Audini eka ja viimeinen

A:sta Ö:hön

A4 1,8 -95 ajettu 260 000km kun meni vaihtoon perheen kakkosautona.

Vikoja: koiranluut noin kerran vuodessa, tukivarret sekä ala- ja ylä etu ja taka, iskarit joka nurkkaan, samoin jouset edessä poikki, pyöränlaakerit kaikki, jarrulevyt kaikki takana useasti koska jarruvoima sinne hyvin heikko (ruostuvatkin), lambda-anturi, ilmamassamittari, lämpötila-anturi, öljykello, öljynsuodattimen jalan O-rengas, virtalukko (ei lähtenyt enään käyntiin), jarrusylinterien korjaussarjat, käsijarrun korjaus, lasinpesunesteen moottori, abs-anturien korjaus, vetonivelet ja suojakumit, termostaatti.

Ei varmaan kaikki mutta ne mitkä muistan. Osa on kulutustavaraa ja menee muistakin ajoneuvoista mutta ei näin usein eikä näillä kilometreillä. Ongalmat alkoivat heti 100 000km jälkeeen eikä sen jälkeen päässyt huollon väliä ilman isompaa korjausta. Vaihtaakaan ei voinut kun oli aina rikki.

Surkein auto mitä minulla on ikinä ollut. Ja varmasti oli eka ja viimeinen Audi.

48

1593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ö:stä A:han

niin varmaan. Ei sinulla mitään autoa ole ollut kun sinulla ei ole edes ajokorttia.

• sama-

vastaus, kun joku kertoo autonsa ongelmista. Onko niin vaikeaa hyväksyä se, että tuo voi aivan hyvin olla tottakin? Ainiin, eihän nyt audiin mitään vikoja voi ikinä tulla.

• Kalle.
        sama- kirjoitti:

vastaus, kun joku kertoo autonsa ongelmista. Onko niin vaikeaa hyväksyä se, että tuo voi aivan hyvin olla tottakin? Ainiin, eihän nyt audiin mitään vikoja voi ikinä tulla.

Itsellä ei ole Audia eikä Bemaria.Pidän kuitenkin Bemaria parempana autona.Audi tuntuu aika hepposelta kulkineelta.

• 111222
        sama- kirjoitti:

jotku tosiaan vastaa aina samalla lailla.en minäkään usko että kukaan tahallaan keksisi tuollaista?!.jokaisessa autossa on vikoja eikä audi tosiaankaan ole poikkeus.itse en osta audia sillä sen on minulle liian kallis ylläpitää ja hankkia.

• Köyhä duunari

on aika maaginen raja audissa. Harva multitronic kestää tosin edes 50 000 km.

Audi on auto niille, joilla on varaaa ostaa se uutena ja laitattaa takuuseen. Muutoin se on järjetön ostos. Toinen järjetön ostos on bemari, mutta siinä sentään on toimiessaan ajo-ominaisuudet kohdallaan.

• a:sta ö:hön

Lämppärin moottori oli myös hajalla. Ostin audin kun sillä oli ajettu alle satku. Auti oli silloin kolmisen vuotta vanha ja luulin pääseväni laatuautoon kiinni.

Viat jotka ovat ylhäällä ovat todellisia.

Auton ostos on lähes aina järjetön mutta joskus kuvittelee saavansa rahalle edes vähän vastiketta. Audissa sitä ei ollut kuin nimeksi.

• EX-Audisti

Tuskaa ja vikaa jatkuvasti. Kesällä ei niin paljoa kuin talvella. Ei sovellu Suomeen, jossa talvi jokavuotinen ilmiö. Eka ja viimeinen myös.
      En yhtään epäile kirjoittamasi todenperäisyyttä.

• no just joo

autohan on siis 15 vuotta vanha romu ja ajettu 260 tkm.

onko se nyt ihme että kaikkea vikaa on??
      Kerro mulle automerkki jossa ei olisi jotain vastaavassa tilanteessa.

Tuohan on ikivanha, museotavaraa!

• sisälukua

Ostaessani oli alle kolme vuotta vanha ja ajettu alle satku. Viat alkoivat satkun jälkeen. Eihän auto silloinkaan uusi ollut.

