Nainen... Tanssii koirien kanssa ?

M+ymmällään

61

538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi koirat on parempia kuin miehet?
      - Koirat ikävöivät sinua kun lähdet
      - Koirilla ei ole ongelmia osoittaa kiintymystään julkisesti
      - Koirat myöntävät mustasukkaisuutensa
      - Koirat tuntevat syyllisyyttä tehtyään jotain väärin
      - Koirat eivät kehuskele sänkykumppaneillaan
      - Koirat eivät pelaa peliä kanssasi - paitsi ehkä noutamista, mutta silloinkaan ne eivät naura sille miten heität
      - Koirat ovat tyytyväisiä mihin tahansa valitsemaasi videoon, koska ne tietävät, että tärkeintä on vain olla yhdessä
      - Koirat eivät koskaan kuuntelisi musiikkia, jota sinä inhoat
      - Hyvännäköiset koirat eivät itse tiedä olevansa hyvännäköisiä
      - Koirat ymmärtävät, mitä EI tarkoittaa
      - Koirat eivät korjaile juttujasi kun kerrot niitä
      - Koirat eivät huomauttele ajotyylistäsi
      - Koirat pitävät sinua kulinaristisena nerona
      - Koirat alistuvat ollessaan väärässä
      - Koirat tarkoittavat rakkautta suudelmillaan
      - Koirat huomioivat sinua yhtä paljon kuin sinä niitä, jopa enemmänkin
      - Koirat kuuntelevat sinua aina kun puhut niille

• Äippäliini

LaRito,just noin ja muutama heitto vielä lisää.
        Koirat hyppivät riemusta kun tulet kotiin,ei kai kukaan mies tee samoin? :)
        Koirasta saat hyvän lenkkikaverin.Ei koskaan sano,ettei jaksais tänään lähteä ulos.
        Koiran kanssa ei tule koskaan riitaa.
        Koirasta saat elinikäisen ystävän.

• Äippäliini kirjoitti:

Koirasta saat hyvän lenkkikaverin.Ei koskaan sano,ettei jaksais tänään lähteä ulos.

että koiralle oot aina yhtä hyvännäköinen. :)

• Äippäliini
        LaRito kirjoitti:

että koiralle oot aina yhtä hyvännäköinen. :)

Just noin:) Olitpa sitten meikeissä tai et,koira ei huomauttele ulkonäöstäsi:)
        Itselläni ei ole koiraa,mutta hoidan mieluusti pojan koiria:) Ne ovat valloittaneet minun sydämeni :)
        Ne ovat "mummon pieniä sydänkäpysiä":)

• wblk

"Miksi koirat on parempia kuin miehet?"
        "- Koirat eivät kehuskele sänkykumppaneillaan"
        "- Hyvännäköiset koirat eivät itse tiedä olevansa hyvännäköisiä"

Koirista voi näköjään olla kiinnostunut aivan väärällä tavalla.

• ...
        Äippäliini kirjoitti:

ei suostu näillä keleillä lähtemään ulos lainkaan, puhumattakaan mistään lenkistä.

• wblk kirjoitti:

"Miksi koirat on parempia kuin miehet?"
        "- Koirat eivät kehuskele sänkykumppaneillaan"
        "- Hyvännäköiset koirat eivät itse tiedä olevansa hyvännäköisiä"

Koirista voi näköjään olla kiinnostunut aivan väärällä tavalla.

heh.

• ...
        ... kirjoitti:

ei suostu näillä keleillä lähtemään ulos lainkaan, puhumattakaan mistään lenkistä.

se on muuden puudeli, jonka pierut haisee todella pahalta.

• Äippäliini
        ... kirjoitti:

Onko sulla jokin pikkunen koira?
        Meillä oli aikoinaan pieni koira,joka ei millään olisi halunnut lähteä pakkasella ulos.Oli vaan otettava syliin viltin sisään ja vietävä "tarvepaikalle".Pikapikaa teki tarpeensa ja pyysi takaisin syliin:)Eihän nyt kukaan kauheella pakkasella halua mennä kylmään kyykkimään;) (varsinkaan vähempikarvaset)

• ...
        Äippäliini kirjoitti:

Onko sulla jokin pikkunen koira?
        Meillä oli aikoinaan pieni koira,joka ei millään olisi halunnut lähteä pakkasella ulos.Oli vaan otettava syliin viltin sisään ja vietävä "tarvepaikalle".Pikapikaa teki tarpeensa ja pyysi takaisin syliin:)Eihän nyt kukaan kauheella pakkasella halua mennä kylmään kyykkimään;) (varsinkaan vähempikarvaset)

se on. Tykkää kuseskella sisälle, ettei vaan tarttis ulos lähteä :(

• Äippäliini
        ... kirjoitti:

se on. Tykkää kuseskella sisälle, ettei vaan tarttis ulos lähteä :(

Ei tule oikein mieleen,mitä voisit asian eteen tehdä.Tietenkin voisit ottaa koirasi syliin ja viedä sen ulos.Mutta siinä vois käydä sitten niin ,ettei tee tarpeitaan ulos vaan vasta sitten kun tulette sisälle.
        Toivottavasti nämä pakkaset rupeavat hellittämään, sitten asia taas korjaantuisi:)

• scale

Onko se mahdotonta toteuttaa?

