Olen rahamies. Tarvitsen tilapäistä seuraa ja suoraan sanoen pillua silloin tällöin maksua vastaan. Onko thai- tai muita hiorontapaikkoja? Jos on, ja sieltä naista saa, niin visin harkita muuttoa sinne.
Onko Heinolassa intiimihierontaa?
20
1299
Vastaukset
- ressukkaa
Heinolassa ei tarvita maksullisia palveluita, koska me heinolalaiset jätkät ollaan niin komeita, että saadaan maksuttakin.
Pysy sinä siis siellä Perä-Seinäjoella ja tee silloin tällöin ostosmatkoja Thaimaaseen. Väliaikoina voit käyttää pumpattavia barbaroita. Ne eivät ole kranttuja. Jopa sinäkin kelpaat niille.- HEINOLASSA
JUU, KYLLÄ TÄÄLLÄ ON NIIN IHANIA MIEHIÄ TÄÄLLÄ HEINOLASSA .. EI TARVII LAHTEEN LÄHTEE SEN TAKII
- heinolassa
HEINOLASSA kirjoitti:
JUU, KYLLÄ TÄÄLLÄ ON NIIN IHANIA MIEHIÄ TÄÄLLÄ HEINOLASSA .. EI TARVII LAHTEEN LÄHTEE SEN TAKII
täällähän ne käy lahdenkin miehet ... hmmm naisissa
- Näin on!
Yrittää saada Heinolan parittajat kiinni kun ei Lahdessa siinä onnistunut.
- hyui
todellinen rahamies.Tyhmä oot ja tosi vähäjärkinen ei muuta kun ime moloosi
- kohtuuhintaan!
NIMITTÄIN KIRVEESTÄ PÄÄHÄN!
- Sivullinenkävijä
Ovatko heinolalaiset niin tyhmiä, etteivät osaa vastata selvään kysymykseen, vai niin tomppeleita että eivat osaa? Onko sitä hierontaa siellä vai ei?
- heinolalainen....
Sivullinenkävijä kirjoitti:
Ovatko heinolalaiset niin tyhmiä, etteivät osaa vastata selvään kysymykseen, vai niin tomppeleita että eivat osaa? Onko sitä hierontaa siellä vai ei?
ja jos jotai niin paljon kiinnostaa joku semmonen hieronta ni eiköhä oo hyvä ja tulee kattomaa jos niin paljoo kiinnostaa???????
ja mitä tää sun persettä nii ku kaivaa? hä??????
- heinolalainen!!!!!!
sääliks käy sua jos et muuten saa ku rahalla!!!!!!!!!
- In-to-hi-moi-nen
nussii, ei sääliä tunne. Mulla on niin iso kyrpä, ettei sitä niele ja pilluunsa ota muut kuin paljon nussitut huorat. On helppo porskuttaa, kun on millä mällätä, ja vartta mitä työntää, heppikin kahvikupin kokoinen. Siks kyselen, mutt eihän teiltä tylsimyksiltä selvää tietoo saa. Pysyn Porissa, vittu!
- !
In-to-hi-moi-nen kirjoitti:
nussii, ei sääliä tunne. Mulla on niin iso kyrpä, ettei sitä niele ja pilluunsa ota muut kuin paljon nussitut huorat. On helppo porskuttaa, kun on millä mällätä, ja vartta mitä työntää, heppikin kahvikupin kokoinen. Siks kyselen, mutt eihän teiltä tylsimyksiltä selvää tietoo saa. Pysyn Porissa, vittu!
Näinhän se on, että vammaiset joutuvat maksamaan palveluista, joita meille normaaleille on tarjolla ihan ilmaiseksikin. Saatko muuten Kela-korvausta näistä kuluistasi?
- In-to-hi-moi-nen
! kirjoitti:
Näinhän se on, että vammaiset joutuvat maksamaan palveluista, joita meille normaaleille on tarjolla ihan ilmaiseksikin. Saatko muuten Kela-korvausta näistä kuluistasi?
ja ylpeä siitä, että saan valita naiset, joille annan. Porissa vaan alkavat kaikki anteliaat naiset, rouvat ja neidit, olla liian tuttuja, mutta kyllä niillekin raha kelpaa edelleen. Mulla on toistakymmentä kotirouvaa renkaassa, ja maksan kertapanosta keskimäärin 40-70€, neitejä saan joskus ilmaiseksi. Vaihtelun vuoksi kyselen Heinolasta anteliaita ja rahanarvontuntevia naikkosia silloi-tällöin-seuraksi. Saan ajaa autoa ja tulla pörähdän sovitusti paikalle. Mulla on matkailuauto, ja voidaan nussia siellä, jos ei ole muuta paikkaa.
