Mistä Hyvinkään parhaat pizzat!?

PiZZAA!!

Siis..Mistä paikasta saa parhaimmat pizzat,kun kriteerinä on hinta/laatusuhde sekä maistuvuus. Siis paras paikka! Huom!! Ei nyt sekoiteta mitään kepappeja tähän juttuun, vaan puhutaan nyt vain pizzoista.Ok?

110

14787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä

      samoja ruokapaikkoja, "missä paras" ym. Kokeileppa aloittaa vaikka hämeenkadun päästä, jokaisen pizzerian käyt läpi, ja sitten uudenmaankadun pizzeriat. Luulisi löytyvän mieleinen pizza, ei tarvitsisi täällä kysellä. Makuasioista kun ei voi kiistellä, yks" tykkää yhdestä, toinen toisesta. Itse kokeilemalla se selviää.

      • pitsa on hyvää syötä

        Keskustelussa kysyttävän myös hinta ja laatusuhdetta ,eikä vai makua.


      • James potkuauto
        pitsa on hyvää syötä kirjoitti:

        Keskustelussa kysyttävän myös hinta ja laatusuhdetta ,eikä vai makua.

        Mukava palvelu ja hyvät pizzat. Kannattaa kokeilla. Löytyypi Hyvinkäänkadulta.


      • kinkku2
        James potkuauto kirjoitti:

        Mukava palvelu ja hyvät pizzat. Kannattaa kokeilla. Löytyypi Hyvinkäänkadulta.

        kinkupizza ja hinta perään. Siis nimenomaan KINKU......


      • vakkariasiakas
        kinkku2 kirjoitti:

        kinkupizza ja hinta perään. Siis nimenomaan KINKU......

        Ehdottomasti Hyvinkään paras lafka hinta/laatusuhteeltaan sekä maultaan / kooltaan on turkinpippuri!
        suht isot, ei pahanhintaiset sekä erittäin maittavat!


    • Pizzat on perus mättöä, ei mitään eroja. Eräässäkin paikassa jouduimme palauttamaan palanneen pizzan, eräässä paikka taas eräs teki paskasin sormin sen pizzan eräässä paikassa taas myyjä kokeili onko kebbabin riisi lämmintä paskasin käsin, ja vei sen jälkeen annokset asiakkaille eli nami nami.

    • Joka Kaupasta

      Mutta mistä oikeata hernesoppaa?

      • Juba vaan juu

        Kokkaa ite hernaria - se on helppoa ja halpaa!
        Kunnon pizzan paistaminen onkin jo vaikeampaa, kun harvalla on kotonaan pizzauunia.


      • likssu
        Juba vaan juu kirjoitti:

        Kokkaa ite hernaria - se on helppoa ja halpaa!
        Kunnon pizzan paistaminen onkin jo vaikeampaa, kun harvalla on kotonaan pizzauunia.

        Pizza-Puhelin ihan ok paikka.


      • 11

        Niinkun jo vastasit itse.. Joka kaupasta..


    • kukkanen.

      on, että Siltapizzasta. Vai mikä Pizzapuhelin se nykyään onkaan. Jos tykkää mausteista, niin pyytää tulisen kastikkeen lisäksi ja on tosi hyvää. Noin yleisesti ottaen, en tykkää ns. turkkilaispizzoista vaan mieluummin söisin italialaistyyppistä pizzaa, mutta sitä ei saa yllättäen Hyvinkäältä. Siltapizza on paras minun kokeilemistani Hyvinkääläisistä pizzerioista ja olen ehkä 10 testannut.

      • Pizzaman

        En enää viitsi noista muista edes hakea. Siltapizzasta löytyy varmasti hyvää pizzaa ja olen syönyt heidän
        pizzaa jo useita vuosia.


      • wisu
        Pizzaman kirjoitti:

        En enää viitsi noista muista edes hakea. Siltapizzasta löytyy varmasti hyvää pizzaa ja olen syönyt heidän
        pizzaa jo useita vuosia.

        löytyy Hymppänkään parhaat pizzat; http://www.ravintolastartti.fi/
        Ei o tarvinnu enää muualta tilailla...
        Kannattaa myös kokeilla liharuokia ;)


      • ??
        wisu kirjoitti:

        löytyy Hymppänkään parhaat pizzat; http://www.ravintolastartti.fi/
        Ei o tarvinnu enää muualta tilailla...
        Kannattaa myös kokeilla liharuokia ;)

        Onko Startissa suomalaiset työntekijät?


      • suomisuomisuomi
        ?? kirjoitti:

        Onko Startissa suomalaiset työntekijät?

        On suomalaiset työntekijät.


      • okokokok
        suomisuomisuomi kirjoitti:

        On suomalaiset työntekijät.

        Se on hyvä juttu. Suuntaan sinne!


      • Ihan ok
        okokokok kirjoitti:

        Se on hyvä juttu. Suuntaan sinne!

        mutta startista saamiini pizzoihin en ole pettynyt ja täällä puhuttu hinta/laatusuhdekin on täysin kohdallaan.Kokeilkaa ja kertokaa mielipiteenne.


      • gthjrjyr
        Pizzaman kirjoitti:

        En enää viitsi noista muista edes hakea. Siltapizzasta löytyy varmasti hyvää pizzaa ja olen syönyt heidän
        pizzaa jo useita vuosia.

        siltapitsa paras, tietysti meidän oman pitsan jäkeen...


    • kokenutmaistaja

      Hyvinkäällä ei ole yhtään oikeaa pizzapaikkaa- Täälllä parhaat saa kauppojen pakastealtaasta!!!???
      Niin valitettavaa, kun se on...

    • Roiske Läppä

      On teillä helppoa, kun ei muuta pohdittavaa ole.

      • Aivot narikkaan

        kommentoida vaikka EVVVK.


    • Juba juu

      Paras hinta/laatusuhteeltaanKIN on Drenican pizza, toisena tulee Turkinpippurin pizza.

      • Roni Maka

        jos ei muuta ole, tai ei muusta ymmärrä.


    • Maukkaita

      Startista! Ehdottomasti!

      • Palaneet pizzat

        Startin pizzat muuten ok mutta pohjat liian kovia, ja reunat ovat JOKA kerta palaneet niin että murenee käsiin koko lätty.Muuten täytteet ja maku ok.
        Parhaat saa edelleen turkinpippurista, on isot,maukkaat eikä palaneet! suosittelen!!


    • Kaarle K

      Parhaat pizzat sai ennen Deniss Pizza Kebabista. Hima on muuten hyvä, mutta pizzat ovat järkyttävän ohuita, eivätkä siten pysy kasassa. Centrum oli myös hyvä mesta, jättipizza oli muistaakseni 6 e. Siitä tosin on jo aikaa.

      Viimeksi Hyvinkäällä käydessäni poikkesin Finessä. Oli ihan hyvää, joskin täytteitä ei ollut kovinkaan runsaasti.

      Aloittaisin kokeilun Denissistä.

    • järjetöntä menoa

      Ennen sai paikallisista ravintoloista hyviä pizzoja, mutta mielettömän keskustakorttelin purkupäätöksen jälkeen ei pizzat ole maistuneet kuin katkerilta. Kaupunki tuhlaa rahaa järjettömästi tuhoon tuomittuihin projekteihin ja samanaikaisesti sosiaalipuolella ihmisten kurjuus vain lisääntyy. Ehkäpä te päättäjät saatte sinne lisäbudjettia vaativan ja turhan kauppakeskuksen uumeniin oman pizzerian,jossa voitte hyvällä omallatunnolla käydä salaa pistäytymässä.

    • Hyvää pizzaa!

      Sieltä olen viime aikoina pizzani hakenut. Ovat muhkeita,hinta kokoon nähden edullinen.

      • Nälkä jäi

        Starin pizzat aivan liian pieniä.
        Muuten ok makuisia, ei vaan lähde edes nälkä vaikka otin suurimman pizzan mitä sieltä sai.
        Onnetonta verrattuna esim centrumin "jättipizzaan", paljon parempi vaihtoehto. Halvempi,parempi ja suurempi. Ja startin kotiinkuljetus saa miinuksen. Toi kotiinkuljetuksena pizzan jossa laatikon päällä oli aivan eri osoite.huomasin vasta kun kuski oli poistunut.Eli tietenkin silloin väärät täytteet sekä täysin KYLMÄ pizza.
        Soitin starttiin niin minun tilaustani ei löytynyt mistään,eli ei ollut tietoinen että sellainen olisi edes tullut.
        Mutta kuski kyllä osasi meille ajaa vaikkakin väärä pizza kyydissä.
        Mielenkiintoista sekoilua


      • Berlusconi
        Nälkä jäi kirjoitti:

        Starin pizzat aivan liian pieniä.
        Muuten ok makuisia, ei vaan lähde edes nälkä vaikka otin suurimman pizzan mitä sieltä sai.
        Onnetonta verrattuna esim centrumin "jättipizzaan", paljon parempi vaihtoehto. Halvempi,parempi ja suurempi. Ja startin kotiinkuljetus saa miinuksen. Toi kotiinkuljetuksena pizzan jossa laatikon päällä oli aivan eri osoite.huomasin vasta kun kuski oli poistunut.Eli tietenkin silloin väärät täytteet sekä täysin KYLMÄ pizza.
        Soitin starttiin niin minun tilaustani ei löytynyt mistään,eli ei ollut tietoinen että sellainen olisi edes tullut.
        Mutta kuski kyllä osasi meille ajaa vaikkakin väärä pizza kyydissä.
        Mielenkiintoista sekoilua

        maailmalla ei jaksettaisi veivata yhtä makaronimaan yksinkertaista arkiruokaa niin sitkeästi kuin täällä. Kaiken ulkomaalaisperäisen ihailemisessa Suomi on maailman ykkönen ja Hyvinkää Suomen terävin kärki.


      • muuta,,
        Berlusconi kirjoitti:

        maailmalla ei jaksettaisi veivata yhtä makaronimaan yksinkertaista arkiruokaa niin sitkeästi kuin täällä. Kaiken ulkomaalaisperäisen ihailemisessa Suomi on maailman ykkönen ja Hyvinkää Suomen terävin kärki.

        sano. Mokomasta "lätystä" jaksetaan jauhaa kuukausi tolkulla. En ymmärrä, vähän outoa touhua.


      • Stupidot!!
        muuta,, kirjoitti:

        sano. Mokomasta "lätystä" jaksetaan jauhaa kuukausi tolkulla. En ymmärrä, vähän outoa touhua.

        Mistäs aiheesta sitten sais jauhaa ? Onks olemas joku limiitti minkä mukaan täällä sais puhua? Vai onks ainoat sopivat aiheet Paavola ,keskustan rakentaminen ja koiranpaska?


      • tai ei
        Stupidot!! kirjoitti:

        Mistäs aiheesta sitten sais jauhaa ? Onks olemas joku limiitti minkä mukaan täällä sais puhua? Vai onks ainoat sopivat aiheet Paavola ,keskustan rakentaminen ja koiranpaska?

        Pitäähän ihmisen saada sisältöä tylsään elämäänsä.


      • a.kääpiökerho
        tai ei kirjoitti:

        Pitäähän ihmisen saada sisältöä tylsään elämäänsä.

        oman elämäsi laatua käymällä netissä lukemassa ja kommentoimassa omasta mielestäsi typeriä kirjoituksia?


      • Startista edelleen..

        Ikinä en sieltä enää mitään hae! Taikina hemmetin suolaista. Hinnat naurettavan korkeita laatuun nähden,tosin franchink idean myötä. Kotipizzan perhepizza suunnilleen samankokoinen kuin startin isonälkä pizza. Ja hintaero törkeän suuri.Ja startin pizzat vielä lisäksi paremman makuisia!


    • K1pp0

      Itse suosin Inter Pizzan pitsoja. Kotipizzasta en ikinä osta yhtikäs mitään, koska pitsat pieniä ja pahan makuisia. Valitettavasti Suomi on täynnä rasisteja jotka syövät vain suomalaisten tekemiä pitsoja.

      • Berlusconi

        ja Etiopiassa ei ole rasismista tietoakaan. Molemmissa maissa on noussut kansallisruuan asemaan perussuomalainen mämmi ja läskisoosi. Ainoa ongelma kuulemma on ruokien nimien ääntämisen vaikeus.


      • huooooh

        ahahahhihihiohohoihohii ha hi hoo, nykyään sitä ollaan rasisteja syömällä suomalaisten tekemää pitsaa:D:D K1pp0 hyppää kaivoo


    • Fogmachine
    • Vihtori Lettunen

      Linjalan talossa vähän aikaa sitten avannut Klassikko on oma uusi suosikkini. Pizzoissa on enemmän yritystä kuin muiden lätyissä. Pizzat ovat reilun kokoisia, niissä on hyvin täytettä ja mikä tärkeintä, maku on hyvä. Täytteiden raaka-aineet ovat laadukkaampia kuin muilla. Pizzoja voisi sanoa "gourmet-pizzoiksi", vaikka ei pizzaa oikein voi kyllä kurmeeksi nimittää.
      Heidän pizzojaan vertaisin jopa Denniksen tuotteisiin.
      Korostettakoon ettei minulla ole mitään kytköksiä paikkaan eikä omistajiin, kehun vain kun itse pidän.

      Käykää itse testaamassa, tuskin petytte.

      Toivottavasti pitävät tason jatkossakin yhtä hyvänä eivät lähde kilpailemaan hinnoilla laadun kustannuksella.

      • loukuisty

        on startin pizzat.......pohja raakaa ja reunat ihan mustaksi poltettu.....uuni vissiin aikansa elänyt....pitäisikö jonkun tehdä jotain ennen kuin maine menee kokonaan....


      • Kokenut85
        loukuisty kirjoitti:

        on startin pizzat.......pohja raakaa ja reunat ihan mustaksi poltettu.....uuni vissiin aikansa elänyt....pitäisikö jonkun tehdä jotain ennen kuin maine menee kokonaan....

        Startista aina saanut tuollaisia palaneita kuivapizzoja,ei se mikään uutinen ole.
        Klassikkoa kävin itsekin LA kokeilemassa ja muuten maukas ja hyvänkokoinen pizza MUTTA, pitkä miinus että juustoa ei ollut nimeksikään.Aivan kun koko juusto oltaisiin unohdettu.


      • Startt = Paskaa

        Itselläni startista tuli väärä pizza,täysin väärät täytteet ja täysin kylmä.
        Että näin.
        Eikä minun tilausta kuulemma löytynyt mistään vaikka sellainen oli tehty.
        Melko ammattitaitoista touhua.
        Joka paikasta muualta aina tullut oikeilla täytteillä ja lämpimänä.
        Itse ainakin boikotoin starttia,olkoot kuinka suomalainen tahansa.


      • Voi voi sentään.

        kuului,kun herne vilahti nenään! Opettele ymmärtämään sarkasmia! Siitäkin huolimatta...Startista haen edelleenkin pizzani,koska parhaita ovat hinta/laatusuhteeltaan tässä kylässä minun mielestäni.


      • Startti = Paskaa
        Voi voi sentään. kirjoitti:

        kuului,kun herne vilahti nenään! Opettele ymmärtämään sarkasmia! Siitäkin huolimatta...Startista haen edelleenkin pizzani,koska parhaita ovat hinta/laatusuhteeltaan tässä kylässä minun mielestäni.

        Selvästi tiedät koska se kuuluisa herne menee nenään.
        Sama se minulle mistä pizzasi haet, kerroin vain omakohtaisia kokemuksia kyseisestä kioskista.


      • tymäkeusu
        Startti = Paskaa kirjoitti:

        Selvästi tiedät koska se kuuluisa herne menee nenään.
        Sama se minulle mistä pizzasi haet, kerroin vain omakohtaisia kokemuksia kyseisestä kioskista.

        Olette siis todella kaikki käyneet maistelemassa kaikissa HVNK pitsa paikoissa ?
        Muutenhan ette voi millään tietää missä on paras lätty ? Hyviähän saattaa olla monia, se on taas maku asia se.


      • kaltsone
        tymäkeusu kirjoitti:

        Olette siis todella kaikki käyneet maistelemassa kaikissa HVNK pitsa paikoissa ?
        Muutenhan ette voi millään tietää missä on paras lätty ? Hyviähän saattaa olla monia, se on taas maku asia se.

        Lehti voisi toteuttaa testin jossa käydään ostamassa pizzoja paikallisista liikkeistä ja ne maistellaan valitun raadin kanssa sokkotesti periaatteella.Tällä ei voida kyllä määritellä missä on se paras pizza,mutta ainakin saadaan suunta siihen, minne pizzan ystävät voivat suunnata.Myöskin joissakin paikoissa saattaisi jatkossa täten tasokin parantua.Testiä voisi myös
        tarvittaessa laajentaa käsittämään mm.paikan yleisvaikutelman,hygienian,asiakasystävällisyyden,toimitusnopeuden,ym. Miten olisi? Vastaavia testejä on kyllä aiemmin ollut eri julkaisuissa ympäri maata!


      • kakka tuli jo
        kaltsone kirjoitti:

        Lehti voisi toteuttaa testin jossa käydään ostamassa pizzoja paikallisista liikkeistä ja ne maistellaan valitun raadin kanssa sokkotesti periaatteella.Tällä ei voida kyllä määritellä missä on se paras pizza,mutta ainakin saadaan suunta siihen, minne pizzan ystävät voivat suunnata.Myöskin joissakin paikoissa saattaisi jatkossa täten tasokin parantua.Testiä voisi myös
        tarvittaessa laajentaa käsittämään mm.paikan yleisvaikutelman,hygienian,asiakasystävällisyyden,toimitusnopeuden,ym. Miten olisi? Vastaavia testejä on kyllä aiemmin ollut eri julkaisuissa ympäri maata!

        Jaa että toimittajien pitäs lähtee konttuurista oikeen liikkeelle?
        Älä luule, toi vaikuttaa aika monimutkaiselta ja aikaavievältä toimenpiteeltä Aamup..ostille=)


      • soosia&pernaa

      • Lättyä halvalla!

    • mistään.

      Tavallinen kotiruoka on parasta. Ruoka on tehty suomalaisista , puhtaista raaka-aineista, siinä pizzat jää kirkkaasti toiseksi. Eihän tämänpäivän "pullamössö" sukupolvi osaa tehdä ruokaa, aina vaan itketään pizzan ja hampurilaisten perään. Kalliiksikin tulee ainainen pizzan purenta, samalla rahalla saa hyvät raaka-aineet ja parinkin päivän ruuat. Vaatii tietenkin vähän vaivaa ja aikaa, mutta hyvää tulee.

      • enteröötä

        6:lla eurolla saa itse tehtyä helposti härän fileepihvin, on taatusti terveellisempää kuin ties mistä kissanruosta( pitzeria vaasassa) tai roskapöntöstä kaivetut ainekset( pitzeria turussa).

        Itse en ruokaile pikaruokapaikoissa kuin hätätapuksessa ja silloinkin katson että lätynkääntäjä on suomalainen.


      • Tai mitäää
        enteröötä kirjoitti:

        6:lla eurolla saa itse tehtyä helposti härän fileepihvin, on taatusti terveellisempää kuin ties mistä kissanruosta( pitzeria vaasassa) tai roskapöntöstä kaivetut ainekset( pitzeria turussa).

        Itse en ruokaile pikaruokapaikoissa kuin hätätapuksessa ja silloinkin katson että lätynkääntäjä on suomalainen.

        Häränfileepitza ja monellako promillella??


    • Mitähän vielä!

      Pizzeria Samirasta saa nykyään myös pizzojen ja kepukoiden lisäksi Kiinalaista mättöä!! Mihin tämä maailma on oikein menossa!!??

    • jfjwfjwfjwfjwfj

      Mielestäni paras ja voin uositella, TURKINPIPPURI!

      • KULUU

        KLASSIKKO PIZZERIA ON HYVÄ.


    • Vaaleanpunainenenä

      Voiko olla typerämpää kepab kioskin nimeä!

    • Hyvinkään pizzeria

      Ihan hyviä lättyjä tekevät. Ja hinta/laatusuhde kohdallaan.

    • kukaan.,

      enään osaa tehdä itse ruokaa. Tämä jonninjoutava ketju on vellonut kohta vuoden täällä, eiköhän se jo ole vähän tyhmemmällekkin selvinnyt mistä ne parhaat pizzat saa? Onhan se eräänlainen mainoskikka, kun pompsauttaa aika ajoin pizeriansa esille. Samoin kun parturi/kampaajat vetää välillä otsikoihin. Kyllä on köyhää keskustelua, mainostakoot jossain muualla.