Te naiset kaakatatte noita sääntöjänne. Tässä ovat nyt säännöt
        miesten kannalta. Huomaa, että ne on kaikki numeroitu 1:ksi
        TARKOITUKSELLA!

1. Opettele toimimaan vessan istuinrenkaan kanssa. Olet jo iso tyttö.
        Jos se on ylhäällä, laske se alas.Me tarvitsemme sitä ylhäällä, sinä
        alhaalla. Et kuule meidän valittavan, että olet jättänyt sen alas.

1. Lauantai = urheilua. Se on kuin täysikuu tai vuorovesi. Anna sen
        olla.

1. Shoppailu EI ole urheilua. Ja ei, me emme ikinä tule ajattelemaan
        niin.

1. Itkeminen on kiristämistä.

1. Pyydä, mitä haluat. Selvennetäänpä tätä:
        - Hienovaraiset vihjeet eivät toimi!
        - Voimakkaat vihjeet eivät toimi!
        - Ilmiselvät vihjeet eivät toimi!
        - Sano se suoraan!

1. Kyllä ja Ei ovat täysin hyväksyttäviä vastauksia lähes kaikkiin
        kysymyksiin.

1. Tule luoksemme ongelman kanssa, jos haluat apua sen ratkaisemisessa.
        Sitä me teemme. Sympatiaa varten ovat tyttökaverit.

1. 17 kuukauden päänsärky on ongelma. Mene lääkäriin.

1. Mikä tahansa, mitä sanoimme puoli vuotta sitten on kelpaamaton
        argumentti. Itse asiassa kaikki kommenttimme mitätöityvät viikossa.

1. Jos et pukeudu kuin Charlien Enkeli, älä odota meidän reagoivan
        saippuaoopperoiden kavereiden tapaan.

1. Jos olet mielestäsi lihava, niin todennäköisesti olet. Älä kysy
        meiltä.

1. Jos jokin, mitä sanoimme voidaan tulkita kahdella tavalla ja toinen
        niistä saa sinut surulliseksi tai vihaiseksi, me tarkoitimme sitä
        toista.

1. Voit pyytää meitä tekemään jotain tai kertoa, miten haluat sen
        tehtävän. Et molempia. Jos kerran jo parhaiten tiedät, miten tehdä se,
        tee se itse.

1. Milloin suinkin mahdollista, sano sanottavasi mainosten aikana.

1. Kristoffer Kolumbus ei tarvinnut ohjeita emmekä mekään tarvitse.

1. KAIKKI miehet näkevät vain 16 väriä, kuten Windowsin oletusasetukset.
        Persikka esimerkiksi on hedelmä, ei väri. Kurpitsa on myös hedelmä. Eikä
        meillä ole aavistustakaan, mikä malvanvärinen on.

1. Jos se kutiaa, sitä rapsutetaan. Me teemme sitä.

1. Jos kysymme, mikä on vialla ja vastaat "ei mikään", me käyttäydymme
        kuin mikään ei olisi vialla. Me tiedämme sinun valehtelevan, mutta se ei
        vain ole kaiken sen hässäkän arvoista.

1. Jos kysyt kysymyksen, johon et halua vastausta, odota vastausta, jota
        et halua kuulla.

1. Kun menemme jonnekin, ehdottomasti kaikki, mitä päällesi pistät on
        hienoa. Oikeasti.

1. Älä kysy, mitä ajattelemme, ellet ole valmis keskustelemaan aiheista,
        kuten jalkapallo, juominen, tai autot ja moottoripyörät.

1. Sinulla on riittävästi vaatteita.

1. Sinulla on liikaa kenkiä.

1. Olen hyvämuotoinen. Pyöreä on muoto.

• Jatsy

Itse ainakin pidän koirista. Mutta on siinä muutakin. Koiran kanssa kun liikkuu ei tarvitse yksin kävellä ja samalla on turvallisempi olo liikkua. Ja yksi asia on varma: koiran kanssa voit olla täysin oma itsesi. Se rakastaa sinua juuri sellaisena. Kun ei niitä miehiä kotiin kävele esittäytymään. Ilman muuta mies sopii paremmin kumppaniksi jos vaan jostain löytyis sellainen ihana. Mutta ystävänä koira on ehdottomasti paras, hyvin luotettava.

• M+ymmällään

Makkara varmaan maistuu joka koiralle, myös kesällä : )

• vänksy

yhtään syytä, miksi en ottaisi koiraa (sitten kun siihen mahdollisuus on). Oishan se ajatuksena vielä kivempi tietty, jos se ois mun ja mun mahdollisen tulevan mieheni yhteinen koira.:)

• kaikkea sitä luuleek

olevani kiinteistökehittäjä, kun katselin tv:stä kyseisiä ohjelmasarjoja. Miten se televisiosta katsottuna näyttääkin niin helpolta...

• koiranpaskaaaaaaaaaa

Miehellä paska voi tulla housuun, muttei kenkään hanhenmaksapallerot tekee poiran paskan tahmeaksi
      Ei pönkitä heikkoakaan itsetuntoa, jos joku homo ikävöi
      Ei koira kuulu kaupunkiin, mutta paimenkoiratkin ovat hyödyllisi
      Pillun nuolemiseen koira ei vaadi alapesua

• alright

on se kyllä aika surullista tyytyä koiraa panemaan jos ei kauneus riitä miehen saamiseen.

• Koska koirakin menee naisen tärkeysjärjestyksessä miehen edellen, niin kannattaako naista muuna kuin panopuuna pitääkään? Eihän niin kieroutuneella arvojärjestyksellä siunatulla oliolla voikaan olla mitään ihmisarvoa. Eikä sillä, etteikö koirat kivoja olisi.

• alright

lol onko joku sitte pitäny naista muuna ku panopuuna?

hmm tuo muuten rimmaa

• alright kirjoitti:

lol onko joku sitte pitäny naista muuna ku panopuuna?

hmm tuo muuten rimmaa

Turhaa, turhaa, kaikki on turhaa. Naisethan ovat jo tehneet tiettäväksi, ettei miehet osaa rakastaa vaan ovat suhteessa vain pillun takia, niin mitä tässä suotta taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Olkoot sitten niin. ;-)

• Äippäliini

Ei todellakaan mene koirat miehen edelle,mutta koira olisi hyvä vaihtoehto (esim.yksinäisyyteen).En omista miestä enkä kyllä koiraakaan:)Ei ole oikein laittaa lemmikkiä arvojärjestyksessä ihmisen edelle.Tiedän kyllä tapauksia,joissa lemmikeistä pidetään parempi huoli,kuin kumppanista.Heille vaan tuntuu olevan lemmikit tärkeämpiä kuin oma parisuhde:(
        Tietenkin koirissa löytyy piirteitä,joita miehissä saa hakemalla hakea.Otan nyt pari esimerkkiä:Koirat kuuntelevat aina,olitpa iloinen tai surullinen.Koirat eivät valehtele eivätkä tuota omistajalleen tahallisesti mielipahaa.
        On varmasti kunnollisiakin miehiä,mutta he ovat "piilossa". :)

• cfnwl
        Äippäliini kirjoitti:

Ei todellakaan mene koirat miehen edelle,mutta koira olisi hyvä vaihtoehto (esim.yksinäisyyteen).En omista miestä enkä kyllä koiraakaan:)Ei ole oikein laittaa lemmikkiä arvojärjestyksessä ihmisen edelle.Tiedän kyllä tapauksia,joissa lemmikeistä pidetään parempi huoli,kuin kumppanista.Heille vaan tuntuu olevan lemmikit tärkeämpiä kuin oma parisuhde:(
        Tietenkin koirissa löytyy piirteitä,joita miehissä saa hakemalla hakea.Otan nyt pari esimerkkiä:Koirat kuuntelevat aina,olitpa iloinen tai surullinen.Koirat eivät valehtele eivätkä tuota omistajalleen tahallisesti mielipahaa.
        On varmasti kunnollisiakin miehiä,mutta he ovat "piilossa". :)

"En omista miestä enkä kyllä koiraakaan:)"

Miestä et voisi omistaakaan, koiran kyllä.

• Äippäliini
        cfnwl kirjoitti:

"En omista miestä enkä kyllä koiraakaan:)"

Miestä et voisi omistaakaan, koiran kyllä.

Anteeksi sanamuotoni.Oikeassa olet,ihmistä ei voi omistaa,mutta koiran voi.Korjaan minulla ei ole miestä eikä kyllä koiraakaan:) Miehen voisin kyllä ottaa,mutta koiran ottoa harkitsisin pitkään.Taas tuli väärin sanottua,ei niitä miehiä noin vain oteta ja toisaalta olen tullut nirsoksi miehen suhteen:)

• alright
        Ratikkakuski kirjoitti:

Turhaa, turhaa, kaikki on turhaa. Naisethan ovat jo tehneet tiettäväksi, ettei miehet osaa rakastaa vaan ovat suhteessa vain pillun takia, niin mitä tässä suotta taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Olkoot sitten niin. ;-)

turhuudestahan on kirjotettu yks kirja raamattuunki

• Mutta ei sitä kauheesti voi halitella, tai tulee kynsistä niin että tuntuu. Se ei ole sosiaalisella tuulella muuten kuin silloin, kun se haluaa ruokaa.

Tuosta tulee aasinsilta miehiin. Mulla siis olis aikaa ja jopa haluakin halitella, venyttää ja vanuttaa jotain äijää, mutta ne tuppaa oleen yleensä myös tuollaisia mun kissankaltaisia eli niitä saa halia vain silloin kun ne haluaa pildee. Siinä onkin tekemistä että saa parin päivän hellyystarpeen kerättyä muutamassa minuutissa, kun aika jo on taas ohi ja ne haluaa seksiä jonka jälkeen ei taas meinata edes katsetta saada.

Tyhmiä.

Mä puran hellyystarpeeni sitten yhteen peliin, ja hieron sitä antaumuksella pitkään ja hartaasti. Se ainakin tykkää musta ja sitä saa laitella niin paljon ku jaksaa :)

• monte34

• miksi niin monet suhteessa olevat miehet istuu tietokoneella pelaamassa puolison kiehuessa ihmeissään huomionpuutetta ja miettiessä mikä pelissä viehättää enemmän kuin itse :)

Toi on kyllä aika usein se totuus miehestä, halittelu = pildee. Ja sitten mies tulee halittelemaan kun haluaa pildee, ei muuten. Ja loppu viimein ihmettelee, kun halittelua ei enää halutakaan, naiseen ei saa koskea. Joo'o...

Utelias p**kiainen kun olen, niin haluatko kertoa mikä peli? Ihan mielenkiinnosta vain.

• alright
        Toljake kirjoitti:

miksi niin monet suhteessa olevat miehet istuu tietokoneella pelaamassa puolison kiehuessa ihmeissään huomionpuutetta ja miettiessä mikä pelissä viehättää enemmän kuin itse :)

Toi on kyllä aika usein se totuus miehestä, halittelu = pildee. Ja sitten mies tulee halittelemaan kun haluaa pildee, ei muuten. Ja loppu viimein ihmettelee, kun halittelua ei enää halutakaan, naiseen ei saa koskea. Joo'o...

Utelias p**kiainen kun olen, niin haluatko kertoa mikä peli? Ihan mielenkiinnosta vain.

Runee mä yleensä pelaan

• monte34
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Wau, mikä kisu.. että mä rakastan noita. Kisulla oli asenne kohdillaan :)

jericokin oli kova ajamaan naapurin kissaa omalta pihaltaan, yritin kyl saada niistä kavereita mut en onnistunut

• Toljake kirjoitti:

miksi niin monet suhteessa olevat miehet istuu tietokoneella pelaamassa puolison kiehuessa ihmeissään huomionpuutetta ja miettiessä mikä pelissä viehättää enemmän kuin itse :)

Oli pahinta laatua juuri siinä ettei siihen voinut koskea ollenkaan. Vähänkin kun meni haliin/syliin vaikka kesken telkan katselun, niin se oli heti että "jaa, haluut seksiä vai? no mennään sänkyyn sit" Siihen kun sanoi ettei sitä halua, vaan olisin muuten vaan halitellut, niin se suuttui että "mitä siinä sitten lääpit kun et kerran halua seksiä.. ihme härnääjä". Lakkasin sitten koskemasta siihen.

Tuota samaa on sitten enemmän tai vähemmän ollut melkein kaikkien kanssa. Suurin osa ei oikeasti edes tajua että hellyys on eri kuin seksi, ja niitä voi haluta eri aikaan. Mä ainakin haluan hellyyttä paljon enemmän kuin seksiä, ja jos tarjolla on pelkkää seksiä, lakkaa sekin kiinnostamasta ennemmin tai myöhemmin. Alan jopa inhoon ajatustakin seksistä.

Mä nyt pelaan vaikka mitä, mutta nyt olen hurahtanut farmvilleen oikein huolella. Siellä saa jopa silitellä vasikoita ja kun niihin koskee tulee sydämmiä.. ihanaa ja söpöä :)

• alright
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Oli pahinta laatua juuri siinä ettei siihen voinut koskea ollenkaan. Vähänkin kun meni haliin/syliin vaikka kesken telkan katselun, niin se oli heti että "jaa, haluut seksiä vai? no mennään sänkyyn sit" Siihen kun sanoi ettei sitä halua, vaan olisin muuten vaan halitellut, niin se suuttui että "mitä siinä sitten lääpit kun et kerran halua seksiä.. ihme härnääjä". Lakkasin sitten koskemasta siihen.

Tuota samaa on sitten enemmän tai vähemmän ollut melkein kaikkien kanssa. Suurin osa ei oikeasti edes tajua että hellyys on eri kuin seksi, ja niitä voi haluta eri aikaan. Mä ainakin haluan hellyyttä paljon enemmän kuin seksiä, ja jos tarjolla on pelkkää seksiä, lakkaa sekin kiinnostamasta ennemmin tai myöhemmin. Alan jopa inhoon ajatustakin seksistä.

