Oon 17-v poika ja oon alkanu panna merkille, että mussa saattaa olla jotakin bi tai homon näkymiä. Tässä ainut juttu on se, että fetissini täytyy toteutua, jotta jotakin alapäässä tapahtusui.
No tietty nyt ihmettelet, että mikä se mun fetissi on? No mun fetissi on untuvatakit. Niinmpä niin, kyllä. Pari vuotta sitten alkoin googelttamaan kuvia kun halusin löytää itselleni samanlaista seuraa ja löysin sivun www.downclub.com ja olen käynnyt siellä aika aktiivisesti. Huomasin, että alahhalla alkaa tapahtumaan jotain toimintaa ku nään samanikäisiäni tai vähän vanhempia miehiä nuista untuvatakeissa tai liiveissä.
Tässäkin hyvänä esimerkkinä se, että toukokuun alussa olimme juhlimassa ystäväni 17-vuotis synttäreitä ja siellä sitten olin minä, 2 muuta poikaa ja 7 tyttöä. No päätimme kaikki käydä saunassa ja tytöt tietty kävivät ensin. Sen jälkeen minä, (seuraavat nimet on muutettu) kimi ja jussi (kummatki ihan ok näkösiä, hoikkia jne) lähdimme erilliseen sauna rakennukseen. No riisuduimme siellä huoneessa ja menimme saunaan. Kaikki oli ihan ok, kunnes tytöt kävivät piruuttaan hakemassa vaatteemme. Huomasimme sen vasta kun menimme sinne vitun toiseen huoneeseen. Siinä me alasti hihhuloitiin ja mietittiin, että mitä voidaan laittaa päälle ku siellä ei ollu pyyhkeitä kun ne oltiin viety, ei mattoja koko paikassa koskana ollutkaan, ei mitään. Sitten muistin, että olin vahingossa unohtanut untuvaliivini (joka ei muuten oli aika kallis) lähelle puunhakkuu paikkaa, joka oli ihan saunan vieressä. Sanoin pojille, että odottavat hetken että käyn kahtomassa muistinko oikein asian. Kävin sitten hakemassa sen ihanan north facein sinisen untuvaliivini ja sanoin, että jätin tämän tuonne. No siinä vaiheessa huomasin kaluni olevan hieman innoissaan. No sitte kimi ja mikä vittu se toine oli.. asko vaikka :D niin kahto vähän ihmeissää kunnes sitte toinen hoksas sen, minkä toivoinki. Kimi sano, että senhän voi laittaa sillai ns. vaippana. sitte huomasin, että en pysty pitämään ihteäni enään ja vastasin, että käyn kusella. No löysin sitte sattumoisin jonku pienen kannen ja sain peitettyä ihteni just ja just. Kun menin sitte takas sinne niin kimillä oli se päällä ja ne yritti vetää sitä kiristysnauhaa kiremälle... Kumpikaan niistä ei tienny mitä ajattelin ja yritinki esittää että "voi vittu, miten sä tollai nyt teit" ja sitte "koita nyt olla mälläämättä sinne ku haluun käyttää sitä viel" jotai tommosta siinä sönkötin ja kyllähän se sitte vissii läpällä persettään muka raapi ja kaluansa hiero^^ en taaskaa tahtonu kestää ja menin sitte takas sinne vessaa seiskoskelee ja oottelemaan. No kimi lähtee sinne rakennukseen hakkee meiän vaatteet ja sitte se tullee takas sinne saunaan ja me muut aletaan pukkeutuu ja sanoin kimillekki et seki nyt alkais pukkeutuu mut se sano, et se käy vessassa ottaa sen liivin poissa.. No me muut mentii kuitenki eeltä sinne mökille.
Siis siellä saunassa ei ollu mitään vikaa olla nitten poikien, mutta sittekö se liivi astu kuviin niin alko ollee ongelmia. Johtuuko tää nyt mistä?
Mikä vittu mussa on??
5
1787
Vastaukset
- luin läpi
Ei toi varsinaisesti musta kuulostanu siltä että olisit homo. Itse tiedät paremmin, tunnetko seksuaalista halua poikia/miehiä kohtaan, vai et? Jos olet rehellinen itsellesi pystyt kyllä vastaamaan tuohon....
Fetissi sulla tosiaan joka tapauksessa on, eli nämä untuvatakit ja liivit.. sinänsä ihan ok juttu, eikä siinäkään mitään erikoista, ihmisillä on näitä.
Voithan yrittää kuvitella joitain oikein hemaisevia naisia niihin untuviin, niin kiihottaako ne silloin seksuaalisesti? Jos niin käy, olet bi tai hetero. - homoasdfasdf
Fetissejä on erilaisia, en oo kyllä ennen kuullu toppatakkifetissistä :D
Mut mikäs siinä kaikki tykkää eri jutuista C: - tessuboy
Tosiaankaan ei pelkkä fetissi susta homoa tee.
Niinkuin tuossa jo joku edellinen vastaaja mainitsikin, niin sun pitää miettiä onko se untuvatakki kiihottavampi pojan vai tytön päällä ja lähtee sitä kautta miettiin sitten sun seksuaalista suuntautumista.
Mutta jos tosiaan fetissit kiinnostaa, niin kandee käydä tsekkaamassa www.gearfetish.com
Siellä on runsaasti eri fetisseistä kiinnostuneita ihmisiä ja heidän kuviaan ja voit vaikka keskustella heidän kanssaan privana. Englannin kielinen ja vaatii kirjautumisen. Myönnän että suurin osa on kyllä homoja sielläkin, niinkuin allekirjoittanut omine motocrossi kamoineni... - Mie vaan!
Siulla o ny sellaane onkelma,et sie oot sellaane LIIVIHOMO!!Se johtuupi näistä kylymistä ilimoista!!!!!Kyllä se kesän mihtaan helepottaapi!
- shinysoft
Onnea, et ole ainut fetissisi kanssa! Itse kiihotun kun näen naisia untuvatakeissaan, eli talvi on antoisaa aikaa kaupungilla. Erityisesti kiihottaa kun he avaavat ja sulkevat vetskareita. Muutaman kerran olen päässyt vaivihkaa pukemaan naisten toppatakin päälle ja niistä hetkistä riittää muistoja hekumointiin... Siinä kiihottaa se kiiltävän kankaan tuntu ihoa vasten ja muhkea lämpö, toisaalta taas se tiukkuus ja ajatus siitä kenen päällä takki on ollut...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467