AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Mitkä kuulat kannattaa?
11 Vastausta 332 Lukukertaa

Mitkä kuulat kannattaa?

Minkä painoiset kuulat sopivat sähkö rynkkyyn? Lähöt on 111 m/s.
Kakskymppiset, ja kaksvitoset. Itte ottaisin kaksvitosii, ku ne ei pakkaa ottaa tuulee nii helposti, vaikka kantama laskeekin.

kuinka paljon?

Laskeeko kantama huomattavasti, jos vaihdan 0,2g kuulat 0,25g ? Nykyinen kantomatka on ehkä 60m
Itse käytän 107 lähtöisessä Cybergun Ak 47 tacticalissa 0.28 kuulia ja ero lennossa 0.25 kuulin ei ole suuri.
Kuulapainot, joita kannattaa tuollaisessa aseessa käyttää ovat 0.20-0.30 riippuen siitä, että mitä haluat. Yleensä on harhaluulo, että painavat kuulat laskevat kantomatkaa. Tämä on puppua. Kuula kantaa yhtä pitkälle, jollei pidemmällekin jos se on painavampi. Syy siihen on, että painava kuula säilyttää liike-energiansa kauemmin. Itse käyttäisin aseessasi juuri noita 0.25 grammaisia kuulia.

siis

olisiko sitten parempi käyttää 0,25g kuulia? Ajattelin jos siitä tulisi vähän tarkempi vai vaikuttaako se siihen? Ja minulla on juuri tuo cybergunin ak-47 tactical.
Niin ja eikö olekin totta, että kuulan lähtönopeus kuitenkin laskee, vaikka kantama pysyisikin samana? Ei sekään ole hyvä jos kuula ei enää lennä tarpeeksi nopeasti määränpäähänsä, johan siinä kerkee kohde lähtä karkuun. vai?
Kertokaa toki =)
onko ak 47 tactical aseessa paljon metallia
Painavemmilla lähtönopeus pienenee, mutta kantama SAATTAA pienentyä, mutta on myös tarkempi, eikä tuuli kuulaan kiinni. Itte ottaisin edelleenki kaksvitosia, vaikka hieman kalliimpia onkin.
Taidan ehkä kokeilla 0,25 kuulia jossain vaiheessa. Pitää katsoa kummat on parempia, kun nuo 0,2 kuulat eivät ole kovin tarkkoja tuulen takia
0.20 tai 0.25
 /   /  / Mitkä kuulat kannattaa?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua