Kuulapainot, joita kannattaa tuollaisessa aseessa käyttää ovat 0.20-0.30 riippuen siitä, että mitä haluat. Yleensä on harhaluulo, että painavat kuulat laskevat kantomatkaa. Tämä on puppua. Kuula kantaa yhtä pitkälle, jollei pidemmällekin jos se on painavampi. Syy siihen on, että painava kuula säilyttää liike-energiansa kauemmin. Itse käyttäisin aseessasi juuri noita 0.25 grammaisia kuulia.
olisiko sitten parempi käyttää 0,25g kuulia? Ajattelin jos siitä tulisi vähän tarkempi vai vaikuttaako se siihen? Ja minulla on juuri tuo cybergunin ak-47 tactical.
Niin ja eikö olekin totta, että kuulan lähtönopeus kuitenkin laskee, vaikka kantama pysyisikin samana? Ei sekään ole hyvä jos kuula ei enää lennä tarpeeksi nopeasti määränpäähänsä, johan siinä kerkee kohde lähtä karkuun. vai?
Painavemmilla lähtönopeus pienenee, mutta kantama SAATTAA pienentyä, mutta on myös tarkempi, eikä tuuli kuulaan kiinni. Itte ottaisin edelleenki kaksvitosia, vaikka hieman kalliimpia onkin.
kuinka paljon?
Laskeeko kantama huomattavasti, jos vaihdan 0,2g kuulat 0,25g ? Nykyinen kantomatka on ehkä 60msiis
olisiko sitten parempi käyttää 0,25g kuulia? Ajattelin jos siitä tulisi vähän tarkempi vai vaikuttaako se siihen? Ja minulla on juuri tuo cybergunin ak-47 tactical.