Naiset eivät kuulu armeijaan!

Pär Pillhard

Siitä ei ole koitunut mitään hyvää. Ongelmia ja kuluja vain.

15

1003

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAULIMEN OMISTAJA

Naiset voi mennä armeijaan, jos se kiinnostaa. Monilla naisilla on nykypäivänä kovempi kunto ja lujempi tahto kuin nuorilla miehillä. Miehet vain haluaa aina polkea naiset alas! Ei sillä menolla naiset katto miehiä hyvällä silmällä. Ei nykypäivän pojut oo sen kummempia kuin naiset.

• soppa koko soppa

sodan aikana kukka tekee ruoka sitten .. ei me tarvitaan naisia sotimaan .. kiitos ei .

• mies -59
        soppa koko soppa kirjoitti:

sodan aikana kukka tekee ruoka sitten .. ei me tarvitaan naisia sotimaan .. kiitos ei .

Opettele toki tekemään omat safkasi niin et kuole nälkään. Ei vaimoväki ole mitään yksipuolista palvelusväkeä, he on samansorttisia ihmisiä kuin me miehetkin.

Molemmista sukupuolista löytyy osaamattomia ja aikaansaamattomia luusereita. Onneksi molemmista sukupuolista löytyy myös taitavia ja aikaansaavia ihmisiä... Sellaisia ihmisiä jotka eivät kaavoihin kangistu, vaan päättävät itse omasta elämästään ja tuovat omat lahjansa muidenkin käyttöön.

Kumpaankohan porukkaan sinä kuulut kun nälkiintymisen epätoivossa jo etukäteen ruikutat itsellesi palvelijaa valmistamaan ruokasi? Saatko itse lusikan suuhusi, vai pitäisikö sinua kenties syöttääkin?

• fiksu nainen
        mies -59 kirjoitti:

Opettele toki tekemään omat safkasi niin et kuole nälkään. Ei vaimoväki ole mitään yksipuolista palvelusväkeä, he on samansorttisia ihmisiä kuin me miehetkin.

Molemmista sukupuolista löytyy osaamattomia ja aikaansaamattomia luusereita. Onneksi molemmista sukupuolista löytyy myös taitavia ja aikaansaavia ihmisiä... Sellaisia ihmisiä jotka eivät kaavoihin kangistu, vaan päättävät itse omasta elämästään ja tuovat omat lahjansa muidenkin käyttöön.

Kumpaankohan porukkaan sinä kuulut kun nälkiintymisen epätoivossa jo etukäteen ruikutat itsellesi palvelijaa valmistamaan ruokasi? Saatko itse lusikan suuhusi, vai pitäisikö sinua kenties syöttääkin?

Mukava kuulla, että on olemassa joku järkeväkin mies tähän joukkoon! Ja vieläpä ihan aikuinen!

• ja onneksi

alkaa tämäkin vouhotus olla ohitse. Armeija on miesten koulu.

• Tulta munille

Ei sinne kuulu kaikki miehetkään.

Suurimmalle osalle armeija-aika on silkkaa ajanhukkaa.

• Pena4

Aivan. Tänä päivänähän armeijaan menevät monet saamattomat, joiden pitää päästä "miesten kouluun". Ja ne, joiden vanhemmat eivät ole heistä vielä miehiä tehneet.

Itse olen kuullut tuota "mene armeijaan, hippi"-huutelua, mutta aina vastaan, ettei tarvitse vaan valitsen sivarin, koska vanhempani kasvattivat minusta vastuullisen miehen eivätkä jättäneet asiaa valtion harteille. ;)

• armeijaan menevä
        Pena4 kirjoitti:

Aivan. Tänä päivänähän armeijaan menevät monet saamattomat, joiden pitää päästä "miesten kouluun". Ja ne, joiden vanhemmat eivät ole heistä vielä miehiä tehneet.

Itse olen kuullut tuota "mene armeijaan, hippi"-huutelua, mutta aina vastaan, ettei tarvitse vaan valitsen sivarin, koska vanhempani kasvattivat minusta vastuullisen miehen eivätkä jättäneet asiaa valtion harteille. ;)

omasta mielestäni useimmat sivarit ovat täysin turhia tapauksia.
        Eivät osaa mitään ja aina on äiti tai joku auttamassa.
        Ne jotka eivät puolusta maataan voivat muuttaa maasta !!

