10 pulloa viinaa päivässä

Oolofi

Mulla on yks kaveri joka väittää että se juo 10 pulloa kossua päivässä. Ihan oikeasti. Kun sanoin ettei se ole mahdollista, niin se selitti, että kun aloittaa aikaisin ja juo koko yön, silleen että pullo parissa tunnissa ja ei nuku ollenkaan vaan tissuttelee vaan koko yön. On sillä kyllä melkoinen toleranssi. Ei se ole 2 pullostakaan milläänsäkään. Paitsi ehkä vähän mielenvikaisuus saattaa korostua. Ja täytyy ottaa huomioon, että se on dokannut jo 30 vuotta ja maksa-arvot oli kuulemma 6000 nuorempana.

14

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +

      tapaukset kiskoivat 2 x 0,75 L kossua vuorokaudessa, eli 1,5 litraa monia vuorokausia.
      Tavallisetkin treenatut yksilöt pystyvät 1 lirtaan.

      Kaverisi on vain kova valehtelemaan, ja juopon lahonneilla aivoillaan voi uskoa omia löpinöitään.

    • ---------------

      Tarkoitti tietysti minibaarien kossupullokokoa. Alkon kassoilla kaupan myös.
      10 pulloa menee hampaan koloon.

    • hiprasa

      ..omaan aloitukseen. Sitäkin on tullut treenattua.

      • Oolofi

        Joskus olen vastannut omaan aloitukseen, mutta en tässä ketjussa ainakaan.

        MÖNNEI!


      • ..
        Oolofi kirjoitti:

        Joskus olen vastannut omaan aloitukseen, mutta en tässä ketjussa ainakaan.

        MÖNNEI!

        Keskustelun herättämistä.
        Taitaa kaikki vastaukset olla sinun kirjoittamia? Et vaan tunnusta.
        Venkulointisi tunnetaan.


      • Maroolofi
        .. kirjoitti:

        Keskustelun herättämistä.
        Taitaa kaikki vastaukset olla sinun kirjoittamia? Et vaan tunnusta.
        Venkulointisi tunnetaan.

        Taidat olla joku homo?

        Sinä et TUNNE MINUA. Et tiedä minusta MITÄÄN.

        hOMO.


      • t.apio
        Maroolofi kirjoitti:

        Taidat olla joku homo?

        Sinä et TUNNE MINUA. Et tiedä minusta MITÄÄN.

        hOMO.

        Homoseksuaaleilla on tunnetusti kova viinapää! Pari litraa Tapiota päivässä ei tunnut missään!


      • ..
        Maroolofi kirjoitti:

        Taidat olla joku homo?

        Sinä et TUNNE MINUA. Et tiedä minusta MITÄÄN.

        hOMO.

        239 sinua koskevan viestin verran, kun olet julkisuuden henkilö.
        Enkä ole homo, olen hermafrodiitti.


      • ..

      • uyjthrg
        .. kirjoitti:

        239 sinua koskevan viestin verran, kun olet julkisuuden henkilö.
        Enkä ole homo, olen hermafrodiitti.

        Olet siis puoli homo/lesbo riippuen mieleisestäsi sukupuolesta.


    • Lasolarska

      Suurimmat juoppojen määrät mitä tiedän ovat 5 pulloa isoa G:tä tai 4 pulloa Kosanderia päivässä. Kerran kuulin erään miehen juoneen pullollisen Lasolia Coca-Colaan sekoitettuna ja maanneen 2 päivää metsässä. 10 pulloa Kosanderia vastaa melkein kahta pulloa Lassea tai 127:ää kepardia, joten uskon, että kaverisi liittelee.

      • Oolofi

        No joo, kait se sitten liioittelee. On se vaan kumma, miten joku voi semmoista väittää ihan pokerinaamalla.


      • lady lasol

        Paljonkohan yksi pullo Marinolia vastaa kossuna? epäilisin, että ainakin viitä pulloa. Marinol pullohan on litran ja käytännössä 100% alkoholia.


      • -
        Oolofi kirjoitti:

        No joo, kait se sitten liioittelee. On se vaan kumma, miten joku voi semmoista väittää ihan pokerinaamalla.

        sinua on kai helppo vedättää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe