Särkänniemi sateella ?

Sateen sattuessa

Millaista on olla Särkänniemessä sateella ? Pääseekö siellä kuinka laitteisiin vai ovatko laitteet pois käytöstä ?

7

8800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Särkkis, vaiko Lintsi??

      laitteet ovat käytössä, tosin saattaa olla ärsyttävää esim olla Trombin litimärässä koppavaunussa. Varaat vaan mukaan sateenvarjon ja sadetakin, tosin varjoa et laitteisiin voi ottaa. Sieltä löyty lukuisia paikkoja, joiden alle voit mennä sateensuojaan. Tietenkin ukkosella laitteet ovat pois käytöstä.

    • herrhuu

      Molemmissa puistoissa (särkkis, lintsi) osa laitteista on poissa käytöstä.

    • SateessaSärkänniemessä

      Tänään Särkänniemessä Tyrsky ja Trombi hajosivat ja Hurricanea ei voitu ajaa lähestyvän ukkosen vuoksi.

    • Sade ei tapa..

      Kävin itse juuri viime viikolla ja voin kertoa että olin tyytyväinen, koska kaikki laitteet olivat auki koko päivän, vaikka satoi melkein kaatamalla! Olin tosissaan aivan litimärkä, vaikka päälläni oli sadeviitta, koska kun laitteetkin pyöri, saattoi joku osa kipata kunnolla vettä.. Jonoja ei ollut juuri yhtään. Mutta huomioikaa, että laitteisiin kun ei saa ottaa laukkuja, ne pitää jättää monessa laitteessa sateeseen märälle alustalle (siis joka on kastunut sateessa) Omat vaihtovaatteeni olivat ainakin hieman märät. Mutta en menisi vapaaehtoisesti Särkänniemeen kovalla sateella.. Tähän reissuun en voinut vaikuttaa sen kummemmin koska se matka ja bussi olivat varattu jo pari kuukautta aikaisemmin.. Niin ja tulee aika nopeasti kylmä, jos on myös viileä sää. Oltiin käyty melkein kaikki laitteet reilussa tunnissa.

      • Sade ei tapa..

        Ainiiin, huomioikaa että eivät ole toiminmassa jos ukkostaa tai sellainen vaara on!


    • .,Äm

      öä,ÄÖ,'

    • Fhjg

      Laitteet Särkänniemessä voivat olla kiinni sateessa ja ovat kiinni ukkosella. Kaikki laitteet voi olla auki sateessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe