Auto-Ahonen

Tyytymätön asiakas

Millaisia kokemuksia ihmisillä kyseisestä paikasta? Omaa autoani seisotettiin tuolla viikon ajan aivan turhaan ja valehdeltiin ihan suoraan. Ensin oli auto kuulemma osissa, eikä saatu takaisin kun oli luvattu ja lopulta kun sen sai, niin kerrottiin, ettei sitä ole ollenkaan edes purettu missään kohtaa! Työnjälki oli mitä oli ja laskuttivat vielä auton pesustakin, vaikka moista eivät "muistaneet" mainita huoltoon tuodessa. Minkäänlaista työmääräintä en koskaan saanut itselleni, enkä hinta-arviota. Kaipa ne sitten selviää vakuutusyhtiöltä joskus.

Tuonne sai vielä itse soitella ja kysellä mikä tilanne on, vaikka lupasivat ilmoitella tiettyyn kellonaikaan mennessä aina. Koskaan niitä puheluita ei sitten tullut.

20

7005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taksari_

      Hyvän ja asiallinen paikka. Olin jo Lauttasaaressa asiakkaana.

    • Jaakko123456789000

      Omat kokemukseni ovat huonoja. Eivät tee mitä kertovat ja keksivät omia tarinoitaan. Autoni ollut siellä muutamia kertoja, mutta enää en sinne vie - huijatkoon muita. Minua ei enää tarvitse.

      Kuulin, että paikassa, jossa he ovat vuokralla, on korkea vuokra, ja joutuvat tuosta syystä valehtelemaan.

      Kysypäosien hintoja, ja vertaa Hessu-Mobiiliin ja merkkihuoltoihin, niin ymmärrätosan mistä puhun.

      Jaakko

    • Vielä vaan...

      sama meininki jatkuu. Yrittävät veloittaa autoista tietämättömiltä ylimääräisiä kuluja mm. työtunteina ja lisärempan muodossa. Työlle ei anneta hinta-arviota ja muutenkin homma hoidetaan varsin salamyhkäisesti.

      Älkää hyvät ihmiset käyttäkö heitä autonne huoltamiseen!

    • Huijattuko

      http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=44161&p=862463#p862463

      Mersu E malli 2003 w211 200cdi termostaatin vaihto vei 2.5h, muualla puolesta tunnista tuntiin. No maksoin koska piti saada auto korjattua nopeasti eikö ollut aikaa vertailla. Myöhemmin tajusin.

      En suosittele. Ammattimies vaihtaa alle tuntiin tuon osan ( siis lasku 1h ja itse työhön 30min). Harva autokorjaamo on rehellinen!

    • pete344567644

      Itse olen iha tyyytyväinen. öljynvaihto omilla öljyillä ja suodattimilla 34.6€. työn osuus 25€ tiiviste kierrätysmaksu

    • sanc

      Kokemukset jäivät erittäin huonoiksi martinlaaksossa. Sovittiin katsastushuolto ja katsastus. jarrut olivat toyota celicassa kuulemma huonot (erittäin hyvin toimivat) ja sanoin että koitetaan meneekö läpi ennenkuin tehdään mitään. Kahden tunnin päästä kuulemma kummatkin taka jarrut hajosivat ja koko laitteisto uusiksi. Satulat levyt palat ja liuvut kaikki uusiksi takaa tai ei saa autoa ulos (ja aika ei riitä etupään tarkastamiseen, minkä olin kieltänyt muutenkin). Eikä heidän tavarapuolella ollut liukuja toiseen renkaaseen joten vanhat osat takaisin. Uhkasivat että en saa autoa ulos koko päivän. Mutta puoli viideltä sain sen 900e hintaan. Heidän kokonaan uusima vasen takajarru on myös hieman jumissa. Sanoivat että homma tehdään loppuun tuhannella eurolla. Vertasin heidän ostamat osat kuitilla motonettiin. Olivat noin viisinkertaiset hinnat ja hinnoista ei edes sovittu puheluiden aikana

    • Hemmettisoikoon

      HUIJAREITA. Sovittiin korjaus hinnaksi x summa, mutta hakiessani autoa summa oli noussut mystisesti 20%. Kuulemma ei jaksanut muutamn kympin takia soittaa. Ihmettelin asiaa, koska kyse oli satasista!!! Sitten selitettiin taas jostain tylpistä ja tulpista ja niiden vaihtamisista yms. mitä ei ole edes sovittu.

      Lisäksi asiaa hoiti erittäin huono asiakaspalvelija. EN suosittele.

      • Erkkiboy

        Jos tämä tästä Erkki Ensio Ahosesta, teki minulle vastaavan. Paitsi hinta nousu 800estä 1200e, ei ilmoittanut mitään vain hinta nousi.


        Kuljeskeli pihalla pupillit kuin neulan kärjet mielisairas hymnaamallaan. Tuöi mieleen väkisin, että mihin lie rahantarve...


    • Heka 48

      Otin tarjouksen auto-Ahoselta vuosihuollosta arvio oli 550 euroa.Vein kuitenkin auton huoltoon muualle ja sain saman huollon 273 eurolla.

    • mario88

      Tämä on iha katastrofi firma. Huonointa asiakaspalvelua mitä olen koskaan kokenut. Ei tehdä sovittuja asioita ja sit niistä kuitenki velotetaan. Elkää hyvät ihmiset viekö atojanne tonne.

    • Likkeessäasioinut

      Mikään ei ole oikein muuttunut vuosien varrella. Jouduin käyttämään autoani siellä kuluneena kesästä pakosta, kun oli kiire saada auto korjaukseen kesäloma ajojen takia ja oma luotettava ja kohtuuhintainen korjaamo oli taas lomien takia suljettuna hetken aikaa. Muutamaan otteeseen olen käyttänyt kyseistä Martinlaaksolaista korjaamoa eri autoillamme ja aina korjauskustannukset ovat ylittyneet reilusti arvioidusta, se on heillä enemmän sääntö kuin poikkeus ja varaosien hinnoittelu on yläkantissa, ilmeisesti osat tilataan kultasepän liikkeestä, kun hinnat ylittää roimasti netissä löytyvät vastaavien osien hinnat. Huippuna jokunen vuosi sitten oli automme pohjapanssarilevyn katoaminen huollon yhteydessä. Asian huomasimme vasta viikko tapahtuneesta, mutta kielsivät asian tapahtuneen heidän liikkeessään.
      Plussana korjaamolle on se, että auton saa yleensä nopeasti työnalle, johtuneeko sitten ohuista tilauskirjoista, mutta vastineeksi varaudu maksamaan noin 30-40 % enemmän korjauksesta kuin muissa vastaavissa alan liikkeissä ja varaudu myös siihen, että korjausarvio ylittyy tässä liikkeessä lähes tulkoon aina. Näin meidän eri autojen kohdalla on joka kerran tapahtunut. Autokorimaalauksiin löytyy ammattitaitoa. Yhden auton keulan olen kyseisessä liikkeessä maalauttanut vakutusyhtiön laskuun, tältä osin työnjälki oli hyvää. Summasummarun, auton mekaanisia korjauksia en suosittele omilla kokemuksillani tässä liikkeessä teettämään hintojen ja" yllättävien lisätöiden" takia, mutta autonmaalaus heiltä sujuu hyvin.

    • On_se_tämäkin_työmaa

      Ala-arvoista kohtelua myös puhelimitse! Ei suostu kuuntelemaan, mitä sanotaan, vaan vänkää vastaan ja huutaa päälle. Ei tuollalailla kohdella TOISTA IHMISTÄ! Urpo, mikä urpo. Opettelisi käytöstavat, eikä huutamaan päälle: "EN HALUA **** JUTTUA! EI KIINNOSTA, KIIRE HEIHEIHEIHEI" - vaikkakaan en ollut **** juttua tarjoamassa. Toivon erittäin lämpimästi firmalle konkurssia!

    • AdlerS

      Ei kait nyt kukaan konkurssia halua kyseiselle yritykselle, mutta työnlaadussa ja hinnoittelu arvioissa voisi olla parannettavaa. Muutama vuosi sitten Auto-Ahonen oli erään autolehden korjaamovertailussa ja vertailun lopussa ilmeni, että osa vaadituista korjauksista oli tekemättä ja niistä oli kuitenkin veloitettu. Oman autoni kohdalla huomasin jälkikäteen, että pölykapseli oli rikottu ja se oli huonosti sovitettu paikoilleen. Korjauksen hinta ylittyi reilusti, kuten tässä on monilla muillakin käynyt. Jokainen harkitkoon missä korjauttaa autonsa, minä tiedän missä en korjauta.

    • Tyytyväinen-asiakas-

      Mä vein autoni kytkinhuoltoon. Auto otettiin sisään silloin kun piti. Yhden kokonaisen päivän pitivät sisällä. Seuraavana päivänä soitto. Hinta-arvio 700€ plus miinus 50€. Loppuhinta 715€. Merkkihuollossa hinta-arvio 1400€!!. Palvelu asiallista ja hyvää. Auto toimii ku unelma. Suosittelen lämpimästi.
      Ikävää on että jos korjaamolla korjataan 400 autoa kuukaudesta ja niistä yksi on tyytymätön (todennäköisesti sekin ihan omien ongelmien ja tietämättömyyden takia) niin leimataan sitte koko korjaamo.

      Kaikenkaikkiaan peukku tälle! Ja iso kiitos!

    • Ylläolevaanlisäys

      Ylläolevaan vielä lisäyksenä että tällä alueella ei löytynyt edullisempaa korjamoa. Reilusti kalliimpia kyllä.

    • Anonyymi

      Perushuollot ihan ok, ei valittamista. Homma toimi hyvin.

      Itselläni syttyi kojetauluun merkkivalo, jonka johdosta vaihdettiin antura. Olihan huolloista jo kertynyt hyvää kokemusta, joten vein auton luottopajalle.

      Merkkivalo syttyi uudestaan noin kuukauden kuluttua ja sen seuruksena vaihdettiin turbo, joka oli menossa rikki. Asennus meni jotenkin munilleen ja ilmaa pihisi jostain ohi. Merkkivalo ilmoitti aika nopeasti, että järjestelmä ei toimi kuten pitäisi joten uusi aika ja tubon saattaminen sellaiseen kuntoon, että homma pelaa.

      Kuukauden päästä kilahti kone. Päätin lopettaa Auto Ahosen kanssa asiakassuhteen.
      Syy yhteyttä ei edes lähdetty tutkimaan, mutta jotenkin tuli niin paljon vastoonkäymisisä ja useamman kuukauden palkka meni korjauksiin, että ei yksinkertaisesti enää halunut olla heillä asiakkaana.

      Asenne oli aika tylyä, mitä enemmän korjattavaa syntyi, joten en enää nähnyt yhtään syytä miksi jatkaisin asiakkaana heillä.

    • Anonyymi

      Erittäin huonoja kokemuksia tästä firmasta. Aina laskutetaan ylimääräistä vaikka hinta on sovittu etukäteen. Valmistuminen siirtyy aina jonkun verukkeen takia seuraavalle päivälle, jotta voivat laittaa lisätunteja. Suosittelen välttämään koko huijarifirmaa.

    • Anonyymi

      Pyysi ROISTO Ooppelin öljykopan tiivisteen vaihdosta 300 e, työkin olisi kestänyt 3 tuntia. Toinen korjaamo teki sen tiivisteineen 80 euroa. Eli kumpi ompi hullu? pyytäjä vai maksaja! Katselis jo muita hommia mokoma roisto.

    • Anonyymi

      Olin lähdössä ajamaan pitkää matkaa lasten kanssa ja kävin kysymässä pulttien kiristystä, kun kesärenkaat oli vaihdettu jonkun aikaa sitten. Auto otettiin sisään ja homma hoitui odottaessa. Palvelu oli ilmainen.

    • Anonyymi

      Ostin Ahoselta W123 Mersun halpaan hintaan, pelaa ja rullaa kuten pitääkin. Sanansa mittainen ja asiallinen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe