Minkä painoiset kuulat sopivat sähkö rynkkyyn? Lähöt on 111 m/s.
Mitkä kuulat kannattaa?
22
1103
Vastaukset
- Cullin
Kakskymppiset, ja kaksvitoset. Itte ottaisin kaksvitosii, ku ne ei pakkaa ottaa tuulee nii helposti, vaikka kantama laskeekin.
- ghjhjk
Laskeeko kantama huomattavasti, jos vaihdan 0,2g kuulat 0,25g ? Nykyinen kantomatka on ehkä 60m
- 123345215
ghjhjk kirjoitti:
Laskeeko kantama huomattavasti, jos vaihdan 0,2g kuulat 0,25g ? Nykyinen kantomatka on ehkä 60m
Itse käytän 107 lähtöisessä Cybergun Ak 47 tacticalissa 0.28 kuulia ja ero lennossa 0.25 kuulin ei ole suuri.
- Jarsgi
123345215 kirjoitti:
Itse käytän 107 lähtöisessä Cybergun Ak 47 tacticalissa 0.28 kuulia ja ero lennossa 0.25 kuulin ei ole suuri.
Kuulapainot, joita kannattaa tuollaisessa aseessa käyttää ovat 0.20-0.30 riippuen siitä, että mitä haluat. Yleensä on harhaluulo, että painavat kuulat laskevat kantomatkaa. Tämä on puppua. Kuula kantaa yhtä pitkälle, jollei pidemmällekin jos se on painavampi. Syy siihen on, että painava kuula säilyttää liike-energiansa kauemmin. Itse käyttäisin aseessasi juuri noita 0.25 grammaisia kuulia.
- ghjhjk
Jarsgi kirjoitti:
Kuulapainot, joita kannattaa tuollaisessa aseessa käyttää ovat 0.20-0.30 riippuen siitä, että mitä haluat. Yleensä on harhaluulo, että painavat kuulat laskevat kantomatkaa. Tämä on puppua. Kuula kantaa yhtä pitkälle, jollei pidemmällekin jos se on painavampi. Syy siihen on, että painava kuula säilyttää liike-energiansa kauemmin. Itse käyttäisin aseessasi juuri noita 0.25 grammaisia kuulia.
olisiko sitten parempi käyttää 0,25g kuulia? Ajattelin jos siitä tulisi vähän tarkempi vai vaikuttaako se siihen? Ja minulla on juuri tuo cybergunin ak-47 tactical.
- ghjhjk
ghjhjk kirjoitti:
olisiko sitten parempi käyttää 0,25g kuulia? Ajattelin jos siitä tulisi vähän tarkempi vai vaikuttaako se siihen? Ja minulla on juuri tuo cybergunin ak-47 tactical.
Niin ja eikö olekin totta, että kuulan lähtönopeus kuitenkin laskee, vaikka kantama pysyisikin samana? Ei sekään ole hyvä jos kuula ei enää lennä tarpeeksi nopeasti määränpäähänsä, johan siinä kerkee kohde lähtä karkuun. vai?
- ghjhjk
ghjhjk kirjoitti:
Niin ja eikö olekin totta, että kuulan lähtönopeus kuitenkin laskee, vaikka kantama pysyisikin samana? Ei sekään ole hyvä jos kuula ei enää lennä tarpeeksi nopeasti määränpäähänsä, johan siinä kerkee kohde lähtä karkuun. vai?
Kertokaa toki =)
- aslo
123345215 kirjoitti:
onko ak 47 tactical aseessa paljon metallia
- Cullin
Painavemmilla lähtönopeus pienenee, mutta kantama SAATTAA pienentyä, mutta on myös tarkempi, eikä tuuli kuulaan kiinni. Itte ottaisin edelleenki kaksvitosia, vaikka hieman kalliimpia onkin.
- ghjhjk
Taidan ehkä kokeilla 0,25 kuulia jossain vaiheessa. Pitää katsoa kummat on parempia, kun nuo 0,2 kuulat eivät ole kovin tarkkoja tuulen takia
- elokjovshi
ghjhjk kirjoitti:
Taidan ehkä kokeilla 0,25 kuulia jossain vaiheessa. Pitää katsoa kummat on parempia, kun nuo 0,2 kuulat eivät ole kovin tarkkoja tuulen takia
0.20 tai 0.25
- Airsoft expertti
Kannattaa olla kevyet koska lentää vaan pidemmälle mutta joissakin esim. Pistoolissa on ihan sama mitkä kuulat. Sähkökäyttöisessä noin 0,12 - 0,20
0,12 ovat sähkökäyttöiseen parempia! Hyvän aseen lähtönopeus on oltava vähintään 69m/s muuten ei ammu minnekkään! Suosittelen M16 tyylistä aseita todella hyviä. - kuula hullu
katon tuolta proairsoftista tommosta cybergun ak47 missä tulee mukana kantolaukku ja mini 8,4V akku mutta siellä ei kerrota mitä kuulua siihen menee:(
tietääkö kukaan mitkä kuulat siihen menee- JIHAD!
6mm kuulat. Ainoa oleellinen tieto.
- alottelija
ketokaas että kannattaako tokmannin kuulia käyttää makso jotai 15 euroo 5000, en huomaa niissä mitään epämuodostuneita kohtia?
- JIHAD!
No kokeile. Kerro sitten kuinka kävi.
- alottelija
no ampunu oon monta sataa eikä oo ongelmaa, hyvin toimii! :) mutta aattelin tilata Guarderin 0.20 g
- alottelija
muuten kannattaako ostaa 0.20 vai 0.25, vaikuttaako 0.25 lähtönopeuteen miten paljon? ainakin tarkempi pitäs olla... aseena cm16 combo high speed G&G
- oföihfuijsduif
0,25 on paras. Naskit käyttää 0,20 grammasii!
oföihfuijsduif kirjoitti:
0,25 on paras. Naskit käyttää 0,20 grammasii!
G&G combo M4 0,20g kuulat = kuulat lentää ihan minne sattuu
- AiRsOfT SNIP
mitä kuulia kannattaa käyttää warriorissa (well mb01)
- wsdsdsssdsdsdsdsddss
25 grammasia kuulia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama184084Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä513864Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603373Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1142337Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661981