    • Porco Rosso

      Muka käynyt Rossossa?! Hyvät pizzat!

    • Masu täyteen!

      Hyvä että saadaan uutta kilpailuhenkeä tännekin! On laajempi valikoima ainakin lounastarjoilun suhteen, jos samaa linjaa jatkavat kuin muuallakin. Kokeilla kannattaa ainakin. Niin minä kyllä meinaan tehdä.

    • Pizzasta pitävä

      Perjantaina haimme sieltä pizzoja iltapalaksi vieraillemme,jotka tulivat viikonlopuksi kyläilemään. Kaikki kehuivat makua ja täytteiden määrää.Oliko sitten vain vieraskoreutta,mutta useampi sanoi että parasta pizzaa ikinä.Itsekin Startin asiakas jo vuosia olleena suosittelen paikkaa.

    • fairiessa

      HIMA:ssa parhaat pizzat! Siellä käyty/ sieltä tilattu jo vuosia... Monessa muussa paikassa eka kerta ollut viimeinen.

    • Kupu täyteen!

      Tulossa myös Hyvinkäälle! Nam!

      • Kupu ravittu

        Kyllähän siellä mahan saa täyteen, mutta en Raxin pizzoja miksikään namiksi sanoisi. Paikan pizzathan ovat lähinnä pohjaa ja tomaattikastiketta, täytteitä vain väriksi. Ei ole makukaan kummoinen.
        Lisäksi pizzat ovat usein kuivahtaneita kun lämpöpöydässä pitkään seisovat, varsinkin hiljaisimpina aikoina.


    • asdasasdasdasddd

      turkinpippuri paras pizzeria hyvinkäällä nopeaa toimintaa, jätkät vääntäneet jo vuosia, paljon erilaisia täytteitä kuten mozzarella juusto jota ei esim hima pizzasta saa. kannattaa kokeilla.

    • kebab ranskalaisilla

      hima pizzan taso on tippunu kuin lehmän häntä niin pizzoissa kuin kebabeissakin sitten "kulta-ajan" nykyisin kebab ranskalaisilla annoksessa ranskalaisissa ei ole mausteita ja kebab kastiketta pursuaa kokoannos(liikaa) pizzat ovat edelleen maukkaita mutta niiden pohjat ovat veteliä .

      Flamingo on nykyisin hyvinkään paras mesta.

    • Samirassa käyn

      Itse haen pizzaa aina Samirasta. Ollut ystävällinen palvelu, pizza on tarpeeksi iso ja muutenkin hyvää. Kotipizzasta en ikinä hae pizzaa. Suosin kyllä suomalaista melkeinpä kaikessa, mutta karu totuus kun vaan on, että suomalaiset eivät osaa pizzaa tehdä. Kerrankin ystäväni haki pizzan kotipizzasta ja se oli niin vetinen että valutti nestettä mun auton penkille. Hyvinkäällä on kyllä todella monta pizzeriaa. Pitäisi kyllä joku päivä ihan vertailun vuoksi hakea vaikka viidestä eri pizzeriasta pizzaa ja veratilla että missä oli parasta. =)

    • tepe130

      Tuli tos mielee ku lueskelin ei o mainittu sellast hyvää mestaa ku Flamingo se on siin hima pitsan takana kuha menee sielt katsoo nii näkee iha selvästi

    • T.Pippuri

      TURKINPIPPURI! Parhaimmat pizzat! Käykää toteamassa!

      • La Festa

        Onhan ne isoja, mutta eivät erityisen maukkaita. Minusta ihan keskitason paikka. Eipä täältä tosin parempiakaan ole löytynyt.


    • eipä ole enää =(

      Erikoispizza Hyvinkäänkadulla oli paras...

    • pimeenä parasta.

      Siellä missä hinta 3,95€ ilman kuittia.

    • Tuliset täytteet.

      Pancho villan pizzat Tampereella hyviä.Kohta pääsee täälläkin maistelemaan.

    • -47

      Valtakatu 1.Siellä syön aina pizzan kun vierailen Hyvinkäällä.

    • Veikkarista.!!!!!!

    • .....

      Ennen sai Kotipizzasta parhaat pizzat. Nykyään ihan huonoja, yleensä palaneita tai pohja järjettömän paksu, oreganoa liikaa. :(

      • -jaa-a

        Jaa


    • Hetu1982

      Mä suosittelen ehdottomasti Samira pizzeriaa, erittäin maukkaat pizzat, paljon täytettä aina alennusta ja kaikenlisäksi silmänruokaa ;)

    • Momentto

      Ravintola Momentossa on hyvät Pizzat!

    • todellakin ..

      La Sirenan pizzat..NAM!

    • unelma9

      Inter pizza.. siinäpä vasta on ihanan iso risti

    • Nimerkki

      Pizza Star munckinkadulla

    • Kurdin kaveri

      Kurdilta saa parhaat pitsat.

      • puupääpekka67

        Huonoimmat pizzat ylivoimasesti inter pizza kebabissa!itekkää saa tehtyä niin kuivia lättyjä ku siellä. Turkinpippurin ja halitoksen mätöt maistuu aina.


      • Keksi uusi aihe
        puupääpekka67 kirjoitti:

        Huonoimmat pizzat ylivoimasesti inter pizza kebabissa!itekkää saa tehtyä niin kuivia lättyjä ku siellä. Turkinpippurin ja halitoksen mätöt maistuu aina.

        Tuon "viisauden" takia nostit vanhan ketjun esiin!!!!


    • artsikka1

      Samaa mieltä tosta huonoimmasta!

    • Näin on näin on!

      Centrum food nykyisistä paras.Ehdottomasti!

    • Kkäpälä?

      Momentossa OLI hyvät pizzat, ikävä kyllä ilmeisesti vääntäjä vaihtui. Makuasia tietenkin, mutta itse en mene enää. Interistä tullut pari kertaa pettymys viime aikoina, mikä lienee syynä, mutta kaksi kertaa on puolet menny roskiin. Klassikossa mun mielestä hyvät, mutta palvelu joskus syvältä jos hakee itse, jos soittaa niin ei vastaa puhelimeen. Elämä on täynnä valintoja...

    • Semeri

      BEST BURGER! Ihan paras pikaruoka. Myös pizza.

    • pitsaattos

      soon vaan sellanen juttu ett parempaa pitsaa ei hygest löydy kuin halitoksesta....siel hinta ja laatu natsaa.....p.....e

    • sinne siis

      Best Burges näkyy saaneen erittäin hyvän Oiva-hymyn! Oivallisen jopa :)

      • sinne juu

        Korjaan Burgerrrrr


    • siltis

      minu pitsa paras pitsa. tervetulo syömään. me käytämme hygieniahanskoja valmistuksessa, useampi pitseria ei käytä. tervetlo Siltapitseriian

    • pavolaan

      STARTTI PAAVOLASSA!!

    • Sisisii

      Momento! On hyvät pitsat!

    • edot

      Kuningas!! Huippuhyvää!!

    • kännikarvapitsat

      Marian grilli OLI kunnon nakkari joskus! Nykyisin en sieltä todella ostaisikaan mitään. Tulee oksu kun miettii niitä karvaisia käsiä (sormetkin ihan karvoja täynnä :() koskemassa pitsataikinaan.
      Mutta ilmeisesti monet käy näissä, koska niitä tuntuu aina tulevan uusia. Kännissä kai niitä karvoja ei niin erota.
      Valtakadun paikan ohi menin ennen usein, mutta en koskaan nähnyt siellä asiakkaita.
      Nyt viikonvaihteessa taidan käydä Kopparin parkkiksella, suomalainen pitää siellä ruokapaikkaa festarien ajan ja aloittaa jo viikonloppuna! Ainakin näin oli lehdessä. En ole sukulainen, mulla ei ole koko pitäjässä sukulaisia.

      • Pizzasyöjä

        Parhaat pizzat on ollut Corner pizzassa. Kinkku kunnollista ja pohja hyvän makuinen. Yleisesti ulkomaalais pizzerioissa on halpaa punasta napoli kinkkua joka maksaa 2.5kg loota 4 euroa. Täyttä paskaa. Ei ole kinkkua nähnytkään


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe