Onko oulussa ketään tunnetusti isoaseista komeaa miestä tyydyttämään minut kolmen lapsen yh-äitit? Pitää olla vähintään 18cm ja paksuutta 5.5cm ja mielellään iso terska. Kertokaa vinkkejä?
Isoa oulusta?
12
839
Vastaukset
- Fanimiesnumero1
Pitkä vaalea viikinki jonka otsassa ja leuassa on tatuointi. Löytyy helposti Pepperssistä.
- anja 46
Onhan sillä oikeesti iso? Onko simppa itse ruumiillisesti iso mies? Jos ei ole, niin se voi olla vain ns. optinen harha. Toimiiko sillä se elin?
- "Lissu Turunen "
Aloittaja tarvii vain ”kallonkutistajaa”, saat vain nähdä unta mulkusta, sitä et tule keltään saamaan !
- anja 46
mutta ei ollut tarpeeksi iso mulle kun about 15cm oli.
- sinäkin synnyit??
anja 46 kirjoitti:
jos olet aloittja itse syntynyt äitisi vaosta ja kenties sen venyttänyt tänne työntyessäsi niin paskaako haukut muita äiti ihimisiä.. kirjoituksesi antaa ymmärtää, että lapsenteko venyttäny? oot itekin syyllinen kuten me kaikki joten suu suppuun ja olepa herrasmies. eikä synnyttäminen välttämäte tarkoita paikkojen huonontumista. sä vaan luulet niin. et näytä tietävän. ps.on miehilläkin vaivansa..... vuosi ja sentti aina alaspäin ja vuosi ja löysempi erektio tyyliin. ja myöhemmin voit vaan haaveilla pystytangosta :)
- Uskonmies
sinäkin synnyit?? kirjoitti:
jos olet aloittja itse syntynyt äitisi vaosta ja kenties sen venyttänyt tänne työntyessäsi niin paskaako haukut muita äiti ihimisiä.. kirjoituksesi antaa ymmärtää, että lapsenteko venyttäny? oot itekin syyllinen kuten me kaikki joten suu suppuun ja olepa herrasmies. eikä synnyttäminen välttämäte tarkoita paikkojen huonontumista. sä vaan luulet niin. et näytä tietävän. ps.on miehilläkin vaivansa..... vuosi ja sentti aina alaspäin ja vuosi ja löysempi erektio tyyliin. ja myöhemmin voit vaan haaveilla pystytangosta :)
olen uskovaismies ja 7 lapsen isä. No on mulla kaheksan, mutta se yks on salaisuus;) No joo, van on mun vaimolla iso hole. Sinne menee puutetta kolottavat turpeat kivespussinikin munan jatkeena ihan heittämällä. Kyllä synnytys siis venyttäää, etenkin jos ei kerkee ja kehtaa treenata pimpsia timanginkuntoon taas. Monihan jää siis horoksi sen pienikullisen miehensä riesaksi.
Mutta onneksi on thaihieronnat ja privaattiesitykset missä saa päästellä paineita ruokapaussilla:) - " Saara Huotana"
anja 46 kirjoitti:
Älä viitsi Anja ”narrata”, et sä mitään ole saanut, ja voi olla ettet saakkaan.Vihje, yritä jätesäkki päällä jos joku känniäinen vielä erehtyy.
- 22cm
...hän pientä haet... 22cm se pitää vähintään olla ;)
- 28cm
Mää kerron mikä sulla on. Sulla on silmät niin, että toinen kattooo vittuun ja toinen että mihin vittuun se toinen kattoo.Lisäksi olet mitannut kyrpäsi persesilmästäsi alkain alakautta. Mun hevosella on 22cm!
- Pavosen Heksa
Anja-rukka olet aivan väärässä paikassa hakemassa apua ”kutkuihisi”, oikea osoite olisi hevos-siittola. Voisiko joku palstalla oleva hevosmies opastaa Anjaa jokin oriin luo tarpeita saadakseen, sillä on hyvin harvinaista että nainen kehuu tavaraansa suuruudella minkä se vaatii.
- pikkarivaras
20 senttistä saattaa äimärautiolta löytyä Jos ei sieltä ni sitten se pukkaa vermoon reissua kun on ravit.
- homma hoituu
saa puistossa isoa ja pientä oikein joukon voimalla, kikulia tulee halusi tai ei. muutama viilto puukolla mahdollinen,rapatessa roiskuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913158Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729611Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959103Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k197740Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476134Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911199Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71144YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84990