, huumorintajut auta. Katso vaikka suomi24 treffipalstoja 90% vaatimuksena on vähintään 180cm pituus. Näin se on. Eri asia jos on joku julkkis, mutta sitähän ei lasketa. Sittenhän voi olla vaikka 150kg ihranorsu niin vientiä riittää.

Itse olen 165 cm pitkä ja pituus ei minusta koskaan ole ollut ongelma. Tosin olen erittäin lihaksikas 20 bodailtuani ja painoa87kg. Tosin nainen joka minuun ihastuu on yleensä joko himo salitreenaaja tai itsepuolustuslajien harrastaja tai muuten ihailee lihaksikkuutta. Tosin ongelma on pikemmikin ollut se, etten kuitenkaan halua tuoda lihaksiani mitenkään esille ja toiselle ne ovat enempikin tärkeä asia kuin itselleni.
        Tosin todettakoon vielä että jokainen naisystäväni jonak kanssa olen seurustellut ovat olleet pituudeltaan välillä 152-169cm.

• niinpä niin
        Bodyman -72 kirjoitti:

Itse olen 165 cm pitkä ja pituus ei minusta koskaan ole ollut ongelma. Tosin olen erittäin lihaksikas 20 bodailtuani ja painoa87kg. Tosin nainen joka minuun ihastuu on yleensä joko himo salitreenaaja tai itsepuolustuslajien harrastaja tai muuten ihailee lihaksikkuutta. Tosin ongelma on pikemmikin ollut se, etten kuitenkaan halua tuoda lihaksiani mitenkään esille ja toiselle ne ovat enempikin tärkeä asia kuin itselleni.
        Tosin todettakoon vielä että jokainen naisystäväni jonak kanssa olen seurustellut ovat olleet pituudeltaan välillä 152-169cm.

Sinulla ei sitten ole niin komplekseja siitä asiasta että olet vähän lyhyemmän sortin miehiä.

Omalta kohdaltani muistan 80-luvulta sellaisen jonkun 170 senttisen miehen joka vähän bodaili ja jostain syystä aina tuppasi uhoamaan mimulle kun olimme samoilla ammattiin liittyvilä kursseilla. Molemmat painoimme tuolloin jotain 80kg tai ehkä vähän päälle, ja minä olen 182 cm pitkä. Kerran kun tämä kundi taas töni ja uhosi minulle, ja minulla kun jo alkoi olla mitta täysi tämän kundin uhoamista niin otin hänestä kuristusotteella päästä kiinni. Jumalauta sillä kundilla oli voimaa, enkä siksi meinannut uskaltaa hellittää kuristusotettani vaan piti vaan kiristää sen kuin jaksoi. Ajattelin niin että jos hellitän otteeni niin tämä kundi hyökkää hullun lailla päälleni, mutta toisaaalta jos jatkan kuristamista niin ties vaikka niska poikki häneltä menee. Se oli pirullinen tilanne kaikkinensa kun jo tappelusta tuollaisessa paikassa olisi voinut saada potkut kursseilta. Sitten kun päästin hänet tuosta kuristusotteesta niin tämän kundin pää oli ihan punainen ja pelästynyt katsekkin hänellä oli, ja ei hän sitten suoraan hyökännytkään päälleni vaan vasta vähän ajan päästä alkoi töniä mutta onneksi varoi kuitenkin tulemasta enää päälle, eikä hän sitten enää myöhemminkään minulle uhonnut.

• mies nönnönnöö

Paska olo.

Mites tän alottas. No, olen ollut naimisissa eli minut on kelpuutettu jopa aviomieheksi. Kaatoja 75.Olen hieman yli 30v. Seurustelusuhteita: avioliitto(monta vuotta), yksi 3kk ja muutama 2-4 viikon juttua.

Tällä hetkellä tapailen muutamaa naista,joiden kanssa puuhastellaan myös peiton alla.Mikään ei tunnu miltään enää. En tiedä sitten olenko itse aiheuttanut tilanteen ettei ole tapailut kestäneet,mutta jotain se nyt kertoo ettei pitkiä seurusteluita ole kuin yksi.Näistä nykyisistä en ole itse kiinnostunut seurustelumielessä.