• nainen nro 23824

Armeija on sellaista isojen lasten pelleilyä että ei kiitos, olen aikuinen ja leikkikentälle jääköön typerät kovisleikit. :)

• Salli se muille

Salli se muille mitä et itse osaa tai mihin et itse pysty. Se on just jokaisen oma henkilökohtainen asia meneekö armeijaan vai ei, on sitten mies tai nainen. Sitä paitsi maailman parhaat tarkka-ampujat ovat naisia. Naiset ovat kylmähermoisia, säilyttävät malttinsa kriisinkin keskellä ja tietävät miten selviytyä arjesta vaikeissakin olosuhteissa. Eivät ole mitään soppajonossa seisoskelijoita, jotka odottavat, että joku toisi ruokaa suuhun.
        On olemassa ikäviä ihmisiä jotka pelkäävät osaavia naisia tyyliin; ennen oli hienoa olla tohtorin rouva mutta nyt ei, koska useimmat tohtorit ovat rouvia, puhu siinä sitten diakoniasta ja "ambomaan sukista". Se, että kaikki naiset eikä miehetkään pysty suorittamaan armeijaa tai loppututkintoa, ei tarkoita etteikö sitä pitäisi tehdä mahdolliseksi niille joilla lahjoja on. Näin yhteiskunta myös hyödyntää parasta osaamista.

• Kerrro lähteesi
        Salli se muille kirjoitti:

Salli se muille mitä et itse osaa tai mihin et itse pysty. Se on just jokaisen oma henkilökohtainen asia meneekö armeijaan vai ei, on sitten mies tai nainen. Sitä paitsi maailman parhaat tarkka-ampujat ovat naisia. Naiset ovat kylmähermoisia, säilyttävät malttinsa kriisinkin keskellä ja tietävät miten selviytyä arjesta vaikeissakin olosuhteissa. Eivät ole mitään soppajonossa seisoskelijoita, jotka odottavat, että joku toisi ruokaa suuhun.
        On olemassa ikäviä ihmisiä jotka pelkäävät osaavia naisia tyyliin; ennen oli hienoa olla tohtorin rouva mutta nyt ei, koska useimmat tohtorit ovat rouvia, puhu siinä sitten diakoniasta ja "ambomaan sukista". Se, että kaikki naiset eikä miehetkään pysty suorittamaan armeijaa tai loppututkintoa, ei tarkoita etteikö sitä pitäisi tehdä mahdolliseksi niille joilla lahjoja on. Näin yhteiskunta myös hyödyntää parasta osaamista.

Väität, että maailman parhaat tarkka-ampujat ovat naisia. Hassu väite. Miksi naisilla on ammunnassa omat sarjansa? Siksikö muka, että miehetkin pärjäisivät? Ei. naiset ovat kaikessa urheilussa miehiä huonompia. Vain ratsastuksessa heillä on yhteinen sarja, mutta siinähän hevonen tekee ratkaisevan työn ja useimmiten sekin on uroshevonen. Ja naiset eivät ole enemmistönä ratsastuksen tuloslistojen alkupäässä.

• Ratsastaja-
        Kerrro lähteesi kirjoitti:

Väität, että maailman parhaat tarkka-ampujat ovat naisia. Hassu väite. Miksi naisilla on ammunnassa omat sarjansa? Siksikö muka, että miehetkin pärjäisivät? Ei. naiset ovat kaikessa urheilussa miehiä huonompia. Vain ratsastuksessa heillä on yhteinen sarja, mutta siinähän hevonen tekee ratkaisevan työn ja useimmiten sekin on uroshevonen. Ja naiset eivät ole enemmistönä ratsastuksen tuloslistojen alkupäässä.

Ole hiljaa, kun et asioista tiedä. :)

• armeijassa olija

Tässä taas tullaan siihen, että joku joka ei ole armeijaa käynyt rupeaa armeijaa arvostelemaan.
        Armeijasta on hyötyä etenkin piloille lellityille kakaroille.
        Armeija asiassa tasa-arvo käsite on unohtunut.
        Eikö tasa-arvo tarkoita, että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ??
        Eli jos miehillä on armeija tai sivari pakko käydä ellei halua vankilaan istumaan niin
        entä naiset ??? Miksi naisilla ei ole armeija pakkoa ??

• armeijassa olija
        Salli se muille kirjoitti:

"Sitä paitsi maailman parhaat tarkka-ampujat ovat naisia. Naiset ovat kylmähermoisia, säilyttävät malttinsa kriisinkin keskellä ja tietävät miten selviytyä arjesta vaikeissakin olosuhteissa. Eivät ole mitään soppajonossa seisoskelijoita, jotka odottavat, että joku toisi ruokaa suuhun."

Et taida olla tutustunut nuoriin naisiin viime aikoina.
        Ne jotka ovat "kylmähermoisten", "maailman parhaiden tarkka-ampujien" ja "ei soppajonossa seisoskelijoiden" lapsia ovat useimmat sellaisia rääväsuisia, kaljan kittaajia, että useimmat miehet häviävät heille niissä. Heille tekisi ihan hyvää käydä armeija.
        Oppisivat tavoille.

• Miten on?

Ja miehistä sitten ei ole kuluja???? Syövätkin yleensä enemmän kuin naiset... Ei kaikki naiset onneksi ole alistuvia hellanääressä kyhjöttäjiä. Eikä kaikki miehet epävarmoja alistajia. Vaan tasavertaisia ihmisiä. Joten, molempia armeijaan ja sivariin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      84
      2727
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      58
      2634
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      70
      2594
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2551
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      89
      2075
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      52
      1539
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      16
      1476
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      35
      1467
    Aihe