- voi raasua
ja ylpeä siitä, että saan valita naiset, joille annan. Porissa vaan alkavat kaikki anteliaat naiset, rouvat ja neidit, olla liian tuttuja, mutta kyllä niillekin raha kelpaa edelleen. Mulla on toistakymmentä kotirouvaa renkaassa, ja maksan kertapanosta keskimäärin 40-70€, neitejä saan joskus ilmaiseksi. Vaihtelun vuoksi kyselen Heinolasta anteliaita ja rahanarvontuntevia naikkosia silloi-tällöin-seuraksi. Saan ajaa autoa ja tulla pörähdän sovitusti paikalle. Mulla on matkailuauto, ja voidaan nussia siellä, jos ei ole muuta paikkaa.
Ei se kuule ole antamista, jos siitä joutuu maksamaan. Ei edes se, jos joku säälistä joskus olisi kanssasi ilmaiseksikin.
Et muuten vastannut siihen, että saatko jotain Kela-korvauksia vammasi takia. - Jorma Hoo
Ei riitä, että joudut maksamaan saadaksesi seksipalveluja, vaan kaiken lisäksi joudut vielä reissaamaan ympäri maatakin. jotta jostain löytyisi maksettuja "vapaaehtoisia". Oletko miettinyt, että olisiko hygieniassasi jotain parantamisen varaa? Oletko vaihtanut esim. kalsareita tänä vuonna? Koska pesit hampaasi viimeksi? Vai onko ulkonäkösi yksinkertaisesti niin vastenmielinen, että naiset kaikkoavat?
- !
Jorma Hoo kirjoitti:
Ei riitä, että joudut maksamaan saadaksesi seksipalveluja, vaan kaiken lisäksi joudut vielä reissaamaan ympäri maatakin. jotta jostain löytyisi maksettuja "vapaaehtoisia". Oletko miettinyt, että olisiko hygieniassasi jotain parantamisen varaa? Oletko vaihtanut esim. kalsareita tänä vuonna? Koska pesit hampaasi viimeksi? Vai onko ulkonäkösi yksinkertaisesti niin vastenmielinen, että naiset kaikkoavat?
Sillä ei oo ku tää netti, missä voi rehvastella rahoillaan ja vehkeillään. Tosielämässä ne molemmat ovat minimaalisen mitättömiä. Suo hälle ees hetken verran pätemistä. Ei se oo sulta pois.
- kromo
! kirjoitti:
Sillä ei oo ku tää netti, missä voi rehvastella rahoillaan ja vehkeillään. Tosielämässä ne molemmat ovat minimaalisen mitättömiä. Suo hälle ees hetken verran pätemistä. Ei se oo sulta pois.
Tämäänkin aloittaja on heinolan ihan oma pikkukakara ja alkaa jo siinä iässä olemaan,että fantasiat pyörii päässä!Annetaan hänelle anteeksi..Ehkä kasvaa aikuiseksi,ehkä ei...
- häh?
ei helvetti..kuka hullu antaa tollasella summalla..mä en ees lähtis tapaamaan ketään alle 150e jos oisin tolla alalla..eihän noi ammattilaiset paljon ilmottele itestää...baariin vaan kyselemään jos pillu kiinnostaa..turha täällä huudella..
- Sivuajaja
häh? kirjoitti:
ei helvetti..kuka hullu antaa tollasella summalla..mä en ees lähtis tapaamaan ketään alle 150e jos oisin tolla alalla..eihän noi ammattilaiset paljon ilmottele itestää...baariin vaan kyselemään jos pillu kiinnostaa..turha täällä huudella..
antavat kunnon kuusysi- ja pillukyydit jopa 10 eurolla eli 150 EEK:llä. Ja niitä on tarjolla paljon. Elä ole suotta ylpeä, kyllä se Heinolassakin vittu halpenee, kun oikein työllisyys notkahtaa. Vielä annatte olutuopillisella pillua.
- Heinolanheili19v
Sivuajaja kirjoitti:
antavat kunnon kuusysi- ja pillukyydit jopa 10 eurolla eli 150 EEK:llä. Ja niitä on tarjolla paljon. Elä ole suotta ylpeä, kyllä se Heinolassakin vittu halpenee, kun oikein työllisyys notkahtaa. Vielä annatte olutuopillisella pillua.
saan jotain lämmintä sisääni, oli se sitten spermaa tai kuumaa rommia.
- JustusII
Heinolanheili19v kirjoitti:
saan jotain lämmintä sisääni, oli se sitten spermaa tai kuumaa rommia.
hyvää onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715