Olen 40 v,nainen. Ja olen kuorsannut ja kovasti murrosiästä lähtien. Lähipiiri on kärsinyt ja nytkin avoliitossa ja mies hermoilee mun kuorsaamisen takia.No en voi siitä syyttää.....Mun kuorsaus on kai lähinnä semmoista korinaa, ei ilmeisesti hengityskatkoksia. Kävin kerran "arvauskeskuksessa", lekuri vilkaisi nieluun ja sanoi et nielurisat norm.kokoiset, ja siinä se. Tosin en muista oliko siinä puhe nielu- vai kitarisoista, koska jommat kummat multa on leikattu. En muista kummatko, se oli murrosiässä. Ai niin, ei ole ylipainoa, 161 cm, 55 kg. Olen joskus kai lukenut jostain leikkauksesta, en ole varma, hmm... Tietoa kellään?
Krooooh, pyyyyhhh...
Karseaa naiselle
3
845
Vastaukset
- hämeestä
On siihen haettava apua jos kumppanikin kärsii. Kyllä siihen hoitoa löytyy kirurgisesti, olet varmasti saanutkin jo infoa.
Omaisten osalta se on piinaavaa, varsinkin jos kuorsaaja kieltää kuorsaavansa... - sairaalaan
uniapneatutkimuksiin.
Jos et saa terveyskeskuksesta, niin mene keuhkolääkärille. - NUKKUMATIN KAVERI
Nukkumisasento vaikuttaa kuorsaukseen. Joskus apu saadaan jo valitsemalla nukkujalle sopiva tyyny. Millään ns. ergonimiatyynyllä ei ole virkaa jos se ei ole säädettävissä nukkujan mukaan. Kannattaa käydä Unikulmassa asiantuntijan juttusilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1434635Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k903392Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/451819- 1061648
- 901499
- 1051009
Belfastissa persujen otteet
Joku tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut tuhoavat syyttömien kansalaisten omaisuutta. Persuilla on ihmeellinen30943Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka23898- 74854
- 46820