Yhdenillan ja muutaman yön juttuja saa,mutta aina jossain vaiheessa tulee eteen tilanne,että homma päättyy. Eihän sitä kukaan nainen suoraan sano,mutta pituus se on joka häiritsee.Kaikkia muita syitä keksitään siihen tilalle. Pitäs olla luonteeltaan ja henkisiltä ominaisuuksilta joku yber mies kun on lyhyt mies.Jos oisin vaikka 180cm tällä näöllä niin naisia roikkus lahkeissa,mutta ei.

Eli lyhyesti virsi kaunis:olen kokenut sen rankasti ettei lyhyt mies kelpaa "elämän" mieheksi.

• älykästä..

Arvella kaiken pyörivän elämässään senttimetrien ympärillä... Just joo.

• verto

Naiset etsivät miehessä turvallisuutta ja pituus on miehelle helpoin tapa luoda se illuusio. Lyhyiden miesten onneksi voi olla turvallinen muullakin tapaa, kuten omaamalla korkean sosiaalisen statuksen tai vaikkapa aseenkantoluvan.
      Asenteesta se on kiinni.

-Nimimerkki Mies 167cm

• verto

Asenne tarkoittaa myös sitä ettei naisten kuittailua pituudesta oteta vastaan, vaan siirrytään seuraavaan.

Naisista pitkä mies ei ole turvallinen jos hän on pidempi kuin he itse, vaan jos hän on pidempi kuin muut miehet.

• marita**
        verto kirjoitti:

Asenne tarkoittaa myös sitä ettei naisten kuittailua pituudesta oteta vastaan, vaan siirrytään seuraavaan.

Naisista pitkä mies ei ole turvallinen jos hän on pidempi kuin he itse, vaan jos hän on pidempi kuin muut miehet.

En voi kyllä ymmärtää, miksi nainen haluaa reilusti itseään pidemmän miehen. Siis kyllä täytyy myöntää, tuollainen 180 olisi ihan jees 174 senttiselle naiselle, jotta jäisi vielä varaa korkkareille, mutta useimmiten olen seurustellut samanmittaisten tai lyhyempien kanssa. Jos mies on kovin paljon lyhyempi, ei tosin ole kiva jos on kovin hintelä muutenkin, vaan pitäisi sitten olla leveä ja harteikas mielellään. Mutta näistä kaikista on joustettu, hyvää miestä ei ole löytynyt siltikään.

• emmi-liisa
        marita** kirjoitti:

En voi kyllä ymmärtää, miksi nainen haluaa reilusti itseään pidemmän miehen. Siis kyllä täytyy myöntää, tuollainen 180 olisi ihan jees 174 senttiselle naiselle, jotta jäisi vielä varaa korkkareille, mutta useimmiten olen seurustellut samanmittaisten tai lyhyempien kanssa. Jos mies on kovin paljon lyhyempi, ei tosin ole kiva jos on kovin hintelä muutenkin, vaan pitäisi sitten olla leveä ja harteikas mielellään. Mutta näistä kaikista on joustettu, hyvää miestä ei ole löytynyt siltikään.

koskaan tajunnu miten joku nainen vois huolia itseään tosi paljon pidemmän miehen. Siinähän niska vääntyy... oikeestaan molemmilla.

• ihan noin ole
        verto kirjoitti:

Verto, enpä tosiaan haluaisi miestä, joka on pidempi kuin muut miehet. Kun on pieni ja hoikka nainen, lyhyt - oikeasti lyhyt - mies on paras. Toki painoa saisi olla enemmän kuin minulla. Turvallisuudentunnetta tulee ihan tarpeeksi, kun mies pystyy kantamaan ja näin pienen ja kevyen naisen kohdalla kuin itse olen, se onnistuu käytännössä keneltä mieheltä vain.

Muuten, seksi pystyasennossa takaapäin ei vaadi mitään korokkeita, kun mies on suunnilleen samanpituinen. Keskustelu ja suutelukin seisoen on huomattavasti mukavampaa lyhyen mienen kanssa.

• kommentoida

että aseenkantolupa ei tuo minulle ainakaan turvallisuutta. Pikemminkin päinvastoin; ajattelisin että mikäköhän vinksahtanut tuokin on, kun pitää ase olla.
        En siis pidä miehistä jotka harrastavat aseita.
        Olkoon se ase sitten minkäpituisella miehellä tahansa, ja varsinkin jos niitä on vieläpä monia..... hyi olkoon!

• ----
        ihan noin ole kirjoitti:

Verto, enpä tosiaan haluaisi miestä, joka on pidempi kuin muut miehet. Kun on pieni ja hoikka nainen, lyhyt - oikeasti lyhyt - mies on paras. Toki painoa saisi olla enemmän kuin minulla. Turvallisuudentunnetta tulee ihan tarpeeksi, kun mies pystyy kantamaan ja näin pienen ja kevyen naisen kohdalla kuin itse olen, se onnistuu käytännössä keneltä mieheltä vain.

Muuten, seksi pystyasennossa takaapäin ei vaadi mitään korokkeita, kun mies on suunnilleen samanpituinen. Keskustelu ja suutelukin seisoen on huomattavasti mukavampaa lyhyen mienen kanssa.

on persjalkainen. Ollaan miehen kanssa saman mittaisi tai minä olen sentin pidempi ja minulla on pitkät sääret. Ja rehellisesti kyllä lyhyys miehessä jonkinlainen vamma on, ei sytytä pätkät niin lainkaan. Ei ihmekään kun tulee katselleeksi muita miehiä kuin omaansa. Mikäköhän mielenhäiriö mullakin oli kun tuollaisen pätkän otin.

• mies 193cm
        kommentoida kirjoitti:

että aseenkantolupa ei tuo minulle ainakaan turvallisuutta. Pikemminkin päinvastoin; ajattelisin että mikäköhän vinksahtanut tuokin on, kun pitää ase olla.
        Olkoon se ase sitten minkäpituisella miehellä tahansa, ja varsinkin jos niitä on vieläpä monia..... hyi olkoon!

helppoo ku on pitkä tumma ja komee

• ase tee
        kommentoida kirjoitti:

vinksahtanutta, vaan asenne. Kyl meiltäki pari pyssyä löytyy. Ne on vaan tarkotettu linnuille ja pupuille. Oottelen innolla syksyä ja kyyhkyspaistia, nami. Mut kyse oli jotain pituudesta, eikä sillä ole väliä, ihminen ratkaisee ->

• ....
        verto kirjoitti:

olen aina ihmetellyt tuota turvallisuushöpötystä. eihän täällä edes koskaan tapahdu mitään.. ei suomessa mikään anarkia vallitse. ja hauleja vastaan ei valitettavasti sentit ole kuin haitaksi.

• Meikä.
        ---- kirjoitti:

on persjalkainen. Ollaan miehen kanssa saman mittaisi tai minä olen sentin pidempi ja minulla on pitkät sääret. Ja rehellisesti kyllä lyhyys miehessä jonkinlainen vamma on, ei sytytä pätkät niin lainkaan. Ei ihmekään kun tulee katselleeksi muita miehiä kuin omaansa. Mikäköhän mielenhäiriö mullakin oli kun tuollaisen pätkän otin.

miehelläsi on käynyt tuuri, ihan käy kateeksi

• jeeeeesi
        emmi-liisa kirjoitti:

koskaan tajunnu miten joku nainen vois huolia itseään tosi paljon pidemmän miehen. Siinähän niska vääntyy... oikeestaan molemmilla.

Mihin se niska vääntyy ja missä. Olen 2 päätä pitempi kuin nainen eikä ole vääntynyt mihinkään. Emme tosiaankaan seiso vastakkain 10cm ilmaa välissä.
        Voi istua tai maata kasvot vastakkain helppoa kuin maidon juonti.

• e
        emmi-liisa kirjoitti:

20 cm pituuseroa ja niska kunnossa

• Johnny_
        mies 193cm kirjoitti:

helppoo ku on pitkä tumma ja komee

Joo niin on kun ite oon 168cm ja blondi mies : )

• Zigggg
        Johnny_ kirjoitti:

Joo niin on kun ite oon 168cm ja blondi mies : )

Hahhahhaa, minäpäs vaihdoin tumman ja pitkän (yli 190cm) vaaleaan ja alta 170cm... sillä miehen mitta ei ole miehen pituus, vaan se mitä löytyy korvien välistä!!!

• on tämä

"Lyhyiden miesten onneksi voi olla turvallinen muullakin tapaa, kuten omaamalla korkean sosiaalisen statuksen tai vaikkapa aseenkantoluvan.
        Asenteesta se on kiinni."

Joo just tällaiset jutut ovat varmaan juurikin niitä joita lyhyet miehet harrastavat.

• stessi

enpä ole mies mutta vastaan siltikin.. Onhan paljon lyhyitä naisiakin joten eikö sitä voi valkata heistä sitä emäntää?

Itse oon ainakin lyhyt ja joku yli 180cm mies ei kyllä paljoa innosta. Varmaan mieluisin olisi n.170cm ( /- 3cm) mutta eiköhän tärkeintä ole se mitä pään sisässä on, ja toki miellyttävä ulkonäkö muuten..

• 160cm n

Ei sillä oo väliä, kunhan on mua pidempi ja muuten hyvä tyyppi. :) Seurustelin kerran yhen jätkän kanssa, kuka oli mua vaan joku 5cm pidempi ja aaah, tajusin kuinka ihana on oikeesti halata sillei, että vartalot koskee kunnolla toisiaan! Ennen aina sain roikkua typerän näköisesti toisen kaulassa ja se ei ollut mitenkään kummosta, lähinnä hassua.

Onhan siinä se sellanen suojelufiilis, kun pitkä mies ohjaa esim. väkijoukossa sua tai kaappaa johki takin alle lämmitteleen. Onnistuu kyllä täysin hyvin minkä pituiselta vaan, jos ei naisella oo mitään pakkomielettä tuntee ittensä pieneks ja heikoks. plaa.

• vato retro

Olen varsin lyhyt jätkä, mutta siitä ei ole kuittailtu. Ongelmia on tullut lähinnä vittumaisen luonteeni takia.

Moni lyhyt mies on player ja ihmispora. Tärkeintä on huoleton asenne, ystävällisyys ja tietty tyyli.

Pitkät miehet saa yleensä tavis- ja böndemuijilta enemmän huomiota. Naisia riittää kuitenkin joka lähtöön. Skrodet äijät on kuitenkin monesti ihan uunoja, kun niiden ei ole ikinä tarvinnut hirveästi yrittää. Ne on jääny yläpäästä vähän vajaiksi, eikä naiset aina jaksa vajakkeja. Pienet miehet eivät myöskään ole niin pelottavia.

Oma juttuni on itseni mittaiset tai jopa pitemmät naiset. Olen ollut pidemmässä suhteessa tasan itseni mittaisen naisen kanssa. Semmonen 172-175 pitkä mimmi kiinnostais seuraavaksi. Olen itse 172 cm.

• 194 sukat jalassa

Niin, pikku koirat räkyttää. Isompien ei tarvitse.

• se on tämä

Pitäähän ne jotkut naiset lemmikkeinäänkin sellaisia pieniä puudeleita tai mitä sylikoiria ne nyt ovatkaan.

• vato retro

Snadeilla jätkillä on monesti ylipaisunut ego. Sellanen tyyppi tarvii vähintään saman mittasen naisen, että voimasuhteet olis edes jotenkin tasapainossa.

Jos nyt näitä muutamia hukkapätkiä kelaa...Al Pacino,Vladimir Putin, Tom Cruise, Stalin, Dustin Hoffman, Dmitri Medjedev, Mauri Pekkarinen, Ilkka Kanerva, Nicolas Sarkozy, Hjallis Harkimo, Lenni-Kalle Taipale, Prince, Ewan McGregor, Takeshi "Beat" Kitano, Frank Sinatra, Kimi Räikkönen, Sammy Davis jr, Steve McQueen, Bernie Ecclestone, Mel Gibson, Napoleon, Vato...ei hyvä jos mimmi on hyvin pieni ja kiltti.

• make9494949949

huomanneet että lyhyillä miehillä on yleensä sellainen joku helvetin tehokas tai muuten helvetin iso auto.

• poteva lyhyt
        make9494949949 kirjoitti:

huomanneet että lyhyillä miehillä on yleensä sellainen joku helvetin tehokas tai muuten helvetin iso auto.

on yhtä paha kuin egon paisuneisuutta poteva pitkä. Molemmat diskataan.

Pitkänä naisena tykkään toki pitkistä miehistä, mutta täytyy myöntää että pari lyhyempää (äly ulkonäkö kemia) on todella saanut minut sekaisin. Siinä ei senttejä katsota kun ihastuu. Mutta en ole virallisesti SEURUSTELLUT lyhyemmän kanssa eli en tiedä siitä.

Pitkänä olen saanut paljon huomiota myös itsevarmoilta, vähän lyhyemmiltä miehiltä (ei siis egopaisuneilta lihaspelleiltä) ja se on ihan jees, ei ole haitannut. Jos ihminen on veitsenterävä ja huippu muutenkin, ei väliä.

• BackChamberBoy

Oliks Steve McQueenkin lyhyt äijä? leffoissa se on ainakin kolme-metrinen, no mutta tietenkin, sehän oli äijien äijä, eli asenteesta se on kiinni.

• J.C.

Mel Gibson pois listalta, 177cm (samoin Ewan McGregor, McQueen 178cm) -> normipituus mielestäni : ) muut alle 172cm varmaanki...

• Vipe

Häh? Steve McQueen ei ole 178 senttisenä todellakaan snadi jätkä -saatika Harkimo. 178cm on ukkojen keskimitta Suomessa

• kljhöäljölj

Jokaiselle miehelle on annettu tasan kaksi metriä pituutta. Jokainen sitten käyttää sen kaksi metriä parhaaksi katsomallaan tavalla.

• 185 mittaa, vartalo kuin vinttikoiralla, älyä ja sivistystä piisaa, mutten vaan kiinnosta ketään. En pahemmin juo, en hakkaa, en alista, en ahdista, en rajoita, en vaadi, en syyttele, en manipuloi, en tyrkytä itseäni toisille naisille, en loisi enkä sorra toisen mukuloita. Todellinen epätoivejätkä siis. No, kukas naisista selvän ottaisi. Rahaa ja hienoa titteliä ei kylläkään ole, mutta senhän ei pitäisi vaikuttaa mihinkään. Lyhyenä olisin luultavasti aivan yhtä yäktyyppi, tosin voisin ainakin syyttää pituuttani.

• Adolf Ankka

Tavallaan vähän hassua, että vielä nykypäivänä tällainen senttien mittaaminen on hirveän tärkeää. Kun noita treffipalstan ilmoituksia lukee, niin moni ihan alleviivaa sitä, että ei kyllä onnistu seurustelu missään nimessä alle sen ja sen pituisten miesten kanssa.

Kaikkein hassuin tilanne on se, jossa muija on joku 150-160cm mutta miehen pitää olla ehdottomasti 180 senttinen. Eikö riittäisi, että on vaikka sentään 10 cm pidempi? Pitäisi ehkä piruuttaan laittaa omaan ilmoitukseen ehdot esim. perseen ja tissien koon suhteen. "Sori. Ei laudoille". Tulisi varmaan vihaista kommenttia ja olisin typerä, ääliömäinen ja sovinisti juntti.

Saahan sitä tietysti etsiä sellaista kumppania kun haluaa mutta jos nyt vaikka vahingossa törmäisi mielenkiintoiseen profiiliin (tai ihan tosi elämässä), niin kaatuisikohan se joka tapauksessa siihen pituuteen vai ollaankohan täällä netissä erityisen rasittavia tuon suhteen.

Voin kyllä mainita senkin, että voisin ihan hyvin seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa.

• huooh

Olen 193cm 15v nuori, ja koska murrosikäni ei ole mitenkään erityisen pitkällä saatan venähtää vielä yli 2metriseksi vaikka isä on "vain" 192cm ja tuo ajatus vainoaa minua jatkuvasti, enkä tiedä pystynkö elämään niin pitkänä..

• niinpä niin

mies oli vähän vaimoaan lyhempi, mutta he olivatkin lapsettomia. Sitä vastoin toisen sisareni mies on juuri ja juuri hänen mittaisensa ja heillä kyllä on lapsia. Ihan terveitä ovat, mutta minusta pojassa on vähän epäsuhtaa bodissa joskaan ei nyt kuitenkaan mitenkään erikoisen huomattavasti.

"Voin kyllä mainita senkin, että voisin ihan hyvin seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa."

Minä olen 182 ja en kyllä seurustelisi kenenkään sellaisen naisen kanssa joka miltään osin olisi minua pidempi tai ulottuvampi, sillä minä kokisin oloni kiusalliseksi tällaisen naisen kanssa. Sisareni ovat noin 10 cm minua lyhempiä ja sen mukaan sitten oma naiseni voisi olla jotain 167- 177 cm, eikä paljon saisi näistä lukemista poiketa. Erityisesti jos aikoisin lapsia naisen kanssa hankkia niin silloin tämä tällainen olisi tärkeä asia.

