Perjantai 19.3.2010 Jooseppi, Juuso, Joosef ja Josefiina

Palvelussa juuri nyt 39810 käyttäjää

Vastauksia: 17
Lukukertoja: 204
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
millaiset kengät on noilla Zumba tunneilla sopivat ? pitääkä olla jotkut tanssilenkkarit, tossut vai käykö tavan lenkkari?

00
villasukka
Paras mielellään mustavalkoiset
00
No voihan nenä
että pitää olla tietyn väriset,mitä hel..... väliä sillä värillä on ,kysyn vaan?
00
ai
sää ootki noita matalaotsaisia
00
Olenpahan mitä
olen,vaikka niitä matalaotsaisia,mutta eihän suksn värillä ole tanssimisen kanssa mitään tekemistä.vai onko?Kerro minullekkin,kun en tiedä.
00
siniset
siniset
00
pikulliset
pilkulliset ja vasemmassa sukassa oltava hieman korallisävyä,muuten valkoiset
00
MONOT
MONOT
00
Entä Zumbaan
Tunnille mennessä ja poislähtiessä?
00
siis onko totta
siis voiko olla totta että tähänkin noin asiattomia vastauksia saa- tuliko nyt hyvä mieli!!!
00
Mielettömän
Asiallista on kyllä ponjata mikä kenkä jalkaan ja lattiaan käy. Sillä joku tuntee aivan toisen kengän parhaana kuin toinen.

Mielestäni tuntuu aika lapselliselta kysyä kumpi pää edellä tikkari pitää suuhun laittaa?
00
Asiaa
Zumbaan suositellaan tanssilenkkaria. Aerobictossu tai tavallinen lenkkari menee ekoilla tunneilla mut aika äkkiä huomaa että ne on liian raskaat, kömpelöt ja niillä ei pääse päkiöille, ja usein ne myös on tahmeat lattiaa vasten. Zumbassa on paljon liikkeitä ja askelia jotka voi rasittaa polvia ja jos kenkä ei luista ja on liian raskas, polvet kipeytyy helposti. Voi olla parempi olla vaikka sukkasillaan kuin tavallisilla lenkkareilla, tietty ettei sit oo sukilla liian liukas.
00
kiitos
kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta- eli kenkäostoksille.
00
Älä ihmeessä
osta kenkiä,vain haitaksi,jalat kipeytyvät,sopivat sukat hyvät
00
SUKAT
SUKAT
00
Tietoa tarvitaan
Voiko Jäkessä tanssia sukkasillaan fuskua?
00
Kyllä varmaan
voi tanssia,mutta varpaas on ainoot,minä en rohkenisi ja sääli sunkin varpaitas.
00
Kokemus Zumbasta
Huomaa, että tanssipalstalle kirjoittelevat vain paritansseja tanssivat. Kun tulee asiallinen kysymys yksittäistanssista, ollaan sikana vinoilemassa. Ette taida ymmärtää edes hävetä!

Itse olen yhden kerran käynyt zumba-tunnilla, kun vakkarilatinobic-tunti oli peruuntunut. Mulla oli säämiskäpohjaiset tanssilenkkarit ja ne olivat liian liukkaat. Bailatinoon ja latinobiciin ne sopivat, mutta zumbassa on jotenkin erilainen ja vauhdikkaampi meno ja askel pitäisi saada lopetettua ajoissa. Ehkä normaalipohjaiset tanssilenkkarit toimisivat parhaiten, mutta älä osta säämiskäpohjaisia. Itse joudun käyttämään tavallisia aerobic/kuntosalilenkkareita seuraavilla kerroilla.