millaiset kengät on noilla Zumba tunneilla sopivat ? pitääkä olla jotkut tanssilenkkarit, tossut vai käykö tavan lenkkari?
ZUmbaan tarvittavat jalkineet??
18
3559
Vastaukset
- veeeraas
Paras mielellään mustavalkoiset
- ei värillä väliä
että pitää olla tietyn väriset,mitä hel..... väliä sillä värillä on ,kysyn vaan?
- älliii
ei värillä väliä kirjoitti:
että pitää olla tietyn väriset,mitä hel..... väliä sillä värillä on ,kysyn vaan?
sää ootki noita matalaotsaisia
- ei värillä väliä
älliii kirjoitti:
sää ootki noita matalaotsaisia
olen,vaikka niitä matalaotsaisia,mutta eihän suksn värillä ole tanssimisen kanssa mitään tekemistä.vai onko?Kerro minullekkin,kun en tiedä.
- siniset tossut
siniset
- onkoturhempaa
siniset tossut kirjoitti:
siniset
pilkulliset ja vasemmassa sukassa oltava hieman korallisävyä,muuten valkoiset
- MONOT
MONOT
- sisäliikkuja
Tunnille mennessä ja poislähtiessä?
- kysyjävaaaaaan
siis voiko olla totta että tähänkin noin asiattomia vastauksia saa- tuliko nyt hyvä mieli!!!
- Edellisen edelliseen
kysyjävaaaaaan kirjoitti:
siis voiko olla totta että tähänkin noin asiattomia vastauksia saa- tuliko nyt hyvä mieli!!!
Asiallista on kyllä ponjata mikä kenkä jalkaan ja lattiaan käy. Sillä joku tuntee aivan toisen kengän parhaana kuin toinen.
Mielestäni tuntuu aika lapselliselta kysyä kumpi pää edellä tikkari pitää suuhun laittaa?
- zumbatar
Zumbaan suositellaan tanssilenkkaria. Aerobictossu tai tavallinen lenkkari menee ekoilla tunneilla mut aika äkkiä huomaa että ne on liian raskaat, kömpelöt ja niillä ei pääse päkiöille, ja usein ne myös on tahmeat lattiaa vasten. Zumbassa on paljon liikkeitä ja askelia jotka voi rasittaa polvia ja jos kenkä ei luista ja on liian raskas, polvet kipeytyy helposti. Voi olla parempi olla vaikka sukkasillaan kuin tavallisilla lenkkareilla, tietty ettei sit oo sukilla liian liukas.
- kkasj
kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta- eli kenkäostoksille.
- luistavat
kkasj kirjoitti:
kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta- eli kenkäostoksille.
osta kenkiä,vain haitaksi,jalat kipeytyvät,sopivat sukat hyvät
- SUKKIS 14
SUKAT
- Tahtoo tanssii
Voiko Jäkessä tanssia sukkasillaan fuskua?
- kenkä suojana
Tahtoo tanssii kirjoitti:
Voiko Jäkessä tanssia sukkasillaan fuskua?
voi tanssia,mutta varpaas on ainoot,minä en rohkenisi ja sääli sunkin varpaitas.
- Asiallinen vastaaja
kenkä suojana kirjoitti:
voi tanssia,mutta varpaas on ainoot,minä en rohkenisi ja sääli sunkin varpaitas.
Huomaa, että tanssipalstalle kirjoittelevat vain paritansseja tanssivat. Kun tulee asiallinen kysymys yksittäistanssista, ollaan sikana vinoilemassa. Ette taida ymmärtää edes hävetä!
Itse olen yhden kerran käynyt zumba-tunnilla, kun vakkarilatinobic-tunti oli peruuntunut. Mulla oli säämiskäpohjaiset tanssilenkkarit ja ne olivat liian liukkaat. Bailatinoon ja latinobiciin ne sopivat, mutta zumbassa on jotenkin erilainen ja vauhdikkaampi meno ja askel pitäisi saada lopetettua ajoissa. Ehkä normaalipohjaiset tanssilenkkarit toimisivat parhaiten, mutta älä osta säämiskäpohjaisia. Itse joudun käyttämään tavallisia aerobic/kuntosalilenkkareita seuraavilla kerroilla.
- zumbafriikki
Itse kärsin vähän aikaa tanssimalla tavallisilla aerobic-tossuilla. Jalat kipeytyivät sen verran, että ajattelin jo lopettaa koko homman. Sitten googlasin ja löysin ainakin yhden nettikaupan, josta löytyy useampiakin malleja, jotka sopivat Zumbaan. Jokaisen jalka on tietysti erilainen, mutta kengän tulee olla kevyt ja sen tulee myös istua hyvin, sanoi minun zumba-ohjaajani. Minä tilasiin ko. kaupasta Salsette kengät (hinta postikuluineen oli jotain 40). Minulla on ollut ne nyt noin 2 kuukautta ja suosittelen!!!
www.jazzette.fi
hinnatkaan ei oo kovin pahoja :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639