Löysin mielenkiintoisen sivuston, joka ainakin on päivittänyt uutisiaan tänään aamulla 05:00.
sivusto on http://yksilaina.tarjoaa.fi/
Heillä ilmeisesti voi yhdistää 500 - 50 000 euron velat yhdeksi velaksi
ja sitten maksalle niitä vuosi tai kymmenen vuotta..
Kuinka monella kokemusta tästä? Ilmeisesti ei tarvitse olla säännöllisiä
tuloja saadakseen tuon? ainakaan mitään mainintaa ei ollut.
Pikavippien yhdistäminen yhdeksi lainaksi, mahdollista!
27
2357
Vastaukset
- ykkkssssvaaaannnnn
fennonetissä on samanlainen/ samantapainen palvelu.
- ex vippailija
Ei onnistunut ykslainan kautta, kun olen työtön.
Intrum justitia firmalla kun antaa lainojen mennä jälkiperintään, niin onnistuu siellä kaikki velat yhdeksi lainaksi yhdistää.- pelastettu9
Itse sain hoidettua velat yhdeksi lainaksi juuri tällä sivustolla.
Itsellä ei ollut säännöllisiä tuloja, mutta myönsivät silti minulle
5000 euron luoton 2 vuodeksi ja kuluja ei montaa sataa tullut.
19 vuotta muistaakseni täytyy olla ikää saadakseen tämän.
He kysyivät tuloja puhelimitse ja kerroin totuuden, että pelkkä
opintotuki ja joskus viikonloppuisin töitä, mutta katsoimme yhdessä
että kykenen silti hoitamaan tämän velan kunnolla.
Suosittelen! - nvfjh
pelastettu9 kirjoitti:
Suosittelen!Pitääkä tonne toimittaa jotain tositteita esim. veloista? Ja entä verotodistusta tai palkkakuittia?
Vai hoituuko tämä puhelimitse niinkuin edellä oleva viesti antaa ymmärtää? - joku nyt mättää
pelastettu9 kirjoitti:
Suosittelen!Siis nimenomaanko tältä sivustolta sait etkä tuolta jo pitempään toimineelta yksilaina.fi:ltä?
Juurihan tämä pulju on vasta kaiketi auennut eli tänäänkö lainan sait??
- piia_cc
miten tämä pulju siis käytännön tasolla toimii? Eli toimittavatko lainapaperit sovitusta lainasta postitse? Kuin nopeasti rahat tulevat tilille vai maksavatko he suoraan avoimet vipit? Kiitokset vastauksista!
- K0nkari
Itse sain muinoin näiltä 7500 euron luoton suoraan tililleni.
Tein hakemuksen joskus 24.09.2009 ja sit 01.10.2009 näkyikin jo kyseinen
luotto tililläni.. Sitten kun sai päätöksen, tuli puhelu että pälä pälä tarvii sitä ja tätä...
Sit kun oli todisteet veloista lähetetty ja palkkakuitit niin sain velkakirjan kotiini allekirjoitettavaksi..
Noin ainakin joskus toimi. - bnr
K0nkari kirjoitti:
Itse sain muinoin näiltä 7500 euron luoton suoraan tililleni.
Tein hakemuksen joskus 24.09.2009 ja sit 01.10.2009 näkyikin jo kyseinen
luotto tililläni.. Sitten kun sai päätöksen, tuli puhelu että pälä pälä tarvii sitä ja tätä...
Sit kun oli todisteet veloista lähetetty ja palkkakuitit niin sain velkakirjan kotiini allekirjoitettavaksi..
Noin ainakin joskus toimi.Miten ihmeessä saan todistukset pikavippiveloistani jos ne on perinnässä? Ei kai niistä tarvitse jokaisesta erikseen pyytää jotain todistusta?
- justjoos
bnr kirjoitti:
Miten ihmeessä saan todistukset pikavippiveloistani jos ne on perinnässä? Ei kai niistä tarvitse jokaisesta erikseen pyytää jotain todistusta?
