Perjantai 19.3.2010 Jooseppi, Juuso, Joosef ja Josefiina

Palvelussa juuri nyt 39792 käyttäjää

Vastauksia: 8
Lukukertoja: 157
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
Olen selannut sivuja päiväkaupalla, enkä löydä kaapista löytyneelle äitivainajan astiastolle nimeä..on erikokoisia lautasia,tarjoiluastioita ja reunassa "oranssin" värinen raita, jonka molemmilla puolilla on kultarajaus. Löysin yhden mallin, mutta siinä ei ollut kultarajausta ja reunat olivat aaltomaiset.

00
Linkki lötyy
Kun kelaat sivuja eteenpäin..otsikolla arabian mallit.

Enää en sitä tähän eteen laita.
Pitää olla vähän viitseliäisyyttä linkin etsintään.
00
Kiitos vastauksesta..juuri noilla sivuilla olen ollut ja paljon muillakin mutta en ole sattunut löytämään etsimääni..arki-malli muistuttaa kovasti samanlaiselta mutta kultarajaus puuttuu..olisko muuta ideaa??
00
Sivulla 3
löytyy apuja
00
No kerropa miten selvitän asian..???=)
00
Ei voi olla noin
uusavuton.
Linkistä klikkaat arabia of finland ja kelaat mallit läpi.
Kyllä se sokea kanakin jyvän löytää.....
Itse löysin myös omani mallin kun näin vähän vaivaa tuolla etsimiseen.
Kaikkea ei ole tarkoitus ojentaa lautasella, tiedätkö.
00
No mamma mia kun sitä ollaan äkeellä tuulella..tiedätkö..ja vielä ystävänpäivänä!!Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin olen selannut päiviä (vai onkohan menny jo viikkoja) eri sivuja enkä vieläkään ole löytänyt etsimääni. Tietenkin ajattelin, josko jollain olisi tieto, mitä en itse ole hoksannut vielä käyttää..ehkäpä olen "uusavuton", ehkäpä minun astioistani ei olekkaan tietoa millään sivuilla..huvittaa todella nuo kommenttisi, joten annetaanpa olla..tai sitten taidan käydä ostamassa lasit...jos olenkin sokea!Have a nice day!
01
Mitä riehut???
Jos kysyt "Miten selviän asian?" ja saat siihen vastauksen, niin ei pidä heti ottaa hernettä kärsään.
Tuolla linkittäjällä on hyvä linkki ja olen sieltä ainakin 2 eri Arabian lautaset löytänyt. Töitä se teetti, mutta sain sellaisen käsityksen, että siellä on kaikki mallit.
Jos ei sieltä löydy, niin.......

Lisäksi kun lukee tätäkin palstaa niin samoja asioita kysellään sivuilla, vaikka niihin on jo aiemmin vastattu. Kyllä minuakin ottaisi päähän jos olisin nähnyt vaivaa linkityksessä ja sitten sitä kysytään TAAS uudelleen........
00
Hmm..mites tämän nyt sanois, ettei haukkuja sais..ku ei löydy ni ei löydy..eikä hernettä ole nenässä..yritänpä löytää uuden keinon..vaivaa olen todellakin nähnyt kun kyseessä on äitivainajan muistoastiasto, jonka löysin yllättäen! Enkä todellakaan eksy enää tällasii paikkoihin kyselee =)))..Tämä on vain minun mielipiteeni, ei kannata hermostua koska se on turhaa.