Mä nyt pelaan vaikka mitä, mutta nyt olen hurahtanut farmvilleen oikein huolella. Siellä saa jopa silitellä vasikoita ja kun niihin koskee tulee sydämmiä.. ihanaa ja söpöä :)

mikä se farmville on? tuu säki pelaa runee, se on kuule paras mmorpg netissä, ja vieläpä ilmanen.

• monte34 kirjoitti:

jericokin oli kova ajamaan naapurin kissaa omalta pihaltaan, yritin kyl saada niistä kavereita mut en onnistunut

Me kun muutettiin tähän niin naapurin eukko tuli elvisteleen että hänen kissassa on pihan pomo ja kyllä se varmaan mun kissan hyväksyy joukkoon. Kattelin ikkunasta kerran kun alkoi mouruaminen kuuluun, että tekeekö se pomo mun kisulle jotain pahaa.. pitääkö mennä vetään pataan niitä, niin pomo kavereineen juoksi hirveetä kyytiä karkuun ja mun kissa perässä pikkasen vihaisena. Oho.. lähdin sitten muina miehinä pois. Olen mäkin yrittänyt sitä sopeuttaa naapureihin, mutta ei se vieläkään siedä niitä 5 metriä lähempänä. Siellä ne nököttää kalliolla.. meidän hurja yksinään kaikessa rauhassa ja "pomo" parin kamun kanssa muutaman metrin päässä kokeilemassa että joko hurja olis sosiaalisemmalla tuulella. No, onhan ne jonkinmoiset välit nekin. Ainakin meidän hurja antaa niiden jo olla siinä.. omassa pihassaan, mutta en mä kyllä sitä "pomoa" enää pomoksi sanois. Aika selvä juttu on että valtikka on siirtynyt toisiin tassuihin :)

• alright kirjoitti:

mikä se farmville on? tuu säki pelaa runee, se on kuule paras mmorpg netissä, ja vieläpä ilmanen.

En mä Runescapee..

Farmikin on ilmainen, mutta ei siellä voi kyllä ampua mutta sitä varten on Doom mun koneella :)

• alright
        Papu.Sparrow kirjoitti:

En mä Runescapee..

Farmikin on ilmainen, mutta ei siellä voi kyllä ampua mutta sitä varten on Doom mun koneella :)

Rune ownaa tollaset farmit minä päivänä hyvänsä :D

toisekseen ei runessakaan ammuskella ainakaan nykyaikasilla aseilla :p

tuo doom on muuten hyvä pelisarja, mulla on doom 3 pleikkarilla, ja oon sitä pelannu aika paljo vuosien varrella.

• alright kirjoitti:

Rune ownaa tollaset farmit minä päivänä hyvänsä :D

toisekseen ei runessakaan ammuskella ainakaan nykyaikasilla aseilla :p

tuo doom on muuten hyvä pelisarja, mulla on doom 3 pleikkarilla, ja oon sitä pelannu aika paljo vuosien varrella.

Counter-Strike :)

Mun pojalla on kaikki mahdolliset mitä vaan olla ja voi yli kymmenellä eri härvelillä, mutta ite tykkään eniten ykkösDoomista vaikka grafiikaltaan yms. kolmonen on tietty ihan huippu. Sillon kun mä ostin ton kolmosen, pääsin tekeen pojalle källin. Se kun alkoi pelaan sitä ja kuulokkeista tuli sitä aavemaista musaa yms. niin säikäytin sen. Sälli ihan oikeesti pomppas varmaan metrin ilmaan.

Sit se teki saman mulle vähän ajan päästä, ja meinasin saada slaagin. Ei sillain saa tehdä :/

• kitty lowe
        Toljake kirjoitti:

nainen sitten kissaa/koiraa hoitamaan, koska ukot istuvat yötä päivää netissä. Muistanevatkohan edes miten sitä seksiä harrastetaankaan?? Kuvista ainakin katsovat mallia kun eivät muista mitä/miten sitä tehdään ja mihinkä päähän.

• alright
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Counter-Strike :)

Mun pojalla on kaikki mahdolliset mitä vaan olla ja voi yli kymmenellä eri härvelillä, mutta ite tykkään eniten ykkösDoomista vaikka grafiikaltaan yms. kolmonen on tietty ihan huippu. Sillon kun mä ostin ton kolmosen, pääsin tekeen pojalle källin. Se kun alkoi pelaan sitä ja kuulokkeista tuli sitä aavemaista musaa yms. niin säikäytin sen. Sälli ihan oikeesti pomppas varmaan metrin ilmaan.

Sit se teki saman mulle vähän ajan päästä, ja meinasin saada slaagin. Ei sillain saa tehdä :/

Cs ei kehitä muuta ku itsesääliä, joten sitä nyt ei ainakaan kannata pelata / antaa muitten pelata.

doom 1:stä mä en oo kyllä pelannu, mutta pelisarjojen ensimmäiset pelit on melkein aina parhaita :s

• alright kirjoitti:

Cs ei kehitä muuta ku itsesääliä, joten sitä nyt ei ainakaan kannata pelata / antaa muitten pelata.

doom 1:stä mä en oo kyllä pelannu, mutta pelisarjojen ensimmäiset pelit on melkein aina parhaita :s

Poika imutti sen mun koneelle netistä.. ilmaiseksi. En kylläkään tiedä mistä, mutta etsivä löytää. Kyl sit kandee ees kokeilla.

Mun ehdoton kaikkien aikojen suosikki on eka Mario Bros. eli timppu-ukko, se on ihan paras.

• alright
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Poika imutti sen mun koneelle netistä.. ilmaiseksi. En kylläkään tiedä mistä, mutta etsivä löytää. Kyl sit kandee ees kokeilla.

Mun ehdoton kaikkien aikojen suosikki on eka Mario Bros. eli timppu-ukko, se on ihan paras.

juu kyllä mä oon sitä kokeillu, mutta siinä vaiheessa ku aivot rupes sulamaan sen pelin älyttömyyden takia (siinä viisi minuuttia kokeilun aloittamisesta), nii mä poistin sen koneelta nii nopeesti ku pystyin :s

mun lemppari peli on Final Fantasy X pleikkarilla. Se on paras :D

• kitty lowe kirjoitti:

nainen sitten kissaa/koiraa hoitamaan, koska ukot istuvat yötä päivää netissä. Muistanevatkohan edes miten sitä seksiä harrastetaankaan?? Kuvista ainakin katsovat mallia kun eivät muista mitä/miten sitä tehdään ja mihinkä päähän.

koneellakin roikkumaan kun nainen sitä karvapalleroa halii yötä päivää. Vai miten se oli?
        Kaksi osapuolta, kaksi syyllistä, kaksi vastuullista, ei kauhiast väliä oliko ensin muna vai kana.

Mitä tohon hellyyden ja halin puutteeseen, tai miehen kuvitelmiin sen johtamisesta aina seksiin, tulee, niin yksi asia siinäkin on se miten se tuodaan esille, jos tuodaan edes. Se että haluaa vain halia ja sanoo niin, on ihan ok. Mutta jos haluaa halia ja sitä ei sano ääneen, niin mitäs sitten? Miehenpuolikkaalle saattaa jopa olla tarpeen kertoa miksi haluaa ja tarvitsee sitä hellyyttä, kun erilaisia kuitenkin ollaan. Toinen tarvitsee hellyyttä eri tavalla ja ehkä enemmän kuin toinen, eikä se ole aina ihan selvää sille toiselle. Vaikka se parisuhteeseen kiinteästi kuuluukin. Tai ainakin pitäisi kuulua.

• Papu.Sparrow kirjoitti:

Kiitos, selkisi sitten sekin asia. Enpä ole farmitellutkaan, lukenut olen pelistä kyllä. Runet ja CS:t on myös jääneet väliin.

Joo, mies toimii hiukan eri tavoin kuin nainen :)
        Se on metkaa, että halit = seksiä, kun eihän se todellakaan niin ole. Halit voi johtaa seksiin, kivaa, mutta se lähtökohta on hellyyden ja läheisyyden tarve, ei seksi. Kun yksi tarve täyttyy, voi toinenkin tarve täyttyä. Jep, tiiän tilanteen hyvin, olenhan mies, pointti on tajuttu ja vanhasta koitetaan oppia pois :)

Tosin yhdessäkin suhteessa oli nainen, joka halusi hellyyttä, aika usein juuri katsoessaan telsusta jotain omaa mielenkiinnon kohdettaan, eli saippuoita. Oli kummissaan kun mua ei huvittanut tillittää sohvalla kolmea tuntia saippuoita kainalossa. Ei onnistunut, kun ei ne saippuat viihdyttäneet, viisi minuuttia kauniksia ja alko olla pinna kireänä. Koita siinä sitten olla kainalossa halijana ja halittavana. Keksin muuta ajanvietettä ja sitten olin kylmä kusipää. Huoh... :)

• alright
        Toljake kirjoitti:

Kiitos, selkisi sitten sekin asia. Enpä ole farmitellutkaan, lukenut olen pelistä kyllä. Runet ja CS:t on myös jääneet väliin.

