Miten on, päästättekö koirianne sänkyyn tai sohvalle?
Meille on tulossa staffinpentu ja mietin, että kannattaako jatkoa ajatellen koira päästään sohvalle? Miten tämä on yhteydessä johtajuuteen, eli tajuaako koira paremmin asemansa kun ei pääse sohvalle?
koira sohvalle, sänkyyn?
6
459
Vastaukset
- pitttis
no ei kai sillä sohvalla tai sängyllä olemisella ole varsinaisesti mitään tekemistä johtajuuden kanssa..meillä koiruus nukkuu yöt meijän viekussa sängyssä..sohvalle ei kyllä saa mennä ettei sohva mene pilalle. Itseasiassa minun kaikki koirat on aina nukkunut vieressä..minulle kun muutenkin meidän koirat ovat aina olleet minun vauvoja :D On sitten eriasia haluatko nukkua niiden ihanien koiran karvojen keskellä (joita sitten lähtee yllättävän paljon vaikka ei pitkä karva olekkaan) :D
- eivät saa tulla
sänkyyn mutta sohvalle kyllä. Ei ole vaikuttanut mitenkään koirien käyttäytymiseen. Sänkyyn en päästä siksi kun ne häiritsevät untani kun liikkuvat, ja kyllä kolmesta koirasta jo likaa ja karvojakin tulisi sinne sänkyyn enemmän kuin tarpeeksi... Silloin kun minulla oli kaksi koiraa, saivat tulla sänkyyn, mutta muuton yhteydessä "vieroitin" ne pois sieltä.
- salhu
Meillä staffipoika saa tulla sohvalle (sillä on siinä oma paikka, torkkupeitto, jonka päällä saa olla, muutoin tulee lentävä lähtö), sänkyyn ei ole asiaa eikä koira sinne oo juurikaan pyrkiny ikinä. Haluan nukkua yöni kunnolla enkä halua sukupuolielämäni häiriintyvät toheloivasta koirasta. Sovallekkin sai tulla vasta kun pääsi itse siihen tulemaan, ikinä ei pentuna nostettu viereen istumaan.
- staffiini
Saa olla ja nukkua sohvalla, ja joskus nukkua sängyssä. Jos nukkuu pari yötä putkeen sängyssä, niin heti huomaa muutoksen käytöksessä, ei ole niin tottelevainen.
- staffi tulossa
staffiini kirjoitti:
Saa olla ja nukkua sohvalla, ja joskus nukkua sängyssä. Jos nukkuu pari yötä putkeen sängyssä, niin heti huomaa muutoksen käytöksessä, ei ole niin tottelevainen.
Kiitos vastauksista. Olen ajatellut niin, että tulevalla staffilla ei olisi asiaa sänkyyn, mutta sohvalle pääsee jos saa luvan. Toisaalta voisi olla järkevämpää, että joko pääsee sohvalle tai ei. Onneksi tässä on aikaa miettiä ja tehdä päätös ennen koiran tuloa.
- handele
Saa olla sängyllä ja sohvalla oma koira.. Kannattaa miettiä tarkkaan haluaako päästää sillä myöhemmin ei enää kannata ruveta veivaamaan asian kanssa ettei koira mene sekaisin, kun mielipiteet vaihtuu.
Ei vaikuta johtajuuteen... Jos koira murisee tai ärhentelee sohvalla/sängyssä "omaa reviiriään" niin siinätapauksessa pois vaan niin kauan aikaa ja niin monta kertaa, kunnes osaa käyttäytyä.Eikä periksi anneta IKINÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1047838Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1466582Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834715Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2423207Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh892198Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121886- 1481832
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614