AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Miksi seurustelevalla lukee "sinkku"?
14 Vastausta 1 395 Lukukertaa

Miksi seurustelevalla lukee "sinkku"?

En ole varma oonko täysin oikeella keskustelualueella mutta avoliitossa olen ainakin. Minkä ihmeen takia avopuolisoni (22-vuotias mies) on netin "yhteisöissä" (ainakin paikassa Kuvake.net) sinkkuna? Ok, on kauan sitten sinne liittynyt kuulemma (ollaan oltu yhdessä reilut 3 vuotta), mutta miksi sitä ei voi vaihtaa nykyiseen tilanteeseen tai poistaa se tieto kokonaan? huom. hän ei tiennyt että minä tiesin hänen olevan siinä yhteisössä. Minua loukkaa tämä asia, vaikka ehkä niin vähäpätöinen onkin..

toisaalta mulla itselläni näyttää olevan ongelmana se, että kyylään hänen tietojaan. Vaikka mitään ei ole edes tapahtunut että miksi en luottaisi häneen, niin jokin saa minut epäilemään melkein koko ajan. En siis epäile, että hän pettäisi minua, vaan minua loukkaa hänen nettipuuhastelunsa ja flirttailun kaltainen juttelu muiden tyttöjen kanssa. Ja osa näistä sivuista on sellaisia, joista minun ei kuuluisi oikeuksillani edes tietää.. :/ Ongelmia siis molemmissa päissä kenties.

se ettii

sieltä seuraa..usko pois.
Laita itelleski sinne profiili ja siihen et sinkku :D
ja jos se nostaa siihe metelin tai jotai,ni sano,et kappas vahingossa.

Mut usko pois: se ettii muita naisia.Ei se ole vilpittömästi sun kans.
Kuinka tärkeitä nämä nettiyhteisöt on sulle, miehellesi tai teidän elämällenne?

Eikä ihme!

Älä epäile omia ajatuksiasi, ihan hyviä pohdintoja nuo. Itse aloitin seurustelun pari viikkoa sitten ja vaadin samantien "sinkku"-statuksen poistamista, sillä minulle sinkku tarkoittaa "etsin seuraa". Vaadi miestäsi poistamaan tämän myös, ei ole mukavaa...
Hmm.. tietysti pistää miettimään, miten vilpitöntä tämä on. Mutta kaiken jälkeen luulen kuitenkin, ettei tuollaisilla asioilla ole ehkä kiutenkaan todellista merkitystä, jos ei nyt siis sitä lasketa, että se loukkaa minua. Asia olisi täysin eri, jos löytäisin hänet seuranhakupalstalta, eikös? Joku tietysti miettii, että mistäs tiedän, ettei hän sellaisella ole, ja en tiedäkään, mutta en aio olla niin neuroottinen, että alkaisin häntä jotenkin (en eds tiedä miten) sieltä etsiä. Poikaystäväni käytös minua kohtaan ei kuitenkaan ole muuttunut mihinkään.
Eivät nämä paikat ole meille (mielestäni) loppupeleissä kovinkaan tärkeitä, mutta sitä en vain voi käsittää, miksi esittäytyä väärillä tiedoilla. Huomionhakua ehkä? Toki sinkkuna saa enemmän huomiota. Olen nimittäin itsessäni huomannut sen, että esimerkiksi baarissa ollessani nautin, jos joku mies tulee "iskemään" (jos tulee hyvän maun rajoissa :D) ja flirttailemaan, ja joskus jopa harmittaa, kun joudun sanomaan, että seurustelen. Rakastan poikaystävääni, enkä halua vaihtaa häntä kehenkään, tämä on vain minulle jonkinlaista pikku leikkiä..aika narttumaista ehkä..?

Niin ja mitä tähän tapaukseen tulee niin minähän suutuin ja rähjäsin kovaan ääneen siitä, miksi hän on "sinkkuna" ja siitä, mitä muut tytöt olivat kirjoitelleet (eivät mitään suoranaista epäilyttävää kuitenkaan, peruspikkuflirttiä siis). Käskin häntä poistamaan profiilin ja hän teki niin, vaikkei tietysti ilomielin.
ei se ihan täysin erikään ole, jos on flirttiä jne... motiivi on sama kuin deittisivustolla? ainakin lähestulkoon... olette olleet 3 vuotta ja hän käyttää sivua yhä, niin ei voi olla että se ois jääny unholaan...
kdofjhhurseifheu
Eikö se kuvake.net ole se sivusto, jonne teini-ikäiset pissikset laittavat niitä herutuskuviaan? Niin että mietipä miksi "miehesi" (ei oikea mies ole noin ääliö) esiintyy siellä sinkkuna.

Oma mieheni halusi heti seurustelumme alussa, että laitamme facebookiin tiedon "seurustelee henkilön se ja se kanssa". Kuulostaa siltä, että hän ei ole kovin tosissaan kanssasi. Ota asia esille, sano ihan suoraan että tiedät tuosta asiasta. Enemmän hän on roisto kuin sinä.
mun ukko olisi ihan varmasti sinkku jos noin meillä kävisi!
Sillä on isompi kala kiikarissa. se ettii parempaa tai paremman näköistä kuin sinä. pitää sua esineenä, jonka voi heittää pois kun löytää paremman. Kannattais niinku raivota sille et sellanen peli ei vetele et jos seurustelee niin silloin ei pitäis lukea SINKKU missään!
Olipa hassua kun sähköpostiini ilmestyi iloitus, että tähän viestiini on vastattu. Asiastahan on kulunut jo n. puoli toista vuotta ja olen jo vuosi sitten jättänyt tämän "miehen". Sain nimittäin selville että se oli pettänyt mua ja tosi törkeällä tavalla. Jäljellä ei ole enää muuta kuin alhainen arvostus tätä ääliötä kohtaan. Ja olen jo onneksi aikoja sitten tajunnut että ansaitsen parempaa. Suorastaan ihmettelen miten olen voinut olla noin sinisilmäinen ja katsoa asioita sormieni läpi.

Kiitos vastauksista, olitte oikeassa. Itseään on vaan välillä niin perkeleen helppo kusettaa ja antaa toistenkin vähän kusettaa : ]
Kunpa löytäisin itsestäni saman vahvuuden. Minulla kanssa mies, joka on niin sinkkua netissä, että...enkä kumminkaan saa häntä oikein kiinni mistään todellisesta...ja siksi en osaa lopettaa...
Ymmärrän hyvin.. Minulla oli sinänsä ihan sama "ongelma". Ja tavallaan tuollainen tuntui omituiselta syyltä jättää mies. Ja aina sitä löysi "hyviä" syitä tälle käytökselle tai päätyi siihen että piti sitä ihan viattomana käytöksenä. Mutta uskon, että jos niin sanotusti selän takana pelaa tuollaisia pikku pelejä (vaikka ne jopa olisivatkin ihan viattomia), on luurankoja enemmänkin kaapissa..

Tuntuuko sinustakin, että tavallaan jopa toivoisit (vaikka se olisikin kuinka kauheaa tahansa), että jotain suurempaa tapahtuisi, jotta pystyisit sanomaan itsellesi että olit oikeassa ja löydät syyn jättää hänet? Minusta näin jälkeen päin ajateltuna tuntui siltä.. Koska tuo tilanne on kuitenkin aika riivaava.
Pystyisitkö laittamaan sinne hänen sivulleen terveisiä ja oman kuvasi tekstillä Avopuoliso?
Ei tule mieleen muuta kuin että hän haluaa esittäytyä sinkkuna siellä, ettei kukaan tiedä teistä, ehkä flirttaillaakseen, ehkä saadakseen kehuja statuksena "sinkku".. kysy häneltä :)
 /   /  / Miksi seurustelevalla lukee "sinkku"?

Keskusteluhaku

Laaja haku
Match.com

Aloita rakkaustarinasi

Löydä unelmiesi kumppani jo tänään! Etsi rakkautta satojentuhansien suomalaisten sinkkujen joukosta!

Facebookissa suositeltua