Se on metkaa, että halit = seksiä, kun eihän se todellakaan niin ole. Halit voi johtaa seksiin, kivaa, mutta se lähtökohta on hellyyden ja läheisyyden tarve, ei seksi. Kun yksi tarve täyttyy, voi toinenkin tarve täyttyä. Jep, tiiän tilanteen hyvin, olenhan mies, pointti on tajuttu ja vanhasta koitetaan oppia pois :)

Tosin yhdessäkin suhteessa oli nainen, joka halusi hellyyttä, aika usein juuri katsoessaan telsusta jotain omaa mielenkiinnon kohdettaan, eli saippuoita. Oli kummissaan kun mua ei huvittanut tillittää sohvalla kolmea tuntia saippuoita kainalossa. Ei onnistunut, kun ei ne saippuat viihdyttäneet, viisi minuuttia kauniksia ja alko olla pinna kireänä. Koita siinä sitten olla kainalossa halijana ja halittavana. Keksin muuta ajanvietettä ja sitten olin kylmä kusipää. Huoh... :)

CS kannattaaki jättää väliin, mutta runee sun kyllä kannattais ruveta pelaan :D

Toisekseen turha muille on yrittää täällä mitään uskotella, koska useimmat naiset täällä haukkuu miehiä ihan vaan omaa mielialaansa parantaakseen. Ne ei edes halua uskoa, että miehet voi haluta jotain muuta kuin seksiä, koska ne on joutunu kaltoin kohdelluiks :s

• alright
        kitty lowe kirjoitti:

jos sä unohat miten seksiä harrastetaan, nii kyllä mä voin lähettää sulle pari linkkiä hyville sivustoille. Toisaalta sä kyllä varmaan tiedät jo alunperin enemmän niitä sivustoja, joten turhaan kait mä niitä lähettäisin :s

• Opiskelen miestä ;)
        Toljake kirjoitti:

koneellakin roikkumaan kun nainen sitä karvapalleroa halii yötä päivää. Vai miten se oli?
        Kaksi osapuolta, kaksi syyllistä, kaksi vastuullista, ei kauhiast väliä oliko ensin muna vai kana.

Mitä tohon hellyyden ja halin puutteeseen, tai miehen kuvitelmiin sen johtamisesta aina seksiin, tulee, niin yksi asia siinäkin on se miten se tuodaan esille, jos tuodaan edes. Se että haluaa vain halia ja sanoo niin, on ihan ok. Mutta jos haluaa halia ja sitä ei sano ääneen, niin mitäs sitten? Miehenpuolikkaalle saattaa jopa olla tarpeen kertoa miksi haluaa ja tarvitsee sitä hellyyttä, kun erilaisia kuitenkin ollaan. Toinen tarvitsee hellyyttä eri tavalla ja ehkä enemmän kuin toinen, eikä se ole aina ihan selvää sille toiselle. Vaikka se parisuhteeseen kiinteästi kuuluukin. Tai ainakin pitäisi kuulua.

Millälailla mies haluaa hellyyttä? Ja milloin? Vai eikö koskaan, onko se naisten juttu?

• alright kirjoitti:

CS kannattaaki jättää väliin, mutta runee sun kyllä kannattais ruveta pelaan :D

Toisekseen turha muille on yrittää täällä mitään uskotella, koska useimmat naiset täällä haukkuu miehiä ihan vaan omaa mielialaansa parantaakseen. Ne ei edes halua uskoa, että miehet voi haluta jotain muuta kuin seksiä, koska ne on joutunu kaltoin kohdelluiks :s

ihan riittämiin, ja vieläkin tulee toisinaan roiskittua jotain, aika usein kaverin ja parin "mäyräkoiran" kanssa jotain vedellään duettona. Viimeksi huutonaurettiin Army of two läpi loppuvuodesta.

Viimeksi soolona vetelin CODMW2:n mielenkiinosta läpi, muttei sen enempiä. "Vanhaan" kunnon CIV 4:n tulee toisinaan palailtua, muttei sitäkään jaksa niinkään, on vaan niin paljon muutakin puuhattavaa.

• alright kirjoitti:

jos sä unohat miten seksiä harrastetaan, nii kyllä mä voin lähettää sulle pari linkkiä hyville sivustoille. Toisaalta sä kyllä varmaan tiedät jo alunperin enemmän niitä sivustoja, joten turhaan kait mä niitä lähettäisin :s

Tottakai mä vanhana nettipornon suurkuluttajatumputtajana tiedän kaikki mahdolliset ja mahdottomat saitit :)

No mä tiiän kelle postaan kun seksin harrastaminen toisen ihmisen (woooot???) kanssa alkaa tuottaan ongelmia. Sä voit varmaan kans tulla ihan livenä sit näyttään? :)

• alright
        Toljake kirjoitti:

Tottakai mä vanhana nettipornon suurkuluttajatumputtajana tiedän kaikki mahdolliset ja mahdottomat saitit :)

No mä tiiän kelle postaan kun seksin harrastaminen toisen ihmisen (woooot???) kanssa alkaa tuottaan ongelmia. Sä voit varmaan kans tulla ihan livenä sit näyttään? :)

mä sanoin sen tolle Kitty Lowelle :s

sulla on niin hyvää juttua aina välistä, nii en mä nyt sua trollais

• Opiskelen miestä ;) kirjoitti:

Millälailla mies haluaa hellyyttä? Ja milloin? Vai eikö koskaan, onko se naisten juttu?

pahan. Kyllä mieskin haluaa hellyyttä, ainakin sitten kun ikää on tullut enemmän. Palaan tähän asiaan illemmalla, kun nyt pitäisi olla jo irti koneesta ja ulkoilmassa.

