nenssitatti

antinenssit

Nenssitatissa kuhisee taas sellainen keskustelu jota ei kenenkään aloittelijan silmiin soisi. Toinen toistaan viisaamman oloiset siellä tuomitsee muita ihmisiä tanssitaitojen ja milloin minkäkin syyn perusteella. Jopa pahanhajuiset ihmiset saavat tuomion tuolta tanssi(muka)eliitiltä. Olen sitä mieltä että normaalit ihmiset pitävät huolta puhtaudestaan kuten normaalit ihmiset pitävät. Ihminen haisee ihmiseltä! Voi toki joskus harvoin olla jollakulla hampaat hoitamatta tai muuta hajuhaittaa mutta se on hyvin harvinaista.

Eniten ottaa päähän kun jotkut kehuskelevat omilla tiedoillaan ja taidoillaan tyylin: olen tanssinopettaja, tiskijukka tai muuten vaan jo kolmekymmentä vuotta tansseissa käynyt.
Olisi joskus kiva nähdä millaisia tanssijoita nämä kirjoittelijat todellisuudessa ovat.
Jos joku on oikeasti hyvä tanssija ei sitä hänen tarvitse missään mainostaa.

46

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta tietävä

mutta monesti palstalla aktiivi ja tietävänoloinen onkin tavan perusfoksaaja reiska tai pirkitta, jotkut jopa alkeistasoa vuosikaudet...

• Tanssimies

Totta puhut. Tunnustaudun alkeistason tanssijaksi. Tosiaan kaikki eivät ole hyviä tai huippuhyviä tanssi.netissä. Kaikki mahtuvat kuitenkin mukaan.

• Nomen Nescio

Olet siis ilmeisesti lukenut noita keskusteluja. Miksi et ole siellä julkituonut omaa näkemystäsi vaan heität sen täällä keskustelun ulkopuolella? Ja aika usein näkyy tälläkin palstalla olevan keskustelunavaus (yleensä naisten taholta avattuna), että kuinka torjua epämiellyttäviä, pahanhajuisia yms. hakijoita.

Ja aika selvää tuntuisi olevan, että tanssin yhteydessä keskustellaan tanssitaidosta. Koska mukana on sekä alan ammattilaisia, aktiivisia harrastajia ja tavallisia tanssijoita, niin kyllä ne näkemykset menevät aika laidasta laitaan, niin kuin voi lukemalla huomata.