Soaphotel - retro | auki 24/7

Soaphotel - Juuso

Soaphotel.org (entinen osoite oli soaphotel.sytes.net, kummatkin osoitteet toimivat.)

Auki kokoajan, 24/7. Ei tarvitse Hamachia. Todella hieno ja bugiton hotelli!

Staffit on kaikki mukavia, ja staffeja on monia -joten apu on aina lähellä. (Itse olen siellä Gold Hobba)

Paikalla on yleensä 100-250 henkilöä, iltaisin yleensä se 200..

Siellä on Pixelit ja muita juttuja, uusia kamoja jne. V36 retro.
Täyskatalogi siis, tosin vain VIPit saavat ostettua rareja ja super rareja (itse olen VIP :P)
Se on hyvä siinä mielessä, että rarejen hinnat pysyvät korkeampana.

Soaphotellissa on myös monia pelaamoita, joista suurin osa on luotettavia. (Varsinkin rikkaan näköiset pelaamot, älkää pelatko köyhissä pelaamoissa suurilla panoksilla)

Paljon erilaisia kilpailuja ja muita juttuja, joista voittaa mahtavia palkintoja. :)

Rekisteröityessäsi saat 20 000 kolikkoa, joilla voit tehdä kaikkea mukavaa :D

Eli siis, tiivistettynä:
V36 Retro | Non-hamachi (eli et tarvitse Hamachi -ohjelmaa) | Pixelit jne. löytyy | Aloituskolikot 20000 | Auki 24/7 | Muita pelaajia hotellissa sinun lisäksi on aina monia |

Liity heti! -> www.soaphotel.org
Foorumit osoitteessa -> http://forum.soaphotel.org/index.php

19

1786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putum

Eipä pääse sivuille.. surkeeta

• SoaphotelJuuso

Putum, joo, siellä fixaillaan sivuja, jotta ei olisi yhtään lagia ja samalla koitetaan saada se 400 pelaajaa online rikki. Kun viimeksi oli tälläinen fixaus siellä, niin käyttäjämäärä nousi kohisten joku 100-200 ylöspäin, kun aiemmin online oli ollut ehkä 30-50 tyyppiä. Eli näin sitä kasvatetaan retroa ylöspäin :P

Soap tulee illalla takas, joten silloin kaikki sinne! :)

• Putum
        SoaphotelJuuso kirjoitti:

Putum, joo, siellä fixaillaan sivuja, jotta ei olisi yhtään lagia ja samalla koitetaan saada se 400 pelaajaa online rikki. Kun viimeksi oli tälläinen fixaus siellä, niin käyttäjämäärä nousi kohisten joku 100-200 ylöspäin, kun aiemmin online oli ollut ehkä 30-50 tyyppiä. Eli näin sitä kasvatetaan retroa ylöspäin :P

Soap tulee illalla takas, joten silloin kaikki sinne! :)

Joo o.. Ei pysty rekisteröitymään. Vikaa(ko)?? Olisin innoissani tulossa, mut ei pysty rekisteröitymään..

• Akiba

No aika huono hotelli, ei ees oo auki 24/7...!
      Mitä paskaa sää meet laittaan tänne O____o

• SoaphotelJuuso

No mitä vittua, se on 24/7 online, mutta on fixaus käynnissä niin ei ole servut ollu online pariin päivään! Sherlock -.- Sanoin sen jo aiemmin..

• Gulgugigiminimiiiii

Tiiän yhen retro hotellin www.obbahhotel.com

• Soaphotel - Juuso

Nyt Soap toimii taas! Liittykää siis. :)
        Vielä kerran, ei tarvitse Hamachia, ja paras retro ikinä! :D

• dabbo-hotellin omist

niin miten sait pixelit hotelliin oon yritäny mut en osaa
      os mun hotelli on dabbo-hotelli.webs.com muokasin tänää lisää hiukan

• Soaphotel - Juuso

Jooh, elikkäs siis, kun Soap oli pari päivää down tossa about kuukausi sitten, niin mm. Pixelit lähti (ne olivat melko turhia :D) ja samalla uusia staffeja jne, kun jotkut staffit oli jotain pelleillyt, emt.

Eli siis, kannattaa rekisteröityä, kun tämä on melko lagiton hotelli (joo, joskus lagas aika paljon, mutta nyt se on jo saatu kuntoon, eli enää ei lagaa melkein koskaan. Ei sen enempää, kuin oikea Habbo hotellikaan).
        Eikä tarvitse Hamachia, ja paljon muitakin pelaajia online, niin on paljon hauskempaa. Mutta kuitenkin helppo saada oma huone listoille, kun ei ole montaa tuhatta pelaajaa online :D Joku 100-200 on aika yleinen, varsinkin iltaisin on aina se 150 pelaajaa. Aamuisin voi olla jotain 50-100, mutta onhan sekin jo ihan tarpeeksi. :D

Joo ja siis, suomalaiset laittaa vaikka mun Habbo homeen sitten viestiä, mun nimi on siellä Juusol (Soap oli down, niin piti tehdä uusi tunnus, ja joku oli jo vienyt Juuso -nimeni, joten tein Juusol -nimisen.) niin sitten voin addata sut (tai sä voit addata mut, miten vaan) voin kans antaa varmaan hiukan kamaa, kun itselläni näitä rareja ja coinsseja tuppaa olemaan jo vähän liikaakiin. (Joo, liikaa ei voi koskaan olla, mutta tarpeeksi mulla niitä on, ja nopeasti niitä saan lisääkin :))
        Mutta en kyllä ala antamaan kaikille 1000 rarea, kyllä pari rarea saa alkuun riittää. :)

Ja btw, kun tuossa aloitusviestissä sanoin, että olen Gold Hobba, niin en ole enää :D

ELI SIIS, LIITTYKÄÄ!! PARI NAPIN PAINALLUSTA JA OLET MAAILMAN PARHAIMMASSA HABBO RETROSSA!
        SCÄMMEREITÄKÄÄN TÄÄLLÄ EI OLE MELKEIN YHTÄÄN, mutta silti kannattaa pelata vain niille, joilla on Trusted Dealer -pokaali, jonka Queens on antanut (se pokaali on normaali, mutta lukee tuo Trusted Dealer sisällä ja Queens on antanut sen :D)

• valtteri668

Toimii !

Mun nikki : VaLtSu

• valtteri668

Tulee oops koko ajan ..

• --

lagii ihan hitosti -.- Mun nimi on siel sit PoinziC

• Soaphotel- Juusol

Joo, se välillä on valittanut nykyään sitä Oopsia, mutta sitä taidetaan parhaillaan fixailla, ja sen takia ei ole tasa hetkeen Soappiin päässyt.

Itse olen sinne sisälle kyllä päässyt, kun olen parit kerrat siihen Oopsiin joutunut. :D

• farmi

toi sivusto on iha P ku menin on jo raportoitu esim ei rekisteröitymistä, peeloot kamat, ja muunmuassa kaikki iha P älkää menkö tonne............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tulis jos vois

Tulee vaa joku saatanan retro esittely osoitteeS!!!!!
        MITEN PÄÄSEE PELAAN?

• Tulis jos vois

Sain toimii mut se sivuston aukeaminen hylätään!!
      MIKÄ sen hotellin oikee on????????????

• Tulis jos vois

Nyt sain mentyy siis vanhal osoitteel mut aukeeminen siis hylättiin. Mikä vika? Uudestta osoitteesta vaa habbo retro lista! KORJATKAA osoitteenne.

• an

en pääse hotelliin sisälle mistä sinne mennään?

• eetujd

soap hotel on myyty tai jotain ja lagas tosi paljon ja jos ei käynyt 3 päivään nii tyypi hävis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      55
      3163
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      55
      2349
    3. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      28
      2261
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      88
      2249
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      108
      2156
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      72
      1872
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1623
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      60
      1389
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      142
      1342
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1238
    Aihe