Mulla on yks kaveri joka väittää että se juo 10 pulloa kossua päivässä. Ihan oikeasti. Kun sanoin ettei se ole mahdollista, niin se selitti, että kun aloittaa aikaisin ja juo koko yön, silleen että pullo parissa tunnissa ja ei nuku ollenkaan vaan tissuttelee vaan koko yön. On sillä kyllä melkoinen toleranssi. Ei se ole 2 pullostakaan milläänsäkään. Paitsi ehkä vähän mielenvikaisuus saattaa korostua. Ja täytyy ottaa huomioon, että se on dokannut jo 30 vuotta ja maksa-arvot oli kuulemma 6000 nuorempana.
10 pulloa viinaa päivässä
14
916
Vastaukset
- +
tapaukset kiskoivat 2 x 0,75 L kossua vuorokaudessa, eli 1,5 litraa monia vuorokausia.
Tavallisetkin treenatut yksilöt pystyvät 1 lirtaan.
Kaverisi on vain kova valehtelemaan, ja juopon lahonneilla aivoillaan voi uskoa omia löpinöitään. - ---------------
Tarkoitti tietysti minibaarien kossupullokokoa. Alkon kassoilla kaupan myös.
10 pulloa menee hampaan koloon. - hiprasa
..omaan aloitukseen. Sitäkin on tullut treenattua.
- Oolofi
Joskus olen vastannut omaan aloitukseen, mutta en tässä ketjussa ainakaan.
MÖNNEI! - ..
Oolofi kirjoitti:
Joskus olen vastannut omaan aloitukseen, mutta en tässä ketjussa ainakaan.
MÖNNEI!Keskustelun herättämistä.
Taitaa kaikki vastaukset olla sinun kirjoittamia? Et vaan tunnusta.
Venkulointisi tunnetaan. - Maroolofi
.. kirjoitti:
Keskustelun herättämistä.
Taitaa kaikki vastaukset olla sinun kirjoittamia? Et vaan tunnusta.
Venkulointisi tunnetaan.Taidat olla joku homo?
Sinä et TUNNE MINUA. Et tiedä minusta MITÄÄN.
hOMO. - t.apio
Maroolofi kirjoitti:
Taidat olla joku homo?
hOMO.Homoseksuaaleilla on tunnetusti kova viinapää! Pari litraa Tapiota päivässä ei tunnut missään!
- ..
Maroolofi kirjoitti:
Taidat olla joku homo?
hOMO.239 sinua koskevan viestin verran, kun olet julkisuuden henkilö.
Enkä ole homo, olen hermafrodiitti. - ..
.. kirjoitti:
239 sinua koskevan viestin verran, kun olet julkisuuden henkilö.
Enkä ole homo, olen hermafrodiitti.http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/Oolofi tid:3650?term_keywords=Oolofi
- uyjthrg
.. kirjoitti:
239 sinua koskevan viestin verran, kun olet julkisuuden henkilö.
Enkä ole homo, olen hermafrodiitti.Olet siis puoli homo/lesbo riippuen mieleisestäsi sukupuolesta.
- Lasolarska
Suurimmat juoppojen määrät mitä tiedän ovat 5 pulloa isoa G:tä tai 4 pulloa Kosanderia päivässä. Kerran kuulin erään miehen juoneen pullollisen Lasolia Coca-Colaan sekoitettuna ja maanneen 2 päivää metsässä. 10 pulloa Kosanderia vastaa melkein kahta pulloa Lassea tai 127:ää kepardia, joten uskon, että kaverisi liittelee.
- Oolofi
No joo, kait se sitten liioittelee. On se vaan kumma, miten joku voi semmoista väittää ihan pokerinaamalla.
- lady lasol
Paljonkohan yksi pullo Marinolia vastaa kossuna? epäilisin, että ainakin viitä pulloa. Marinol pullohan on litran ja käytännössä 100% alkoholia.
- -
Oolofi kirjoitti:
No joo, kait se sitten liioittelee. On se vaan kumma, miten joku voi semmoista väittää ihan pokerinaamalla.
sinua on kai helppo vedättää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402