nenssitatti

antinenssit

Nenssitatissa kuhisee taas sellainen keskustelu jota ei kenenkään aloittelijan silmiin soisi. Toinen toistaan viisaamman oloiset siellä tuomitsee muita ihmisiä tanssitaitojen ja milloin minkäkin syyn perusteella. Jopa pahanhajuiset ihmiset saavat tuomion tuolta tanssi(muka)eliitiltä. Olen sitä mieltä että normaalit ihmiset pitävät huolta puhtaudestaan kuten normaalit ihmiset pitävät. Ihminen haisee ihmiseltä! Voi toki joskus harvoin olla jollakulla hampaat hoitamatta tai muuta hajuhaittaa mutta se on hyvin harvinaista.

Eniten ottaa päähän kun jotkut kehuskelevat omilla tiedoillaan ja taidoillaan tyylin: olen tanssinopettaja, tiskijukka tai muuten vaan jo kolmekymmentä vuotta tansseissa käynyt.
Olisi joskus kiva nähdä millaisia tanssijoita nämä kirjoittelijat todellisuudessa ovat.
Jos joku on oikeasti hyvä tanssija ei sitä hänen tarvitse missään mainostaa.

46

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta tietävä

mutta monesti palstalla aktiivi ja tietävänoloinen onkin tavan perusfoksaaja reiska tai pirkitta, jotkut jopa alkeistasoa vuosikaudet...

• Tanssimies

Totta puhut. Tunnustaudun alkeistason tanssijaksi. Tosiaan kaikki eivät ole hyviä tai huippuhyviä tanssi.netissä. Kaikki mahtuvat kuitenkin mukaan.

• Nomen Nescio

Olet siis ilmeisesti lukenut noita keskusteluja. Miksi et ole siellä julkituonut omaa näkemystäsi vaan heität sen täällä keskustelun ulkopuolella? Ja aika usein näkyy tälläkin palstalla olevan keskustelunavaus (yleensä naisten taholta avattuna), että kuinka torjua epämiellyttäviä, pahanhajuisia yms. hakijoita.

Ja aika selvää tuntuisi olevan, että tanssin yhteydessä keskustellaan tanssitaidosta. Koska mukana on sekä alan ammattilaisia, aktiivisia harrastajia ja tavallisia tanssijoita, niin kyllä ne näkemykset menevät aika laidasta laitaan, niin kuin voi lukemalla huomata.

Ja jos joku uskaltaa raottaa vähän taustojaan, niin en nyt ihan ymmärrä, miksi se olisi silloin suoraan jotain kehuskelua. Sehän vain antaa raamit esitetylle mielipiteelle ja monesti helpottaa lukijan suorittamaa tulkintaa.

• Puukko selkään

Täällä haetaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat, mitkä vaan suinkin voidaan kääntää asianomaista vastaan. Lähinnä kysymyksessä on halu päästä jotakin mollaamaan, ja mitä tunnetummasta henkilöstä on kyse, niin sitä hanakammin moiseen paskanheittoon ryhdytään. Onhan se diaknosoitukin sairaus missä etsitään tarkkoja henkilöitä hyökkäyksien kohteeksi, ja tässäkin on oletettavasti siitä kysymys.

Aika tavallisesta tanssiaiheisesta keskustelusta siellä näyttäisi olevan kysymys, jostain syystä se halutaan ottaa välineeksi hyökätä muita tanssin harrastajia vastaan. Vähintä mitä hyökkääjä voisi tehdä oli se että suorittaisi hyökkäyksensä siellä käyttämällään nimimerkillä, niin ehkä hyökkäyksen perusteetkin saattaisi siitä hiukan selvitä. Onhan siellä muutama täälläkin vieraillut nimimerkki, mutta eivät viimeaikoina ole täällä nimimerkkejään käyttäneet, vaan vaihtelevat niitä.

• rulaa
        Puukko selkään kirjoitti:

Täällä haetaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat, mitkä vaan suinkin voidaan kääntää asianomaista vastaan. Lähinnä kysymyksessä on halu päästä jotakin mollaamaan, ja mitä tunnetummasta henkilöstä on kyse, niin sitä hanakammin moiseen paskanheittoon ryhdytään. Onhan se diaknosoitukin sairaus missä etsitään tarkkoja henkilöitä hyökkäyksien kohteeksi, ja tässäkin on oletettavasti siitä kysymys.

Aika tavallisesta tanssiaiheisesta keskustelusta siellä näyttäisi olevan kysymys, jostain syystä se halutaan ottaa välineeksi hyökätä muita tanssin harrastajia vastaan. Vähintä mitä hyökkääjä voisi tehdä oli se että suorittaisi hyökkäyksensä siellä käyttämällään nimimerkillä, niin ehkä hyökkäyksen perusteetkin saattaisi siitä hiukan selvitä. Onhan siellä muutama täälläkin vieraillut nimimerkki, mutta eivät viimeaikoina ole täällä nimimerkkejään käyttäneet, vaan vaihtelevat niitä.

Täällä on helppo puhua potaskaa, kun "pimeästä" pääsee lokaa heittämään. Olen tämänkin sivun viestejä lukiessani joutunut toteamaan, ettei se vanha sanonta pidäkään paikkaansa. Ennen sanottiin."Kun itse kysyy ja itse vastaa, niin ei tule jälkipuheita". Ei päde enää, ainakaan näillä sivuilla.

Otetaan nyt vaikka tämä Hilkka-Anikki Tiinaminna vai oliko hän Ville-Pentti Eijajarkko-Juhapentti joka asuu kuulemma Tampereella, eiku Vaasassa tai siis Teuvalla vai oliko se Isossakyrössä? Hän on niin kovin huolissaan kopteroivista KA-tanssijoista,tolkuttomasti humalassa olevista, haisevista hakijoista, joilla ei elopainokaan ole mieleisellä tasolla. Kun itse kysyy ja itse vastaa saa aina joskus väliin kommentin joltakin muultakin, ja täälläkin tunnutaan "keskustelevan" asioista. Näin syntyy myrsky vesilasissa.

Minä käyn paljon tanssimassa, eikä mistään yllämainitusta ole mitään ongelmaa.

KA- tanssijat ovat yleisesti ottaen hyvin kanssatanssijansa huomioonottavia. Onhan heissäkin tietysti aloittelijoita, mutta ne pienet vahingot ymmärretään, olemmehan me kaikki joskus olleet aloittelijoita.

Alkoholia liikaa nauttineita on tanssilattioilla todella vähän, siitä pitänevät järjestysmiehetkin huolen.

Hygieniapuoli on myös tanssijoilla kunnossa. Hiki kyllä tulee ja pitääkin tulla, jotta tanssi-ilta olisi onnistunut. Puhdas hiki ei haise, eikä niitä häiritsevästi hieltähaisevia miehiä ole kuin häviävän muutama yksilö kaikista tanssijoista. En siis menisi itse asiasta numeroa tekemään.

Eikä täällä unohdeta myöskään pitkiä tai pyöreämpiä - lokaa vaan niskaan, ja taas vaihtuu nimimerkki ja kun "hyvin" sattuu, myös sukupuoli.

Tanssi on ihana harrastus, se antaa elämäämme niin paljon! Älköön vain kukaan jättäkö sitä ainakaan näiden kirjoittelujen vuoksi.

• Tanssimies
        rulaa kirjoitti:

Täällä on helppo puhua potaskaa, kun "pimeästä" pääsee lokaa heittämään. Olen tämänkin sivun viestejä lukiessani joutunut toteamaan, ettei se vanha sanonta pidäkään paikkaansa. Ennen sanottiin."Kun itse kysyy ja itse vastaa, niin ei tule jälkipuheita". Ei päde enää, ainakaan näillä sivuilla.

Otetaan nyt vaikka tämä Hilkka-Anikki Tiinaminna vai oliko hän Ville-Pentti Eijajarkko-Juhapentti joka asuu kuulemma Tampereella, eiku Vaasassa tai siis Teuvalla vai oliko se Isossakyrössä? Hän on niin kovin huolissaan kopteroivista KA-tanssijoista,tolkuttomasti humalassa olevista, haisevista hakijoista, joilla ei elopainokaan ole mieleisellä tasolla. Kun itse kysyy ja itse vastaa saa aina joskus väliin kommentin joltakin muultakin, ja täälläkin tunnutaan "keskustelevan" asioista. Näin syntyy myrsky vesilasissa.

KA- tanssijat ovat yleisesti ottaen hyvin kanssatanssijansa huomioonottavia. Onhan heissäkin tietysti aloittelijoita, mutta ne pienet vahingot ymmärretään, olemmehan me kaikki joskus olleet aloittelijoita.

Alkoholia liikaa nauttineita on tanssilattioilla todella vähän, siitä pitänevät järjestysmiehetkin huolen.

Hygieniapuoli on myös tanssijoilla kunnossa. Hiki kyllä tulee ja pitääkin tulla, jotta tanssi-ilta olisi onnistunut. Puhdas hiki ei haise, eikä niitä häiritsevästi hieltähaisevia miehiä ole kuin häviävän muutama yksilö kaikista tanssijoista. En siis menisi itse asiasta numeroa tekemään.

Eikä täällä unohdeta myöskään pitkiä tai pyöreämpiä - lokaa vaan niskaan, ja taas vaihtuu nimimerkki ja kun "hyvin" sattuu, myös sukupuoli.

Tanssi on ihana harrastus, se antaa elämäämme niin paljon! Älköön vain kukaan jättäkö sitä ainakaan näiden kirjoittelujen vuoksi.

Kaksi viimeistä lausetta on täyttä asiaa. Sitä eivät kaikki S24 kirjoitukset valitettavasti ole.

• ;-D M-P
        rulaa kirjoitti:

NIMIMERKKI. ;-D M-P . KA. Ketjun lopussa kirjoittajana .KIITÄN SINUA HYVÄSTÄ KIRJOITUKSESTA.
        Olen koittanut kannustaa tanssista kiinnostuneita lähtemään mukaan, iästä,koosta,väristä,mitä syitä täällä löytyykin, tulkaa mukaan hyvään harrastukseen . Ei tanssilavat ole tarkoitettu yksinomaan "tanssin taitureille".
        Jokainen on tervetullut ,ja saamaaan maksaneelle lipulle vastinetta .

• Eräsnikkivaaaaan

"Ja jos joku uskaltaa raottaa vähän taustojaan, niin en nyt ihan ymmärrä, miksi se olisi silloin suoraan jotain kehuskelua. Sehän vain antaa raamit esitetylle mielipiteelle ja monesti helpottaa lukijan suorittamaa tulkintaa."

Samaa mieltä, kummallisempaa minusta olisi, jos joku ensin kertoisi omia mielipiteitään ja sitten jos kysyttäisiin et mistäs tiedät, niin vastaus olisi että tiijämpä vaan! Miksei saisi kertoa jos on tanssinut 30 vuotta tai jos on ammatiltaan tanssin alalla tai jos on joskus tehnyt musiikkityötä? Saa kai siellä sanoa senkin että on tanssinut 3 vuotta tai että on ammatiltaan matikanopettaja tai että on joskus tehnyt raksalla hommia? Missä siellä joku on asialla kehuskellut HÄH?

On tosi kumma että joku edes uskaltaa enää kertoa tuolla itsestään mitään joten hatun nosto vaan rohkeille kirjoittajille jotka uskaltaa olla omia itsejään vaikka joukkoon mahtuu näitä ihmeellisiä paskan heittäjiä joilla on joku tarve tulla tänne 24 palstalle nimettöminä kirjoittamaan pahaa toisen palstan nimimerkeistä.

Voisin hyvin listata itse tähän sitten sellaisia tanssi.netin nimimerkkejä jotka uskon olevan näitä 24 palstan törkysäkkejä. Mutten halua koska sitten en olisi yhtään sen parempi kuin hekään.

• lavamään

Otat keskustelun hakuvalinnasta ihmisarvokysymyksenä. Mikähän on silloin heikoissa kantimissa, hakijan valikoivuus vai se miten valikoinnin kokee siellä oman pääkopan sisällä. Tietysti sellaisia pisipäitä löytyy varmaan kaikkien harrastusten parista jotka ollessaan mielestään taitavampia kuvittelevat olevansa ihmisenäkin muita parempia. Mutta mitä jos kokeilisit asettaa tällaiset ihmiset omaan arvoonsa. Haettavia kyllä löytyy muutenkin ja hakijoita.

• ;-D M-P

kamalaa niinpäs teinkin ,

• lavamään
        ;-D M-P kirjoitti:

kamalaa niinpäs teinkin ,

Sekin joukko keskustelupalstoja lukevista löytyy jotka hakemalla hakevat viesteistä ilmauksia jotka omasta mielestä voisi tulkita toisen ihmisarvon alentamiseksi. Ja kyllähän niitä löytyy kun oikealla asenteella viestejä lukee.

• Utelias 2010
        lavamään kirjoitti:

Sekin joukko keskustelupalstoja lukevista löytyy jotka hakemalla hakevat viesteistä ilmauksia jotka omasta mielestä voisi tulkita toisen ihmisarvon alentamiseksi. Ja kyllähän niitä löytyy kun oikealla asenteella viestejä lukee.

"Nenssitatissa kuhisee taas sellainen keskustelu jota ei kenenkään aloittelijan silmiin soisi. Toinen toistaan viisaamman oloiset siellä tuomitsee muita ihmisiä tanssitaitojen ja milloin minkäkin syyn perusteella. Jopa pahanhajuiset ihmiset saavat tuomion tuolta tanssi(muka)eliitiltä.
        Olisi joskus kiva nähdä millaisia tanssijoita nämä kirjoittelijat todellisuudessa ovat."

Olisi kiva myös tietää minkä ikäisiä ja kuinka paljon tähän eliittiin kuuluu porukkaa, vaikuttaa että samat nimimimerkit, ehkä parikymmentä aktiivista ( suht koht vanhaa ) pitää siellä ruotua kasassa ja jöötä.
        Nytkin on aivan naurettavaa keskustelua tanssikurssien muistiinpanoista, saako tehdä vai ei.

Tässä avaus : Mielestäni on hyvin suurta tunneälyä osoittavaa ja aivan oikein, ettei kursseilla saa tehdä minkäänlaisia pysyvästi tallennettavia ja julkisen tarkastelun mahdollistavia muistiinpanoja, jotka vääriin käsiin joutuessaan saattaisivat antaa aivan väärän kuvan tilanteesta, jota mikään tallenne ei kuitenkaan pysty riittävän autenttisesti ja kaikenkattavasti kuvaamaan. Videon lisäksi pitäisi aina kieltää mm. kirjoitetut muistiinpanot ja varsinkin enemmän kuin tuhat sanaa kertovat piirrokset, jotka ehkä kaikkein huvittavimmillaan ovat vain tekijänsä aikaansaamia mielleyhtymiä saaden silti hallituksia ja jopa tavallisia ihmisiä hermostumaan, esim. ne tanskalaiset pilapiirrokset aikanaan.

Muutamia muita otsikoita -juttelua tanssiessa, -lauleskelua tanssiessa. Käykääpä katsomassa kuinkan Suomen tanssi ELIITILLÄ raksuttaa.

• Utelias 2010 kirjoitti:

"Nenssitatissa kuhisee taas sellainen keskustelu jota ei kenenkään aloittelijan silmiin soisi. Toinen toistaan viisaamman oloiset siellä tuomitsee muita ihmisiä tanssitaitojen ja milloin minkäkin syyn perusteella. Jopa pahanhajuiset ihmiset saavat tuomion tuolta tanssi(muka)eliitiltä.
        Olisi joskus kiva nähdä millaisia tanssijoita nämä kirjoittelijat todellisuudessa ovat."

Olisi kiva myös tietää minkä ikäisiä ja kuinka paljon tähän eliittiin kuuluu porukkaa, vaikuttaa että samat nimimimerkit, ehkä parikymmentä aktiivista ( suht koht vanhaa ) pitää siellä ruotua kasassa ja jöötä.
        Nytkin on aivan naurettavaa keskustelua tanssikurssien muistiinpanoista, saako tehdä vai ei.

Tässä avaus : Mielestäni on hyvin suurta tunneälyä osoittavaa ja aivan oikein, ettei kursseilla saa tehdä minkäänlaisia pysyvästi tallennettavia ja julkisen tarkastelun mahdollistavia muistiinpanoja, jotka vääriin käsiin joutuessaan saattaisivat antaa aivan väärän kuvan tilanteesta, jota mikään tallenne ei kuitenkaan pysty riittävän autenttisesti ja kaikenkattavasti kuvaamaan. Videon lisäksi pitäisi aina kieltää mm. kirjoitetut muistiinpanot ja varsinkin enemmän kuin tuhat sanaa kertovat piirrokset, jotka ehkä kaikkein huvittavimmillaan ovat vain tekijänsä aikaansaamia mielleyhtymiä saaden silti hallituksia ja jopa tavallisia ihmisiä hermostumaan, esim. ne tanskalaiset pilapiirrokset aikanaan.

Muutamia muita otsikoita -juttelua tanssiessa, -lauleskelua tanssiessa. Käykääpä katsomassa kuinkan Suomen tanssi ELIITILLÄ raksuttaa.

...olikin esimerkkiä tälle palstalle niin kovin ominaisesta ennakkoasenteella lukemisesta.

Kyllä ne asiantuntijoina kirjoittavat siellä tanssinetissä ovat ammattilaisia -osa musiikin, osa tanssin. Myös musiikin asiantuntijoista löytyy tanssivalmentajia. Varmasti tietävät, mistä puhuvat.

Se ikäarviosi tietysti riippuu siitä, millaiseen haarukkaan itse asetat ihmiset. Ensin tietysti pitää muistaa se, että tuon eliitti-termin olette te kateelliset tähän kohtaan ihan itse tyrkänneet.

Ei siellä kukaan katso mihinkään eliittiin kuuluvansa. Joukossa on todellakin ihan kaikentasoista tanssijaa aloittelijoista ammattilaisiin.

No sitten se kirjoittajien iän arvaaminen: Varsin pieleen meni, sillä siellä kirjoittelijat asettuvat melko tasaisesti iältään välille 20 - 70 v.

• ---------
        Utelias 2010 kirjoitti:

"Muutamia muita otsikoita -juttelua tanssiessa, -lauleskelua tanssiessa. Käykääpä katsomassa kuinkan Suomen tanssi ELIITILLÄ raksuttaa. "

sinua laittamaan paremmaksi? Voitko vastata tähän? Sana on vapaa siellä sinullekin, joten koetahan onneasi. Pisteytetään sitten se sinunkin ulosantisi.. heh..

• >>>>>>>

"Mitä se kertoo ihmisestä, joka.."

- sinusta "-Tantsaaja-" ainakin sen verran kertoo, että olet sairaalloisesti toisen elämää seuraava luuseri, joka kailottaa elämänsä kurjuutta tällä palstalla hakien lohtua muilta herra H:n mollaajilta. Varmaan sait tuostakin miljoona orgasmia.. huoh..

Arvelisin, että jos sinulla olisi omaa elämää ei toisten kirjoittelu tekisi sinuun kovinkaan suurta merkitystä, kuten se tällä hetkellä tekee. Osuinko oikeaan?

• nimim.
        Truehum kirjoitti:

...olikin esimerkkiä tälle palstalle niin kovin ominaisesta ennakkoasenteella lukemisesta.

Kyllä ne asiantuntijoina kirjoittavat siellä tanssinetissä ovat ammattilaisia -osa musiikin, osa tanssin. Myös musiikin asiantuntijoista löytyy tanssivalmentajia. Varmasti tietävät, mistä puhuvat.

Se ikäarviosi tietysti riippuu siitä, millaiseen haarukkaan itse asetat ihmiset. Ensin tietysti pitää muistaa se, että tuon eliitti-termin olette te kateelliset tähän kohtaan ihan itse tyrkänneet.

Ei siellä kukaan katso mihinkään eliittiin kuuluvansa. Joukossa on todellakin ihan kaikentasoista tanssijaa aloittelijoista ammattilaisiin.

No sitten se kirjoittajien iän arvaaminen: Varsin pieleen meni, sillä siellä kirjoittelijat asettuvat melko tasaisesti iältään välille 20 - 70 v.

Truehum , ensimmäisessä lauseessa annat ymmärtää. että kaikki tanssi.netissä olijat ovat joko musiikin tai tanssin ammattilaisia TRUEHUM kirjoittaa " Kyllä ne asiantuntijoina kirjoittavat siellä tanssinetissä ovat ammattilaisia -osa musiikin, osa tanssin. Myös musiikin asiantuntijoista löytyy tanssivalmentajia. Varmasti tietävät, mistä puhuvat. Kohta kerrot " Joukossa on todellakin ihan kaikentasoista tanssijaa aloittelijoista ammattilaisiin." ja "kirjoittelijat asettuvat melko tasaisesti iältään välille 20 - 70 v , oletko sitä mieltä että kaikki nämäkin ovat joko tanssin tai musiikin ammattilaisia ? Tanssi.netin keskustelua seuranneena ja myös kirjoittaneena voin todeta että pieni piiri pyörii.
        ( Sinäkin tunnet näköjään kaikki, tietäen iät sekä tanssi- ja ammatti taustat ). Kun olet noin tietäväinen ja varmasti myös yksi näistä ammattilaisista, niin olisi kiva tietää mitä nimi merkkiä käytät tanssi.netissä.

• vastaan silti
        nimim. kirjoitti:

Truehum , ensimmäisessä lauseessa annat ymmärtää. että kaikki tanssi.netissä olijat ovat joko musiikin tai tanssin ammattilaisia TRUEHUM kirjoittaa " Kyllä ne asiantuntijoina kirjoittavat siellä tanssinetissä ovat ammattilaisia -osa musiikin, osa tanssin. Myös musiikin asiantuntijoista löytyy tanssivalmentajia. Varmasti tietävät, mistä puhuvat. Kohta kerrot " Joukossa on todellakin ihan kaikentasoista tanssijaa aloittelijoista ammattilaisiin." ja "kirjoittelijat asettuvat melko tasaisesti iältään välille 20 - 70 v , oletko sitä mieltä että kaikki nämäkin ovat joko tanssin tai musiikin ammattilaisia ? Tanssi.netin keskustelua seuranneena ja myös kirjoittaneena voin todeta että pieni piiri pyörii.
        ( Sinäkin tunnet näköjään kaikki, tietäen iät sekä tanssi- ja ammatti taustat ). Kun olet noin tietäväinen ja varmasti myös yksi näistä ammattilaisista, niin olisi kiva tietää mitä nimi merkkiä käytät tanssi.netissä.

Sori, että vastaan, mutta ymmärrän Truehumin viestin toisin kuin sinä. Mielestäni hän ei ensimmäisessä lauseessaan anna ymmärtää kaikkien tanssinetissä kirjoittavien olevan ammattilaisia. Hän vain toteaa, että ne, jotka asiantuntijoina siellä kirjoittavat, ovat myös sitä: joko musiikin tai tanssin ammattilaisia.

• nimim. kirjoitti:

...olen joutunut toteamaan sen, että tämän palstan kirjoittajien enemmistöllä on todella suuria aukkoja luetun tekstin ymmärtämisessä.

Luepa uudelleen se viestini ja mieti oikein tarkkaan, mitä siinä sanon. Normaalille ihmiselle se selvisi ensilukemalla, mutta sinulle siis ei.

Sitten nimimerkistä: täällä on lukemattomat kerrat mainittu minun tanssinetin nimimerkkini, Humppis, jonka jouduin täälläkin sitä pitkään käytettyäni muuttamaan ja hankkimaan rekisteröidyn nimimerkin sen tilalle (Humppis oli jo varattu toisella Suomi24:n palstalla), koska sitä oli alettu täällä käyttää väärin ja ruvettu minun nimissäni kirjoittelemaan kaikenlaista roskaa.

Taisit itsekin siihen silloin osallistua? Ainakin varsin hyvin tiedät asian. Miksiköhän silti teeskentelet tietämätöntä ja haluat tuollaista esittää?

• ccccccccc
        vastaan silti kirjoitti:

Sori, että vastaan, mutta ymmärrän Truehumin viestin toisin kuin sinä. Mielestäni hän ei ensimmäisessä lauseessaan anna ymmärtää kaikkien tanssinetissä kirjoittavien olevan ammattilaisia. Hän vain toteaa, että ne, jotka asiantuntijoina siellä kirjoittavat, ovat myös sitä: joko musiikin tai tanssin ammattilaisia.

Enkä minä nimim. mutta mihin truehum mielestäsi vastaa ? Minä käsitin tuon kannanoton edelliseen viestiin. ( "Siinäpä sitä taas... TruehumKäyttäjän viestit7.1.2010 05:02
        ...olikin esimerkkiä tälle palstalle niin kovin ominaisesta ennakkoasenteella lukemisesta. )

