Olen 44v, nainen

+40<50

minulla oli muutaman kk suomi24.ssä.
Tapasin muutaman miehen, eikä ne johtanut sen pidemmälle. En tiedä mistä johtui, mutta itse ihastuin toiseen mieheen. Tapasimme muutamia kertoja ja meillä oli myös hauskaa...kuitenkin se jäi siihen.

En viihdy kapakoissa, joten ajattelin treffipalstaa.
Toinen miehestä sanoi minun olevan liian nuorekas hänelle??????? En ymmärtänyt... Muutaman kanssa kirjoittelin ja ehdotin tapaamista, koska parempi tavata livenä kuin jatkaa kirjoittelua ja muodostaa väärä kuva toisesta sen perusteella. Johtaa vain harhaan.. Mies ei sitten halunnut tavata =(.

Mietinkin, missä ne ihanat miehet ovat???
Päälle 44v, olet liikunnallinen, itsestään huolta pitävä, et polta, otat alkoholia "joskus", saunakaljat aina, ainakin minä otan =).... onko liikaa vaadittu????

12

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirpakaarina

      ne on kaikki jo naimisissa, viestittelevät täällä, mutta kun ehdottaa tapaamista, menee pupu pöksyyn...ettei vaan vaimo saa tietää...arkajalat!

      • vaan ?

        Ketä kiinnostaa sitoutumiskammoiset Sirpa-Kaarinat ?


    • Onnstnt

      Meitä kunnon miehiä on harvoin tarjolla. Mutta joskus toki silti.

      Molemmin puolin pitää olla tahto ja rehellinen yritys. Jos mies ei halua tavata kirjoittelemisen lisäksi, unohda. Samoin jos mies ei miellytä, unohda.

      Miehiä on tuossa ikäluokassa tarjolla huomattavasti enemmän kuin naisia. Kyllä se siitä. Tiedän kokemuksesta, kts. "Tapasimme Suomi24:llä"

    • nety

      Kyllä ne ravintolassa varmaat ainakin osa löytävät.
      jatkuuko, en tiedä.
      Ja itse en siellä viihdy. Tammikuulla - 94 viimeksi käynyt.
      Ei tavallinen tallaaja löydä muuta kuin korkeintaan juttukaverin.
      Ikävää vanhentua ilman naiskaveria.
      Terv 48v mies Oulun läheltä. Luontohenkinen.

      • en ymmärrä

        miehet vaan vierailee ja ei ota itse yhteyttä?Ei voi olla totta!Ottasivat rohkeasti yhteyttä,mutta kun eivät ota,millään.


      • hmm...
        en ymmärrä kirjoitti:

        miehet vaan vierailee ja ei ota itse yhteyttä?Ei voi olla totta!Ottasivat rohkeasti yhteyttä,mutta kun eivät ota,millään.

        Ymmärrän. En osaa sanoa miksi, mutta osaan sanoa miksi.

        On olemassa suuri mahdollisuus ainakin seuraaviin syihin:

        1. Profiilia luettaessa tapahtuu virhe.
        2. Profiilia kirjoittaessa tapahtuu virhe.
        3. Lukija ei halua ottaa yhteyttä, jostain muusta henkilökohtaisesta syystä.

        Lukija ei oikein sovi hakuehtojen tai kuvauksen perusteella hakijalle, eikä ota yhteyttä.

        Prosessi on vaikeasti hallittavissa ja vain omaan toimintaansa voi vaikuttaa merkittävästi.


      • ei kai
        en ymmärrä kirjoitti:

        miehet vaan vierailee ja ei ota itse yhteyttä?Ei voi olla totta!Ottasivat rohkeasti yhteyttä,mutta kun eivät ota,millään.

        kukaan ota yhteyttä ellet ole sellainen mitä haeskelee? Itse ainakaan en laita kovin tarkkoja hakukriteerejä, alue tärkein ja ikä saa heittää - 8v omastani. Useita profiileja tulee kahlattua lävitse, mutta vastaan vain mikäli kiinnostun.


    • tonyp93

      Itse etsin vanhempaa 35-65v naista.
      Olen itse 21v ja kiinnostunut seksuaalisesti vanhemmista naisista!

      • höööh...

        Joo, varmaan pelittää, jonkun 65 vuotiaan mummon
        kanssa.


    • ghfghhhhhhh

      44 vuotias on jo liian vanha. Vaikka omasta mielestään on kuinka sporttinen, niin silti läskit roikkuu ikävästi. Henkilökohtaisesti en koskisi tikullakaan noin vanhaan kurppaan.

      • mikäitelläsroikkuu

        Kyllä roikkuva läski on ikävää 24-vuotiaallakin, ja myös miehillä. Mutta onko sinulla jokin pakkomielle jankuttaa roikkuvista läskeistä? Kukaan ei aiemmin maininnut olevansa roikkuvaläskinen seuranhakija (oletan=siis hoikka).


    • Seonni25

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe