Kokeillaanpas toimiiko

Ärrieri

myös aloituksen teko ihan normaalisti..
Mites olis nyt kun on uusi ilme palstallakin jos aloitettaisiin pulinat taas ihan puhtaalta pöydältä?
Että tulis taas niitä pitkiä mukavia keskusteluja joissa mieipide-eroista huolimatta ei oltais ilkeitä toisille kirjoittajille.
Ja nimenomaan se että palstalla olisi taas niitä oikeita keskusteluja.
Ärri ainakin voi heittää sotakirveen kaivoon ;)

196

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut olen jo vuosien aikana huomannut,et se on mahdotonta...liikaa naisia samassa paikassa,tarvitaanko muuta? :)

• Ärrieri

yritetään,käydään sitten hakemassa sotakirveet kaivosta jos niille tulee käyttöä ;)

• Ärrieri kirjoitti:

yritetään,käydään sitten hakemassa sotakirveet kaivosta jos niille tulee käyttöä ;)

Mä en jaksa enään =)))Aikani koitin mut ei kun ei...

• issu56

johdu naisten määrästä, vaan niiden valheitten määrästä...niitä on liikaa ollut jo useamman vuoden ajan!!!

• issu56 kirjoitti:

johdu naisten määrästä, vaan niiden valheitten määrästä...niitä on liikaa ollut jo useamman vuoden ajan!!!

muistat ihan varmaan lähimenneisyydestä mitä kirjoitin kun sä ja uma koititte sovintoa??puskikset taisi sen pilata...mutta toinen tulos olisi ollut se mitä toivoin =(Eihän sitä olisi esim sähkäriystäväksi tarvinnut enää ruveta,mutta sopu olisi ollut mahdollinen?Toisaalta,Sikra ainakin on täällä sanonut,ettei unohda,aikä anna anteeksi (umalle)milloinkaan...

• issu56
        davalyan kirjoitti:

muistat ihan varmaan lähimenneisyydestä mitä kirjoitin kun sä ja uma koititte sovintoa??puskikset taisi sen pilata...mutta toinen tulos olisi ollut se mitä toivoin =(Eihän sitä olisi esim sähkäriystäväksi tarvinnut enää ruveta,mutta sopu olisi ollut mahdollinen?Toisaalta,Sikra ainakin on täällä sanonut,ettei unohda,aikä anna anteeksi (umalle)milloinkaan...

että ei kaikkea voi milloinkaan unohtaa saati edes yrittää antaa anteeksi...se on yksinkertaisesti sula mahdottomuus, sillä niin paljon valheita on postitellut meistä muutamista ihan mihin sattuu...täysin tuntemattomillekin. Mutta niinkuin aina, niin niistä valheista jää myös kiinni ennemmin tai myöhemmin ikävä kyllä.

Ja jos nyt mentäisiin sun omaan yhtäkkiseen käytöksen muuttumiseen, niin Dava sekin kertoo oma karua totuuttaan valitettavasti!

Ja sen vielä sanon tässä viimeisenä, että puhumatta...selvittämättä asioita juurtajaksain ei mikään sopu ole mahdollinen. Se on kuin joku tauti johon haetaan lääkkeet ja sillähän vain siirretään sen tietyn sairauden puhkeamista kahta kamalampana jossain myöhemmässä vaiheessa, sillä moni sairauskin paranee sairastamisella, eli voisi verrata siihen puhumiseen!!!

• issu56 kirjoitti:

että ei kaikkea voi milloinkaan unohtaa saati edes yrittää antaa anteeksi...se on yksinkertaisesti sula mahdottomuus, sillä niin paljon valheita on postitellut meistä muutamista ihan mihin sattuu...täysin tuntemattomillekin. Mutta niinkuin aina, niin niistä valheista jää myös kiinni ennemmin tai myöhemmin ikävä kyllä.

Ja jos nyt mentäisiin sun omaan yhtäkkiseen käytöksen muuttumiseen, niin Dava sekin kertoo oma karua totuuttaan valitettavasti!

Ja sen vielä sanon tässä viimeisenä, että puhumatta...selvittämättä asioita juurtajaksain ei mikään sopu ole mahdollinen. Se on kuin joku tauti johon haetaan lääkkeet ja sillähän vain siirretään sen tietyn sairauden puhkeamista kahta kamalampana jossain myöhemmässä vaiheessa, sillä moni sairauskin paranee sairastamisella, eli voisi verrata siihen puhumiseen!!!

äkillisesti muuttunut...kirjoittelin sun kanssa...mutta en tykännyt niistä Turun suuntaan vihjeistä laisinkaan...muuten voitaisiin varmaan edelleen kirjoitella niitä näitä?Pari vuottako sitä jatku?sä vastasit mulle,mä sulle...parempi sekin kuin nykyinen tilanne ja kuten varmaan tiedät/olet huomannut?en pidä itseäni muita parempina.

• issu56
        davalyan kirjoitti:

äkillisesti muuttunut...kirjoittelin sun kanssa...mutta en tykännyt niistä Turun suuntaan vihjeistä laisinkaan...muuten voitaisiin varmaan edelleen kirjoitella niitä näitä?Pari vuottako sitä jatku?sä vastasit mulle,mä sulle...parempi sekin kuin nykyinen tilanne ja kuten varmaan tiedät/olet huomannut?en pidä itseäni muita parempina.

ja yritähän pysyä totuudessa!!!

• issu56 kirjoitti:

ja yritähän pysyä totuudessa!!!

taas kaikki vanhat viestit...en vittuile,lue itse.Miksi vaan sä saat olla kiivas?mäkin,pohoojalaine syntyperältäni...en lemmikki tasoa =)

• Sivusta seurannut

Miksi hyökkäät aina määrättyjen juttuihin hirvistelemään, piikittelet ja hyökit?

• all we need is love
        issu56 kirjoitti:

netin koirapalsta se oikea foorumi riidellä? Kirjoitelkaa kirjeitä, soittakaa puheluita ja laittakaa eemeleitä jos siltä tuntuu, mutta tämä on keskustelupalsta jossa ei pitäisi tapella. Jos joku henkilö tai nici ärsyttää, niin älkää häntä huomioiko mitenkään.

• Sivusta seurannut

en Issulta.
        Yritätkö taas määrätä kuka saa vastata ja kenelle?

• Sivusta seurannut kirjoitti:

en Issulta.
        Yritätkö taas määrätä kuka saa vastata ja kenelle?

tivaa AINA umalta....ei muilta?

• issu56

tai et halunnut ymmärtää...sanoisin nyt jo että tosi valitettavaa!

Miksi umalehtinen et voi yksinkertaisesti myöntää omia tekosiasi miksi jatkuvasti yrität parhaasi mukaan kiemurrella kuin koira veräjästä???

Kerro nyt jo vihdoin totuus ja seiso KAIKKIEN sanojesi ja tokosiesi takana!!!

• jäkäjäkä jäkä

Tämä
        Virtuaalikoneistaja Käyttäjän viestit2.9.2009 11:18
        on keskustelupalsta jossa jokaisella halukkaalla (Dava ei sitten lue tuota väärin) on oikeus ja mahdollisuus osallistua keskusteluun, tämä ei ole chat jossa esitetään henkilökohtaisia kysymyksiä, eikä ainakaan yritetä määritellä kuka saa vastata ja kuka ei.

Miten ajattelit puuttua siihen että palstaa käytetään siihen tarkoitukseen mikä sillä on?

• Virtuaalikoneistaja
        jäkäjäkä jäkä kirjoitti:

Tämä
        Virtuaalikoneistaja Käyttäjän viestit2.9.2009 11:18
        on keskustelupalsta jossa jokaisella halukkaalla (Dava ei sitten lue tuota väärin) on oikeus ja mahdollisuus osallistua keskusteluun, tämä ei ole chat jossa esitetään henkilökohtaisia kysymyksiä, eikä ainakaan yritetä määritellä kuka saa vastata ja kuka ei.

Miten ajattelit puuttua siihen että palstaa käytetään siihen tarkoitukseen mikä sillä on?

koira minä olen?

Mielipiteeni ovat aivan omiani ja tuokin mielipide on mielestäni aivan perusteltu ja asiallinen.

• 14
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

koira minä olen?

Mielipiteeni ovat aivan omiani ja tuokin mielipide on mielestäni aivan perusteltu ja asiallinen.

et oot saannu monoo

• 3+15= ?

Sinulta on turha odottaa vastauksia kysymyksiin.

• Virtuaalikoneistaja
        14 kirjoitti:

et oot saannu monoo

olet kuunnellut, huvittavaa, erittäin huvittavaa, mutta jatka valitsemallasi tavalla, huhuilemalla.

• Virtuaalikoneistaja

kauniisti kuvattu puskiksen persoona, minä todennäköisesti en olisi osannut noin kauniisti kuvailla.

• 4+19= ?

Mitä olen kysellyt? Taitaa taas olla jokin lapsellinen arvuuttelu sinulla alkamassa

• Myy-Pikkuinen

Tän kerran vois vaikka kokeillakkin. En vastaa ilkeille puskiksille mitään ellei tule jotain "lentävää lausetta" mieleen. Mutta jos ne on erittäin ilkeitä niin sitten se on niiku siinä. Täytyy tässä olla jotain ehtojakin, muuten täs ei ole sitä pohjaa. Niin ja mikä ihmeen sotakirves?
      No aloitankin nyt sitten haukullisesta menen toteamaan että sori hei. Tai taidan jättää väliin. =()

• Ärrieri

kiva kun olis oikeita keskustelujakin täällä,joskus oli.
        Toki sillonkin etenkin "puskista" tuli törkeyksiä mut ei rekatut niin kovin sanaillu kun nykyään.

• Myy-Pikkuinen
        Ärrieri kirjoitti:

kiva kun olis oikeita keskustelujakin täällä,joskus oli.
        Toki sillonkin etenkin "puskista" tuli törkeyksiä mut ei rekatut niin kovin sanaillu kun nykyään.

Ehkä ne puskikset ei ollut niin vtumaisii silloin.

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Ehkä ne puskikset ei ollut niin vtumaisii silloin.

puskista tullu sellaista tekstiä...et vaan muutama rekattu on tiennyt asioista ;)Siitä voi aloittaa mun mielestä...mä kannatan ip osoitteen näkymistä joka viestissä,voisi rauhoittua meno.

• Myy-Pikkuinen
        davalyan kirjoitti:

puskista tullu sellaista tekstiä...et vaan muutama rekattu on tiennyt asioista ;)Siitä voi aloittaa mun mielestä...mä kannatan ip osoitteen näkymistä joka viestissä,voisi rauhoittua meno.

kait se ipeen näkyminen sitten auttais, ainakin jollakin tapaa. =)

• Ärrieri
        davalyan kirjoitti:

ihan hyvä juttu..
        Noh,olen miekin joskus yllättyny joistakin palstalle tulleista jutuista..

kait se ipeen näkyminen sitten auttais, ainakin jollakin tapaa. =)

ei ainakaan tarttis tapella siitä,kuka puskissa mitäkin kirjoitti...siitähän suurimmat riidat tulee vielläkin :)

• Ärrieri kirjoitti:

ihan hyvä juttu..
        Noh,olen miekin joskus yllättyny joistakin palstalle tulleista jutuista..

niin pienen piirin juttuja...ettei niitä oo monikaan voinut tietää =(
        Mun joistakin sähkäreistä on ollu täällä paloja...sellaisten aloittajien toimesta,joitten kanssa en ole ikinä kirjoitellut.

• Ärrieri
        davalyan kirjoitti:

niin pienen piirin juttuja...ettei niitä oo monikaan voinut tietää =(
        Mun joistakin sähkäreistä on ollu täällä paloja...sellaisten aloittajien toimesta,joitten kanssa en ole ikinä kirjoitellut.

sellasia juttuja joihin voisi pientä selitystä odottaa mut lienee turha kuvitellakkaan :)

• Ärrieri kirjoitti:

sellasia juttuja joihin voisi pientä selitystä odottaa mut lienee turha kuvitellakkaan :)

järkivastauksia kuulunut =)
        Ei siinä mitään,en ole marttyyri,samalla mitalla olen vastannut myös.

• kokeilla :) Ilkeisiin puskaheittoihin voi olla hiukka vaikeaa suhtautua ilman moraa, mutta oppia ikä kaikki

• Virtuaalikoneistaja

ei ole ollutkaan sotakirvestä mutta kävin nakkaamassa retkikirveeni kaivoon, ajaisikohan se saman asian?

• Ärrieri

miula ei ole kyllä minkäänlaista kirvestä eikä kaivoa.Pitänee siis nakata vasara vessanpyttyyn :O

• Ärrieri kirjoitti:

miula ei ole kyllä minkäänlaista kirvestä eikä kaivoa.Pitänee siis nakata vasara vessanpyttyyn :O

menee ;)))

• puskassa pysyn kuitenkin

jo pitemmän aikaa, ja ilahduin ehdotuksestasi joka valitettavasti sitten kuitenkin alas ammuttiin. Ei mitään ehtoja, ei mitään jossitteluja vaan puhdas pöytä ja halukkaat sen ääreen juttelemaan mukavia. Kenelle se ei kelpaa, niin kirjoitelkoon omassa ketjussaan muiden änkyttäjien kanssa. Ajattelin jo taas kadota vähäksi aikaa linjoilta, mutta mielenkiinnolla aion kyllä katsoa että saako Ärrin ehdotus enemmälti kannatusta ja toteutuuko se vai jääkö vain juhlapuheiksi ja kauniiksi ajatuksiksi!

• Myy-Pikkuinen

jotain ehtoja täytyy olla, mitä sitä ilmankaan tekee. Kovin on yksipuolinen tämä ketju. Siis vain toiset yhtyy ärrin ehdotukseen ja toiset ei. Joten luulen että "puskiin" menee. Mut sitten se nähdään.

• Ikävä huomata
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

jotain ehtoja täytyy olla, mitä sitä ilmankaan tekee. Kovin on yksipuolinen tämä ketju. Siis vain toiset yhtyy ärrin ehdotukseen ja toiset ei. Joten luulen että "puskiin" menee. Mut sitten se nähdään.

Vain sinä ja dava vastustatte sopua.

ettei koskaan unohda eikä anna anteeksi...joten miten sitä muuttamaan?Ei keinot riitä.

• Ärrieri
        Ikävä huomata kirjoitti:

eipä tässä hirveästi muita osallistujia ollut mut hyvä kun ne muut komppaa ;D

• Ikävä huomata kirjoitti:

yritin sitä n pari vuotta...tuloksetta....itse annoin anteeksi,toiset ei,en voi mitään.

• Myy-Pikkuinen
        Ikävä huomata kirjoitti:

vastustetaan!? Justhan mä oon yhtynyt Ärrin ehdotukseen. Mites sinä, yhdytkö sä tuohon juttuun?

• ei oooooooo
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Höpöhöpö, ei mitään muuta kuin aletaan vaan keskustelemaan mahdollisimman monipuolisista aiheista kannalta jos toiselta. Keskusteluun kuuluu se, että saadaan olla asioista eri mieltä ja pieni väittelykin on mukava piriste mutta ilman ilkeilyä, piiluvittuilua ja henkilökohtaisuuksiin menemisiä, sillä ne ovat ihan ala-arvoista touhua ne.
        Jos joku on sitten niin vatipää että väkisin tunkee vaan joukon jatkoksi veetuilemaan, niin jättää sen vain huomiotta vaikka kuinka tekisi mieli antaa takaisin isän kädestä ja vähän äidinkin. Itsehillintä ja hyvä käytös ovat kuitenkin aina se parempi vaihtoehto - hiljainen on hullua viisaampi. Aika sitkis on se vattupää joka vaan jaksaa aina vaan keljuilla vaikkei mitäään vastakaikua saakkaan. Provot kun saavat elinvoimansa siitä kun ne huomioidaan tavalla tai toisella.
        Mutta kelle tämä ei käy, niin kuten sanoin, tehköön oman keskustelunsa jos se vittuilu on niin tärkeää!
        Valinta on jokaisen oma!

Perkele kun tuli paha laskutehtävä!! ;))))

• Ärrieri
        ei oooooooo kirjoitti:

Höpöhöpö, ei mitään muuta kuin aletaan vaan keskustelemaan mahdollisimman monipuolisista aiheista kannalta jos toiselta. Keskusteluun kuuluu se, että saadaan olla asioista eri mieltä ja pieni väittelykin on mukava piriste mutta ilman ilkeilyä, piiluvittuilua ja henkilökohtaisuuksiin menemisiä, sillä ne ovat ihan ala-arvoista touhua ne.
        Jos joku on sitten niin vatipää että väkisin tunkee vaan joukon jatkoksi veetuilemaan, niin jättää sen vain huomiotta vaikka kuinka tekisi mieli antaa takaisin isän kädestä ja vähän äidinkin. Itsehillintä ja hyvä käytös ovat kuitenkin aina se parempi vaihtoehto - hiljainen on hullua viisaampi. Aika sitkis on se vattupää joka vaan jaksaa aina vaan keljuilla vaikkei mitäään vastakaikua saakkaan. Provot kun saavat elinvoimansa siitä kun ne huomioidaan tavalla tai toisella.
        Mutta kelle tämä ei käy, niin kuten sanoin, tehköön oman keskustelunsa jos se vittuilu on niin tärkeää!
        Valinta on jokaisen oma!

Perkele kun tuli paha laskutehtävä!! ;))))

tuli asiaa,mie kans kaipailen niitä asiallisia keskusteluja kaikista mahdollisista aiheista.
        Ja niinhän se on et ei niistä provoista pitäs välittää jos suinkin saa itsensä hillittyä ;)

• Ärrieri

aletaan kaikki dissaamaan sitä ilkeää murrehirmua,ei enää leikitä sen kanssa ;)

• Virtuaalikoneistaja
        davalyan kirjoitti:

yritin sitä n pari vuotta...tuloksetta....itse annoin anteeksi,toiset ei,en voi mitään.

kyllä annan sinulle aivan kaiken anteeksi, olethan sinä niin fiksu.

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

kyllä annan sinulle aivan kaiken anteeksi, olethan sinä niin fiksu.

kiitos ;)Vaikka en nyt ihan niin fiksu....aina,filmaattinen kylläkin...

• Virtuaalikoneistaja
        davalyan kirjoitti:

kiitos ;)Vaikka en nyt ihan niin fiksu....aina,filmaattinen kylläkin...

totta molemmat, kaikkein parasta sinussa on se että sinä huomaat minun erinomaisen fiksuuteni.

• puskis puskassa
        Ärrieri kirjoitti:

tuli asiaa,mie kans kaipailen niitä asiallisia keskusteluja kaikista mahdollisista aiheista.
        Ja niinhän se on et ei niistä provoista pitäs välittää jos suinkin saa itsensä hillittyä ;)

kirjoittelin nickillä, mutta vaikka en silloin, kuten en puskastakaan itse harrasta enkä harrastanut v-tyyliä enkä kiusantekoa, niin sitä sain itselleni ja ihan aiheetta. Rupes ketuttamaan niin paljon että lopetin kirjoittamisen ja palstan seuraamisenkin pitkäksi aikaa, mutta kertaakaan en alkanut takaisin sitä paskaa mättämään sillä se ei ole minusta aikuisten eikä viisasten hommaa.
        Satunnaisesti olen sit puskista kirjoitellut, nyt vähän ahkerammin.. ainakin toistaiseksi. Katotaan ny mihin tää palsta tästä menee.

totta molemmat, kaikkein parasta sinussa on se että sinä huomaat minun erinomaisen fiksuuteni.

Paras puoleni on ylempien nuoleskelu ;))))))))))))))

• Ärrieri kirjoitti:

aletaan kaikki dissaamaan sitä ilkeää murrehirmua,ei enää leikitä sen kanssa ;)

siitä mongerruksesta kukaan ole mitään ymmärtänytkään. Mutta sopii, murrehirviön heittoihin en enää kommentoi :)

• Ärrieri

hillitsin itseni,jos en olisi niin tehnyt olisit saanut pikkasen tylympää tekstiä.
        Ja tiedoksesi,siun kanssa en koe edelleenkään tarvetta vaihtaa mielipiteitä mistään asioista.
        Voisit koittaa kunnioitaa vaikka sitäkin mielipidettä etkä jatkuvasti kulkea perässä ivailemassa.

• Virtuaalikoneistaja
        davalyan kirjoitti:

Paras puoleni on ylempien nuoleskelu ;))))))))))))))

sinultra luonnistaa alempien nuoleskelu?

• Ärrieri
        hinski kirjoitti:

siitä mongerruksesta kukaan ole mitään ymmärtänytkään. Mutta sopii, murrehirviön heittoihin en enää kommentoi :)

Sain siis yhden kaverin dissaamaan murrehirmua :D

• Ärrieri

hommassa niskat jäykistyy ja eikö näin influenssa-aikaan olisi syytä pidättäytyä suuteloista?

;) Hyvin se sujuu...kai?Ei vainen,nykyinen huono maineeni johtuu ihan siitä,etten nuoleskele enää ketään vaan kirjoitan mitä ja miten haluan...

• Ärrieri kirjoitti:

hommassa niskat jäykistyy ja eikö näin influenssa-aikaan olisi syytä pidättäytyä suuteloista?

aikaan..varsinkin pussaillaan...jos tauti on tarttuessaan tappavaa niin koskas sitä enää pussailisi ja mitä? ;)

• Virtuaalikoneistaja
        davalyan kirjoitti:

;) Hyvin se sujuu...kai?Ei vainen,nykyinen huono maineeni johtuu ihan siitä,etten nuoleskele enää ketään vaan kirjoitan mitä ja miten haluan...

ymmärsin kyllä tuon piikkisi, mutta esitän että en tajunnut mitään.

"Parempi elää jaloillaan kuin kuolla polvillaan"

ymmärsin kyllä tuon piikkisi, mutta esitän että en tajunnut mitään.

"Parempi elää jaloillaan kuin kuolla polvillaan"

komeudesta ja pituudesta ;)

• Virtuaalikoneistaja
        davalyan kirjoitti:

komeudesta ja pituudesta ;)

perwo, kaikesta kehuista huolimatta et sinä ainakaan filosofi ole.

perwo, kaikesta kehuista huolimatta et sinä ainakaan filosofi ole.

olen perwologi ;))))

• 7+10= ?
        Ärrieri kirjoitti:

hillitsin itseni,jos en olisi niin tehnyt olisit saanut pikkasen tylympää tekstiä.
        Ja tiedoksesi,siun kanssa en koe edelleenkään tarvetta vaihtaa mielipiteitä mistään asioista.
        Voisit koittaa kunnioitaa vaikka sitäkin mielipidettä etkä jatkuvasti kulkea perässä ivailemassa.

"Ja tiedoksesi,siun kanssa en koe edelleenkään tarvetta vaihtaa mielipiteitä mistään asioista.
        Voisit koittaa kunnioitaa vaikka sitäkin mielipidettä etkä jatkuvasti kulkea perässä ivailemassa."

Uskon monen huomanneen että Myy, Uma, Virtuaali ja Dava tekevät juuri tuota, kulkevat ivailemassa sellaisten ihmisten perässä jotka eivät halua vaihtaa heidän kanssaan mitään mielipiteitä.
        Varsinkin Myy on erityisen innokas tuota tekemään, Virtuaali "hyvänä" kakkosena.

• Sivusta seurannut
        7+10= ? kirjoitti:

"Ja tiedoksesi,siun kanssa en koe edelleenkään tarvetta vaihtaa mielipiteitä mistään asioista.
        Voisit koittaa kunnioitaa vaikka sitäkin mielipidettä etkä jatkuvasti kulkea perässä ivailemassa."

Uskon monen huomanneen että Myy, Uma, Virtuaali ja Dava tekevät juuri tuota, kulkevat ivailemassa sellaisten ihmisten perässä jotka eivät halua vaihtaa heidän kanssaan mitään mielipiteitä.
        Varsinkin Myy on erityisen innokas tuota tekemään, Virtuaali "hyvänä" kakkosena.

perässä noi mainitut tässä ketjussa on kulkenu ivaamassa?

Lukemalla näkee et ovat ihan rauhassa keskustelleet tässä muutaman rekatun kanssa, puskista noita v*ttuja ja ivaamisia on tullu ja just myylle, joten älä viitti suoltaa sitä itteään.

• ,joops,
        Sivusta seurannut kirjoitti:

Lukemalla näkee et ovat ihan rauhassa keskustelleet tässä muutaman rekatun kanssa, puskista noita v*ttuja ja ivaamisia on tullu ja just myylle, joten älä viitti suoltaa sitä itteään.

heti aamusta yhtä "herttainen" kuin aina.

• 18+13= ?
        Sivusta seurannut kirjoitti:

muistakin ketjuista kuin tästä, olet varmaan sokea ellet huomaa miten esimerkiksi Myy hyökkää salamana nälvimään kun määrätyt kirjoittavat.
        Jokaisella pitäisi olla kirjoitusrauha ilman että Myy tunkee asiattomia kommenttejaan heidän viesteihinsä.
        Entä kaikkinaiset muut vihjailut ja suorat vadduilut?
        Lue ilman ruusunpunaisia laseja esimerkiksi Myyn ja Davalyanin viimepäivien keskusteluja.
        Ulkopuolinenkin tunnistaa vadduillun sen nähdessään.

• 2+20= ?
        ,joops, kirjoitti:

heti aamusta yhtä "herttainen" kuin aina.

Davahan ilmoitti että ei halua lopettaa riitelyä.

• Ent.rekattu
        18+13= ? kirjoitti:

muistakin ketjuista kuin tästä, olet varmaan sokea ellet huomaa miten esimerkiksi Myy hyökkää salamana nälvimään kun määrätyt kirjoittavat.
        Jokaisella pitäisi olla kirjoitusrauha ilman että Myy tunkee asiattomia kommenttejaan heidän viesteihinsä.
        Entä kaikkinaiset muut vihjailut ja suorat vadduilut?
        Lue ilman ruusunpunaisia laseja esimerkiksi Myyn ja Davalyanin viimepäivien keskusteluja.
        Ulkopuolinenkin tunnistaa vadduillun sen nähdessään.

laseja, ylläpito määrittää ne asiattomat kirjotukset ja poistaa sellasen huomatessaan, joten niitä myyn asiattomuuksiahan ei sit enää löydy luettavaks, eiks niin?

• kaksykkönen
        Ärrieri kirjoitti:

** Mites olis nyt kun on uusi ilme palstallakin jos aloitettaisiin pulinat taas ihan puhtaalta pöydältä?
        Että tulis taas niitä pitkiä mukavia keskusteluja joissa mieipide-eroista huolimatta ei oltais ilkeitä toisille kirjoittajille. **

• 18+20
        kaksykkönen kirjoitti:

** Mites olis nyt kun on uusi ilme palstallakin jos aloitettaisiin pulinat taas ihan puhtaalta pöydältä?
        Että tulis taas niitä pitkiä mukavia keskusteluja joissa mieipide-eroista huolimatta ei oltais ilkeitä toisille kirjoittajille. **

Hää tarkotti että kaik muut unhottaa vanhat kiistat mut hää kyl saap kantaa kaunaa jos hänest silt tuntuup

• Ärrieri
        18+20 kirjoitti:

Hää tarkotti että kaik muut unhottaa vanhat kiistat mut hää kyl saap kantaa kaunaa jos hänest silt tuntuup

kovin vanha juttu,viime aikoina jokainen tuon henkilön miule laittama viesti on sisältänyt tuon yhden ja saman lauseen.Eihän täällä kenenkään muunkaan eroamisista yms paukuteta sitä poskea joka ainoassa viestissä.
        Mie en ole hälle mitään tehny mut aina on yhtä tasasen ilkeä vaikka olen jo useasti ilmaissut etten pidä asian puimista kovinkaan miellyttävänä.
        Vaikka kirjoittelurauha palstalla olisikin mukava ajatus niin ei kaikkea tarvitse sietää.Ja mie olen kyl jättänytkin hänet omaan rauhaansa kun olen todennut ettei mitään yhteistä kirjoiteltavaa ole.

• issu56

ja mielelläni kannattaisin tuota... MUTTA ihan liian pitkään on satanut täyttää paskaa niskaan niin mulle, kuin myös muutamalle muullekin, joten aika skeptisesti suhtaudun mihinkään yhtäkkiseen unohdetaankaikkimenneet-systeemiin. Mua on täällä mollattu riidanhaastajaksi ja ties miksi jne. vaikka oikeasti en todellakaan ole mikään riidanhaastaja ja tiedän tasantarkkaan, että eivät ole niitä myöskään ne muutamat muutkaan.

En usko, että mitään tapahtuu kuin sivua kääntäisi...ei vielä huomennakaan!

• Ärrieri

täällä on kaikkia mollattu ja vaikka sunmiksi.Ei tämä palsta varmaan hetkessä rauhoitu mut jos vaikka alkuun varovaisesti lähdettäisiin siitä liikkeelle et koitettas saada niitä keskusteluketjuja aikaan jos vaan suinkin on aihe johon tekee mieli kommentoida jotain.
        Olihan tämä joskus ihan mukava palsta kun vertaa nykyiseen menoon :)

• Issu itsekin kertonut olevasi itsepäinen ihminen. Varmasti täältä löytyy muutama muukin. Kaikilla meillä ei kuitenkaan ole sitä menneisyyden lastia harteillamme. Onko siis täysin mahdoton ajatus siitä, että jonkinlainen rauha solmittaisiin niistä vanhoista jutuista? Kirjoittajat muuttuvat ja vesi virtaa sillan alta :)

• issu56
        Ärrieri kirjoitti:

täällä on kaikkia mollattu ja vaikka sunmiksi.Ei tämä palsta varmaan hetkessä rauhoitu mut jos vaikka alkuun varovaisesti lähdettäisiin siitä liikkeelle et koitettas saada niitä keskusteluketjuja aikaan jos vaan suinkin on aihe johon tekee mieli kommentoida jotain.
        Olihan tämä joskus ihan mukava palsta kun vertaa nykyiseen menoon :)

jopa hauskakin ja huumori kukki...siis se oikea huumori. Ikävä nyt vain todeta, että se eräs on tästä ketjusta hukassa...miksiköhän...ei voi tietää. Painaako huono omatunto kaikkien kehittämiensä ja levittämiensä valheitten jälkeen vihdoin, vai mikä mättää...no sitäkään ei todellakaan voi tietää... Vai mahtaako häntä harmittaa, että porukka lopuksi kuitenkin vastoin tahtoaan on kyllästynyt aukomaan päätään jatkuvasti tietämättä edes sitä todellista syytä siihen???

Minä puhun valitettavasti edelleenkin asioista suoraan niiden oikeilla nimillä ja jos se ottaa nuppiin, niin se ei ole mun päänsärkyni...edelleenkin issu on issu...omantien kulkija, eikä kukaan tai mikään voisi sitä muuksi muuttaa!!!

• issu56 kirjoitti:

jopa hauskakin ja huumori kukki...siis se oikea huumori. Ikävä nyt vain todeta, että se eräs on tästä ketjusta hukassa...miksiköhän...ei voi tietää. Painaako huono omatunto kaikkien kehittämiensä ja levittämiensä valheitten jälkeen vihdoin, vai mikä mättää...no sitäkään ei todellakaan voi tietää... Vai mahtaako häntä harmittaa, että porukka lopuksi kuitenkin vastoin tahtoaan on kyllästynyt aukomaan päätään jatkuvasti tietämättä edes sitä todellista syytä siihen???

Minä puhun valitettavasti edelleenkin asioista suoraan niiden oikeilla nimillä ja jos se ottaa nuppiin, niin se ei ole mun päänsärkyni...edelleenkin issu on issu...omantien kulkija, eikä kukaan tai mikään voisi sitä muuksi muuttaa!!!

taas vihjailet..mikset sano,että Uma puuttuu ketjusta?Tuo vihjailu,se on kaikkien riitojen paras alku..luulen että uma kommentoi kun taas palstalle tulee...ei täällä kaikki joka hetki ole,et sinäkään...ja ne "valheet"on paisuneet kauheisiin mittoihin...mä sain,kysyessäni suoraan,aika järkivastauksen,järkivastauksen koska sen jälkeen asiat on muuttuneet...kysy sinäkin???Ei kysyvä tieltä eksy?

• 20+1= äitiiiiii!!!
        davalyan kirjoitti:

taas vihjailet..mikset sano,että Uma puuttuu ketjusta?Tuo vihjailu,se on kaikkien riitojen paras alku..luulen että uma kommentoi kun taas palstalle tulee...ei täällä kaikki joka hetki ole,et sinäkään...ja ne "valheet"on paisuneet kauheisiin mittoihin...mä sain,kysyessäni suoraan,aika järkivastauksen,järkivastauksen koska sen jälkeen asiat on muuttuneet...kysy sinäkin???Ei kysyvä tieltä eksy?

olisit ollut viisaampi etkä tarttunut tuohon syöttiin! Oikeesti dava!!!! :))))

• 4+4= 15?

oikein hyvä alku, mutta hio pikkasen.. jooko? :)))

• 4+4= 15? kirjoitti:

oikein hyvä alku, mutta hio pikkasen.. jooko? :)))

puolin jos toisin...ei kaunat heti unohdu...pitäisikö edes?Eikös se ole molemmin puolin ansaittu tilanne jos niin käy ja vaatii myös vaivaa?

• issu56
        davalyan kirjoitti:

mutta hyvin helposti valhe teettää toisen ja valhepyörä onkin valmis jatkamaan pyörimistään kuin lumipallolla on tapana...sehän vain kasvaa mitä kauemmin pääsee pyörimään.

Ja voin toki sanoa ihan suoraankin, että uma on levitellyt valheitaan ympäriinsä ja se on ikävä kyllä ihan todistettavissa oleva asia, josta ei päästä mihinkään!!!

Jos on myöntänyt sulle, niin oikeus ja kohtuus olisi nyt jo vihdoin myöntää ihan helvettivieköön julkisesti tällä palstallakin sen valehtelunsa. Se Dava olisikin sitte siinä, mutta tuskin on hänellä sitä selkärankaa siihen...

• issu56
        20+1= äitiiiiii!!! kirjoitti:

olisit ollut viisaampi etkä tarttunut tuohon syöttiin! Oikeesti dava!!!! :))))

milloin totuudesta on tullut syötti???

• issu56 kirjoitti:

milloin totuudesta on tullut syötti???

kysyä mitä vaan..vastaukse on niin ja näin!!!!!

• issu56
        hinski kirjoitti:

Issu itsekin kertonut olevasi itsepäinen ihminen. Varmasti täältä löytyy muutama muukin. Kaikilla meillä ei kuitenkaan ole sitä menneisyyden lastia harteillamme. Onko siis täysin mahdoton ajatus siitä, että jonkinlainen rauha solmittaisiin niistä vanhoista jutuista? Kirjoittajat muuttuvat ja vesi virtaa sillan alta :)

ja itsepäisyys on edelleenkin kaksi ihan täysin eri asiaa...!!!

• issu56 kirjoitti:

mutta hyvin helposti valhe teettää toisen ja valhepyörä onkin valmis jatkamaan pyörimistään kuin lumipallolla on tapana...sehän vain kasvaa mitä kauemmin pääsee pyörimään.

Ja voin toki sanoa ihan suoraankin, että uma on levitellyt valheitaan ympäriinsä ja se on ikävä kyllä ihan todistettavissa oleva asia, josta ei päästä mihinkään!!!

Jos on myöntänyt sulle, niin oikeus ja kohtuus olisi nyt jo vihdoin myöntää ihan helvettivieköön julkisesti tällä palstallakin sen valehtelunsa. Se Dava olisikin sitte siinä, mutta tuskin on hänellä sitä selkärankaa siihen...

on niitä valheita toiseenkin suuntaan levinnyt...kukas siitä pyytää anteeksi?Eikö kukaan...tunteet ne on jokaisella...ja nää jutut sähkäritasoa vai mitä?
        En mä jaksaisi tapella..en tosiaan...

• qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
        davalyan kirjoitti:

puolin jos toisin...ei kaunat heti unohdu...pitäisikö edes?Eikös se ole molemmin puolin ansaittu tilanne jos niin käy ja vaatii myös vaivaa?

kirveet on kaivossa ja puukot piilossa, niin muuta hiottavaa ei ole kuin ilmaisunsa. Sitä meidän kaikkien tulisikin aina hieman hioa..

• issu56

ja silleen...seiso nyt jumalaut nainen sanojesi ja tekosistesi takana edes yhden kerran!!!

• qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq kirjoitti:

kirveet on kaivossa ja puukot piilossa, niin muuta hiottavaa ei ole kuin ilmaisunsa. Sitä meidän kaikkien tulisikin aina hieman hioa..

meistä päättää kuinka terävää kieltä käyttää :)

• 4+1= jotain?

ilman terää, tylsää tai terävää. Pliis, yrittäkää edes.. siis ei tarvii olla kavereita, ei tarvii jutella eikä edes toisen viestiä huomioida.. Jos ette voi elää sovussa edes nettimaailmassa, niin pliis, unohtakaa toisenne. Älkää olko se ensimmäinen kiven heittäjä

• pensasvattunen
        davalyan kirjoitti:

meistä päättää kuinka terävää kieltä käyttää :)

se onkin viisauden mitta!

• Myy-Pikkuinen
        davalyan kirjoitti:

olla niin kamala asia ettei sitä vois sopia? Kaikkihan on kuitenkin selvinnyt hengissä siitä...

• Yks vaan
        davalyan kirjoitti:

on niitä valheita toiseenkin suuntaan levinnyt...kukas siitä pyytää anteeksi?Eikö kukaan...tunteet ne on jokaisella...ja nää jutut sähkäritasoa vai mitä?
        En mä jaksaisi tapella..en tosiaan...

jonka nimi alkaa p-kirjaimella laitoit erittäin ikävän viestin uudelleen luettavaksi kaikille palstalaisille.
        Kyllä silloin jaksoit olla ikävästi ilkeä.

• issu56 kirjoitti:

ja itsepäisyys on edelleenkin kaksi ihan täysin eri asiaa...!!!

varmaan tämä : Kukaan rekattu ei ole minulle valehdellut, ainakaan nickillään :)))

• 15+19=1
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

olla niin kamala asia ettei sitä vois sopia? Kaikkihan on kuitenkin selvinnyt hengissä siitä...

sopia kunhan täällä käyttäytyisivät siivosti!

• Virtuaalikoneistaja
        hinski kirjoitti:

varmaan tämä : Kukaan rekattu ei ole minulle valehdellut, ainakaan nickillään :)))

minä, minullekkaan kukaan ei ole valehdellut ja olen sitä mieltä että tämä on vain pulinapalsta jossa vaihdellaan mielipiteitä, ei luoda ystävyyssuhteita, paitsi tietysti ihanan Davan kanssa.

minä, minullekkaan kukaan ei ole valehdellut ja olen sitä mieltä että tämä on vain pulinapalsta jossa vaihdellaan mielipiteitä, ei luoda ystävyyssuhteita, paitsi tietysti ihanan Davan kanssa.

Ja mistäpä meidän pitäisi tapella?Ei mistään... luojan kiitos :))))

• puskapörri
        4+1= jotain? kirjoitti:

ilman terää, tylsää tai terävää. Pliis, yrittäkää edes.. siis ei tarvii olla kavereita, ei tarvii jutella eikä edes toisen viestiä huomioida.. Jos ette voi elää sovussa edes nettimaailmassa, niin pliis, unohtakaa toisenne. Älkää olko se ensimmäinen kiven heittäjä

toivotaan, että ajan kanssa kaikki tuon ymmärtää!

• Myy-Pikkuinen
        15+19=1 kirjoitti:

sopia kunhan täällä käyttäytyisivät siivosti!

mut ikuiset riidat kuluttaa ihmistä...

• puskapörri

yksi puskis on mukana =) Eipä viimeaikoina ole mieli tehnyt kirjoitella tänne mitään, vaikea vastailla aiheisiin mistä ei tiedä mitään. Välillä olen käynyt katsomassa otsikot ja vaihtanut heti sivustoa ;) Eli jospa nyt tämä palsta menisi eteenpäin päivä kerrallaan sen sijaan että puidaan vuoden 100ekr aikaisia asioita...
      Vai pääsee puskikset uusimaan matikantunteja, no onneksi tuo lasku sujuu ilman taskulaskinta tai pitkää matikkaa ;)
      Mutta tämä uudistus on aika outo, ei tykkää ei...

• nimetön pensaspörriäinen

Joo, tää uudistus tökkii ainakin itsellä tosi pahasti.. on kuin iiiiiiilimato liikekannalla. Minä olen näitä nimettömiä pensaspörriäisiä, mutta tuossa ylempänä jo muutaman viestin laittanutkin eli olen täysillä mukana. Pitäisköhän kylmästi tehdä vaikka puskisten omia ketjuja jossa vähät välitettäisiin kiukkuliisoista? Aletaan vaan keksimään jutunaiheita mitkä meitä innostaa ajatukseten vaihtoon, ja jos rekatutkin tulevat juttusille niin aina parempi! Lupaan sulle kirjoitella aina kun sut täällä tapaan!!

• nimetön pensaspörriäinen kirjoitti:

Joo, tää uudistus tökkii ainakin itsellä tosi pahasti.. on kuin iiiiiiilimato liikekannalla. Minä olen näitä nimettömiä pensaspörriäisiä, mutta tuossa ylempänä jo muutaman viestin laittanutkin eli olen täysillä mukana. Pitäisköhän kylmästi tehdä vaikka puskisten omia ketjuja jossa vähät välitettäisiin kiukkuliisoista? Aletaan vaan keksimään jutunaiheita mitkä meitä innostaa ajatukseten vaihtoon, ja jos rekatutkin tulevat juttusille niin aina parempi! Lupaan sulle kirjoitella aina kun sut täällä tapaan!!

sama,rekattu vai ei...kirjoitukset ratkaisee ;)))))

• Ärrieri

se siitä lähtisi pikkuhiljaa,toivotaan.
        Kiva kun olisi vilkkaita ketjuja aiheista joista jotakin tajuaa että voi sitten vaikka osallistua keskusteluun :)

• pensasmustikka tjtn
        davalyan kirjoitti:

että sun kanssa on hauska sanallisesti irroitella.. jopa ihan hupsuja! Jatketaanko samaan tahtiin?

• pensasmustikka tjtn kirjoitti:

että sun kanssa on hauska sanallisesti irroitella.. jopa ihan hupsuja! Jatketaanko samaan tahtiin?

mutta nyt olen vakavana ;)

• pensaassa suhisee
        davalyan kirjoitti:

mutta nyt olen vakavana ;)

että välillä nakkaa hymyn nurkkaan ja osaa olla asiallinen! Kiitos sinulle :))

• puskapörri
        nimetön pensaspörriäinen kirjoitti:

Ei kai meidän tarvitse erikseen kirjoitella, itse ainakin mielellään kirjoittelen jopa nikeille, joilla on ihan ok asiaa ;) Ja taitaa niitä kiukkuliisoja puskiksistakin löytyä =D
        Minusta on ihan turha tuhlata energiaa veetuiluun ja veetuilujen vastailuun, eli kiukkuliisat saa minun puolesta kiukuta yksin. Osuva kuvaus muuten tuo kiukkuliisa ;)
        Mutta sinun kanssa keskustelen mielelläni :) Minulla menee usein pitkiäkin aikoja, etten käy täällä, mutta lupaan laittaa ainakin yhden viestin kun olen täällä ;) Mutta unohdin jo äsken, että kumpi oli se minun tunnus, puska- vai pensaspörri ;) Kumpaakin käytin silloin alussa, pitää yrittää muistaa että PUSKApörri =D

• puskapörri
        Ärrieri kirjoitti:

se siitä lähtisi pikkuhiljaa,toivotaan.
        Kiva kun olisi vilkkaita ketjuja aiheista joista jotakin tajuaa että voi sitten vaikka osallistua keskusteluun :)

ainakin onnistuit =) Palstahan on kirjoittajiensa näköinen, eli jos halutaan muutosta niin meistä sen pitää lähteä. Mutta ihmettä on turha odotella joten edetään pikkuhiljaa ;) Kyllähän täälläkin on jo aika monta mukavaa vastausta tullut, eli positiivisuutta kehiin!
        (ja positiivisuus on nyt koetuksella, on sen verran kinkkinen lasku...)

• puskapörri
        davalyan kirjoitti:

Kirjoitukset ratkaisee =)

• pensaassa on hyvä olla..
        puskapörri kirjoitti:

Ei kai meidän tarvitse erikseen kirjoitella, itse ainakin mielellään kirjoittelen jopa nikeille, joilla on ihan ok asiaa ;) Ja taitaa niitä kiukkuliisoja puskiksistakin löytyä =D
        Minusta on ihan turha tuhlata energiaa veetuiluun ja veetuilujen vastailuun, eli kiukkuliisat saa minun puolesta kiukuta yksin. Osuva kuvaus muuten tuo kiukkuliisa ;)
        Mutta sinun kanssa keskustelen mielelläni :) Minulla menee usein pitkiäkin aikoja, etten käy täällä, mutta lupaan laittaa ainakin yhden viestin kun olen täällä ;) Mutta unohdin jo äsken, että kumpi oli se minun tunnus, puska- vai pensaspörri ;) Kumpaakin käytin silloin alussa, pitää yrittää muistaa että PUSKApörri =D

kuin pörri, puskassa tai pensaassa :)))
        Niin, sitä vaan tarkoitin että aloitetaan me puskiksetkin rohkeasti omia ketjuja ja niihin vastaillaan, vaikka rekatut ne ohittaisivat kylmästi. Ja kuten aiemmin totesinkin, niin aina parempi jos rekatut sitten haluavat meidänkin kanssa mukavia haastella.
        En siis hae kahtiajakoa puskikset ja rekatut, vaan sitä että kaikkien mukavat aloitukset ja viestit otettaisiin huomioon oli sitten nickiä tai ei! Ja kuka tahtoo kiukutella, niin kiukutelkoon ihan itsensä kanssa tai toisten samanlaisten kera omissa ketjuissaan!
        Valitettavasti kovin lohdullista kuvaa ei palstan tilasta saa ainakaan tämän illan perusteella kun halu tapella on isompi kuin elää sovussa. Ei kukaan täällä tarvii soviontoa tehdä, kunhan hoitelisi henkilökohtaisuudet toisilla areenoilla eikä julkisella keskustelupalstallla!

• Arvasin tämän

Taas on sota käynnissä Issulla, Davalla ja Umalla.
      Eivät he halua palstan rauhoittuvan.

• 4+18=76

Ärrierin erinomainen aloitus ja ehdotus unohtuu ja akat rupeaa taas tappelemaan! Hei, tehkää oma tappelurinki missä saatte puukottaa niin paljon kuin haluatte, mutta jättäkää muut ketjut rauhaan!

• puskapörri

ei siihen kannata muiden puuttua, minä en iltaani pilaa vanhoilla asioilla, jotka ei kosketa minua lainkaan ;) Hei, nyt on syyskuu, vanhat lehdet tippuu puista ja luonto valmistautuu talvilepoon. Annetaan mekin vanhojen asioiden kuihtua itsestään, eikä puututa toisten tappeluihin ;)

• ja oli vika kerta kun yritän...kun kirjoitetaan,ei kannata joka sanaa ottaa haudanvakavasti?Mä en ota...mut en myöskään enää jaksa...tapelkaa perkele hamaan loppuun asti :)

• Myy-Pikkuinen

Vaikka kuin yrittää niin ketuiks menee...ehkä...
        Ei kai täs heti mitään ryhmähalii olis tarvinnut vääntää.

Vaikka kuin yrittää niin ketuiks menee...ehkä...
        Ei kai täs heti mitään ryhmähalii olis tarvinnut vääntää.

Laiha sopu olisi parempi kuin lihava riita...ja pitää ihan paikkansa..

• Kyllästynyt.
        davalyan kirjoitti:

kenenkään muun kirjoitteluun, vain omaasi. Miksi et keskittyisi siihen.

• Kyllästynyt. kirjoitti:

kenenkään muun kirjoitteluun, vain omaasi. Miksi et keskittyisi siihen.

haluaa sopua,pitäisi aina luovia kanavien välissä osumatta kumpaankaan/yhteenkään..jos koittaa pitää reiluuden nimissä vähän kaikkien puolia,uppoaa.Näin(kin)olen tehnyt,menestys 0 :)

• Myy-Pikkuinen
        davalyan kirjoitti:

mielummin sekin! =)

• Lukutaitoinen.
        davalyan kirjoitti:

haluaa sopua,pitäisi aina luovia kanavien välissä osumatta kumpaankaan/yhteenkään..jos koittaa pitää reiluuden nimissä vähän kaikkien puolia,uppoaa.Näin(kin)olen tehnyt,menestys 0 :)

pakko siinä tapauksessa vadduilla muille?
        Miksi et jätä loukkaavia viestejä kirjoittamatta?

• vallan mainiosti. ja toinen olis ettei puskiksille ainakaan vastattaisi jos jonkun kimppuun hyökkivät. se ei ole reilua peliä :-(

• Myy-Pikkuinen

ku tehty. Mä ainakin olen luonteeltani sellainen, että jos koen että puskikset käy turhaan kimppuun niin en voi olla vastaamatta. =))

• 11+19= ?
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

ku tehty. Mä ainakin olen luonteeltani sellainen, että jos koen että puskikset käy turhaan kimppuun niin en voi olla vastaamatta. =))

Käyt monen muunkin kuin puskisten kimppuun, päivittäin.

• Myy-Pikkuinen
        11+19= ? kirjoitti:

Käyt monen muunkin kuin puskisten kimppuun, päivittäin.

syyttelet mua, mä syyttelen sua...ympäri mennään ja yhteen tullaan! =))))))))))

• nicitön
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

on vielä monet kaurat pureksimatta ja elämä opeteltavana. Kyllä Siperia opettaa.

• 0+2=8
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

syyttelet mua, mä syyttelen sua...ympäri mennään ja yhteen tullaan! =))))))))))

että sä oot lapsellinen

• Myy-Pikkuinen
        nicitön kirjoitti:

on vielä monet kaurat pureksimatta ja elämä opeteltavana. Kyllä Siperia opettaa.

netissäkö se siperia opetta? Tekö sen opetatte? Miten? Samanlaisiksi kuin tekin? Ihan voitte iteksenne pureskella kaurojanne. Näin se nyt vaan on.
        Hyvää yötä sullekkin. ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        0+2=8 kirjoitti:

että sä oot lapsellinen

sitten paukuta jos sattuu.

• mä en oo se ikäs sä luulet
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

netissäkö se siperia opetta? Tekö sen opetatte? Miten? Samanlaisiksi kuin tekin? Ihan voitte iteksenne pureskella kaurojanne. Näin se nyt vaan on.
        Hyvää yötä sullekkin. ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

mutta en ole mikään te, olen vain ihminen joka ei jaksa sun pieniä ilkeilyjä. Nuorella ihmisellä olisi muutakin puuhaa kuin riekkua netissä jossa vanhat akat tappelee.
        Etkö sä koulutettuna ihmisenä tajuu miten daijuu tää on? Olisit viisaampi kuin nää mammat!

• YRITETÄÄN! :)

Jos ei voi tyhjältä pöydältä aloittaa eikä kokonaan riitelyä jättää, niin ei kuitenkaan toisi sitä niihin keskusteluihin joissa ihan asiasta keskustellaan. Ja henk. koht. välienselvittelyt voi ehkä muutenkin hoitaa muuta kautta... eiköhän kaikilla ole esim. sähköposti.

• koirakuiskuri

Täällä ilmeisesti vallitsee eripuraa rekattujen kesken, uutena huomasin tältä osaltolta. En ole hommannut rekkaria ja homma on mukavinta pitää tällaisena satunnaiskirjoitteluna, joka sitten hoituu rekkaamattomanakin.

Luulen että eripuran pitäminen vie teiltä energiaa. Jos sopua on hankala tehdä, kannattaa pysyä erossa riitapukarista. Koirapuistossakin käy koiria, jotka tulevat toimeen aika monen koiran kanssa mutta parin kanssa eivät ollenkaan, silloin näkemiset vältetään eivätkä ole puistossa samaan aikaan.

Jos haluaa pitää neutraalin linjan, kirjoittelee vaan neuvoja ja muuta koirajuttua muihin osastoihin.

Sveitsi-linjaa.

• joillakin on ruma sielu!!Ja riitaisa!!

on kykenevä ja halukas sopuun ja asialliseen keskusteluun ja kuka haluaa vihanpitoa ja riitelyä pitää yllä!

• vesikahvinkeittimeenjasittevirtapäällejaaamukahvionvalmis

Eikös se ole päivänselvää; petetyksi tulleet eivät voi sulattaa valheita yms. mitä heidänpäälleen kaatuu päivittäin; eiköl se ole aivan luonnollista?
        Hyväksyisitkö sinä tosta vaan, kaiken sen paskan yms. mitä olisit saanut osaksesi ?
        Minä en ainakaan tule kuuna päivänä sitä hyväksymään.
        Mikä oikeus yhdellä-kolmella tyypillä on pitää muita kirjottajia pilkkanaan ja levittää valheitaan sekä paskojaan, tehdä paljastuksiaan julkisella keskustelupalstalla? Miksi sellainen pitäisi hyväksyä ???????

Aivan uskomattomia vaatimuksia esitätte.

Ja koomisinta nuissa jutuissanne on, että ´rauhan rakentajat´ovat aivan ulkopuolisia alkuperäisiin kakka-juttuihin, kunhan vaan yhtyvät solvauskuoroon tietämättä asioiden oikeaa laitaa sen enempää.

Ja niin kauan, kun niitä p-puheita ja valheita sekä kirjoittajien yksityisasioita; nimiä yms. tuodaan palstalle, on turha puhua yhtään mitään rauhallisesta palstasta.

Mikä sallii törky-kirjoittajille oikeuden - säännöt sen kieltävät joka tapauksessa ?

Aivan, kuten sikran vitsissä oli ´ suurin paska´johtaa ja kuvittelee jostain jalustalta ohjailevansa muita.

• Ent.rekattu
        vesikahvinkeittimeenjasittevirtapäällejaaamukahvionvalmis kirjoitti:

Eikös se ole päivänselvää; petetyksi tulleet eivät voi sulattaa valheita yms. mitä heidänpäälleen kaatuu päivittäin; eiköl se ole aivan luonnollista?
        Hyväksyisitkö sinä tosta vaan, kaiken sen paskan yms. mitä olisit saanut osaksesi ?
        Mikä oikeus yhdellä-kolmella tyypillä on pitää muita kirjottajia pilkkanaan ja levittää valheitaan sekä paskojaan, tehdä paljastuksiaan julkisella keskustelupalstalla? Miksi sellainen pitäisi hyväksyä ???????

Ja koomisinta nuissa jutuissanne on, että ´rauhan rakentajat´ovat aivan ulkopuolisia alkuperäisiin kakka-juttuihin, kunhan vaan yhtyvät solvauskuoroon tietämättä asioiden oikeaa laitaa sen enempää.

Ja niin kauan, kun niitä p-puheita ja valheita sekä kirjoittajien yksityisasioita; nimiä yms. tuodaan palstalle, on turha puhua yhtään mitään rauhallisesta palstasta.

Mikä sallii törky-kirjoittajille oikeuden - säännöt sen kieltävät joka tapauksessa ?

Aivan, kuten sikran vitsissä oli ´ suurin paska´johtaa ja kuvittelee jostain jalustalta ohjailevansa muita.

valeita, mitä p*skapuheita?

Pitkä oli toi sun vuodatus mut edelleenkin vain vihjailuja ja syytöksiä eikä mitään todellista, ooppa sää nyt rohkee ja kerro mitä täälä valehdellaan, p*skaa jokainen varmaankin puhuu joskus, Sikra on ainoo joka siitä ihan avauksen tekee, mut kukin kirjottaa siitä mikä kiinnostaa.

• vettäkahvinkeittimeenjanappulapäälleniinkahvion pianvalmista
        Ent.rekattu kirjoitti:

valeita, mitä p*skapuheita?

Pitkä oli toi sun vuodatus mut edelleenkin vain vihjailuja ja syytöksiä eikä mitään todellista, ooppa sää nyt rohkee ja kerro mitä täälä valehdellaan, p*skaa jokainen varmaankin puhuu joskus, Sikra on ainoo joka siitä ihan avauksen tekee, mut kukin kirjottaa siitä mikä kiinnostaa.

Asianomaiset ne paskat kyllä tietävät , myöskin valheet. MIKSI ne pitäisi VIELÄKIN kaivaa kaikki esille ?

MIKSI haluat edelleen kääntää puukkoa haavassa ?

Mikäli et niitä tiedä, et sitten ole ollut paskanheiton kohteena, joten asia ei koske sinua.

Eri asia on sitten, jos olet niitä paskanheittäjiä ja levitellyt valheitasi mailmalle täytenä totena- täysin ulkopuolisille ja vieraille henkilöille.

Sivistynyt ihminen EI OLE utelias ;)))))))))))

• Ent.rekattu
        vettäkahvinkeittimeenjanappulapäälleniinkahvion pianvalmista kirjoitti:

Asianomaiset ne paskat kyllä tietävät , myöskin valheet. MIKSI ne pitäisi VIELÄKIN kaivaa kaikki esille ?

MIKSI haluat edelleen kääntää puukkoa haavassa ?

Mikäli et niitä tiedä, et sitten ole ollut paskanheiton kohteena, joten asia ei koske sinua.

Eri asia on sitten, jos olet niitä paskanheittäjiä ja levitellyt valheitasi mailmalle täytenä totena- täysin ulkopuolisille ja vieraille henkilöille.

Sivistynyt ihminen EI OLE utelias ;)))))))))))

tää palsta vain joillekkin "asianosaisille"?

Tiedoks sulle, sää kaivoit esille, sää kääntelit puukkoo haavassa, sää vihjailit, mut kun kysyy tietoo heittäyvyt selälles ja silmät suurina tekopyhyydestä kirjottelet "onko pakko kaivaa jo kaivamasi, onko pakko kääntää puukkoo haavassa, muidenkin"

• maalitaulu
        Ent.rekattu kirjoitti:

tää palsta vain joillekkin "asianosaisille"?

Tiedoks sulle, sää kaivoit esille, sää kääntelit puukkoo haavassa, sää vihjailit, mut kun kysyy tietoo heittäyvyt selälles ja silmät suurina tekopyhyydestä kirjottelet "onko pakko kaivaa jo kaivamasi, onko pakko kääntää puukkoo haavassa, muidenkin"

Kysyppä noita ihteis askarruttavii kysymyksii siltä *suurelt pääpakalta*, jos hää ois rehelliin, niin hält saisit oikeet vastaukset, sil ilman hänt ei tät paskaa täl palstal ois, hää on kaiken paskan alku täl palstal, näin se vaan totuus on.

• nevtaru

mutta ketä oikeen puolustat??!!Itteeskö vai jotain toista?!!Vai onko se sama asia??!!

• 12+18

just yks näistä älyttömyyksistä mistä tääl jaksetaan tapella. Se oli jotenkin näin että joidenkin palstalaisten nimet oli heidän omien sanojen mukaan kirjotettu tänne palstalle. Nää sitten alottivat hirveen vihakampanjan umalehtistä kohtaan. On yritetty monesti kysyä etttä miks just umaa kohtaan mut ei ne siihen osaa vastata. Kun totuushan on että moni palstalainen tietää niitten nimet jotka umaa syyttää ja on tienneet kauan, kun nämä on lähetelleet ketjukirjeitä eteenpäin vieraille palstalaisille joissa on KAIKKI nimet näkyny ja niitä on ehkä sit puolestaan lähetelty eteenpäin. Sain niitä vaikka kuinka monesti kun oli rekattu nicki ja käytin kaksneljän sähkäriä, eikä ykskään tullu Umalta!

• 3+9= ?
        12+18 kirjoitti:

just yks näistä älyttömyyksistä mistä tääl jaksetaan tapella. Se oli jotenkin näin että joidenkin palstalaisten nimet oli heidän omien sanojen mukaan kirjotettu tänne palstalle. Nää sitten alottivat hirveen vihakampanjan umalehtistä kohtaan. On yritetty monesti kysyä etttä miks just umaa kohtaan mut ei ne siihen osaa vastata. Kun totuushan on että moni palstalainen tietää niitten nimet jotka umaa syyttää ja on tienneet kauan, kun nämä on lähetelleet ketjukirjeitä eteenpäin vieraille palstalaisille joissa on KAIKKI nimet näkyny ja niitä on ehkä sit puolestaan lähetelty eteenpäin. Sain niitä vaikka kuinka monesti kun oli rekattu nicki ja käytin kaksneljän sähkäriä, eikä ykskään tullu Umalta!

Kyllä se ummukkasi on tuonut palstalle nimiä ja muita ihmisten tietoja ihan rekattuna.
        Moni muistaa miten ummukka heitti raivostuessaan esimerkiksi Davan täydellisen nimen.

• 17+17= ?
        12+18 kirjoitti:

uma lähettelee ihmisten oikeita nimiä sähkäreissä muille?

• nimimerkitön, ent.rekattu
        12+18 kirjoitti:

On aivan ERI asia laittaa oikeita nimiä YLEISELLE JULKISELLE KESKUSTELLUPALSTALLE ! kuin se, että jonkun porukan kesken pyörii jotain sähkäreitä nimineen.

Etkö itse näe siinä mitään eroa ????????????????????????

Minä näen jokatapauksessa, saatikka kun umalehtinen on nimenomaan TARKOITUKSELLA tuonut kirjoittajien oikeita nimiä JULKISELLE KESKUSTELUPALSTALLE !

Jos umalehtinen haluaa olla nimellään esillä , se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin haluavat sitä kohdalleen, siksihän nimimerkit on jokaisella tmv. En ole rekatuissa nähnyt ketään muuta tällä palstallal esiintyvän nikkinään oma nimensä.

Miksi umalehtinen ei kunnioita muiden kirjoittajien yksityisyyttä sen vertaa, vai eikö tajua mitä nimimerkin keksiminen tarkoittaa ?

Sitä en puolestaan voi vastata.

• etn.regathus
        17+17= ? kirjoitti:

uma lähettelee ihmisten oikeita nimiä sähkäreissä muille?

Vaan on tullut lapsen nimi, kotisivun linkki, valokuvia yms.yms.

AVATKAA HYVÄT IHMISET SILMÄNNE !!

• 17+8
        nimimerkitön, ent.rekattu kirjoitti:

On aivan ERI asia laittaa oikeita nimiä YLEISELLE JULKISELLE KESKUSTELLUPALSTALLE ! kuin se, että jonkun porukan kesken pyörii jotain sähkäreitä nimineen.

Etkö itse näe siinä mitään eroa ????????????????????????

Minä näen jokatapauksessa, saatikka kun umalehtinen on nimenomaan TARKOITUKSELLA tuonut kirjoittajien oikeita nimiä JULKISELLE KESKUSTELUPALSTALLE !

Jos umalehtinen haluaa olla nimellään esillä , se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin haluavat sitä kohdalleen, siksihän nimimerkit on jokaisella tmv. En ole rekatuissa nähnyt ketään muuta tällä palstallal esiintyvän nikkinään oma nimensä.

Miksi umalehtinen ei kunnioita muiden kirjoittajien yksityisyyttä sen vertaa, vai eikö tajua mitä nimimerkin keksiminen tarkoittaa ?

Sitä en puolestaan voi vastata.

tarkotin että sen viestin minkä takia täällä pari nimimerkkiä kantaa kaunaa umalehtiselle on saattanu laittaa tänne palstalle kuka tahansa niistä ketjukirjeiden saajista. Siinä kun ei palstalle tulleiden kommenttien mukaan näkyny mitään rekisteröityä kirjottajaa, vaan nää muutamat siis OLETTI sen kirjottajan.

• 1+6=87,4
        3+9= ? kirjoitti:

Kyllä se ummukkasi on tuonut palstalle nimiä ja muita ihmisten tietoja ihan rekattuna.
        Moni muistaa miten ummukka heitti raivostuessaan esimerkiksi Davan täydellisen nimen.

kantaa kaunaa vuodesta toiseen, onkohan Dava hyvillään sun käytöksestäs?

• tulin, näin ja kopioin
        17+8 kirjoitti:

tarkotin että sen viestin minkä takia täällä pari nimimerkkiä kantaa kaunaa umalehtiselle on saattanu laittaa tänne palstalle kuka tahansa niistä ketjukirjeiden saajista. Siinä kun ei palstalle tulleiden kommenttien mukaan näkyny mitään rekisteröityä kirjottajaa, vaan nää muutamat siis OLETTI sen kirjottajan.

Koska NIMENOMAAN umalehtinen on rekattuna ne laittanut, ja niitä nimiä on useampia kuin vain pari.

Näköjään et tiedä asian totuutta.

Minulla on ainakin tallessa ne viestit, joissa nimeni esiintyi,, ( siis ne viestit, jotka ITSE näin itsestäni ), enkä tiedä, onko niitä ollut enemmänkin, mutta ne mitkä olen itse nähnyt, on siis tallessa; oletettavasti muillakin paljastusten kohteilla.
        Sattuneesta syystä nyt en vain halua niitä tuoda tänne enää ja siten itse syyllistyä siihen, mihin umalehtinen on syyllistynyt.

Näin se asia on.

• tulin, näin ja kopioin kirjoitti:

Koska NIMENOMAAN umalehtinen on rekattuna ne laittanut, ja niitä nimiä on useampia kuin vain pari.

Minulla on ainakin tallessa ne viestit, joissa nimeni esiintyi,, ( siis ne viestit, jotka ITSE näin itsestäni ), enkä tiedä, onko niitä ollut enemmänkin, mutta ne mitkä olen itse nähnyt, on siis tallessa; oletettavasti muillakin paljastusten kohteilla.
        Sattuneesta syystä nyt en vain halua niitä tuoda tänne enää ja siten itse syyllistyä siihen, mihin umalehtinen on syyllistynyt.

Näin se asia on.

väitettiin kivenkovaan laittaneen mun nimen yms tänne...vaikka laitoin ne itse,omalla nikilläni ;)))))

• 17+4
        tulin, näin ja kopioin kirjoitti:

Näin se asia on.

Näinhän se on.

• 13+2=
        davalyan kirjoitti:

väitettiin kivenkovaan laittaneen mun nimen yms tänne...vaikka laitoin ne itse,omalla nikilläni ;)))))

uma laittoi kyllä kerran sun oikean nimen keskusteluun, mä näin sen viestin, mutta siinä ei ollu kellekkään mitään uutta kun olit sen ite kertonu.

• yhteen-laskuja..ja
        davalyan kirjoitti:

Näen vieläkin silmissäni umalehtisen viestin otsikolla " xxxx xxxxxxxxxxxx oletko tullut julkisesti hulluksi "

Vasta tuon umalehtisen aloituksen jälkeen sinä itse toit saman viestin palstalle.

Pysytäänpäs nyt kuitenkin totuudessa.

• 2+19
        17+4 kirjoitti:

Näinhän se on.

* poistetun viestin uudelleen tuominen keskustelupalstalle.....ym...

* En kait nyt NIIN pöllö ole, että tekisin samaa mitä umalehtinen on tehnyt; saatikka että OMAN NIMENI tänne toisin- pientä rajaa sentään kerjäämisessäkin,.

Jos dava esittelee nimeään itse, se on hänen asiansa. Onhan hän esitellyt täällä itsestään paljon muutakin.

Samoin mm. ärrieri. ymv.

• ----------------
        yhteen-laskuja..ja kirjoitti:

Näen vieläkin silmissäni umalehtisen viestin otsikolla " xxxx xxxxxxxxxxxx oletko tullut julkisesti hulluksi "

Vasta tuon umalehtisen aloituksen jälkeen sinä itse toit saman viestin palstalle.

sä olet juuttunu loppuelämäks? Et pääse ikinä yli. On meillä elämä murheita täynnä, voivoi oijoi.

• yhteen-laskuja..ja kirjoitti:

oli toi pitkään tallessa...mut varmaan tiedät mitkä tiedot kirjoitin ;))))))
        Mitä siitä...hemmetti,mulla oli siihen aikaan kotisivut,melkein kaikki silloiset palstalaiset tiesi mun nimen,puh.numeron,osoitteen yms...en olisi tehnyt kotisivuja,saati linkitellyt niitä tänne jos "paljastuminen"olisi mua pelottanut.

• 14+18
        ---------------- kirjoitti:

sä olet juuttunu loppuelämäks? Et pääse ikinä yli. On meillä elämä murheita täynnä, voivoi oijoi.

Enkä ole millään lailla juuttunut siihen; oma elämäni rullaa aivan kuten ennenkin, jäi vain mieleen erittäin törkeänä temppuna umalehtiseltä. Ja sen ajan muitakaan kirjoituksiaan ei kukaan pysty mielestäni pyyhkimään yhtään mihinkään. Joten se siitä,. Meille opetettiin jo lapsena , että " tehtyä ei saa tekemättömäksi ". Piste.

• Ärrieri
        2+19 kirjoitti:

* poistetun viestin uudelleen tuominen keskustelupalstalle.....ym...

* En kait nyt NIIN pöllö ole, että tekisin samaa mitä umalehtinen on tehnyt; saatikka että OMAN NIMENI tänne toisin- pientä rajaa sentään kerjäämisessäkin,.

Jos dava esittelee nimeään itse, se on hänen asiansa. Onhan hän esitellyt täällä itsestään paljon muutakin.

Samoin mm. ärrieri. ymv.

mie nyt olen esitelly?
        Kirjoitan kyllä elämästäni täällä,tämähän on keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa.
        Mitä tulee siihen että ihmisten kirjoittamia asioita otetaan lause sieltä toinen täältä ja kaivellaan asioita vuosien takaa ja käytetään toisen ihmisen elämässä sattuneita asioita häntä kiusatakseen,se touhu on perseestä.En edes keksi nimitystä niin ilkeälle toiminnalle.

• .............
        14+18 kirjoitti:

Enkä ole millään lailla juuttunut siihen; oma elämäni rullaa aivan kuten ennenkin, jäi vain mieleen erittäin törkeänä temppuna umalehtiseltä. Ja sen ajan muitakaan kirjoituksiaan ei kukaan pysty mielestäni pyyhkimään yhtään mihinkään. Joten se siitä,. Meille opetettiin jo lapsena , että " tehtyä ei saa tekemättömäksi ". Piste.

Ei sekään saa tehtyä tekemättömäksi että sitä jankutetaan vuodesta toiseen. Ihme kun täällä eräät vaatii että kaikkien pitäis jaksaa kantaa kaunaa jostain mitä joku on tehny vuonna kivi ja kirves!
        Eihän me live elämässäkään juututa märehtimään jonkun ihmisen virhettä joka käänteessä kun kukaan meistä ei taida itekään ihan viaton olla.

• 1+1
        Ärrieri kirjoitti:

mie nyt olen esitelly?
        Kirjoitan kyllä elämästäni täällä,tämähän on keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa.
        Mitä tulee siihen että ihmisten kirjoittamia asioita otetaan lause sieltä toinen täältä ja kaivellaan asioita vuosien takaa ja käytetään toisen ihmisen elämässä sattuneita asioita häntä kiusatakseen,se touhu on perseestä.En edes keksi nimitystä niin ilkeälle toiminnalle.

"Mitä tulee siihen että ihmisten kirjoittamia asioita otetaan lause sieltä toinen täältä ja kaivellaan asioita vuosien takaa ja käytetään toisen ihmisen elämässä sattuneita asioita häntä kiusatakseen,se touhu on perseestä.En edes keksi nimitystä niin ilkeälle toiminnalle."

juuri tuota täällä harrasstaa nämä bannikakut, ja se on alhaisempaa kun ala-arvoinen vaan voi olla.

• lol!
        1+6=87,4 kirjoitti:

kantaa kaunaa vuodesta toiseen, onkohan Dava hyvillään sun käytöksestäs?

oletsää vähäkuule pentu, eihän o' kyse mistä dava on hyvillään, vaan siitä että tuo palsta-kuningatar, täällä kertoilee ihmisten nimiä, ne nimet ovatkin sitten ainoa asia mitä hän puhuu totta täällä ihmisistä.

• sth.

Kehtaatko sinä vielä kaiken tuon halpamaisen raivoamisesi jälkeen nauraa sitä, ja ne valheet millä muka selitit sen raivoamisesi, oli kyllä todella halpamaista, raukkamaista, ala-arvoista, valehtelit että sairastat mitä karmeampaa kuolemanvakavaa sairautta joka muka aiheutti tuon raivoamisesi palstalla paria kirjoittajaa kohtaan, sääliä ja ymmärrystä sitte aloit vinkumaan, kun olit muka niin sairas. Halveksittavaa.

• Myy-Pikkuinen
        1+1 kirjoitti:

"Mitä tulee siihen että ihmisten kirjoittamia asioita otetaan lause sieltä toinen täältä ja kaivellaan asioita vuosien takaa ja käytetään toisen ihmisen elämässä sattuneita asioita häntä kiusatakseen,se touhu on perseestä.En edes keksi nimitystä niin ilkeälle toiminnalle."

juuri tuota täällä harrasstaa nämä bannikakut, ja se on alhaisempaa kun ala-arvoinen vaan voi olla.

pskaa! Kyllä ne toisten asiat tänne tulee ihan muiden toimesta! Ja minkä vtun bannikakut? Ei vois vähempää kiinnostaa toisten asiat, joten lopeta se ikuinen valehtelu!! =))

• uhkailun uhri.

Kyllä sinun pitäisi totuus kestää; täällähän on vain keskusteltu siitä, mitä SINÄ olet tehnyt, esim. minulle.

Jos totuuden kuulemiseen tarvitset lakimiestä, niin se ei silti oikeuta sinua uhkailemaan täällä yhtään ketään.

• Virtuaalikoneistaja
        uhkailun uhri. kirjoitti:

Kyllä sinun pitäisi totuus kestää; täällähän on vain keskusteltu siitä, mitä SINÄ olet tehnyt, esim. minulle.

Jos totuuden kuulemiseen tarvitset lakimiestä, niin se ei silti oikeuta sinua uhkailemaan täällä yhtään ketään.

tuossa Uman kirjoituksessa nähnyt minkäänlaista uhkausta, siinähän oli vain toteamus siitä miten hän on toiminut ja siihen hänellä on tietysti täysi oikeus.

Olen kirjoitellut toista vuotta palstalla, koko sen ajan näitä puskisten vihjailuja on täällä ollut, kuitenkaan ei koskaan mitään muuta kuin niitä ikäviä vihjailuja.

• ajatelleeksi

että tulet jäämään auttamattomasti sijalle nr2 sillä niin paljon on olemassa dokumenttia/materiaalia itseäsi vastaan.on sposteja joissa ivaat törkeästi inhokkejasi on myös todisteita miten esiinnyt miehenäsi on todisteita miten olet jaellut valokuvia spostissa ao henkilöltä lupaa kysymättä.todistus aineistoa umalehtinen on mielettömästi joten sinuna lopettaisin nyt nuo piilo uhkailut tähän paikkaan sillä jokainen niistä tallennetaan ja niistä jokainen on itseäsi vastaan.

• ajatelleeksi

että tulet jäämään auttamattomasti sijalle nr2 sillä niin paljon on olemassa dokumenttia/materiaalia itseäsi vastaan.on sposteja joissa ivaat törkeästi inhokkejasi on myös todisteita miten esiinnyt miehenäsi on todisteita miten olet jaellut valokuvia spostissa ao henkilöltä lupaa kysymättä.todistus aineistoa umalehtinen on mielettömästi joten sinuna lopettaisin nyt nuo piilo uhkailut tähän paikkaan sillä jokainen niistä tallennetaan ja niistä jokainen on itseäsi vastaan.

• ???
        ajatelleeksi kirjoitti:

ketä vastaan se on uhkaus että kertoo ottaneensa yhteyttä lakimieheen häirinnän takia?

• Oikein hyvinkin...pirun 24 tökkiii niin,että vartin odotin että aukesi kirjoituksesi =(

• 9+16= ?

Yritätkö rahastaa jollain tavoin nyt paolstakirjoittajia?
        Olethan itse kertonut vedättäväsi ihmisiä ja siten pyrit saamaan kiihtyneessä mielentilassa kirjoitettuja viestejä talletettavaksesi.Muistaakseni kerran jopa ilkuit "lisää lisää, talletan kaikki".
        Se vaikuttaa tahalliselta provosoinnilta nyt kun luen tämänpäiväistä kirjoitteluasi.

• Virtuaalikoneistaja
        9+16= ? kirjoitti:

Olethan itse kertonut vedättäväsi ihmisiä ja siten pyrit saamaan kiihtyneessä mielentilassa kirjoitettuja viestejä talletettavaksesi.Muistaakseni kerran jopa ilkuit "lisää lisää, talletan kaikki".
        Se vaikuttaa tahalliselta provosoinnilta nyt kun luen tämänpäiväistä kirjoitteluasi.

ja ihan ilmainen, älä provosoidu, meistä jokainen vastaa omista kirjoituksistaan.

Jos et ole koskaan kirjoittanut mitään arveluttavaa ei sinulla ole mitään huolta, ei sinua silloin pysty "rahastamaan", ei millään konstilla.

• Myy-Pikkuinen
        davalyan kirjoitti:

Oikein hyvinkin...pirun 24 tökkiii niin,että vartin odotin että aukesi kirjoituksesi =(

Suoli24 tekee hidasta "kuolemaa"! =))

• Liian vaikea kysymys?

Kerrotko Umalehtinen omin sanoin miten minun nimeni päätyi palstalle sen jälkeen kun vaihdoin SINUN kanssasi muutamia sähköposteja.
        Vain sinä palstalla olijoista tiedät nimeni, silti muutamat palstaystäväsi toivat nimeni palstalle.
        Mistä he sen saivat ellei sinulta?

Olet ainoa näillä palstoilla joka tietää nimeni, joko sinä tai ylläpito on sen vuotanut ystävillesi.
        En oikein pysty uskomaan että ylläpito olisi syypää.

• kassakaappi

Juuri näin sinulle tulee stoppi, omien solvausten ja valheittesi takia. Olisiko kannattanut ajatella kaksikertaa, ennenkuin alat valheita ihmisistä levittämään, stoppi se on tullut ainakin minulle jo kauanaikaa sitten
        Onneksi on myös täällä näyttöä, kaikki viestisi koskien noita valheita ja herjojasi on hyvässä tallessa, kuin myös sinulta lähteneet valheelliset herja-sähköpostit.
        Laitappa se lakimies asialle ja käske tutkia perusteellisesti, ihan alkuja myöten, minullakin on hänelle näytettävää ja paljon, jään odottamaan.

• kuusplusneljätoistaonkaksikymmentä
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

pskaa! Kyllä ne toisten asiat tänne tulee ihan muiden toimesta! Ja minkä vtun bannikakut? Ei vois vähempää kiinnostaa toisten asiat, joten lopeta se ikuinen valehtelu!! =))

Minäpä kuule kerron sinulle. Se on se keskustelupalsta,jonka palstan ylläpitäjätaho lopetti ja pisti teidät pihalle sieltä;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        kuusplusneljätoistaonkaksikymmentä kirjoitti:

Minäpä kuule kerron sinulle. Se on se keskustelupalsta,jonka palstan ylläpitäjätaho lopetti ja pisti teidät pihalle sieltä;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

että sinne kuitenkin vielä pääsee kirjautuun...ei kuitenkaan ihan kuka tahansa. ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))

että sinne kuitenkin vielä pääsee kirjautuun...ei kuitenkaan ihan kuka tahansa. ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))

minustakin näyttää edelleen että siellä on keskustelupalsta... varmaan harhanäky. Pitäiskö hakea huomenna sairaslomaa...

• nevtaru kirjoitti:

mutta ketä oikeen puolustat??!!Itteeskö vai jotain toista?!!Vai onko se sama asia??!!

selvyyden vuoks sulle ja kaikille muillekkin: MÄ en oo tota viestii kirjottanut mihin sä kommentoit!

Ärrin ehdotus on loistava, mut tääkin ketju kertoo, et ihan utopistinen ajatus tällä palstalla.

Toivoo silti sopii, että jospa joskus kuitenkin... :)

• nevtura
        Puskalissu kirjoitti:

selvyyden vuoks sulle ja kaikille muillekkin: MÄ en oo tota viestii kirjottanut mihin sä kommentoit!

Ärrin ehdotus on loistava, mut tääkin ketju kertoo, et ihan utopistinen ajatus tällä palstalla.

Toivoo silti sopii, että jospa joskus kuitenkin... :)

että sinä olisit sen kirjoittanut,koska minä olen sen kirjoittanut.Oma vikasi kun olet valinnut nimimerkiksi puskalissun,kun se on vähän niikun "yleisnimi" meille rekkaamattomille puskiksille.sitse asiassa en ollut sinusta tietoinen,joten älä nyt ole niin nipo,tai vaihda nimimerkkisi johonkin toiseen jos ahistaa!

joo mahotonta on keskustella kun on tuollainen yksi mätä omena joka saastuttaa ja pilaa koko sadon!Tuo riidanhaastaja on koko palstan pilaaja,näin se van on.kun on ruma sielu ja ilkeä luonne haluaa pilata myös muiden ilon!Kamala ihminen on tuo!

• ent.bk.
        Ursa kirjoitti:

minustakin näyttää edelleen että siellä on keskustelupalsta... varmaan harhanäky. Pitäiskö hakea huomenna sairaslomaa...

koita myös kirjoittaa sinne, bannikakku.

• yhteenlaskuri
        9+16= ? kirjoitti:

Tässä on se hänen viestinsä jossa paljasti itsensä, tämä kannattaa säilyttää jokaisen jota hän yrittää rahastaa:

Laitoit lisää kiva
        Kirjoittanut: umalehtinen / Tänään / klo 13:18

laitas vielä, kaikki otetaan vastaan vihjailut ja "peitellyt uhkailut":-DD

• 17
        Liian vaikea kysymys? kirjoitti:

Kerrotko Umalehtinen omin sanoin miten minun nimeni päätyi palstalle sen jälkeen kun vaihdoin SINUN kanssasi muutamia sähköposteja.
        Vain sinä palstalla olijoista tiedät nimeni, silti muutamat palstaystäväsi toivat nimeni palstalle.
        Mistä he sen saivat ellei sinulta?

Olet ainoa näillä palstoilla joka tietää nimeni, joko sinä tai ylläpito on sen vuotanut ystävillesi.
        En oikein pysty uskomaan että ylläpito olisi syypää.

Hän ei vastaa mihinkään mikä paljastaa hänen touhuilunsa.

• Ent.rekattu
        ent.bk. kirjoitti:

kitiset jostain muista palstoista, mitä tänne kuuluu bannikakkuihin kirjottamiset?

• ent.bk. kirjoitti:

No niin, kävin kirjoittamassa sinne.

What else can I do for you? :-*

• Myy-Pikkuinen
        Ursa kirjoitti:

No niin, kävin kirjoittamassa sinne.

What else can I do for you? :-*

niiku kirjoittaan vastauksen... =)))

• Virtuaalikoneistaja
        ent.bk. kirjoitti:

kävin kirjoittamassa.

Miten on, onko sinulla nyt hyvä mieli, oletko tyytyväinen?

• nevtura kirjoitti:

että sinä olisit sen kirjoittanut,koska minä olen sen kirjoittanut.Oma vikasi kun olet valinnut nimimerkiksi puskalissun,kun se on vähän niikun "yleisnimi" meille rekkaamattomille puskiksille.sitse asiassa en ollut sinusta tietoinen,joten älä nyt ole niin nipo,tai vaihda nimimerkkisi johonkin toiseen jos ahistaa!

joo mahotonta on keskustella kun on tuollainen yksi mätä omena joka saastuttaa ja pilaa koko sadon!Tuo riidanhaastaja on koko palstan pilaaja,näin se van on.kun on ruma sielu ja ilkeä luonne haluaa pilata myös muiden ilon!Kamala ihminen on tuo!

todellakaan oo mikään nipo, kaukana siitä! =)
        Mut jotain vaikeuksii mulla nyt on ymmärtää sua. Kun sanoin etten oo kirjoittanu sitä viestiä mihin sä kommentoit, ni nyt kerrot ite kirjottanees sen. :o Vastasitko siis itelles? Vai miten se nyt meni...

• Ynnälaskija

Onko läppäri vaikea käyttää?
        Oppisinko minäkin?

• :=DDDDDD
        Ent.rekattu kirjoitti:

kitiset jostain muista palstoista, mitä tänne kuuluu bannikakkuihin kirjottamiset?

mää saan kitistä mist mää haluun, kunhan teit bannareit vähän vedätän aikain kuluks, ja hyvin men taas halpaan kaik hönöt :=DDD *LOL*

• Virtuaalikoneistaja
        :=DDDDDD kirjoitti:

mää saan kitistä mist mää haluun, kunhan teit bannareit vähän vedätän aikain kuluks, ja hyvin men taas halpaan kaik hönöt :=DDD *LOL*

sinä nyt omasta mielestäsi vedätit meitä bannareita, entä mitä se "vedätys" sinulle antoi, onko päiväsi pelastettu nyt?

• ajatelleeksi

ei umalehtinen,en ole tuulesta temmannut mitään,vaan kaikki on toteen näytettävissä ihan milloin tahansa ja jos olisin yhtä röyhkeä ja typerä kuin mitä itse olet,niin ne olisivat tälle palstalle toimestani ilmestyneet jo.muistatko umalehtinen kun kirjoitit palstalle miehesi olevan urheilu hullun?teit sen silloin kirjautuneena miehesi nimimerkillä.onko siis kaikki tuulesta temmattu,,ei suinkaan eikä todellakaan.miksi sinä jatkuvasti kiemurtelet kuin korkki ruuvi kun kuitenkaan et pääse eroon tekemisistäsi vaikka miten yrittäisit.eikö umalehtinen kannattaisi pysyä totuudessa ja vähintäinkin ainakin seisoa suora selkäisenä tekemisiensä takana,,myöntää omat mokansa ja ilkeilynsä,,onko sinusta siihen ?

• Myy-Pikkuinen

sinä nyt omasta mielestäsi vedätit meitä bannareita, entä mitä se "vedätys" sinulle antoi, onko päiväsi pelastettu nyt?

mitään vedättänyt, käy edelleen kyttäilemässä kuin paljon sinne tulee kirjoituksia. Outoo??? =))))))

• 14+14
        Ynnälaskija kirjoitti:

Onko läppäri vaikea käyttää?
        Oppisinko minäkin?

ole sen vaikeampi käyttää kuin muukaan kone?!

• ,umalehtinen,
        ajatelleeksi kirjoitti:

ei umalehtinen,en ole tuulesta temmannut mitään,vaan kaikki on toteen näytettävissä ihan milloin tahansa ja jos olisin yhtä röyhkeä ja typerä kuin mitä itse olet,niin ne olisivat tälle palstalle toimestani ilmestyneet jo.muistatko umalehtinen kun kirjoitit palstalle miehesi olevan urheilu hullun?teit sen silloin kirjautuneena miehesi nimimerkillä.onko siis kaikki tuulesta temmattu,,ei suinkaan eikä todellakaan.miksi sinä jatkuvasti kiemurtelet kuin korkki ruuvi kun kuitenkaan et pääse eroon tekemisistäsi vaikka miten yrittäisit.eikö umalehtinen kannattaisi pysyä totuudessa ja vähintäinkin ainakin seisoa suora selkäisenä tekemisiensä takana,,myöntää omat mokansa ja ilkeilynsä,,onko sinusta siihen ?

ei ikkääst vastaa sillon ko sil alkaap olema tiukat paikat ja ainahaa hyö hyökkii ja uhkaileep mut sanoins ja tekojens takan hää ei seiso millonkas.

• Tiedät kuka

No Uma ystäväiseni, onko mitään kerrottavaa asian tiimoilta? Onhan nyt kulunut yli 2v7kk etkä ole raportoinut lopputuloksesta mitään vaikka lupasit.

• Manta.Elviira

Sekös se on ollut palstalaisaten käytössä... oikeesti?

Puhdas pöytä tai ainakin siistitty olisi kyllä ihan asiaa.

Hassuahan se on yleisellä keskustelupalstalla käydä "sotaa" asioista, jotka pitäisi selvitellä yksityisesti ...

• arkipiru

sotakirvestä mihinkään kun en sellaista omista. Tapparan mies toki olen henkeen ja vereen mutta se tuskin vaikuttaa mitenkään näihin riitelyihin tällä palstalla, jos ei oteta lukuun TPS:n sekä pääkaupunkiseudun mahtiseurojen kannattajien kanssa käymääni kinaa.

Hyvä ajatus kuitenkin.

• Viimeksi kun väitin vanhasta muistista että Tapparan fanitus sentään meitäkin yhdistää niin väititkin kannattavasi jotain muuta joukkuetta...vaikka aiemmin muistin sun Tapparasta puhuneen...että aletaanko tappelemaan asiasta? :)))))))

• arkipiru
        davalyan kirjoitti:

Viimeksi kun väitin vanhasta muistista että Tapparan fanitus sentään meitäkin yhdistää niin väititkin kannattavasi jotain muuta joukkuetta...vaikka aiemmin muistin sun Tapparasta puhuneen...että aletaanko tappelemaan asiasta? :)))))))

sellainen vuosi kun tappara rämpi liigan viimeisenä, jos noin olen sanonut :)))

• puskapörri

mukavia keskusteluja (muutamia puskasta tulleita marinamaija-kommentteja lukuun ottamatta). Toivotaan, että sama linja jatkuu =D Puskapörri kiittää ja poistuu tv:n ääreen. Ei jaksa enää laskea yhteenlaskuja ;)

• 19

Tarkoitatko nyt jotain määrättyjä kirjoittajia taas kerran vai mitä vihjailet?

• 13

Ylläpito reagoi onneksi sinun ilkeämielisiin viesteihisi joilla suuntasit eilen ivaa erästä palstalaista kohtaan.
        Sinulta oli ala-arvoista käytöstä yrittää vedättää erästä palstalaista mutta ylläpito oli tehtäviensä tasalla ja poisti provosoivat kirjoituksesi.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2773
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2656
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2561
    5. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      41
      2306
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      101
      2126
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2022
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1876
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1715
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1578
    Aihe