Siinähän puhutaan muistiinpanojen tekemisestä ja viitataan ketjun alkuun. Tuo ketju on myös minun mielestäni aika naurettavaa ja vanhanaiakisesta näkökulmasta katsottua, niinkuin moni muukin. Vähän tuolla tanssi.netissä on ammatillisesti vaativaa kirjoittelua, saisi olla enemmän. Joten onkin vain valinta haluaako ja viitsiikö kuluttaa aikaansa lukemalla mm. tanssiraportteja, ( tanssi raporttejakin kirjoittavat miltei aina samat noin 5-10 ihmistä, ja ovat paljolti aina samanlaisia, eräällekin herralle tuntuu olevan tärkeintä että saa auton mahd,läh tanssipaikan ovea ja raportin lopussa kuinka monta hakua, toivottavasti joitakin kiinnostaa, ehkä sitä sulkeutunutta sisäpiiriä jotka pinssit rinnassa tansseissa kulkevat ja suunnittelevat omia vihreitä asusteita ),arvosteluja bändeistä, tanssi paikoista tanssilajeista ( nytkin keskustelu jossa ei paljon ammattitaitoa tarvita, mielestäni ei tarvitseisi edes keskustella siitä että mitkä tanssilajit pitäisi jättää pois että voisi maksimoida oman suorituksensa tanssi iltoina , koska ei osaa kaikkia lajeja) ym. mielipiteitä joissa yleensä nuoleskelua, kinastelua tai viisastelua. Vaatii omanlaisensa asenteen jopa niin että monet tulevat läheisriippuvaisiksi näille sivuille, kaipa ne ovat niitä ihmisiä joilla ei ole muita kontakteja elämässä kuin tanssi, tanssikaverit ja netti.

• kenellä ?
        Truehum kirjoitti:

...olen joutunut toteamaan sen, että tämän palstan kirjoittajien enemmistöllä on todella suuria aukkoja luetun tekstin ymmärtämisessä.

Luepa uudelleen se viestini ja mieti oikein tarkkaan, mitä siinä sanon. Normaalille ihmiselle se selvisi ensilukemalla, mutta sinulle siis ei.

Sitten nimimerkistä: täällä on lukemattomat kerrat mainittu minun tanssinetin nimimerkkini, Humppis, jonka jouduin täälläkin sitä pitkään käytettyäni muuttamaan ja hankkimaan rekisteröidyn nimimerkin sen tilalle (Humppis oli jo varattu toisella Suomi24:n palstalla), koska sitä oli alettu täällä käyttää väärin ja ruvettu minun nimissäni kirjoittelemaan kaikenlaista roskaa.

Taisit itsekin siihen silloin osallistua? Ainakin varsin hyvin tiedät asian. Miksiköhän silti teeskentelet tietämätöntä ja haluat tuollaista esittää?

Truehum vastaa viestiin ja kirjoittaa, ( Siinäpä sitä taas... TruehumKäyttäjän viestit7.1.2010 05:02
        ...olikin esimerkkiä tälle palstalle niin kovin ominaisesta ennakkoasenteella lukemisesta. )
        Truehum kirjoittaa ja unohtaa edellisen toteamuksensa.( Taisit itsekin siihen silloin osallistua? Ainakin varsin hyvin tiedät asian. Miksiköhän silti teeskentelet tietämätöntä ja haluat tuollaista esittää? )
        Humppis ja truehum sama mies, ei voi olla totta, en osannut edes arvata. Miksi täällä niin hyökkäävä ja kaikki tietävä mutta tanssi.netissä jopa nöyrän ja asiallisen tuntuinen kaveri.

• take it easy
        --------- kirjoitti:

"Muutamia muita otsikoita -juttelua tanssiessa, -lauleskelua tanssiessa. Käykääpä katsomassa kuinkan Suomen tanssi ELIITILLÄ raksuttaa. "

sinua laittamaan paremmaksi? Voitko vastata tähän? Sana on vapaa siellä sinullekin, joten koetahan onneasi. Pisteytetään sitten se sinunkin ulosantisi.. heh..

Kuka noin loukkaantui ja otti itseensä. ("MIKÄ ESTÄÄ sinua laittamaan paremmaksi? Voitko vastata tähän? Sana on vapaa siellä sinullekin, joten koetahan onneasi. Pisteytetään sitten se sinunkin ulosantisi.. heh..")

Aikamoista onnea tarvitaankin kun tuolla asenteella toivotetaan terve tulleeksi TANSSI.nettiin.
        Saisit hävetä ja pyytää anteeksi muiden tanssi.nettiläisten puolesta.

• ylihilseennn
        ccccccccc kirjoitti:

Enkä minä nimim. mutta mihin truehum mielestäsi vastaa ? Minä käsitin tuon kannanoton edelliseen viestiin. ( "Siinäpä sitä taas... TruehumKäyttäjän viestit7.1.2010 05:02

Siinähän puhutaan muistiinpanojen tekemisestä ja viitataan ketjun alkuun. Tuo ketju on myös minun mielestäni aika naurettavaa ja vanhanaiakisesta näkökulmasta katsottua, niinkuin moni muukin. Vähän tuolla tanssi.netissä on ammatillisesti vaativaa kirjoittelua, saisi olla enemmän. Joten onkin vain valinta haluaako ja viitsiikö kuluttaa aikaansa lukemalla mm. tanssiraportteja, ( tanssi raporttejakin kirjoittavat miltei aina samat noin 5-10 ihmistä, ja ovat paljolti aina samanlaisia, eräällekin herralle tuntuu olevan tärkeintä että saa auton mahd,läh tanssipaikan ovea ja raportin lopussa kuinka monta hakua, toivottavasti joitakin kiinnostaa, ehkä sitä sulkeutunutta sisäpiiriä jotka pinssit rinnassa tansseissa kulkevat ja suunnittelevat omia vihreitä asusteita ),arvosteluja bändeistä, tanssi paikoista tanssilajeista ( nytkin keskustelu jossa ei paljon ammattitaitoa tarvita, mielestäni ei tarvitseisi edes keskustella siitä että mitkä tanssilajit pitäisi jättää pois että voisi maksimoida oman suorituksensa tanssi iltoina , koska ei osaa kaikkia lajeja) ym. mielipiteitä joissa yleensä nuoleskelua, kinastelua tai viisastelua. Vaatii omanlaisensa asenteen jopa niin että monet tulevat läheisriippuvaisiksi näille sivuille, kaipa ne ovat niitä ihmisiä joilla ei ole muita kontakteja elämässä kuin tanssi, tanssikaverit ja netti.

"Vaatii omanlaisensa asenteen jopa niin että monet tulevat läheisriippuvaisiksi näille sivuille"

Miten joillekin sivuille voi tulle läheisriippuvaiseksi?????? :-0

• hilseennyli
        kenellä ? kirjoitti:

Truehum vastaa viestiin ja kirjoittaa, ( Siinäpä sitä taas... TruehumKäyttäjän viestit7.1.2010 05:02
        Truehum kirjoittaa ja unohtaa edellisen toteamuksensa.( Taisit itsekin siihen silloin osallistua? Ainakin varsin hyvin tiedät asian. Miksiköhän silti teeskentelet tietämätöntä ja haluat tuollaista esittää? )
        Humppis ja truehum sama mies, ei voi olla totta, en osannut edes arvata. Miksi täällä niin hyökkäävä ja kaikki tietävä mutta tanssi.netissä jopa nöyrän ja asiallisen tuntuinen kaveri.

"Humppis ja truehum sama mies, ei voi olla totta, en osannut edes arvata. Miksi täällä niin hyökkäävä ja kaikki tietävä mutta tanssi.netissä jopa nöyrän ja asiallisen tuntuinen kaveri."

Niin miksiköhän. Hmm kumma juttu. Olisko jotain tekemistä sen kanssa, että täällä ollaan niin hyökkääviä ja kaikki tietäviä truehumin/Humppiksen asioihin nähden. Onpas tosiaan kummallista. HAHAHAHAH muka et tiennyt että tryehum=Humppis ÄLÄ NYT VIITSI,

sitäpaitsi sulle on ennekin sanottu että sinun henkilöllisyytesi on kyllä jo hoksattu. Jonkin aikaa tajusit olla hissuksiin mutta nytkö taas alkaa piiputtaa?

• onko sulla hilsettä
        ylihilseennn kirjoitti:

"Vaatii omanlaisensa asenteen jopa niin että monet tulevat läheisriippuvaisiksi näille sivuille"

Miten joillekin sivuille voi tulle läheisriippuvaiseksi?????? :-0

No netti on se kaikista rakkain ja läheisin.

• kenellä ? kirjoitti:

"... Miksi täällä niin hyökkäävä ja kaikki tietävä..."

Kuka tahansa huomaa, miten valtava ero näiden kahden palstan välillä on sekä tietämyksen että käytöstapojen suhteen.

Sinäkö siis edellytät, että nöyristelisin teidän edessänne, kun te jo kuudetta vuotta täällä hyökkäätte suurella joukolla kimppuuni (ja usein myös tuttavieni kimppuun) paiskoen vääriä väittämiä -jopa rikoksista useinkin syyttäen?

Eipä taida kovin kaksisia ajatteluvälineitä korviesi välistä löytyä.

• palsta !
        hilseennyli kirjoitti:

"Humppis ja truehum sama mies, ei voi olla totta, en osannut edes arvata. Miksi täällä niin hyökkäävä ja kaikki tietävä mutta tanssi.netissä jopa nöyrän ja asiallisen tuntuinen kaveri."

Niin miksiköhän. Hmm kumma juttu. Olisko jotain tekemistä sen kanssa, että täällä ollaan niin hyökkääviä ja kaikki tietäviä truehumin/Humppiksen asioihin nähden. Onpas tosiaan kummallista. HAHAHAHAH muka et tiennyt että tryehum=Humppis ÄLÄ NYT VIITSI,

sitäpaitsi sulle on ennekin sanottu että sinun henkilöllisyytesi on kyllä jo hoksattu. Jonkin aikaa tajusit olla hissuksiin mutta nytkö taas alkaa piiputtaa?

En ole tämän sivun vakio asiakkaita enkä halua ollakkaan, joten en myöskään tunne kirjoittajia kuten sinä, minutkin opit tuntemaan hetkessä, joten tervetuloa vain kylään kun ihan jo henkilöllisyyden tiedät, pirun palsta poliisi joka hyökkäyksillään ja lapsellisuudellaan karkoittaa tervejärkiset pois näiltä tyhmiltä sivuilta. Todella huonoa mainetta tanssille, mutta onneksi se ei näy tanssipaikoilla. Good by, hyvästit. Tätä varmaan halusit ja sait yhden loven lisää listallesi.

• eikö vain ?
        Truehum kirjoitti:

"... Miksi täällä niin hyökkäävä ja kaikki tietävä..."

Kuka tahansa huomaa, miten valtava ero näiden kahden palstan välillä on sekä tietämyksen että käytöstapojen suhteen.

Sinäkö siis edellytät, että nöyristelisin teidän edessänne, kun te jo kuudetta vuotta täällä hyökkäätte suurella joukolla kimppuuni (ja usein myös tuttavieni kimppuun) paiskoen vääriä väittämiä -jopa rikoksista useinkin syyttäen?

Eipä taida kovin kaksisia ajatteluvälineitä korviesi välistä löytyä.

Siis kaksi eri persoonaa. Miksi sinun kannattaa olla tällä palstalla puolustamassa näkemyksiäsi tyhmempiäsi vastaan, viisaat vaikenee, ja vielä paremmalla syyllä kun sinulla on se oma yhteisö tanssi.netissä .

• eikö vain ? kirjoitti:

Siis kaksi eri persoonaa. Miksi sinun kannattaa olla tällä palstalla puolustamassa näkemyksiäsi tyhmempiäsi vastaan, viisaat vaikenee, ja vielä paremmalla syyllä kun sinulla on se oma yhteisö tanssi.netissä .

...täällä vuosien varrella usein vastauksena samanlaiseen kysymykseen toistanut ja toistan taas:

Täällä ei juuri kukaan muu näytä noudattavan palvelimen pyyntöä asiattomista viesteistä ilmoittamisesta, joten jo siinä on syytä kyllin täällä vierailuuni. Lähes poikkeuksetta kaikki sadat ilmoittamani viestit on poistettu (yli tuhatkin niitä jo varmaan on), ja ne myös todellakin kaikki ovat olleet asiattomia.

Lisäksi koen suorastaaan velvollisuudekseni oikaista täällä useimmiten tahallaan, mutta joskus myös puhtaasti tietämättömyydestä johtuen esitettyjä vääriä väittämiä. Mikäli ne jätettäisiin sellaisinaan voimaan ja siis muka totena, olisi siitä varsinkin aloitteleville tai vasta harrastusta harkitseville joskus suurtakin haittaa.

Kaiken kaikkiaankin tänne uusina ja viattomina kirjoittavien kimppuun härskien ja kaikin tavoin törkein viestein syöksähtävät häiriköt pyrkivät ilmi selvästi haittaamaan tanssiharrastusta ja mieluusti sen kokonaan lopettamaankin. Syykin on selvä: nämä ovat katkeria siitä, että itse eivät kykene eivätkä uskaltaisikaan ryhtyä tanssia harrastamaan. Niinpä he pyrkivät helpottamaan siitä aiheutuvaa pahaa oloaan loanheitolla ja itseään paremmiksi tietämiensä solvaamisella.

• aivannoikeinn
        palsta ! kirjoitti:

En ole tämän sivun vakio asiakkaita enkä halua ollakkaan, joten en myöskään tunne kirjoittajia kuten sinä, minutkin opit tuntemaan hetkessä, joten tervetuloa vain kylään kun ihan jo henkilöllisyyden tiedät, pirun palsta poliisi joka hyökkäyksillään ja lapsellisuudellaan karkoittaa tervejärkiset pois näiltä tyhmiltä sivuilta. Todella huonoa mainetta tanssille, mutta onneksi se ei näy tanssipaikoilla. Good by, hyvästit. Tätä varmaan halusit ja sait yhden loven lisää listallesi.

"Good by, hyvästit. Tätä varmaan halusit ja sait yhden loven lisää listallesi."

No en minä niistä lovista niin, mutta kyllä kiitos, halusin sinun poistuvan ilkeine mielinesi ja pahantahtoisine ajatuksinesi.

• ----------
        take it easy kirjoitti:

Kuka noin loukkaantui ja otti itseensä. ("MIKÄ ESTÄÄ sinua laittamaan paremmaksi? Voitko vastata tähän? Sana on vapaa siellä sinullekin, joten koetahan onneasi. Pisteytetään sitten se sinunkin ulosantisi.. heh..")

Aikamoista onnea tarvitaankin kun tuolla asenteella toivotetaan terve tulleeksi TANSSI.nettiin.
        Saisit hävetä ja pyytää anteeksi muiden tanssi.nettiläisten puolesta.

"Aikamoista onnea tarvitaankin kun tuolla asenteella toivotetaan terve tulleeksi TANSSI.nettiin.
        Saisit hävetä ja pyytää anteeksi muiden tanssi.nettiläisten puolesta. "

Sanotaanko vaikka näin, että ketjun aloittajalla on melkoinen asennevamma, joten sitä saa mitä tilaa..

• lavailija
        ccccccccc kirjoitti:

Eikös se ole tanssinharrastajien palsta. Minusta siellä keskustellaan siitä mistä tanssijat tansseissakin keskustelevat. Jos et tansseissa itse kenenkään kanssa mistään keskustele, niin en voi auttaa.

• hehheh..
        kenellä ? kirjoitti:

"Humppis ja truehum sama mies, ei voi olla totta, en osannut edes arvata. Miksi täällä niin hyökkäävä ja kaikki tietävä mutta tanssi.netissä jopa nöyrän ja asiallisen tuntuinen kaveri. "

- luuletko että joku tuon uskoo.. heh. ootko tyhmä vai pöljä?

• Tunnettu persoona
        kenellä ? kirjoitti:

Tanssinetissä ei tapahdu samaa selkään puukottamista, mikä täällä on tunnettuihin persooniin kohdistuvana hyvinkin tavanomaista.

Muutamia tänne paskanheittäjiä on tunnistettu tanssinetin nimimerkeiksi, niin kummasti heidän kirjoituksensa on täälläkin vähentynyt. Osa nimimerkeistä ei kirjoittele täällä enää ollenkaan vaan ovat siirtyneet tanssinettiin aika siisteiksikin kirjoittajiksi.

• Käyttäjätuki on jo v

Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

• toinenpuali
        Tunnettu persoona kirjoitti:

Tanssinetissä ei tapahdu samaa selkään puukottamista, mikä täällä on tunnettuihin persooniin kohdistuvana hyvinkin tavanomaista.

Muutamia tänne paskanheittäjiä on tunnistettu tanssinetin nimimerkeiksi, niin kummasti heidän kirjoituksensa on täälläkin vähentynyt. Osa nimimerkeistä ei kirjoittele täällä enää ollenkaan vaan ovat siirtyneet tanssinettiin aika siisteiksikin kirjoittajiksi.

kuitenkin kun nämä "suht siistit" täältä Tnetiin siirtyneet kirjoittajat sitten joutuvat jostain syystä perustelemaan omia näkemyksiään tuolla, niin se onkin niin sietämätöntä että sitten palataan tänne haukkumaan nimettömänä Tnetin tunnetumpia kirjoittajia. Todella luuserihommaa.

Kyllä Tnetissäkin on joidenkin kirjoittajien teksteistä havaittavissa 24-vaikutuksia. Esimerkiksi juuri kyvyttömyys sietää erilaisia mielipiteitä ja taipumus hyökätä henkilökohtaisuuksiin kun omaa näkemystä joku sattuu kyseenalaistamaan. Sanoisinko että vaikka nimimerkit "Tuike", "Pietari" ja "Nikolas tre", ja ehkä nimim "PenkkiRuusu"... ainakin. Osalle heistä on jo privanakin kerrottu että tunnistettu on. Voisivat vähän mennä itseensä.

• Niinpä..

" Toinen toistaan viisaamman oloiset siellä tuomitsee muita ihmisiä tanssitaitojen ja milloin minkäkin syyn perusteella. Jopa pahanhajuiset ihmiset saavat tuomion tuolta tanssi(muka)eliitiltä."

- Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu.. Haukut muita heidän mielipiteistään, mutta itse syyllistyit juuri samaan arvostelemalla heitä, joilla on mielipiteitä..

• ???????

"Nenssitatissa kuhisee taas sellainen keskustelu jota ei kenenkään aloittelijan silmiin soisi"

- jos nyt et viitsisi aliarvioida tanssiharrastuksen aloittajia. Tuskin he ovat niin naiiveja kuin luulet. Tanssinetissä toimii pisteytys, joten kovin "vaarallista" tietoa sinne tuskin jää näille aloittelijoillekaan..

ps. mistä näitä jeesustelijoita aina tulee?

• Åke komppaa

Tässä on asiallinen ja totuuden mukainen kirjoitus.

• Hyvä fiiiiiiiiilis

"Todellisuudessa yli 90% kaikista noista tanssin aktiiviharrastajista lavoilla on kömpelöitä ja huonoryhtisiä lönköttäjiä joiden ainoa ero kursseja käymättömiin verrattuna on, että osaavat 10;ntä erilaista askellusta yhtä avuttomalla tekniikalla."

- ai onko tanssipaikoilla menossa joku kilpailu, jos tärkeintä on miltä se tanssi näyttää? Tämä taitaa kyllä olla ihan sinun päänsisäinen ongelma. Uskoisin, että melko monelle on tärkeää miltä se tanssi tuntuu ja se että siitä saa hyvän mielen. Joten keskity sinä vaan Oikeisiin kilpailuihin, niissä tanssin pitääkin näyttää hyvältä. Lavatanssit on hieman eri jutska jos et sitä vielä ymmärtänyt. No nyt toivon mukaan tiedät! Tosin ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu..

• Komppaan!!!!!!
        Hyvä fiiiiiiiiilis kirjoitti:

"Todellisuudessa yli 90% kaikista noista tanssin aktiiviharrastajista lavoilla on kömpelöitä ja huonoryhtisiä lönköttäjiä joiden ainoa ero kursseja käymättömiin verrattuna on, että osaavat 10;ntä erilaista askellusta yhtä avuttomalla tekniikalla."

- ai onko tanssipaikoilla menossa joku kilpailu, jos tärkeintä on miltä se tanssi näyttää? Tämä taitaa kyllä olla ihan sinun päänsisäinen ongelma. Uskoisin, että melko monelle on tärkeää miltä se tanssi tuntuu ja se että siitä saa hyvän mielen. Joten keskity sinä vaan Oikeisiin kilpailuihin, niissä tanssin pitääkin näyttää hyvältä. Lavatanssit on hieman eri jutska jos et sitä vielä ymmärtänyt. No nyt toivon mukaan tiedät! Tosin ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu..

Näkisin että olet asian ytimessä!

• nikkelaus

Jos aloittajaa ottaa päähän jonkun "kehuskelu" omilla taidoillaan niin se on mahdollista VAIN jos aloittaja
      on itse kiinnostunut tanssimisesta ja olettaa osaavansa jonkun verran. Minulla oli sama ongelma
      nuorena kun yritin harrastaa erästä lajia johon minulla ei oikeasti ole tarpeeksi lahjoja, en kestänyt
      ollenkaan sitä, että joku oli parempi, en halunnut kuullakaan jonkun puhuvan asiasta.

Jos oikeasti vähät välität mitä kukin osaa tai miten tanssii niin miksi luet juttuja ja mainostat niitä täällä.

Minä en ole kiinnostunut golfista eikä tulisi mieleenkään kritisoida niitä jotka kirjoittelevat palstoilla golfista. Vai pitäisikö purkautua suomi24:ssä, että luuletteko olevanne nicklauseja?

• Etiket

Soisi tosiaan, että tälläkin palstalla keskusteltaisiin TANSSImisesta ja sen kaikista ulottuvuuksista pelkkien katkerien purkauksien sijaan. Jos ei tanssi kiinnosta, niin miksi edes tulla tälle foorumille häiriköimään?

Tanssiminen vaatii suvaitsevuutta myös itseään kohtaan. Ei kaikkien tarvitse pyrkiä oppimaan koko ajan uutta. Mutta antaa niiden puolestaan treenata, jotka haluaa. Tanssi voi merkitä eri ihmisille hyvinkin eri asioita ja erilaista nautintoa. Toisen housuihin voi olla vaikea hypätä ja jos omissaan ei ole tyytyväinen, niin pitäisikö sittenkin tehdä itse jotain, että olisi?

• nolla eli null

Suosittelen alkueräiselle kirjoittajalle oheista linkkiä.
        Sopivasti kyseisen linkin ohjelmakoodi ns. kusee sen verran, että se nimeää käyttäjän nollaksi eli "null".
        Joskos tuolla vierailu rauhoittaisi ja tekisi sen verran hyvän mielen ettei tarvitse täällä käydä kateellisena haukkumassa itseään parempia.

http://www.uta.fi/~cchava/omakehu.htm

• Tekaistu nimi

Aivan selvästi on aistittavissa, että näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä on käynnistynyt sekä nuorten- että vanhaintanssivuodenkierron ensimmäinen sekä nuorten- että vanhaintanssiparien vaihto kautta koko taitolinjan alkeistasolta aina (ainakin omista mielistään) kaikkein pisimmälle edistyneimmälle, konkaritasolle: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että alemmilta tasoilta ylenneet helkkarin komeat herrat vievät sinne ylemmälle tasolle noustessaan po tasolle juuttuneilta, sinänsä toki melko komeilta herroilta kaikkein upeimmat daamit ja tämä aiheuttaa minimissänsä lievää sekä nuorten että vanhain tanssieripuraa, joka ilmenee ylemmän tason melko komean, sekä nuorten- että vanhaintanssilehdellä soittelemaan jääneen herran täältä alemman tason tsätistä sinne ylemmän tason tsättiin huolellisesti valitun nimimerkin suojasta kirjoittamana haistatteluna koko Suomen sekä nuorten- että vanhaintanssivalle eliitille.

Tästä on kysymys eikä siitä, että palstamme harrastaja- eli sunnuntaitanssijoilla olisi jotain tuolla ylemmän tason nuorten- ja vanhaintanssitsätissä vaikuttavia Suomen eliittitanssijoita vastaan. Tämä on jokseenkin sekä nuorten- että vanhaintanssikiistaton tosiasia: eiväthän sunnuntaitanssiharrastajat edes pystyisi niin asiantuntevaa termistöä kirjoituksissaan käyttää, koska eivät ole sellaisista edes kuulleet ja samasta syystä täällä nähdyt henkilötason hyökkäykset Suomen tanssivaa eliittiä ja tanssien järjestäjiä ja muusikoita edustavia tahoja kohtaan ns oman pesän likaamista: eiväthän sunnuntaitanssijat heistäkään mitään koskaan kuulleet ole.

On tietysti tapauksia, joissa kirjoittaja hyökkäilee täälläkin itseään vastaan useilla huolellisesti valitsemillaan nimimerkeillä, tehdäkseen itsestään marttyyrin, jotta saisi kaipaamaansa huomiota ja myötätuntoa, mutta tällaiset tapaukset ovat harvinaisia ja onneksi helposti tunnistettavia kummallakin palstalla.
      http://www.youtube.com/watch?v=Erc-KyYYaqg

T: Eräs vakiokirjoittajista

• Suurennuslasi

Tanssinetin ja s24:n tanssipalstan välillä on tätä nykyä havaittavissa peräti suomettumisen merkkejä. Tanssinetissä osa kirjoittajista hyssyttelee ja itsesensuroi keskustelua sillä perusteella ettei s24:lla kukaan vetäisi herneitä nenään. Tilanne on kuin Suomessa Neukkulandian aikaan. :)

• Puhtaus on puoli

Missä ja mikä olisi se palsta että voisi jakaa harrastusta ilman tuota sontaa mitä on näissä molemmissa.

Siis oikea tanssiaiheinen forumi?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3950
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      70
      3543
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      141
      2418
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2309
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe