Äidille syntymäpäivälahjaksi?

,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

Hei!

Mulla on nyt iso ongelma äidin lahjan kanssa.. Aijempina vuosina ollaan leivottu ja ostettu aina yhteisesti joku leffa, mutta nyt haluisin ihan kunnon lahjan antaa äidille.

Hän on nelikymppinen paljon (liikaa) töitä tekevä ja kiireinen, inhoaa kaikkea rihkamaa, kopioitua ja turhaa, joten on vaikea lahjonta kohde :D Tykkää käsitöistä, mutta näillekkään ei ole enää oikeen aikaa.. Ei muuten harrastuksia..
Rahaa ajattelin lahjaan laittaa noin 35€ tai alle.. ja haluisin lahjan olevan käytännöllinen, josta ois sille hyötyä ja silti jotain nättiä/kivaa :)

Itsetehdyt askartelut yms. menee aina ihan hukkaan.. Joten älkää niitä jooko ehdotelko.
Muuten laittakaa jotain ideoita ja vaikka millaisia lahjoja te olette saaneet lapsiltanne tai mitä itse toivoisitte..

14

3445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjakortti?

Kauniit jalat sandaaleissa..kelpais ainakin minulle!

Korttiin voisi kopioida mahdollisten lastenlasten jalkojen ääriviivat.:)

• ...

Onko äidilläsi omaa pihaa? Jos on, niin osta hänelle vaikkapa omena- tai kirsikka puu. Ovat helppohoitoisia, joten sopisi kiireisellekin ja tuottaa kuitenkin parin vuoden päästä makoisaa satoa ;)
      Tai miten olisi vaikka jokin järjestetty mukava "retkipäivä"? Eväitä matkaan/kotikokkailua ja retki vaikkapa jonnekin käsityöaiheiseen paikkaan...Tai teatteriin, konserttiin...

• askartelun puolelle?

Onko sinulla sisaruksia?
      Tehkää äidille valokuvaalbumi kaikista lapsista ja lapsenlapsista. Jokainen teettää omasta joukostaan parikymmentä kuvaa ja yhdessä kokoatte sen albumiksi. Joukkoon voi liittää runoja tai mietelauseita.

Vaihtoehtoisesti olisin myös sen puun kannalla, mikä tulikin jo ed. viestissä.

• viesti ketjun aloittaja.

Sanoin äitini olevan nelikymppinen ja täällä puhutaan lapsen lapsista (olen itse 14-vuotias) :O No ei nyt kuitenkaan viilata pilkkua.. Kiitos vastanneille!

• 40 +
        viesti ketjun aloittaja. kirjoitti:

Sanoin äitini olevan nelikymppinen ja täällä puhutaan lapsen lapsista (olen itse 14-vuotias) :O No ei nyt kuitenkaan viilata pilkkua.. Kiitos vastanneille!

paras vaihtoehto...marimekko,pentik tms.itse tiedät äitisi maun.

P.S. Minulla on parikin n. nelikymppisenä mummiksi tullutta ystävätärtä:):)

• äiti 5:lle
        40 + kirjoitti:

paras vaihtoehto...marimekko,pentik tms.itse tiedät äitisi maun.

P.S. Minulla on parikin n. nelikymppisenä mummiksi tullutta ystävätärtä:):)

Itse olen 38v ja sain äitienpäivälahjaksi lapsiltani kasvohoitolahjakortin ja se oli ainakin minulle mieluinen. Joten ehdotukseni on kasvo/jalkahoitoon lahjakortti.
        Ps. Itse tulen mummuksi 2kk päästä ja vanhin lapsistani on 19v, joten kyllä niitä 40 vuotiaita mummujakin löytyy:)

• emmyäääää

mulla on aivan sama ongelma. haluaisin ehkä askarrella jotain, mutten tiedä, mitä.

• lissu lahjaksi

Hahaaaaa.. lissulla on lahjaongelma... voi lissuuuuuu....kun meet itse oot aikanmonen lahja......

• Lissu taas?

No tee lahjaksi omatekoinen kokoelma "Lissun parhaat" ja leivo yöllä dallaspullia kaupanpäälle.

• mkkkkkkkkkkk

llllllllllllllllllllllllllllllll

• o

äööö

• lahja ehdotaja

No minun äitini pitää ainakn pentikin sisustus tavaroista . :) jos etsit sieltä niin saatat löytää .,.

• äiskän tyttö

Mun äiti on aina pyytänyt synttärinsä kynnyksellä, että täydennän hänen Iittala-kokoelmaansa sillä ja tällä kipolla/mukilla. Eli olen sitten ostanut tyyliin kaksi kuppia/kulhoa jne. ja kohta hänellä on koko sarja. :)

• -__________________-

-__________________________________________________________________-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4819
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      52
      3881
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3463
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      132
      2369
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      67
      1995
    Aihe