Joskus tuntuu, että baareissa vain pelimiehet ja yhden yö juttujen etsijät lähestuvät. Itse kuitenkin haluaisin löytää vakavamman pitempi aikaisen suhteen, sillä mua ei noi yhden yö jutut kiinnosta.
Mistä voi päätellä, että mies ei ole yhden yön vonkaajaa? Ja miten sellaisen miehen saa iskettyä?
Viikonloppuna olisi tarkoitus suunnistaa kavereiden kanssa baariin pitään hauskaa. Ja olishan se mukava löytää mies itselleen.
MITEN MIES ISKETÄÄN
10
445
Vastaukset
- rohkeesti
tuut juttelee mun kaa niin siitä se lähtee
- sesiitapa
en kyllä käy baareissa, tosin. Harvoin sieltä järkevää seuraa löytää
- aikuisten oikeesti
"tuntuu, että baareissa vain pelimiehet ja yhden yö juttujen etsijät lähestuvät"
Ensinnäkin, niinhän se naisista aina tuntuu, mutta toisaalta ajattele itsesi miehen asemaan, mitä muutakaan ne voi tehdä kuin lähestyä naisia kun naisista ei kerran oo mihinkään. Ihmetyttää millä asenteella miehen pitäisi tulla naisen luo että nainen ei ajattelisi hänen olevan vain seksin perässä? Ei varmaan ole edes mahdollista, koska nainen olettaa baarissa juttelemaan tulevan miehen haluavan vain seksiä, ja piste, ja sitten ihmettelee miksi kaikki juttelemaan tulevat miehet haluavat vain seksiä.
"Itse kuitenkin haluaisin löytää vakavamman pitempi aikaisen suhteen, sillä mua ei noi yhden yö jutut kiinnosta."
Mene sitten itse iskemään itsellesi mies. Vaikka semmoinen vakavan ja asiallisen ja jämptin näköinen kaveri josta näyttää että se hoitaa hommansa eikä turhia sekoile. Silmälasit ja lyhyt siisti tukka (en kuvaillut nyt itseäni mutta ajattelin yhtä miestyyppiä jotka on kavereissa tehny itseeni ihan positiivisen vaikutuksen elämänasenteellaan)- JuubaJaaba
Niin... Tässähän annoit kyllä erittäin hyvän kuvauksen itsestäsi...
"mutta toisaalta ajattele itsesi miehen asemaan, mitä muutakaan ne voi tehdä kuin lähestyä naisia kun naisista ei kerran oo mihinkään." - . . .
JuubaJaaba kirjoitti:
Niin... Tässähän annoit kyllä erittäin hyvän kuvauksen itsestäsi...
"mutta toisaalta ajattele itsesi miehen asemaan, mitä muutakaan ne voi tehdä kuin lähestyä naisia kun naisista ei kerran oo mihinkään."Edellinen (en minä) taisi tarkoittaa sitä, että naiset eivät tee itse aloitteita, vaan odottavat miehen tekevän sen. Miksi? Se on oikeastaan aika ristiriitaista, sillä todennäköisemmin häntä lähestyy sellainen joka yrittää iskeä mahdollisimman montaa naista, ja siten yleensä pyrkii vaan saamaan seksiä.
Miksi, oi miksi, eivät naiset vosi ensin tarkkailla miehiä, poimia katsellaan ne jotka lentävät "kukasta kukkaan" ja tehdä sitten jotain aloitteentapoista niille miehille, jotka eivät vonkaa joka naiselta?
Joskus saisi ihan oikeasti yrittää ymmärtää mitä toinen tarkoittaa, aina ei tarvi lukea juttuja kun piru raamattua.
- määääääääääääääääää
Ei miehen iskemiseen mitään ihmeitä tarvita (kuten ei naisenkaan). Ihmisiä vain ollaan kaikki. Paras neuvo onkin, että tutustut uusiin ihmisiin avoimin mielin. Samalla sitä kun oppii tuntemaan, niin huomaa, että missä mielessä toinen kiinnostaa. Ja pystyy myös paremmin näkemään, onko toinen yhden yön vai vai loppuelämän perässä vai siltä väliltä:)
Tämä kaikki edellyttäen, että et ole sillä asenteella liikkeellä, että kuka vaan kelpaa. Ensinnäkin se on ehdoton turn-off ja toisekseen kenenkään ei pitäisi siihen alistua, että kuka vaan kelpaa, kunhan on joku. Se on riippuvaisuutta eikä rakkautta.- ooomphh
Jos tunnistat ne lähestyneet miehet vonkaajiksi, lähesty itse sellaista miestä joka on kiinnostunut susta mutta ei tee aloitetta? Näin saat itse valita mieleisen miehen tosi helposti, mutta eihän tosin naaman perusteella toisen ajatuksia tiedä...Tälläinen mies voisi olla hyvinkin tosissaan, mutta saa huomata taas kerran että vonkaajat ovat koko ajan mielenkiintoisten naisten kimpussa. Ok epäsovinnaista kyllä sysätä aloitus näinpäin, mutta miksi ei toimisi :D
- minämies--
Mistä Melisa sä omasta mielestä tunnistat ne vonkaajatyypit ja miten ne sun mielestä eroaa niistä, jotka haluaa vakavampaa?
- Vakava mies
"Mistä voi päätellä, että mies ei ole yhden yön vonkaaja?"
Tuohon on yksi sääntö, joka on poikkeuksetta totta, vaikkeivät naiset millään ole uskoakseen:
Jokainen aloitteen tekevä mies on vain seksin perässä - siis tosiaan joka ainut, älä kuvittele mitään muuta! Mies joka ei rohkene itse tehdä aloitetta voi sen sijaan haluta muutakin. Siinä se. Et tietysti voi jokaisesta ujohkolta vaikuttavasta miehestäkään olla aivan varma mutta mahdollisuus on olemassa. Joka tapauksessa sinun on itse tehtävä aloite, muuten todennäköisyys tutustua muihin kuin noihin seksin vonkaajiin on ja pysyy nollana.- znbmvcvbnn
>"Jokainen aloitteen tekevä mies on vain seksin perässä"
Olen melkein täysin samaa mieltä tuon kanssa. Jokainen mies, ihan jokainen, on seksin perässä. Kuitenkin siinä on ero niiden miesten välillä, jotka haluavat vain ja ainoastaan seksiä, ja niiden, jotka haluavat ensin tuttavuutta ja läheisyyttä ja sitten vasta seksiä. Useimmiten naisia lähestyvät kuitenkin vain ne miehet, jotka haluavat vain seksiä, koska heille naisen omat tunteet eivät merkitse mitään. Ne miehet, jotka haluavat muutakin, arastelevat naisen lähestymistä, koska pelkäävät naisten leimaavan heidät saman tien pelkiksi pillun vonkaajiksi. Tosin uskon, että kyllä hekin joskus yrittävät vaikka väkisin lähestyä naisia, viimeistään huomattuaan että mitenkään muuten he eivät saa naisilta minkäänlaista huomiota. Mutta miten naisen pitäisi pystyä erottamaan nämä miehet toisistaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226285Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604407Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321898- 1291531
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971514Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693