• alright kirjoitti:

mä sanoin sen tolle Kitty Lowelle :s

sulla on niin hyvää juttua aina välistä, nii en mä nyt sua trollais

en tosiaan kattonutkaan kelle vastasit, ihan oma mokani. No, hyvä läppä silti :)

Trollaa vaan jos siltä tuntuu, mulla irl kaveri joka on paljon samankaltainen kuin sinä täällä, oon melko tottunu vaikken aina kärryillä pysykään. Ja sillon tietty vetäsen aiheetta herneen sieraimeen. Oma moka sekin :)

Päivänjatkoja, painun pakkaseen nyt!

• Toljake kirjoitti:

Selkeesti kehityskelpoinen yksilö. Hienoa :)

Tuosta varmaankin tulee sitten se juttu, että monet naiset kokee ettei he ole muuta kuin pilde ja vain sitä halutaan. Muuten ei eukosta välitetä tuon taivaallista, kuhan ruoka ilmaantuu ajoissa pöytään yms. Sitten tosiaan kun äijän alkaa tekeen mieli, sieltä lähestytään toiveikkaalla ilmeellä.. "moi kultsi mites olis.." "Joo, moi vaan ja heihei saman tien. Kun mä en saa mitä mä haluan ja tarvin, et sa säkään, joten mene vaikka vetään kätees.. muahahahahaaa :DD"

Joo toi meni "hieman" yli, rajansa kaikella. Mäkin olisin ottanut riskin ennemmin kylmäksi akaksi hakkumisesta, kuin vahdannut saippuoita kolme tuntia. Hyi, menee oikein kylmänväreitä :)

• No mitäs, videohan on mieletön, upea kuin mikä. Kahden yksilön huippuunsa vietyä esitystä, yhteisen harrastuksen "kliimaksia" kilpailussa. Tottakai videoon viitattuna tosimiehet jää toiseksi, koska kyseessä on harrastus. Voihan ton koiran tilalle laittaa miehenkin, mutta... :P Ehkä videon naisella on kotonaan mieskin, joka on iloinen koirasta sellaisenaan sekä rouvan ja koiran yhteisestä harrastuksesta. Ja itse harrastaa vaikka moottoripyöräilyä paikallisessa MC Dog Widows -jengissä.

"Miksi monet sinkku naiset on ottanut koiran taikka kissan?"
      Onhan noita monia sinkkumiehiäkin, jotka ottaa eläimen kaverikseen. Sillä saa osaltaan täytettyä yhteisöllisyyden ja läheisyyden tarpeitaan, vaikka hieman erilailla kuin ihmiskumppanin kanssa. Kotona et ole kirjaimellisesti yksin, joku on siellä aina kanssasi. Tietty jos suhteessa eläin ajaa ihmiskumppanin ohi arjessa, niin jotain on mutkalla ja sitä ei jostain syystä keskusteltua auki. Eläin kaverina on myös sellainen, että vaikkapa koira on helpompi kuin ihminen, koiralle asetetut odotukset ovat inhimmillisempiä kuin ihmiselle asetetut, ja toisinpäin, eikä koiran kanssa tarvitse kinata. Pahintahan kumppanin kanssa kinaamisessa on se, että joudut asettamaan myös itsesi alttiiksi, joudut katsomaan peiliin ja huomaamaan että itsessäkin voisi olla toivomisen varaa, ei vain kumppanissa. Niinpä hommaan koiran, on helpompi :)

• kirpela

Koulutus menny perille :D

*pohtii*

• hyvä :)
        Näyttäs kaapil kaapin paikan, eiks va? :P

• kirpela
        Toljake kirjoitti:

hyvä :)
        Näyttäs kaapil kaapin paikan, eiks va? :P

niin :D

*hymyilee vaan*

• haukuttu

Koiraihmisten mieleen

• muteitämä

Missä koirat hakee tanssimaan ois jo aihe joka ylittäisi uutiskynnyksen

• utelen

M ymmällään. Kiinnostaa vaan että tanssitko itse? Epäilen että et tanssi. Jos sen tekisit ymmärtäisit videon idean.

• Tässä 1 syy...
    • yks kaksi joo

joopa jooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      23
      5025
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4036
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3603
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2463
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      69
      2136
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2107
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1644
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe