Miksi poliisi ei tervehdi

Kelesti harmittaa

Kylämme "pakkelipurkki omapoliisi" joka laittoi mut rautoihin ei vastaa kirkonkylällä tervehdykseeni,virassa tai sivarissa mutta näin on...onkohan se tervehtiminen sitten kiellettyä vaikka hyvin kohteliaasti aloitteen teen ja tehnyt useamminkin.

Mielestäni asia pitäisi poliisin kannalta katsoa positiivisena palautteena koska huonosta kohtelusta ei taatusti hyvää palautetta tule..vain lattialämmitys puuttui.

25

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

Vai pisti se nuori naispoliisi sut ketoon ja rautoihin. Varmaan vitutti.

• safsjskdfjak

Ei sillä riitä varmaan aivosolut siihen, että normaalisti tervehtisi.

• Jaakobin isän veli

Ei näyttänyt riittävän oikeustaju aloittajalla, eikä myöskään voima kun tyttö-konstu pisti tyypin levyksi ja rautoihin ihan tuosta vain.
        Sääliksi käy teitä inisijöitä, kaikinpuolin.

• Varokaa_vaan

Monet paatuneet kytät vaan vahtaa silmät mulkoillen ja melkein suu vaahdossa tavallisia ihmisiä vaikka on ihan normaali tilanne kyseessä. Ne luulee, että kaikki on rikollisia.

• Ini-ini-ini
        Varokaa_vaan kirjoitti:

Monet paatuneet kytät vaan vahtaa silmät mulkoillen ja melkein suu vaahdossa tavallisia ihmisiä vaikka on ihan normaali tilanne kyseessä. Ne luulee, että kaikki on rikollisia.

Kyllä se käy inisijän egon päälle pahasti, kun tyttö-konstu tempaisee inisijän rautoihin, ja inisijä ei kerkeä muuta kuin inisemään.
        Voi voi voi...

• mie vua
        Varokaa_vaan kirjoitti:

Ei ne luule kaikkia rikollisiks mut yhden tutkimuksen mukaan 40% poliiseista (oliko se suomessa?) piti tavallista kaduntallaajaa epäilyttävänä (tai mahd. rikollisena).

• olisit duunaillut
        Jaakobin isän veli kirjoitti:

Ei näyttänyt riittävän oikeustaju aloittajalla, eikä myöskään voima kun tyttö-konstu pisti tyypin levyksi ja rautoihin ihan tuosta vain.
        Sääliksi käy teitä inisijöitä, kaikinpuolin.

Ei siinä paljon ole sanomista kun on turvallaan maassa ja pluto kuolaa niskassa sekä paskaraudasta taotut rannekorut lukittuna,vastaanpyristelystäkään ei hyvää seuraa.

• Alkup vitutttattaja
        olisit duunaillut kirjoitti:

Ei siinä paljon ole sanomista kun on turvallaan maassa ja pluto kuolaa niskassa sekä paskaraudasta taotut rannekorut lukittuna,vastaanpyristelystäkään ei hyvää seuraa.

Kertoa että multa meni siinä rytäkässä ainut pienieläkeläisen tuulenpitävä takkini rikki,lienee myöhäistä tinkiä mistään korvausta kun on korjattukin,ei siinä vitutuksessa vapauduttua ja jälkikiihkossakaan sitä huomannut.

Onkos mulla oikeus saada kaikkien "multioperaatioon" osallistuneiden tiedot..asiassa on mun puoleltani epäselvyyksiä ja siten osaltani juttu kesken.

• pitäkää puolenne

Tietysti voi olla jotain piilevää mielisairautta kyseessä poliisin puolelta... Eihän näistä voi tietää, että mitä ne on kun vaatimustasoa on laskettu roimasti nykyään.

• Tollasta

Kyllä se käy pojun egon päälle pahasti, kun tyttö-konstu tempaisee inisijän rautoihin.

• nauran_jo_itekseni

Kertokaa vähän vihiä, että missä tämä oikeen tapahtua niin sitten saadaan nauraa kunnolla sille tyhmälle kytälle joka on pakkelipurkki.

• aloittajalta

En uskalla kertoo enempää kun mua viatonta seurataan mutta pieni vihje...on niin helvetin hyvän näköinen kyttä että olis päihittäny parissa viimeisessä suomimisu mittelössä muut mennen tullen...kylläpä ne virkahaalarit suomessa peittää kauniit uhkeat naisen muodot täysin pimentoon,tämä vain vihjeeksi vaatesuunnittelijoille.

-----------------------------------------------
        Lainaus ja vastaus :

IhQ
        sivusta seurannut2.2.2010 21:29
        Vai pisti se nuori naispoliisi sut ketoon ja rautoihin. Varmaan vitutti.

Joo vituttihan se mutta naapurin kundi kertoi mutsinsa sanoneen että kannatti nousta valvomaan koska casessa oli enemmän katsottavaa kun kasassa jenkkikyttä filmejä.

Etkös sinäkään sitten koskaan nuku ?

• kjslkdfajsklfa

Mä en ikinä kyttää tervehdi jos sellasen saastan satun näkemään.... Phyi saakeli. Jatkossa kytälle haistetaan vaan pitkä vittu.

• Voi voi voi

Ja sitten se typy-konstu joutuu nöyryyttämään sinutkin. Voi hellenlettas kun on kovemman luokan poikia...

• helvatasentään
        Voi voi voi kirjoitti:

Ja sitten se typy-konstu joutuu nöyryyttämään sinutkin. Voi hellenlettas kun on kovemman luokan poikia...

Haluaisko se mun isoa pamppua????

• lovelovelove
        helvatasentään kirjoitti:

Haluaisko se mun isoa pamppua????

Kertokaa nyt missä on tämä kova typy-konstu? Ei meinaan kestäis mun hellää pamputusta.

• -Typykkä-
        lovelovelove kirjoitti:

Kertokaa nyt missä on tämä kova typy-konstu? Ei meinaan kestäis mun hellää pamputusta.

Sitten se typy-konstu joutuu nöyryyttämään sinutkin.

• so_so_long
        -Typykkä- kirjoitti:

Sitten se typy-konstu joutuu nöyryyttämään sinutkin.

Tuskimpa vaan... Ei ole vielä tullut sellaista vastaan.... Jokainen nainen on nöyrtynyt mun ison pampun edessä....

• mie vua
        so_so_long kirjoitti:

Tuskimpa vaan... Ei ole vielä tullut sellaista vastaan.... Jokainen nainen on nöyrtynyt mun ison pampun edessä....

Kui iso se on? Vois kokeilla miten käsittely sujuu...

• asiakas aina vääräss

Poliisi ei tervehdi vanhoja tuttujaan. Kaikkihan tuntevat vähemmän mairittelevan sanonnan "poliisin vanha tuttu".

• Ja sitten se typy-ko

• ölkö

paskalakeille on mennyt paska päähän siksi.minä opetan minun lapsilleni että paskalakkeille ei tarvitsi moikata.

• randomm...

Kyllästynyt niihin teineihin jotka käärivät marisätkää kävellessään autotien reunaa pitkin, ja sitten kun kytät ajaa ohi niin laitetaan kehään iloinen hymy ja kohtelias tervehdys.

• liisu-tiisu

typy-konstu joutuu nöyryyttämään sinutkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7781
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      136
      6503
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      177
      4639
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      240
      3172
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2703
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2116
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1808
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      3
      1737
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      17
      1640
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1594
    Aihe