Avasimme eilen uuden Lollero Hotellin. Meillä on tällä hetkellä muutama aktiivinen jäsen. Toivottavasti saamme lisää tämän kautta. ;) Pidämme hotellissamme paljon tapahtumia. Hotelli on auki joka päivä. (Viikonloppuisin saattaa olla kiinni)
Ei lagia!
Customeita
Kerikset ovat myynnissä. (Pari kamaa säästetty kilpailuihin kuitenkin)
Ei hamachia!
Joka päivä auki. (Viikonloppuisin saattaa olla kiinni)[/color]
- Ei ole 24/7 auki.
- Ei julkisia tiloja ( Ei kukaan niitä muutenkaan käytä)[/color]
Kuvia:
http://i39.tinypic.com/29e0ysg.jpg
http://i44.tinypic.com/nzpnbk.jpg
Etsimme aktiivisia modeja hotelliimme!
Linkki: http://lollerohotel.pas2.org
[Ei ham!] Lollero Hotel [Ei ham!]
15
3574
Vastaukset
- ospdapjkipofju
Meillä on nyt useita aktiivisia jäseniä! Hotelli on auki joka päivä klo. 9-20! :) Hotelli toimii vain explorel tai google chrome selaimella! Se ei toimi firefoxilla !!!
- hienorikuli
että saa rahaa siinä ja voi ostaa kamoja :o
- Jahw3tti
Minä olen aika aktiivinen joten olisin modenakin aktiivinen.
- mustikkapuuro
Otsikko kertoo kaiken :DDDDD
- Daimi.
Uppia! Retro Hotelli avattu.
- UunoHomo
Niin BEST paikka voi että :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JA LISÄKSI OMA RADIO!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- t ygujhj
huono paikka
- modetaattoriksi?
Joo, tosta modetaattorin paikasta olisin kiinnostunut. Habbok, Holo Hotel, Habbz, Hobbahotel ovat tuttuja.
Siis retro ei ole uus käsite, etusivul luki jotaon et iästäkin, mikähän se mahtaa olla? - -Tumppi-
Löysin toisen linkin tuohon.. Tuo linkki ei toimi mun páskassa läppärissä.. Mutta kuitenki mun ukko tuol on; Karkki
- Teeemuuuuuuuu
Pääsiskö Staffiksi kun oon rekisteröitynyt....
- Cattino
Menkää ankanmaahan Eikä mihinkään Lolleroon!
- minipasila
IHA PASKAA IHANNIINKU AINA TOTA FIREFOXIL MIKÄÄ EI TOIMIS
- PP
Ei tonne lollerohotelliin edes pääse!
- Víttú
TOIMIVA LINKKI KIITOS -.-
- olololololo
Toimiiko enää??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377