Soittamalla tai mailaamalla perintäyhtiölle.
he ovat velvollisia tekemään sinulle selvityksen kaikista
saatavista erikseen..
- yksivaan_kisjkd
siis mikä taho tarjoaa tämän palvelun!? ei löydy y-tunnusta jne....olkaa hyvät ihmiset varovaisia tämmösten tarjousten kanssa jotka kuulostaa liian hyviltä ollakseen totta!!
- klaskads
itsellenikin kuullostaa liian hyvalta ollakseen totta..minkalainen takaisinmaksu?ei kai kukaan noin helposti voi myontaa tuollaisia summia varsinkin jos luottotiedot mennyt?!!
- vastaajalll
Katsoitko tarkasti?
Yhteystiedoista löytyy:
Luoton myöntää: Luottotalo HVH Co.
y-tunnus: 22485475
Joten kyllä minä ainakin luotan turvallisuuteen.
Lisäksi alustavaa lainapäätöstä ennen ei pyydetä mitään
"turvallisuutta vaarantavia tietoja" ! - 645
vastaajalll kirjoitti:
Katsoitko tarkasti?
Yhteystiedoista löytyy:
Luoton myöntää: Luottotalo HVH Co.
y-tunnus: 22485475
Joten kyllä minä ainakin luotan turvallisuuteen.
Lisäksi alustavaa lainapäätöstä ennen ei pyydetä mitään
"turvallisuutta vaarantavia tietoja" !Joo kuulostaa aivan liian hyvältä.... minäkin ottaisin 10000 euron lainan ja maksaisin sillä velkani pois.
Pitää kuitenkin yrittää josko oiskin totta! Kyllä elämä helpottuisi tosi paljon. - asdfasdfasdfasdf
645 kirjoitti:
Joo kuulostaa aivan liian hyvältä.... minäkin ottaisin 10000 euron lainan ja maksaisin sillä velkani pois.
Pitää kuitenkin yrittää josko oiskin totta! Kyllä elämä helpottuisi tosi paljon.Onhan toi paikka ollut jo jonkin aikaa. Täällä siitä on aikaisemminkin puhuttu ja monet ovat sieltä rahaa saaneet ja vipit pois maksaneet.
- eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
asdfasdfasdfasdf kirjoitti:
Onhan toi paikka ollut jo jonkin aikaa. Täällä siitä on aikaisemminkin puhuttu ja monet ovat sieltä rahaa saaneet ja vipit pois maksaneet.
Ootkos nyt varma ettet sekoita tähän https://www.yksilaina.fi/
Tuo yksilaina.tarjoaa vaikuttaa kyllä aika sekundalta, sähköpostikin on gmailin pah. - whatts
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
Ootkos nyt varma ettet sekoita tähän https://www.yksilaina.fi/
Tuo yksilaina.tarjoaa vaikuttaa kyllä aika sekundalta, sähköpostikin on gmailin pah.Samaa katsoin minäkin, ei oikein vakuuttavalta firmalta vaikuta tuolla gmail-sähköpostillaan.
Lisäksi ihmetyttää miksei voida kertoa todellisia kustannuksia. Monimutkainen kaava ei kerro lukijalle mitään.
Esim. 3000 euroa / Laina-aika 24 kuukautta | Kokonaiskulut 3000e x [Euribor 6kk 12 x 0,1] 240e
Paljonko tuossa esimerkissä tulee maksettavaksi oikeasti? En minä jaksa ainakaan alkaa kaivella kaikenmaailman euriboreja pitkin nettiä.... - plus plus
whatts kirjoitti:
Samaa katsoin minäkin, ei oikein vakuuttavalta firmalta vaikuta tuolla gmail-sähköpostillaan.
Lisäksi ihmetyttää miksei voida kertoa todellisia kustannuksia. Monimutkainen kaava ei kerro lukijalle mitään.
Esim. 3000 euroa / Laina-aika 24 kuukautta | Kokonaiskulut 3000e x [Euribor 6kk 12 x 0,1] 240e
Paljonko tuossa esimerkissä tulee maksettavaksi oikeasti? En minä jaksa ainakaan alkaa kaivella kaikenmaailman euriboreja pitkin nettiä....Google-haun tulos: Hakusi - Luottotalo HVH Co - ei vastaa yhtään sivua.
Sen sijaan Y-tunnus tuotti tuloksen
YTJ-tietopalvelu - YrityshakuTulosta sivu Y-tunnus: 2248547-5
Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja Tietolähde Verohallinto
Voimassaolevat rekisteröinnit
Rekisteri Tila Alkupvm
Kaupparekisteri Ei rekisteröity perustaminen 09.02.2009
Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 30.01.2009
Näytä rekisterihistoria
Y-tunnushistoria
Pvm Tapahtuma Selite
30.01.2009 Tunnus annettu
http://www.ytj.fi/
- heikkkssjs
kukaan oikea firma ei lähtisi liikenteeseen gmailin boxilla!!! oon samaa mieltä että on todella epäilyttävän tuntuinen tarjous. Huomaa selvästi että ko. lafkan edustaja kirjottelee tähän ketjuun kokoajan! Mä jätän kyllä heti huomenna poliisille tutkintapyynnön!
- vippaajak
Saitko kielteisen päätöksen vai muuten vaan vedit pillin nenään? :D
- oiewkw
mä sanoin että se paikka vaikuttaa epäilyttävältä ja nyt niitten sivut on nurin. Ne jotka ovat luovuttaneet henk.tietojaan tuohon paikkaan nukkuvat varmaan yönsä sitten hyvin?
- evvvkk
Kyllä ne nukkuu. Minä myös.
Ja kyllä sivusto näyttää olevan pystyssä. Ilmeisesti hetkellinen katkos rasituksen takia. evvk. - järkihoii
evvvkk kirjoitti:
Kyllä ne nukkuu. Minä myös.
Ja kyllä sivusto näyttää olevan pystyssä. Ilmeisesti hetkellinen katkos rasituksen takia. evvk.No ei kyllä ole pystyssä.
Muutenkin tosi luotettavan oloinen firma, kun sp-osoite on gmailista ja kotisivut tehty kotisivukoneella... huoh. - hahhahhaa
järkihoii kirjoitti:
No ei kyllä ole pystyssä.
Muutenkin tosi luotettavan oloinen firma, kun sp-osoite on gmailista ja kotisivut tehty kotisivukoneella... huoh."Kiitos mielenkiinnosta!
Valitettavasti emme myönnä uusia luottoja toistaiseksi.
Lisätietoa asiakaspalvelusta."
Tais kaikki 2 tonnia jo mennä? :D - bvggggggggggg
hahhahhaa kirjoitti:
"Kiitos mielenkiinnosta!
Valitettavasti emme myönnä uusia luottoja toistaiseksi.
Lisätietoa asiakaspalvelusta."
Tais kaikki 2 tonnia jo mennä? :Dno nyt on koko pulju menny kiinni
("TOIMINTOMME ON LPETETTU") - uhjtr
bvggggggggggg kirjoitti:
no nyt on koko pulju menny kiinni
("TOIMINTOMME ON LPETETTU")Kerkeskö joku saada tuolta jotain? Epäilen...
- huijausta
uhjtr kirjoitti:
Kerkeskö joku saada tuolta jotain? Epäilen...
Minule tuli tiedustelussa ,että onko saanut, neuvo,etttä päästä ulosottoon, saat lainat yhdistettyä,voi veljet,siitä htajusin, että huijaus firma
- 3+4
huijausta kirjoitti:
Minule tuli tiedustelussa ,että onko saanut, neuvo,etttä päästä ulosottoon, saat lainat yhdistettyä,voi veljet,siitä htajusin, että huijaus firma
Eihän tuossa ollut kysymys kuin henkilötunnusten kalastelusta rikollisiin tarkoituksiin. Se ketä tuonne henkilötunnuskensa laittoi voi nimetä itsensä vuoden aasiksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912671On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522618Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712577Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792478Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu761996Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl471987Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291412Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko311395Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181296