AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Valo, ja varjopuoli.
52 Vastausta 552 Lukukertaa

Valo, ja varjopuoli.

Imisten valo tai varjopuolta voi tarkistella totuuden sanan vaolssa, kaikki mikä poikkeaa totuudesta, täyedellisyyden linjasta vaikka vähänkin, ei enää ole totuuden mukaista, vaan määriteltävä hämäräksi, joka on epätäydellisyyttä. Totuuden mukaista on vain ja ainoastaan se, mikä on täysin 100 % :sesti kirkasata täydellisen virheetöntä. Hämärä, vähän tai enemmän väärä tai epätydellinen on silloin pimeyden vaarallista puolta, ja tuottaa aina jollekkin, tai jollain tavalla tuskaa ja kärsimystä esim. yhtteskunta, tai muussa, yhteiselossa, yhteishuoneessa eläville. Koko maailmakin on tällainen yhteishuone.

Aina kun eletään tai tehdään jotain totuuden sanan, siis, täydellisyyden lain vastaisesti, tai laiminlydään sen mukaan tekemisiä, tuotetaan vahinkoa ja onnettomuutta sekä onnettomuuksia, lisäksi erilaista henkistä pahoinvointia, eli vedetään näitä päällemme.
Jos tiedetään että jotain on väärin, eikä sitä oikaista eikä korjata, silloin syyllistytään laiminlyöntiin joka on laittomuutta, eli rikollisuutta Jumlaa kaiken luojaa ja perustuslain antajaa, sekä niistä laiminlyönneistä syyttömästi kärsiviä kohtaan.

Nyt vain on niin, että harvat tuntee tätä totuuden sanaa, täydellisyyden lakia, ja tekevät sen tähden enimmäkseen vääriä valintoja ja ratkaisuja, ja pääasiassa koko yhteiskunnan, silloin myös omaksi lähimmäistensä vahingoksi.

Vaikka tätä totuuden sanaa on julistettu ja siitä muistutettu jo lähes 2:den vuosituhannen ajan, niin ei silti monikaan ole siitä opiksi ottanut. Vaikuttaa siltä että, on suurimmaksi osaksi väärin käsitetty. Sielun vihollisen saadessa ihmiset kuleemaan enemmän hänen, suurta ja voimaksata, rahan voimalla ja suurella julkisuudella julistamaa totuuden sanan vastaista julistusta, eksyttäen ihmiset pois, edes kuulemasta, sitä normaali äänellä julistettua totuuden sanaa, täydellisyyden lakia. Jonka Jeesus kristus meille ilmoitti ja todisti olevansa itse se täydellisyyden ilmentymä, Pyhän henkensä kautta ilmoitti ja teki ymmärrettäväksi, tämän totuuden sanan ja lain. Joka ilmenee Raamatun uudessa testamentissa, Jeesuksen opetukset ja / apostolien. Kaikkine määrittelyineen ja ehtoineen, millä mahdollista päästä, siihen täydelisyyden tilaan.

Hänen, Jeesuksen nimessä muistuttaen ja valistaen, kannaottamiseksi ja tutkimiseksi ja keskusteltavaksi kuinka asiat ovat ja miksi ovat näin kuin tänä päivänä on, eli huonosti, siihen verrattuna mikä olisi mahdollista jos tehtäisiin ja elettäis tutuuden mukaan. Esko H.

Niin..niin!

Moni varmaan näkisi tälläisten "saarnojen" sopivammin paremmin Jippiin-Filosofia foorumille kuin tänne juoppofoorumille.
Mutta vapaa sana tietysti on kaikille vapaa. Esko heittelee kopioita jokapaikkaan ,jos vaikka joku tulisi synnintuntoon ja tekisi parannuksen.

Moni vieroitusoireiden raiskatessa loppuunajettua mieltä, antaisi elämänsä vaikka saatanalle, jos vain pääsisi moisesta kidutuksesta. Valitettavasti ryypyt on ainoa lääke Krapulaan toistaiseksi.

Yhteiskunta järjettömineen moraaleineen ja etiikkoineen on estänyt krapulalääkkeiden saannin ja kehityksen...kostonhimossaan.

Tälläinen lääke säästäisi miljoonia euroja ja lukenmattomia työpäiviä,mitä menetetään krapuloiden ja juoppoputkien takia.

Tavallinen ihminen ei krapulalääkettä tarvitse, mutta alkoriippuvaiset tarvitsevat! tätä ei päättäjät ymmärrä! jotka myyvät itse viinaa!

Niinpä, mutta...

Eikö se ole toistaiseksi vielä vapaaehtoista, se juominen, ja sen krapulan hankkiminen, vieläpä maksaa siitä, ja vielä korken hinnan ? ! ? ! ?
Täällä palstalle kijoittavat ainoat oikeat asiantuntijat. puliukot!
Ja päivä kerrallaan!
Ja joka ikinen päivä, haaleluujaa!
Yhteiskunta järjettömineen moraaleineen ja etiikkoineen on estänyt krapulalääkkeiden saannin ja kehityksen...kostonhimossaan.
Sielun vihollisen saadessa ihmiset kuleemaan enemmän hänen, suurta ja voimaksata, rahan voimalla ja suurella julkisuudella julistamaa totuuden sanan vastaista julistusta, eksyttäen ihmiset pois, edes kuulemasta, sitä normaali äänellä julistettua totuuden sanaa, täydellisyyden lakia. Jonka Jeesus kristus meille ilmoitti ja todisti olevansa itse se täydellisyyden ilmentymä,
Eräs mies oli matkalla Jerusalemista Jerikoon, kun rosvojoukko yllätti hänet. Rosvot veivät häneltä vaatteetkin päältä ja pieksivät hänet verille. Sitten he lähtivät tiehensä ja jättivät hänet henkihieveriin. 31 Samaa tietä sattui tulemaan pappi, mutta miehen nähdessään hän väisti ja meni ohi. 32 Samoin teki paikalle osunut leeviläinen: kun hän näki miehen, hänkin väisti ja meni ohi.

33 "Mutta sitten tuli samaa tietä muuan samarialainen. Kun hän saapui paikalle ja näki miehen, hänen tuli tätä sääli. 34 Hän meni miehen luo, valeli tämän haavoihin öljyä ja viiniä ja sitoi ne. Sitten hän nosti miehen juhtansa selkään, vei hänet majataloon ja piti hänestä huolta. 35 Seuraavana aamuna hän otti kukkarostaan kaksi denaaria, antoi ne majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä. Jos sinulle koituu enemmän kuluja, minä korvaan ne, kun tulen takaisin.' 36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi oli ryöstetyn miehen lähimmäinen?"

37 Lainopettaja vastasi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta." Jeesus sanoi: "Mene ja tee sinä samoin."
Jos tiedetään että jotain on väärin, eikä sitä oikaista eikä korjata, silloin syyllistytään laiminlyöntiin joka on laittomuutta, eli rikollisuutta Jumlaa kaiken luojaa ja perustuslain antajaa, sekä niistä laiminlyönneistä syyttömästi kärsiviä kohtaan.
Hänen, Jeesuksen nimessä muistuttaen ja valistaen, kannaottamiseksi ja tutkimiseksi ja keskusteltavaksi kuinka asiat ovat ja miksi ovat näin kuin tänä päivänä on, eli huonosti, siihen verrattuna mikä olisi mahdollista jos tehtäisiin ja elettäis tutuuden mukaan.
Näin on
Nyt vain on niin, että harvat tuntee tätä totuuden sanaa, täydellisyyden lakia, ja tekevät sen tähden enimmäkseen vääriä valintoja ja ratkaisuja, ja pääasiassa koko yhteiskunnan, silloin myös omaksi lähimmäistensä vahingoksi. Tärkeä asia.
Aina kun eletään tai tehdään jotain totuuden sanan, siis, täydellisyyden lain vastaisesti, tai laiminlydään sen mukaan tekemisiä, tuotetaan vahinkoa ja onnettomuutta sekä onnettomuuksia, lisäksi erilaista henkistä pahoinvointia, eli vedetään näitä päällemme.
Jeesus kristus meille ilmoitti ja todisti olevansa itse se täydellisyyden ilmentymä, Pyhän henkensä kautta ilmoitti ja teki ymmärrettäväksi, tämän totuuden sanan ja lain. Joka ilmenee Raamatun uudessa testamentissa, Jeesuksen opetukset ja / apostolien.
Mt 12:30 – 37
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
”Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen herjaamista ei anteeksi anneta.
Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa.”
”Jos puu on hyvä, sen hedelmäkin on hyvä, mutta jos puu on huono, sen hedelmäkin on huono. Hedelmistään puu tunnetaan. Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja!
Sielun vihollisen saadessa ihmiset kuleemaan enemmän hänen, suurta ja voimaksata, rahan voimalla ja suurella julkisuudella julistamaa totuuden sanan vastaista julistusta, eksyttäen ihmiset pois, edes kuulemasta, sitä normaali äänellä julistettua totuuden sanaa, täydellisyyden lakia. Jonka Jeesus kristus meille ilmoitti ja todisti olevansa itse se täydellisyyden ilmentymä,.
Nyt vain on niin, että harvat tuntee tätä totuuden sanaa, täydellisyyden lakia, ja tekevät sen tähden enimmäkseen vääriä valintoja ja ratkaisuja, ja pääasiassa koko yhteiskunnan, silloin myös omaksi lähimmäistensä vahingoksi.
Laupias samarialainen

25 Muuan lainopettaja halusi panna Jeesuksen koetukselle. Hän kysyi: "Opettaja, mitä minun pitää tehdä, jotta saisin omakseni iankaikkisen elämän?" 26 Jeesus sanoi hänelle: "Mitä laissa sanotaan? Mitä sinä itse sieltä luet?" 27 Mies vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi ja koko sielustasi, koko voimallasi ja koko ymmärrykselläsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi." 28 Jeesus sanoi: "Oikein vastasit. Tee näin, niin saat elää."

29 Mies tahtoi osoittaa, että hän noudatti lakia, ja jatkoi: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"

30 Jeesus vastasi hänelle näin:

"Eräs mies oli matkalla Jerusalemista Jerikoon, kun rosvojoukko yllätti hänet. Rosvot veivät häneltä vaatteetkin päältä ja pieksivät hänet verille. Sitten he lähtivät tiehensä ja jättivät hänet henkihieveriin. 31 Samaa tietä sattui tulemaan pappi, mutta miehen nähdessään hän väisti ja meni ohi. 32 Samoin teki paikalle osunut leeviläinen: kun hän näki miehen, hänkin väisti ja meni ohi.

33 "Mutta sitten tuli samaa tietä muuan samarialainen. Kun hän saapui paikalle ja näki miehen, hänen tuli tätä sääli. 34 Hän meni miehen luo, valeli tämän haavoihin öljyä ja viiniä ja sitoi ne. Sitten hän nosti miehen juhtansa selkään, vei hänet majataloon ja piti hänestä huolta. 35 Seuraavana aamuna hän otti kukkarostaan kaksi denaaria, antoi ne majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä. Jos sinulle koituu enemmän kuluja, minä korvaan ne, kun tulen takaisin.' 36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi oli ryöstetyn miehen lähimmäinen?"

37 Lainopettaja vastasi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta." Jeesus sanoi: "Mene ja tee sinä samoin."
Viisaita mietteitä!
Näin on!
Hänen, Jeesuksen nimessä muistuttaen ja valistaen, kannaottamiseksi ja tutkimiseksi ja keskusteltavaksi kuinka asiat ovat ja miksi ovat näin kuin tänä päivänä on, eli huonosti, siihen verrattuna mikä olisi mahdollista jos tehtäisiin ja elettäis tutuuden mukaan!
Kyllä humala on suuri!
Nimenomaan, karvat tuntevat.
Hienoa tekstiä
Sielun vihollisen saadessa ihmiset kuleemaan enemmän hänen, suurta ja voimaksata, rahan voimalla ja suurella julkisuudella julistamaa totuuden sanan vastaista julistusta, eksyttäen ihmiset pois, edes kuulemasta, sitä normaali äänellä julistettua totuuden sanaa, täydellisyyden lakia. Jonka Jeesus kristus meille ilmoitti ja todisti olevansa itse se täydellisyyden ilmentymä,
Miten ihmeessä?

Miten ihmeessä yhteen kirjoitukseen on saatu mahtumaan noin paljon kirjoitusvirheitä?
Hänen, Jeesuksen nimessä muistuttaen ja valistaen, kannaottamiseksi ja tutkimiseksi ja keskusteltavaksi kuinka asiat ovat ja miksi ovat näin kuin tänä päivänä on, eli huonosti, siihen verrattuna mikä olisi mahdollista jos tehtäisiin ja elettäis tutuuden mukaan!
Jeesus kristus meille ilmoitti ja todisti olevansa itse se täydellisyyden ilmentymä, Pyhän henkensä kautta ilmoitti ja teki ymmärrettäväksi, tämän totuuden sanan ja lain. Joka ilmenee Raamatun uudessa testamentissa, Jeesuksen opetukset ja / apostolien. Kaikkine määrittelyineen ja ehtoineen, millä mahdollista päästä, siihen täydelisyyden tilaan.
Alkoholistin määritelmä yhdistettynä päihderiippuvuuteen ratkaistaan rukoilemalla Jumalaa. Parannus on usko, joka saa kurjan juopon raitistumaan!
Aina kun eletään tai tehdään jotain totuuden sanan, siis, täydellisyyden lain lain antajaa, sekä niistä laiminlyönneistä syyttömästi kärsiviä kohtaan.

33 "Mutta sitten tuli samaa tietä muuan samarialainen. Kun hän saapui paikalle ja näki miehen, hänen tuli tätä sääli. 34 Hän meni miehen luo, valeli tämän haavoihin öljyä ja viiniä ja sitoi ne. Sitten hän nosti miehen juhtansa selkään, vei hänet majataloon ja piti hänestä huolta.
Kun Jeesus kävi kasteella, kuului Taivaasta Jumalan ääni:!!!:"Sinä olet minun rakas Poikani, sinuun minä mielistyin!"
Uuden Tetsmentin mukaan. Tuo toistui Uuden Testamentin mukaan vielä toistekkin Jeesuksen aikana"Tämä on minun rakas poikani, kuulkaat Häntä", jonka todistajia Apostolit ovat!!
Jos puu on hyvä, sen hedelmäkin on hyvä, mutta jos puu on huono, sen hedelmäkin on huono. Hedelmistään puu tunnetaan. Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja!
Kun Jeesus kävi kasteella, kuului Taivaasta Jumalan ääni:!!!:"Sinä olet minun rakas Poikani, sinuun minä mielistyin!"
Uuden Tetsmentin mukaan. Tuo toistui Uuden Testamentin mukaan vielä toistekkin Jeesuksen aikana"Tämä on minun rakas poikani, kuulkaat Häntä", jonka todistajia Apostolit ovat!!
"Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa.”
Jumala määrää elämäni, enään en tarvitse viinaa. Olen luovuttanut sieluni Jumalan käsiin ja saan syntini anteeksi. Tehkää tekin parannus! Viinan perkeleet karkoitetaan mielestä Jumalan voiman avulla! Tekin syntiset voitte parantua tuonelasta jonne viinan perkele teidät sysännyt! Synnit saa anteeksi Jumalan kautta , rukoilemalla!
Jeesus kristus meille ilmoitti ja todisti olevansa itse se täydellisyyden ilmentymä
Ei Jumalan valtakunnan anteeksiantamus/synninpäästö poista pahantekijän velvollisuutta pyytää henkilökohtaisesti pahan teon uhrilta* anteeksi (sekä ulkonaisesti että sydämessään).
(Ulkonainen anteeksipyyntö ei tietenkään ole velvollisuus silloin jos uhri ei ole (enää) tavoitettavissa, mutta silloinkin on velvollisuus sydämessään pyytää uhrilta anteeksi mm asettumalla uhrin asemaan.)
Pedofiilin henkilökohtainen anteeksipyyntö myös uhriltaan, on yksi pedofiilin velvollisuuksista. Anteeksipyynnön tulee lähteä sydämestä, mikä tarkoittaa että pedofiilin on asetuttava sydämessään uhrin asemaan ja sillä tavoin ymmärtää edes suunnilleen miltä uhrista tuntui pedofiliateon hetkellä, ja miltä uhrista tuntuu nyt. Uhrin asemaan asettumine tarkoittaa sitä että kokee tuskaa sydämessään siitä miten uhri on joutunut kärsimään ja miten uhri yhä kärsii. Uhrin asemaan asettuminen ja henkilökohtainen anteeksipyyntö ovat merkkejä katumuksesta ja myös Hengen hedelmiä sen jälkeen jos pedofiilille on saarnattu Jumalan valtakunnan synninpäästö niin että hän on ottanut sen katuvaisena ja vastaanottavaisella mielellä vastaan. Näidenkin laiminlyöminen on pedofiilille laiminlyönnin synti, joka voi tulla kuolemansynniksi riittävässä välinpitämättömyydessä tai tahallisuudessa.
Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

Pitäis yrittää täälläkin saarnata rakkaudella parannusta ja syntien
anteeksiantamusta, usko on iloinen asia.
Raittiina, eikä anneta ketujun katketa. Päivistä kertyy viikkoja, viikoista kuukausia, jne
 /   /  /  / Valo, ja varjopuoli.

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua