a) kannattaa hyökätä jollakin vähän henkilökohtaisemmalla asialla tai ainakin tietää enemmän veljeni tapauksesta. Muuten menee ihan haaskuuseen koko panostus ja
b) voisi yrittää joskus muistaa, ettei kateus, katkeruus tai erimielisyys tarkoita samaa kuin se, että kaivaa verta nenästään. Kysy vaikka keneltä koulukiusatulta.
Tämä keskusteltu on osaltani tässä. Parempia rystypalloja odotellessa hyvää alkutalvea kaikille!
mene jo ihan liika pitkälle....???..must on tosi mautonta tehdä kenekään veljen kuolemasta tämmöstä shownumeroa..jos teillä on koppista jotain vastaan, niin eikö ois kaikki reiluinta sanoa siitä asiasta mikä harmittaa..eikä kehitellä tämmösiä alotuksia missä revitään hänen kuollut veli välineeksi häntä vastaan..???
..noi jutut on mauttomia..kun ne ei enää kosketa itse asiaa laisinkaan..vaan mennään vauhilla ohi varsinaisen aiheen..eli sen mikä potuttaa..???
Eiköhän tässä ole kokoajan yritetty puhua järkeä hänelle
mutta hän ei ota kuuleviin korviinsakaan sitä, että hänen oma käytöksensä aiheuttaa tälläisen reagtion niiden henkilöiden taholta joita hän tahallisesti loukkaa. Eikä niitä ole mitekään vähän...
sut vois kaivaa maahan
jättää pää näkyviin ja vetää niittokoneella ylityyliin tämä
http://www.youtube.com/watch?v=SIxm3Z7s5ZITaidat kärsiä riittämättömyyden tunteesta
...taisit juuri vastata itsellesi:)
....En vaan sinulle
et taida ymmärtää suomen kieltä...Aforismi
*kun muisti pettää myös järki*Kieltämättä
näyttää siltä, että terävä kieleni on monille persläville ollut liikaa.Niinhän se menee, että kun oikeat argumentit loppuvat niin mennään henkilökohtaisuuksiin eikä siinä mitään. Mä ymmärrän teitä amatöörejä.
Olisit auttanut pikkuveljeäsi
etkä purkasi frustraattioitasi sinulle tuntemattomien niskaan.Jooh juuh
uffaffaauffaffaa ja liibalaaba.Jos sinulla ei ole
mitään asiaa, yksi vaihtoehto on jättää viesti kirjoittamatta.Ei koppista kiinnosta toisten tunteet
ihan turha yrittää puhua järkeä.Mitä itse olisit tehnyt?
Siis vastaavassa tilanteessa?Missä vastaavassa tilanteessa?
...Siinä tilanteessa, jossa
minä olin kun veljeni kuoli.En tiedä siitä mitään
mutta veikkaan, että joudut vittuilun kohteksi oman käytöksesi takia. Ei tälläinen viha tyhjästä synny.Kuten sanoin
niin olen varmasti onnistunut terävän kieleni kanssa laittamaan luun kurkkuun muutamalle perslävelle.Jos se oikeuttaa vääristelemään veljeni kuolinsyytä, niin olen ihmeissäni, joskaan en yllättynyt.
Et nyt taida ymmärtää
haukkumalla muita ilman syytä olet saanut vihollisia.Jatkoa varten
a) kannattaa hyökätä jollakin vähän henkilökohtaisemmalla asialla tai ainakin tietää enemmän veljeni tapauksesta. Muuten menee ihan haaskuuseen koko panostus jab) voisi yrittää joskus muistaa, ettei kateus, katkeruus tai erimielisyys tarkoita samaa kuin se, että kaivaa verta nenästään. Kysy vaikka keneltä koulukiusatulta.
Tämä keskusteltu on osaltani tässä. Parempia rystypalloja odotellessa hyvää alkutalvea kaikille!
Todellakin
hän ei ilmeisesti osaa ottaa toisia huomioon: tunnekylmä sosiopaatti.Niin
eikä hänen pikkuveljensä kuolemakaan näytä liikuttavan häntä.eiks toi nyt..
mene jo ihan liika pitkälle....???..must on tosi mautonta tehdä kenekään veljen kuolemasta tämmöstä shownumeroa..jos teillä on koppista jotain vastaan, niin eikö ois kaikki reiluinta sanoa siitä asiasta mikä harmittaa..eikä kehitellä tämmösiä alotuksia missä revitään hänen kuollut veli välineeksi häntä vastaan..???..noi jutut on mauttomia..kun ne ei enää kosketa itse asiaa laisinkaan..vaan mennään vauhilla ohi varsinaisen aiheen..eli sen mikä potuttaa..???
Eiköhän tässä ole kokoajan yritetty puhua järkeä hänelle
mutta hän ei ota kuuleviin korviinsakaan sitä, että hänen oma käytöksensä aiheuttaa tälläisen reagtion niiden henkilöiden taholta joita hän tahallisesti loukkaa. Eikä niitä ole mitekään vähän...puhukaa...mutte ei..
kait ole mikää pakko sotkea hänen kuollutta veljeään tähän...???..=o/en minäkää kaikista pidä..mutta kuinka paljon mä sitä täällä toitotan..??
yleensä jätän ne tykkänään sivuun joiden kanssa en koe olevani samoilla aalloilla yhtään..=o)
eiks sekin olis aika helppoa olla vaan kun ei oliskaan sillon, kun joku pännii..??
Aivan
mulkku mikä mulkku.Joo kun en kerro
teille nekrofiileille kaikkia yksityiskohtia. No, ehkä mä voin sen kanssa elää.Kiinnostaisko
sua ihmisen tunteet joka rääpisi ja rallattelisi sun lähiomaisen kuolemalla?Mut eikö
olekin toisaalta huvittavaa todeta kuin alas ne on valmiita vajoomaan.En tiedä pitäisikö
huvittua vai oikeasti sääliä. Vitsit että mua oksettaisi olla sellainen.Tällaisten juttujen kanssa sitä aina tajuaa kuinka onnekas onkaan.
Onhan noi
noloja ihmsiiä, mut ei kannata asettuu millekään tunnetasolle niiden suhteen. Tuollasia tulee aina olemaan eikä ne siitä mihinkään muutu.