• niinpä niin

minäkin olen huomannut, että naiset rakastuvat lyhyihin miehiin. Äkkiseltään tällainen tuntuu erikoiselta että sellaiset lyhyenlännät miehet vetoavat naisiin. Tarkemmin ajateltuna kyllä tällaiselle naisten taipumukselle voi olla yksinkertainen selitys, nimittäin naisella ilmeisesti herää hoivaamisvietti kun hän näkee jonkun lyhyen miehentaaperon sillä tällainen tuo hanelle mieleen lapsen.

• Fascia

Paha sanoa, ainoastaan netissä olen törmännyt siihen ilmiöön että mies on liian lyhyt.

• Pätkä mut sowhat

Mullakin on vähän tuollainen epäilys, että miehen pituudella on eniten merkitystä netissä. Eri juttu jos tapaa livenä jossain kahvilassa tai baarissa tai missä vaan. Silloin näkee heti millainen ihminen on fyysisesti, ja jos tuntee vetoa, niin tuskin antaa sen oman unelman yli 170-senttisestä miehestä tulla siihen väliin.

Ite kuulun myös näihin epäonnisiin lyhyisiin miehiin. Oon vaivaiset 167cm. Minkäs teen, suvun miehet on kaikki alle 180cm.

• Tappi64

Olen 162 senttinen 86 kiloinen mies ja kaatoja 99. Ikä 48. Kerran isopäinen steroidi pommi 190/120kg cm pahoinpiteli minut, mutta kostoksi kävin sen naista painamassa ja nyt sillon minun lapsi jota luulee omakseen. Olen nykyään naimisissa ja maksan elatusmaksua 3 eri lapsesta, olen kaljuuntuva ja vatsaakin on. Vaimoni on 175 cm. Vanhin lapseni on 180 cm. Hyvin on mennyt elämässä olen vailla vakituista työtä mutta metsää on mitä aina myyn kun tulee Mallorcan lomanpaikka, asutaan täällä vanhempieni kotipihassa. Anoppikin asuu samassa talossa...nuorempana oli läheltäpiti tilanne senkin kanssa. Vientiä on ollut vaikka toisille jakaa...harrastan haitarin soittoa ja lavatansseja sekä runonlausuntaa. Vaille en ole jäänyt mitään vaikka olen tällainen tappi.

• Tuula 175

Tappi64 ! 3 Elatusmaksua! Tunnistin siut ! Eropaperit oottaa kun tuut kylältä olit jättännä konneen auki! Tunnistin siut tuosta Anoppi jutusta. Myö lähettään jiä äitini kanssa tänne. En mie niin tyhmä oo etten konetta ossoo käyttee, heti kun perävalot hävis pihasta menin kahtommaan sivuhistorioos että mitä oot suhrannu...kylätannsien järjestellyy.... moi moi vaan. Terveiset vuan Luikonlahen benssiini asemalle.

• Olipas mielenkiintoinen keskustelunaihe :D Oli pakko käydä kommentoimassa, vaikka nainen olenkin. En usko, että kovin monelle naiselle miehen pituus on oikeasti paha ongelma. Toisaalta, muuttujana tässä on naisen oma pituus ja luottamus itseensä. Voin kertoa, että minun on todella vaikea löytää itselleni miestä ihan senkin vuoksi, että olen komea 182cm pitkä. Eli, myös miehet "pelkää" pitkiä naisia. Tarvitaan hyvällä itsetunnolla varustettu mies, vaikka olisikin 170cm, että minun kanssa ulos lähtee. Tällaista miestä arvostaa tämä amatsoni, ei ne sentit oikeasti niin kiinnosta :) Ja jos joku 170cm neiti teille joskus valittaa 3cm pituuserosta, niin suhtautukaa huumorilla :)

• Setämies22

Pituutta on 169cm eikä ole koskaan tultu pituudesta kuittaamaan, harvemmin mistään nyt ylipäätänsä.

Nyrkkisääntönä voisin sanoa että jos ei koe omaa pituuttaan ongelmaksi niin ei kyllä naisetkaan koe.

• Gilgilgil

Olen 169 cm pitkä nainen. Olin treffeillä miehen kanssa, jonka profiilissa luki hänen olevan 170 cm. Arvelen, että hän oli minua pari-kolme senttiä lyhyempi. Ei siinä mitään, mutta musta vaikutti siltä, että hän oli hieman vaivautunut, kun kävelimme rinnakkain. Istuessamme pöydän ääressä juttu kyllä luisti.

• 172 cm mies

Kerran elämäni aikana on joku nainen sanonut että päin näköä että olen liian lyhyt hänelle hänelle. Hän oli minua jonkun 5 cm pidempi varmaan. Tähän totesin että "Jaa. Ei sitten." Jälkikäteen hänkin sitten myöhemmin tuli ihmettelemään miksi ei en huomioi häntä niinkuin ennen. No en kai nyt yritä iskeä kun kerran olen liian lyhyt muka hänelle :) Tähän hänen uteluunsa vastasin niitä näitä ympäri pyöreitä kun mitä hänelle tarvisi muistuttaa mitä hän on sanonut, jos hän itse ei muista.

Kyllä minua saa sanoa lyhyeksi, mutta en ymmärrä mitä se lyhyeksi syyttely on? Pään aukomista vai? Siihen kannattaa kuittailla samalla mitalla ja paremmin. Oli nainen tai mies niin voi tylyttää takaisin vaikka toinen olisi yli kaksimetrinen.

Enemmän olen huomannut että lyhyyteni on ongelma miehille. Osaa tuntuu haittaavan se kun olen iskenyt tai liikun itseäni pitemmän naisen kanssa. Siihen tullaan kännissä sitten avautumaan "Mitä sää näet tossa miehessä?" tai "Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa. Hähähää." No yleensä en viitsi edes kommentoida mitään kun jos noin tyhmiä juttuja heittää, niin en tiedä mikä on miehen ongelma. Jotain vakavaa se kuitenkin on :) Yleensä se nainen sanonut että "Mene nyt jo räkäinen hyypiö muualla." tai jotain muuta vastaavaa.

Olen siis nykyisin jo seurustellut onnellisesti 7 vuotta ja pian naimisiin. Naisia olen elämässäni kaatanut ihan tarpeeksi ja nuoruuden kohellukset kohellettu. Kyllä se on niin että miehestä miehen tekee hyvä itsetunto ja jos muuten ei näytä ihan pojalle fyysisesti. Suunsoittoa ei tarvi kenenkään kuunnella ja itse ainakin palautan pitkätkin miehen maan pinnalle kuittaamalla jotain nasevaa. Selkäänikään en ole koskaan saanut ja ei se maailma siihen kaadu vaikka joskus saisikin sen takia että olet jonkun pituinen :)

• teeses

Jokainen nainen kenetkä olen tuntenut, niin on jollain tapaa "muistanut" mainita, kuinka lyhyt olen. Aluksi vähän ihmetytti, että miksi siitä pitää mainita.

Nyt ymmärrän paremmin, kun miettii asian näin; Jos tuntisin jonkun erittäin pitkän naisen, niin varmasti siitä tulisi mainittua, " ootpas sä pitkä . "

Ne on ne ääripäät, jotka ihmiset huomaa.

• naisessa vika

kun ottaa realiteetit ihan tiukasti ja fiksusti käteen kyllä täytyy myöntää että naisessa se vika on jos dumppaa miehen pituuden takia ! tietenkin yksi hyvä esimerkki voisi olla just tämä syynä miksi joku nainen pitää pituuttaa niin kultaisena ja arvokkaana ylitsepääsemättömänä seikkana (1) nainen saattaa kehitellä päässä omia epäoleellisia luuloja kuten et pituus vaikuttaa miehen luonteen piirteeseen (tämähän ei ole totta)
      (2) tai jotenkin on itsellä heikkoitsetunto ja halutaan korostaa se pitkällä miehellä
      (3) kotikasvatuksessa on ollut huono äitihahmo joka on vuodet jankuttanut lapselle kuinka pitkä mies on voittaja.

• mies rullatuolissa

Olen periaatteessa vain joku 130 pitkä kun istun rullatuolissa. Ikinä ei ole ketään ainen muistuttamaan pituudestani mitään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      113
      6032
    2. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      83
      5535
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      136
      4135
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      216
      2877
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2836
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      33
      2750
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      83
      2544
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2288
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      182
      2123
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1676
    Aihe