ASKOLAN OFFROAD

hiirenkorva

JÄRJESTETÄÄNKÖ ENSI VUONNA VAI JO AIJEMMIN TOINEN SAMANMOINEN

4

1922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pärinä

Kauhee meteli aamusta asti eikä saanu nukuttua sen takia.Paljonko kyläläiset tästä hyötyi?
      Mustikkametsät meni pilalle ja kissa puuhun ja on siellä vieläkin....
      Hilima

• Rannalla on kiva olla

toivottavasti järjestetä. Tämä lehmistä luopunut maajussi keksi sitten oivan maan käyttötavan puista raivatuille metsälleen, alkoi järjestämään mönkijäsafareita. Tuskin on kysytty naapureilta tai järven toisella puolella asuvilta tykkäävätkö metelistä. Tuo viimeisin kisahan kesti 10 tuntia ja järven rannalla raikasi ihan kivasti ja entäs Jäppiläntien hurjastelu. Katsomaan tulleet ihmiset ajoivat kuin ari vataset kapealla tiellä, siinä muutamakin polkupyöräilijä meinasi jäädä alle.
        On todella fiksua järjestää tuollainen mökäkisa juuri lauantaina, milloin ihmiset halauavat ehkä nauttia luonnosta mökeillään......

Joo, eihän kyläläiset siitä pitäneetkään hyötyä vaan tämä isältää maatilan ostanut landepaukku.

• Onpas
        Rannalla on kiva olla kirjoitti:

toivottavasti järjestetä. Tämä lehmistä luopunut maajussi keksi sitten oivan maan käyttötavan puista raivatuille metsälleen, alkoi järjestämään mönkijäsafareita. Tuskin on kysytty naapureilta tai järven toisella puolella asuvilta tykkäävätkö metelistä. Tuo viimeisin kisahan kesti 10 tuntia ja järven rannalla raikasi ihan kivasti ja entäs Jäppiläntien hurjastelu. Katsomaan tulleet ihmiset ajoivat kuin ari vataset kapealla tiellä, siinä muutamakin polkupyöräilijä meinasi jäädä alle.
        On todella fiksua järjestää tuollainen mökäkisa juuri lauantaina, milloin ihmiset halauavat ehkä nauttia luonnosta mökeillään......

Joo, eihän kyläläiset siitä pitäneetkään hyötyä vaan tämä isältää maatilan ostanut landepaukku.

Kyllä vaan on lupaa naapureilta kysytty, ihan paperille asti. Mikä ihme täsä kylässä on??Kaivataan äksöniä, ja sitten kun sitä on huimat pari kertaa vuosi, niin vali vali nari nari :( Itse asun ihan välittömässä läheisyydessä, eikä äänet ole koskaan haitanneet.

Ja jokainenhan varmaan tontillaan saa tehdä mitä haluaa, ja jos itse ei tajua bisneksen päälle eikä ole idearikas, niin voi voi. Täällä ainakin peukut pystyssä naapurin "landepaukulle" :)

• OFFROAD RULES!!!!
        Onpas kirjoitti:

Kyllä vaan on lupaa naapureilta kysytty, ihan paperille asti. Mikä ihme täsä kylässä on??Kaivataan äksöniä, ja sitten kun sitä on huimat pari kertaa vuosi, niin vali vali nari nari :( Itse asun ihan välittömässä läheisyydessä, eikä äänet ole koskaan haitanneet.

Ja jokainenhan varmaan tontillaan saa tehdä mitä haluaa, ja jos itse ei tajua bisneksen päälle eikä ole idearikas, niin voi voi. Täällä ainakin peukut pystyssä naapurin "landepaukulle" :)

Ei ole nämä kisat häirinnyt ollenkaan,tosin paljon muita häiriötekijöitä riittää 24/7 niin ettei nukutuksi saa...ja mitä kaahailuun tulee niin näitä "vatasia" riittää ihan tarpeeksi ilman kisojakin tällä Jäppiläntien moottoriväylällä:(
        Nämäkö nyt oli sitten Askolan ainoat marjametsät?? minä ainakin keräsin kanttarelleja toista litraa ja bongasin paljon mustikkamättäitä!
        Taitaa taas perityypillinen kateus paistaa läpi!
        Taitaa olla sama tuon lauantain ruohonleikkuun kanssa...,leikataan vastedes torstaisin klo 13-16 eiköstä juu!!!

Jippii kiva kun täällä saa purettua nämä valtavat raivot maaseudun ihanuudesta!
        Mites se olisi kun tuorerehusilppuri metelöisi lehmille apetta koko kesän joka aamu ja päivä?lehmän kasoja tiet täynnä"liukumiinoja",ja maajussi perhana sulkisi tien narulla aamuin illoin ajaessaan näitä ämyleitä pellolle??? saatikka paalain ja heinän pöyhin huhhuh leikkuupuimuristakin niin kova pöly että astmaatikkoa hirvittää,ja jos kuski vielä tupakoisi niinnnn...kele!!!!

Iloista kesää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196