Monta autoa ollut muttei vastaavaa aiemmin. Yleensä hyvin kestäneet 100 000 km -200 000 km välillä. Audi vain ei kestänyt.

Nyt auto on tosiaan noin 15v vanha ja ajettu 260 000km. Mutta en puhunutkaan tästä hetkestä joten haloo! Audi on minulle jo museotavaraa.

Muita autoja joita minulla on ollut useita en vatsaavaan vikahistoriaan ole törmännyt.

• samaa

Pakko vielä komentoida, juu Audi on nyt 15v ja 260 000 km ajettu ROMU!

Audilla ei siis sinunkaan mielestä voi ajaa yli 260 000km tästä olemme samaa mieltä. Romu mikä romu.

Minä olen yrittänyt vaihtaa aiemmin mutta audista en päässyt irti kun oli aina rikki. Ei vain kehdannut myydä.

• ,,,,,,,
        samaa kirjoitti:

Pakko vielä komentoida, juu Audi on nyt 15v ja 260 000 km ajettu ROMU!

Audilla ei siis sinunkaan mielestä voi ajaa yli 260 000km tästä olemme samaa mieltä. Romu mikä romu.

Minä olen yrittänyt vaihtaa aiemmin mutta audista en päässyt irti kun oli aina rikki. Ei vain kehdannut myydä.

" Ei vain kehdannut myydä"

Olet pelkkä provopelle, tuo todisti sen. Auton saa aina myytyä pois.

• vai provo
        ,,,,,,, kirjoitti:

" Ei vain kehdannut myydä"

Olet pelkkä provopelle, tuo todisti sen. Auton saa aina myytyä pois.

Mitä sitä turhaan provosoimaan. Tosi mikä tosi. Paha on autoa myydä jos ei uskalla koeajoon antaa. Myynnissä oli ja pitkään ei vain mennyt kaupaksi vaikka hinta oli nettikaupan halvin. Lopulta onnistuin myymään halvalla ja vuoden maksuajalla. Et silleen.

Audia ei tule enään ikinä, kakkosautona tukin oli. Onneksi.

Taitaa olla kuitenkin niin, että ne provosoituu joille Audi on pyhä asia.

Kaikissa autoissa on vikoja mutta tässä niitä vain oli tuhottoman paljon minun mielestäni.

• Prof. Miihail
        vai provo kirjoitti:

Mitä sitä turhaan provosoimaan. Tosi mikä tosi. Paha on autoa myydä jos ei uskalla koeajoon antaa. Myynnissä oli ja pitkään ei vain mennyt kaupaksi vaikka hinta oli nettikaupan halvin. Lopulta onnistuin myymään halvalla ja vuoden maksuajalla. Et silleen.

Kaikissa autoissa on vikoja mutta tässä niitä vain oli tuhottoman paljon minun mielestäni.

parin tonnin auto ja vuoden maksuaika HAH!

Olisi uskottavampaa jos osaisit kirjoittaa kunnolla.
        "Audia ei tule enään ikinä, kakkosautona tukin oli. Onneksi" Miten tuon mittaiseen lauseeseen voi mahtua noin monta virhettä?

• ABC-123
        vai provo kirjoitti:

aika torvi jos myy noin halvan auton jollekin tyypille vuoden maksuajalla. Itse myin juuri autoni pois 15 000 eurolla, ja ostaja otti pankista lainaa ja maksoi minulle suoraan. Vähän haiskahtaa koko juttu.

• profesorille
        Prof. Miihail kirjoitti:

parin tonnin auto ja vuoden maksuaika HAH!

Olisi uskottavampaa jos osaisit kirjoittaa kunnolla.
        "Audia ei tule enään ikinä, kakkosautona tukin oli. Onneksi" Miten tuon mittaiseen lauseeseen voi mahtua noin monta virhettä?

Eläkeläiselle sai kaupaksi noin. Muilla ei ollut kiinnostusta autoon.

Kirjoitusvirheitä varmaan tulee, sille en voi mitään. Ei tässä enään nuorukaisia olla. Asiassa silti yritän pysyä. Voithan kysyä jotakin vioista? Tai muusta aiheeseen liittyvästä.

Vaikka öljytikusta josta meni muoviosa rikki jolloin öljyn tarkastusta oli vaikea tehdä. No sen huomasin vasta kun näytin ostajalle mistä öljyt tarkastetaan.

Jos ammattitaitoa tai tietämystä löytyy niin parasta pysyä asiassa.

• p-kauppa
        ABC-123 kirjoitti:

aika torvi jos myy noin halvan auton jollekin tyypille vuoden maksuajalla. Itse myin juuri autoni pois 15 000 eurolla, ja ostaja otti pankista lainaa ja maksoi minulle suoraan. Vähän haiskahtaa koko juttu.

Muutoin en olisi kauppoja saanut. Rahat tulevat vaikka vain kuukausi kerrallaan. Audin hinta oli vain paljon vähemmän kuin sinun auton myyntihinta. Onnistunut kauppa oli.

• ABC-123
        p-kauppa kirjoitti:

Muutoin en olisi kauppoja saanut. Rahat tulevat vaikka vain kuukausi kerrallaan. Audin hinta oli vain paljon vähemmän kuin sinun auton myyntihinta. Onnistunut kauppa oli.

silti aika arveluttavaa. Jos se ostaja on niin persaukinen ettei pysty maksaa reilusti alle 3000€ autoa suoraan, niin kuka yksityishenkilö muka antaisi maksuaikaa tuollaiselle henkilölle? Jos se kaveri haluaa välttämättä maksaa osamaksulla, niin miksi ei voisi ottaa lainaa? Jos taas lainaa ei myönnetä kun on luottotiedot mennyt, niin vielä vähemmin yksikään myyjä antaisi maksuaikaa.

Edelleen haiskahtaa aika pahasti koko juttu.

• ei uskon asia
        ABC-123 kirjoitti:

silti aika arveluttavaa. Jos se ostaja on niin persaukinen ettei pysty maksaa reilusti alle 3000€ autoa suoraan, niin kuka yksityishenkilö muka antaisi maksuaikaa tuollaiselle henkilölle? Jos se kaveri haluaa välttämättä maksaa osamaksulla, niin miksi ei voisi ottaa lainaa? Jos taas lainaa ei myönnetä kun on luottotiedot mennyt, niin vielä vähemmin yksikään myyjä antaisi maksuaikaa.

Edelleen haiskahtaa aika pahasti koko juttu.

Minä kuitenkin annoin. Peri suomalainen olen sinisilmäinen, tiedän. Mutta enemmän olisi mennyt jos en näin olisi toiminut.

• turha vikistä
        sisälukua kirjoitti:

Ostaessani oli alle kolme vuotta vanha ja ajettu alle satku. Viat alkoivat satkun jälkeen. Eihän auto silloinkaan uusi ollut.

Monta autoa ollut muttei vastaavaa aiemmin. Yleensä hyvin kestäneet 100 000 km -200 000 km välillä. Audi vain ei kestänyt.

Nyt auto on tosiaan noin 15v vanha ja ajettu 260 000km. Mutta en puhunutkaan tästä hetkestä joten haloo! Audi on minulle jo museotavaraa.

Muita autoja joita minulla on ollut useita en vatsaavaan vikahistoriaan ole törmännyt.

ihan sama jos otetaan jotain 15 vuotta vanhoja romuja ja aletaan laittamaan listaa
        mitä on korjattu tai vialla niin tuleehan siitä valituslistaa pitkälti.
        Onko kyse sitten Audista tai Datsunista.

• turhan puhuja
        vai provo kirjoitti:

kerro ihmeessä millä nyt sitten ajat?
        ja laita vikalista mukaan

Kun kerran osaa haukkua Audin niin mikset osaa kehua mitään?

• ---------
        turhan puhuja kirjoitti:

että ajaa nyt Tojolla jolla on ajettu 600 000 km eikä ole tarvinnut edes tankata.

• exeo a4
        turha vikistä kirjoitti:

ihan sama jos otetaan jotain 15 vuotta vanhoja romuja ja aletaan laittamaan listaa
        mitä on korjattu tai vialla niin tuleehan siitä valituslistaa pitkälti.
        Onko kyse sitten Audista tai Datsunista.

Ton jätkän auto oli ostettaessa alle 3 v vanha ja ajettu noin 100tkm ja silloin alkoi viat. Onko 3 v vanha auto vanha romu . Etkö sä ymmärrä lukemaasi???

• Ex Bemaristi
        exeo a4 kirjoitti:

Ton jätkän auto oli ostettaessa alle 3 v vanha ja ajettu noin 100tkm ja silloin alkoi viat. Onko 3 v vanha auto vanha romu . Etkö sä ymmärrä lukemaasi???

provopetteri hermostua kun provo alkaa luisumaan näpeistä?

• Audi a4..
        Ex Bemaristi kirjoitti:

provopetteri hermostua kun provo alkaa luisumaan näpeistä?

sivusta seuraan kuinka helvetin typeriä täällä kirjoitetaan, ei joko osata lukea tai ei ymmärretä mitä luetaan. niin myös minulla on Audi. Täytyy kyllä myöntää että tämä exbemaristi nimimerkkiä käyttävä idiootti on pöntöintä mitä audisivustot kantaa..

• enää nykyihmisten
        ei uskon asia kirjoitti:

Minä kuitenkin annoin. Peri suomalainen olen sinisilmäinen, tiedän. Mutta enemmän olisi mennyt jos en näin olisi toiminut.

kanssa toimia, tai oikeastaan nykysukupolven kanssa sillä niillä on aivan erilaiset pelisäännöt kuin pari vuosikymmentä sitten eikä vastuuntuntoa tai minkäänlaista moraalia enää missään. Mihinkään ei näiden kanssa voi enää luottaa, ei oikein vaikka olisi nimet paperissa. Sen sijaan jos toimit tavallisen eläkeläisen kanssa, riittää kädenpuristus vaikka autokaupan vahvistukseksi. Mutta eihän nämä pennut sellaisesta mitään tiedä.

• pari autoa
        turhan puhuja kirjoitti:

Audin aikana oli vm 2004 oleva auto jonka ostin uuten. Nyt löytyy kaksi eri merkkistä ajoneuvoa. Toinen vuosimallia 2008 aj 60 000 km ja toinen 2007 ajettu 40 000 km. Mitä noita merkkejä kertomaan, ei kuitenkaan audeja. Minkä nyt varmaan arvasit.

Ihmettelen kun ihmiset kirjoittaa ajavansa 400 000km ilman huolia. Sellaisen auton minäkin haluaisin tai kaksi.

• Kemin Reino
        pari autoa kirjoitti:

Audin aikana oli vm 2004 oleva auto jonka ostin uuten. Nyt löytyy kaksi eri merkkistä ajoneuvoa. Toinen vuosimallia 2008 aj 60 000 km ja toinen 2007 ajettu 40 000 km. Mitä noita merkkejä kertomaan, ei kuitenkaan audeja. Minkä nyt varmaan arvasit.

Ihmettelen kun ihmiset kirjoittaa ajavansa 400 000km ilman huolia. Sellaisen auton minäkin haluaisin tai kaksi.

kertoa millä ajat, arvasin.

• Rolls Royce
        Kemin Reino kirjoitti:

kertoa millä ajat, arvasin.

No sanotaan Bugatti ja Rolls ,ala haukkua sullahan on niistäkin kokemusta.

• ---------
        Rolls Royce kirjoitti:

No sanotaan Bugatti ja Rolls ,ala haukkua sullahan on niistäkin kokemusta.

unissasi.

• A6 Avant
        Audi a4.. kirjoitti:

sivusta seuraan kuinka helvetin typeriä täällä kirjoitetaan, ei joko osata lukea tai ei ymmärretä mitä luetaan. niin myös minulla on Audi. Täytyy kyllä myöntää että tämä exbemaristi nimimerkkiä käyttävä idiootti on pöntöintä mitä audisivustot kantaa..

tästä nimimerkistä ex bemaristi. Tunnen syvää myötähäpeää hänen puolestaan. Liekö sama idiootti jollakin nimimerkillä myös oikeilla merkkisivustoilla vai esittäneekö vain audin omistajaa?

• Respekti
        A6 Avant kirjoitti:

tästä nimimerkistä ex bemaristi. Tunnen syvää myötähäpeää hänen puolestaan. Liekö sama idiootti jollakin nimimerkillä myös oikeilla merkkisivustoilla vai esittäneekö vain audin omistajaa?

on aika monta jotka esittävät jonkin merkin omistajaa, vaikka todellisuudessa saavat ajaa vain mopolla.

• kaikki uskoo
        --------- kirjoitti:

että ajaa nyt Tojolla jolla on ajettu 600 000 km eikä ole tarvinnut edes tankata.

juuri niin! hehhh

• osaa lukea kyllä
        exeo a4 kirjoitti:

okei, siis viat alkoivat 100tkm.
        No miksei kirjoituksessa sitten ollut tarkemmin, tyyliin;

105.000km - sitä ja tätä
        123.000km - tuo ja tuo
        201.000km - meni sitten tuo
        jne jne

niin kuin edelleen väitän, tottakai 100.000 ja siitä eteenpäin KAIKISSA autoissa
        alkaa olemaan korjattavaa ,sehän on selvä. Varsinkin kun on 15 vuotta vanha niin silloin myös!
        Onko se joku ihme?

Eli jälleen kerran, kerroppa sitten joku toinen merkki,malli jossa ei olisi mitään
        3 vuoden tai 100tkm jälkeen - saatikka kun se on 15 vuotias!!

Et ole siltikään siihen vastannut

• -Waltsu-
        --------- kirjoitti:

Siinä kaksi autoa, joihin ei kannata sekaantua. Jos noista kahdesta olisi pakko valita, niin Toyota. Mielellään Land Cruiser.

Täytyy tunnustaa, että olen vm. 09 mustaan 320CDI ML:ääni enemmän kuin tyytyväinen. Toiseksi paras auto, mitä minulla on koskaan ollut. Paras on tietenkin se ensimmäinen koskaan oma auto.

• audimiäs

En ikinä menis ostamaan noin vanhaa autoa. Muutaman kuukauden ikäinen Audi A6 Avant 2.8 V6 FSI quattro tiptronic kiiltelee tossa pihassa... Siinä vasta auto, löytyy tehoa ja mukavuutta.

• llllllllllll

Niin kun kaveri osti auton oli se 3 v vanha ja ajettu 100tkm.. Kyllä on surkee värkki jos ei tohdi tuon ikäistä ostaa..."Ostaessani oli alle kolme vuotta vanha ja ajettu alle satku. Viat alkoivat satkun jälkeen. Eihän auto silloinkaan uusi ollut." Paska mikä paska.

• Huoltotietoa

tiptronic vielä kunnossa, entä syökö paljon öljyä?

• toinen urpo

Onnea vaan urpo,terve tuloo kerhoon.Älä välitä kyllä tulet vielä huomaan minkä ostit.Eroon pääsy onkin vähän hankalampaa koska vikoja tulee tauluun aina kun edellisen on saanut korjattua.

Ps. ajappa vuosi ja mieti monta kertaa oot käyttänyt turhaketta nimeltä tiptronic

• auti..mannermöö..

eipä aikakaan kun pikkuviat rehottaa ja sit isommat..anna ajan kulua.Siis eikö täällä saa totuutta *sanoa*?heti on joku provo..sitä varten tää palsta on että totuutta kehiin. Pitääkö aina se jotenkin kiertää.10 pikkuvikaa vois heti lasetella tässä ja jos autoon ei pääse sisäänkään keskuslukitus junnaa, ohan se auto koriste mieluummin ko auto kulkuväline.Talvi kun on suomessa joskus raaka.Ei sovi suomen talveen monikaan kaara.

• zöf
        auti..mannermöö.. kirjoitti:

eipä aikakaan kun pikkuviat rehottaa ja sit isommat..anna ajan kulua.Siis eikö täällä saa totuutta *sanoa*?heti on joku provo..sitä varten tää palsta on että totuutta kehiin. Pitääkö aina se jotenkin kiertää.10 pikkuvikaa vois heti lasetella tässä ja jos autoon ei pääse sisäänkään keskuslukitus junnaa, ohan se auto koriste mieluummin ko auto kulkuväline.Talvi kun on suomessa joskus raaka.Ei sovi suomen talveen monikaan kaara.

ne nykyiset elektroniikan ihmeet ovat.
        Mitä enemmän autossa on krääsää sitä varmemmin se ei toimi.

Vanha periaate: Se mitä ei ole ei voi mennä rikki pätee edelleenkin.

Mitä valitatte, itsehän krääsäkiimassanne noita bittirakkineita ostelette, olkaatten tyytyväisiä.

• Sompamies

Auto taitaa olla 15 vuotta vanha. Ei silloin ole ihmekään jos on vikoja.
      Veljelläni on Audi 90, auto jo kakskyt vuotta vanha ja lähes ilman vikoja. Ajettu yli kolmesataa tuhatta, korikin ihan ruosteeton.
      Enpä tiedä toista niin lujaa muuta kuin Datsun 100A:n.

• audi a4

mutta jos ymmärrät lukemasi oli auto ostettaessa alle 3v vanha ajettu alle 100tkm kun viat alkoivat..Eli ne viat eivät alkanee eilen vaan jo silloin 3 v vanhana kun auto hankittiin, pitääkö vääntää rautalangasta?

• rrrännnn
        audi a4 kirjoitti:

mutta jos ymmärrät lukemasi oli auto ostettaessa alle 3v vanha ajettu alle 100tkm kun viat alkoivat..Eli ne viat eivät alkanee eilen vaan jo silloin 3 v vanhana kun auto hankittiin, pitääkö vääntää rautalangasta?

ilmiselvä provo. Jos se auto oli jo 3 vuotiaana niin viallinen, niin miksi helkutissä pidit sitä muka 12 vuotta?

• pelko jäi
        rrrännnn kirjoitti:

ilmiselvä provo. Jos se auto oli jo 3 vuotiaana niin viallinen, niin miksi helkutissä pidit sitä muka 12 vuotta?

Ihmettelen myös itse miten pidin sitä niin pitkään. Tosin viimeiset viisi vuotta se oli perheen kakkosauto. Myös muuta käyttöä oli mutta en lähde sitä kertomaan.

Noiden vikojen lisäksi oli tietty normi viat päälle mutta niitä on kaikissa merkeissä.

Ruosteessa ei ollut ja kun etupään nivelet oli kunossa se oli hyvä ajaa.

Jarrut olivat hyvät katsastuksessa aina mutta levyjen ruostumisen takia joutui ne vaihtamaan. Talvella jarruttelin välillä niin että abs toimi mutta se ei paljon auttanut. Samoin töissä pyörittelin dynamolla takapäätä. Käsijarrun kanssa oli ongelmia, koska tahtoi jumittua vaikka käytin ahkeraan. Niinpä aina välillä herkistelin sitä kiintoavaimen avulla.

Aikaisemmin olisi pitänyt vaihtaa mutta sitä vain kuvitteli, et nyt se kyllä kestää kun oli kuntoon tullut korjauksen jälkeen.

Lopulta oli pakko päästä eroon keinolla millä hyvänsä.

• Lapikka
        pelko jäi kirjoitti:

Ihmettelen myös itse miten pidin sitä niin pitkään. Tosin viimeiset viisi vuotta se oli perheen kakkosauto. Myös muuta käyttöä oli mutta en lähde sitä kertomaan.

Noiden vikojen lisäksi oli tietty normi viat päälle mutta niitä on kaikissa merkeissä.

Ruosteessa ei ollut ja kun etupään nivelet oli kunossa se oli hyvä ajaa.

Jarrut olivat hyvät katsastuksessa aina mutta levyjen ruostumisen takia joutui ne vaihtamaan. Talvella jarruttelin välillä niin että abs toimi mutta se ei paljon auttanut. Samoin töissä pyörittelin dynamolla takapäätä. Käsijarrun kanssa oli ongelmia, koska tahtoi jumittua vaikka käytin ahkeraan. Niinpä aina välillä herkistelin sitä kiintoavaimen avulla.

Aikaisemmin olisi pitänyt vaihtaa mutta sitä vain kuvitteli, et nyt se kyllä kestää kun oli kuntoon tullut korjauksen jälkeen.

Lopulta oli pakko päästä eroon keinolla millä hyvänsä.

Tuossa oli lueteltu lähes kaikki alustan osat muita mitä mieleen on kirjoittaessa tullut.
        Hmm... Haiskahtaa hieman.
        Oma audi -vm 96 220000km eikä mitään isoja remontteja.
        Onko kyseessä sitten maanantaimalli vai ajotapa. Kaikki hajoaa kun antaa lapasta liikaa.

• Kadehtien
        Lapikka kirjoitti:

Tuossa oli lueteltu lähes kaikki alustan osat muita mitä mieleen on kirjoittaessa tullut.
        Hmm... Haiskahtaa hieman.
        Oma audi -vm 96 220000km eikä mitään isoja remontteja.
        Onko kyseessä sitten maanantaimalli vai ajotapa. Kaikki hajoaa kun antaa lapasta liikaa.

En ole Audin omistaja, mutta vilkaisin mitä sivullanne keskustellaan. Otsikko kertoo kaiken. Uskon sattumalta kaksi Audia 2 Volkkaria omistaneena, mistä ketjun aloittaja kirjoittaa. Kenties on muistettava olevan autoedun omistavia ja itse kulunsa maksavia autoilijoita. Autoedulla ajavat eivät v'älttämättä näe laskuja. He voivat kirjoittaa ajoneuvon ajo-ominaisuuksista 100 000 ja alle ajetuissa autoissa. Toisaalta, tapasin VW -merkin omistajan, jonka 550 000 ajetussa autossa oli saranatappi ovesta ainoa vaihdettu osa. Ihmettelin, eikö niveliä tai jotain? Vika sanan toistuminen palstalla paljastaa paljon. Tosin, aika moneen automerkkiin voi littää samat kertomukset.

• En kadehdi
        Kadehtien kirjoitti:

En ole Audin omistaja, mutta vilkaisin mitä sivullanne keskustellaan. Otsikko kertoo kaiken. Uskon sattumalta kaksi Audia 2 Volkkaria omistaneena, mistä ketjun aloittaja kirjoittaa. Kenties on muistettava olevan autoedun omistavia ja itse kulunsa maksavia autoilijoita. Autoedulla ajavat eivät v'älttämättä näe laskuja. He voivat kirjoittaa ajoneuvon ajo-ominaisuuksista 100 000 ja alle ajetuissa autoissa. Toisaalta, tapasin VW -merkin omistajan, jonka 550 000 ajetussa autossa oli saranatappi ovesta ainoa vaihdettu osa. Ihmettelin, eikö niveliä tai jotain? Vika sanan toistuminen palstalla paljastaa paljon. Tosin, aika moneen automerkkiin voi littää samat kertomukset.

Ja jos tapaat Skoda-kuskin, jonka autossa on ollut vikaa, niin ihmettelen. Itselläni on ollut 3xVW konsernia. Ei varmasti tule enää yhtään lisää, kun yhdestä joskus pääsisi eroon. Sen kuitenkin haluan Audin puolesta sanoa, että laatu on parantunut 2000-luvulla. Sen sijaan Octavian ja Golfin laatu on tainnut vuosien saatossa mennä toiseen suuntaan...

• Audiwoman
        En kadehdi kirjoitti:

Ja jos tapaat Skoda-kuskin, jonka autossa on ollut vikaa, niin ihmettelen. Itselläni on ollut 3xVW konsernia. Ei varmasti tule enää yhtään lisää, kun yhdestä joskus pääsisi eroon. Sen kuitenkin haluan Audin puolesta sanoa, että laatu on parantunut 2000-luvulla. Sen sijaan Octavian ja Golfin laatu on tainnut vuosien saatossa mennä toiseen suuntaan...

Kylläpä on Audistit nyt pahalla päällä;)
        Minulla on sitten käynyt hyvä tuuri,kun en ostanut sitä maanantai-versiota.
        Kaikkiin automerkkeihin tulee jossain vaiheessa "vikalistaa",sille ei voi mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      83
      7391
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      113
      6072
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      149
      4240
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      225
      2916
    5. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      36
      2870
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2846
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      85
      2560
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2298
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2209
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1686
    Aihe