PALSTAN MIESTEN KUMMALLINEN KÄSITYS ASIASTA

lellu.

Tällä palstalla tuntuu olevan paljon miehiä, jotka luulevat että sopivan kumppanin löytäminen on vaikeaa vain miehille. Mutta ei se niin mene, kyllä niitä on naisiakin (ihan tavallisennäköisi, mukavia, fiksuja) jotka eivät meinaa löytää itselleen sopivaa miestä. Tällä palstalla miehet vain nimittävät naisen nirppanokaksi (naisella kun ei saa olla vaatimuksia miehen suhteen) tai turhan valittajaksi. Yhtälailla miehet, jotka eivät löydä kumppania itselleen, ovat turhanvalittajia kuin naisetkin.

Ei naisilla ole yhtään sen helpompaa. Miksi miesten on niin vaikea tajuta se? Minkä takia kumppanin löytämisen vaikeudesta kirjoittavia naisia haukutaan turhan valittajiksi muttei miehiä haukuta?

29

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fqegqwe

Nainen ei saa kumppania, koska ei kelpuuta ketään ehdokkaista. Mies ei saa kumppania, koska ei kelpaa yhdellekään naiselle.

• lellu.

Ei asia ole todellakaan noin mustavalkoinen.

Kyllä mulla (kuten myös kavereillani ja varmasti muillakin naisilla) on käynyt niin, ettei mies jonka olisin halunnut ja josta olen todella kiinnostunut ole huolinut minua. Olen yrittänyt olla aktiivinen ja koittaa saada tapaamisen sovittu, jotta voitaisiin tutustua paremmin, mutta mies on vain kadonnut jonnekin. Ollaan siis tavattu ja tapaamisen jälkeen vietitelty ja puhuttu uudesta tapaamisesta, mutta sitten mies vaan on kadonnut jonnekin.

• 4+16

Aloittaja taas tyypillisen hukassa. Huoh.

Kitisevä nainen valittaa kun kumppanit eivät olekkaan sopiva.

Kitisevä mies valittaa, että ei edes pääse tilanteeseen jossa johtopäätöksiä kumppanin sopivuudesta voisi tehdä.

• joo,
        4+16 kirjoitti:

Aloittaja taas tyypillisen hukassa. Huoh.

Kitisevä nainen valittaa kun kumppanit eivät olekkaan sopiva.

Kitisevä mies valittaa, että ei edes pääse tilanteeseen jossa johtopäätöksiä kumppanin sopivuudesta voisi tehdä.

Juuri näin. Keskiverto nainen on niin pitkällä siitä tilanteesta missä mies on, että se ei vaan tajua.

• rabara
        lellu. kirjoitti:

Ei asia ole todellakaan noin mustavalkoinen.

Kyllä mulla (kuten myös kavereillani ja varmasti muillakin naisilla) on käynyt niin, ettei mies jonka olisin halunnut ja josta olen todella kiinnostunut ole huolinut minua. Olen yrittänyt olla aktiivinen ja koittaa saada tapaamisen sovittu, jotta voitaisiin tutustua paremmin, mutta mies on vain kadonnut jonnekin. Ollaan siis tavattu ja tapaamisen jälkeen vietitelty ja puhuttu uudesta tapaamisesta, mutta sitten mies vaan on kadonnut jonnekin.

jos YTM jätti. ota oman tasoisesi mies.

• 1
        rabara kirjoitti:

tämä toimii ihan molempiin sukuopuoliin. Yksin jäätte jos liian korkealle kurotatte!

• rabara
        1 kirjoitti:

tämä toimii ihan molempiin sukuopuoliin. Yksin jäätte jos liian korkealle kurotatte!

ATN:n kun olen itse KTM? Jostain syystä KTN:t eivät huoli, kun heille kelpaa vain YTM.

• lellu.
        rabara kirjoitti:

En yrittänyt mitään YTM:ää.

• Rajusti ATN
        rabara kirjoitti:

ATN:n kun olen itse KTM? Jostain syystä KTN:t eivät huoli, kun heille kelpaa vain YTM.

Turha ruikuttaa jos ATN ei kelpaa. Ei yksikään ATN ruikuta täällä palstoilla yksinäisyyttään (kuten te miehet) ja syytä miehiä siitä ettei kelpaa(kuten te miehet syytätte naisia..no niitä missejä sun muita kaunottaria), kunhan elelee kissansa kanssa ja viettää aikaa opiskellen, harrastuksissa ja kavereiden kanssa touhutessa. Elämä on muutakin kuin parisuhde.

Kyllä minäkin sen Johnny Deppin näköisen miehen ottaisin jos saisin, mutta kun en saa niin minkäs teet, turha se on täällä vänistä päivät pitkät!

• rabara
        Rajusti ATN kirjoitti:

Turha ruikuttaa jos ATN ei kelpaa. Ei yksikään ATN ruikuta täällä palstoilla yksinäisyyttään (kuten te miehet) ja syytä miehiä siitä ettei kelpaa(kuten te miehet syytätte naisia..no niitä missejä sun muita kaunottaria), kunhan elelee kissansa kanssa ja viettää aikaa opiskellen, harrastuksissa ja kavereiden kanssa touhutessa. Elämä on muutakin kuin parisuhde.

Kyllä minäkin sen Johnny Deppin näköisen miehen ottaisin jos saisin, mutta kun en saa niin minkäs teet, turha se on täällä vänistä päivät pitkät!

sinä rumuuteesi.

minulla ei ole mitään velvollisuutta ottaa rumaa naista ja totta puhuen mieluummin eläisin elämäni selibaatissa kuin nussisin rumaa naista.

• rajusti ATN
        rabara kirjoitti:

sinä rumuuteesi.

minulla ei ole mitään velvollisuutta ottaa rumaa naista ja totta puhuen mieluummin eläisin elämäni selibaatissa kuin nussisin rumaa naista.

en minä täällä ruikuta miehenpuutettani!
        Minäkin elän mielelläni elämäni selibaatissa ennen kuin sinunlaisesi kanssa, joten get over it ATM!

• ...
        Rajusti ATN kirjoitti:

"kunhan elelee kissansa kanssa ja viettää aikaa opiskellen, harrastuksissa ja kavereiden kanssa touhutessa. Elämä on muutakin kuin parisuhde.

Kyllä minäkin sen Johnny Deppin näköisen miehen ottaisin jos saisin, mutta kun en saa niin minkäs teet, turha se on täällä vänistä päivät pitkät!"

Tietenkin saat, eli ei edes ole mitään syytä ruikuttaa (vastoin kuin näillä Deppin näköisillä miehillä). Mikään ole helpompaa kuin käydä tuollainen mies hakemassa. Vaatii vain ihan pientä viitseliäisyyttä raahautua kotioven ulkopuolelle, eikä aina nyhjätä kissan kanssa kaiket päivät ajatellen että ehtii sitä huomennakin.

Kai siis olet nähnyt sen leffan (Pelkoa ja inhoa las vegasissa) jossa Depp tekee ylivoimaisesti parhaan roolisuorituksensa. Juuri tuollaisia miehiä riittää yllin kyllin kaikissa baareissa ja bileissä (ei ihan pintaliitopaikoissa kuitenkaan) ja kesäisin puistoissa ym. eikä heitä kukaan nainen yleensä kelpuuta.

• kokeiles

Valitse jostain näiltä deittipalstoilta (s24, city, match, mitä näitä nyt on) vaikka 5-10 ulkoisesti miellyttävää miestä, joihin otat kontaktia. Suurin osa varmasti vastaa ja pääset tapaamisen asteelle ainakin lähes yhtä monen kanssa. Siitä sitten vain valitsemaan. Tietysti tässä on se, että monen naisen mielestä miehen pitää tehdä aloite, mutta sillähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa saako suhteen aikaiseksi jos haluaa.

"Ei naisilla ole yhtään sen helpompaa. Miksi miesten on niin vaikea tajuta se?"

Kyllä on helpompaa. Aika paljonkin helpompaa. Netissä tämä vielä korostuu.

• määäääääääääääääääää

Tämä ikuinen virsi, miten miehen on aina tehtävä aloite, on yksi alla viittaamistani hokemista, jolla pyritään pitämään yllä omaa maailmankuvaa, riippumatta siitä, onko sillä todellisuuden kanssa mitään tekoa. Kyllä naisetkin aloitteita tekee. Ehkä sillä erolla, että harvempi nainen tekee aloitteita kelle vaan, vaan vain sellaiselle, joka oikeasti kiinnostaa? Ja jos näin on, on tämä mielestäni pelkästään positiivinen itsetunnon merkki.

Tuntuu jotenkin hassulta, että mies, joka ei itse uskalla lähestyä uutta ihmistä, vaatii sitä naiselta. Sama oikeushan pitäisi siis olla myös naisella, joka ei uskalla miestä lähestyä. Aloitteen teko taas terminä on mielestäni ylipäätään aika huono kuvaamaan ihmisten välistä kanssakäymistä nykymaailmassa. Lähetyminen ehkä parempi. En minä ainakaan mitään aloitetta ole tekemässä, jos jonkun kanssa menen juttelemaan, mistä hitosta siinä vaiheessa edes voi tietää, kiinnostaako tämä uusi ihminen millään tavalla? En myöskään oleta, että nainen on tulossa mitään aloitetta tekemään minulle, jos tulee tutustumaan. Poislukien tietysti ne tapaukset, jotka ovat suoraan ehdottelemassa seksiä ja sellaista pidän sen verran itsekunnioituksen puutteena (siis sitä, että kuka vaan josta ei muuta tiedä kuin nimen ja silmien värin kelpaa), että enpä sellaiselle lämpeä.

• heheh
        määäääääääääääääääää kirjoitti:

Tämä ikuinen virsi, miten miehen on aina tehtävä aloite, on yksi alla viittaamistani hokemista, jolla pyritään pitämään yllä omaa maailmankuvaa, riippumatta siitä, onko sillä todellisuuden kanssa mitään tekoa. Kyllä naisetkin aloitteita tekee. Ehkä sillä erolla, että harvempi nainen tekee aloitteita kelle vaan, vaan vain sellaiselle, joka oikeasti kiinnostaa? Ja jos näin on, on tämä mielestäni pelkästään positiivinen itsetunnon merkki.

Tuntuu jotenkin hassulta, että mies, joka ei itse uskalla lähestyä uutta ihmistä, vaatii sitä naiselta. Sama oikeushan pitäisi siis olla myös naisella, joka ei uskalla miestä lähestyä. Aloitteen teko taas terminä on mielestäni ylipäätään aika huono kuvaamaan ihmisten välistä kanssakäymistä nykymaailmassa. Lähetyminen ehkä parempi. En minä ainakaan mitään aloitetta ole tekemässä, jos jonkun kanssa menen juttelemaan, mistä hitosta siinä vaiheessa edes voi tietää, kiinnostaako tämä uusi ihminen millään tavalla? En myöskään oleta, että nainen on tulossa mitään aloitetta tekemään minulle, jos tulee tutustumaan. Poislukien tietysti ne tapaukset, jotka ovat suoraan ehdottelemassa seksiä ja sellaista pidän sen verran itsekunnioituksen puutteena (siis sitä, että kuka vaan josta ei muuta tiedä kuin nimen ja silmien värin kelpaa), että enpä sellaiselle lämpeä.

En väitännyt etteivätkö naisetkin tekisi aloitteita (tosin miehiä vähemmän, vaikka kysessä olisikin oikeasti kiinnostava henkilö), viittasin sillä vain siihen että ehdottamani seuranhakumenetelmä ei onnistu alkuunkaan, jos KYSEENOMAINEN nainen odottaa ensimmäistä askelta välttämättä mieheltä.

"Tuntuu jotenkin hassulta, että mies, joka ei itse uskalla lähestyä uutta ihmistä, vaatii sitä naiselta."

Kuka vaatii mitä missä ja milloin?

Kerro muutoinkin lisää virheellisestä maailmankuvastani, haluan todellakin saada uutta näkökulmaa ja oppia ymmärtämään naisen ajatteluprosessia.

• määäääääääääääääääää
        heheh kirjoitti:

En väitännyt etteivätkö naisetkin tekisi aloitteita (tosin miehiä vähemmän, vaikka kysessä olisikin oikeasti kiinnostava henkilö), viittasin sillä vain siihen että ehdottamani seuranhakumenetelmä ei onnistu alkuunkaan, jos KYSEENOMAINEN nainen odottaa ensimmäistä askelta välttämättä mieheltä.

"Tuntuu jotenkin hassulta, että mies, joka ei itse uskalla lähestyä uutta ihmistä, vaatii sitä naiselta."

Kuka vaatii mitä missä ja milloin?

Kerro muutoinkin lisää virheellisestä maailmankuvastani, haluan todellakin saada uutta näkökulmaa ja oppia ymmärtämään naisen ajatteluprosessia.

Sen myönnän, että nettideittailun maailmasta en tiedä hölkäsen pöläystä, joten siitä on vaikea sanoa mitään. Muutenkaan en väitä tarjoavani mitään totuuksia, vain näkökulmia, etenkään kun minkään ihmisryhmän ajattelua ei voi oikein niputtaa yhteen. Miehenä en myöskään ole paras mahdollinen valottamaan ihmisryhmän naiset ajattelua.

Varsinaisesti en viitannutkaan suoraan sinun maailmankuvaasi, vaan tällä palstalla yleisesti vallitseviin hokemiin. Sinun maailmankuvastasi kun en voi yhden viestin perusteella tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä.

Näkökulmaa tarjoan kyllä mieluusti, tästä ei tähän asti ehkä kyllä ole vielä muuta näkökulmaa irti saanut, kuin sen hyvin oleellisen, että mitkään asiat eivät ole (ihmisen ajattelussa) yksinkertaisia tai mustavalkoisia. Toki men pyrimme asioita luokittelemaan ja yksinkertaistamaan yksinkertaisesti tietoisten aivojemme käsittelykyvyn rajallisuuden takia.

Naisten ajatteluprosessiin tarjoan erääksi näkökulmaki, että loppupeleissä se ei oikeastaan eroa niin hirveästi miesten vastaavasta kuin usein kuvitellaan. Moneen asiaan naisen näkökulmasta (sosiaalisissa tilanteissa) saatat saada siis vastauksen asettumalla naisen asemaan ja miettimällä, miten itse reagoisit vastaavassa tilanteessa. Toki keinon puutteellisuus tulee esille siinä, että olemme kaikki kuitenkin yksilöinä monessa kohtaa hyvin erilaisia ja kykymme käsitellä omaakaan suhtautumistamme objektiivisesti on aika heikko.

• määäääääääääääääääää

Noinhan se on, mutta koska näyttää, että suurin osa ihmisistä täällä pystyy käsittelemään asioita vain omasta näkökulmastaan, niin kirjoitukset on myös syytä suhteuttaa tähän tosiasiaan. Eipä se totuutta muunna miksikään. Minäkin voin seistä jyrkänteen reunalla ja hokea, että osaan lentää, mutta koska totuus ei kuitenkaan siitä muutu, niin silti ei kannata hypätä. Tällä viittaan palstalla esiintyviin teorioihin, joiden ainoa tarkoitus on ylläpitää sitä omaa maailmankuvaa.

• -Mieheltä-

Nainen elää mieluummin yksin (kissansa kanssa) kuin valitsee miehen joka ei häntä sytytä.
      Mies taas laskee reippaasti rimaa, eikä välttämättä kelpaa silloinkaan naisille.

* se jokin mystinen kipinä puuttuu vaan väliltämme *

MOT

• sirpaliisapirjokaisa

Aivan. En vain ymmärrä mitä väärää on siinä että nainen elää mieluummin yksin kuin valitsee miehen joka ei sytytä. Onko miehet niin yksiketaisia etteivät ymmärrä tätä asiaa? Helvetti, siis pitäisikö ottaa joku hamppi tähän nurkkiin pyörimään jottei kukaan olisi yksin?
        Jos miehet on niin seurankipeitä että kuka vaan kelpaa niin siitä vaan, mutta älä tyrkytä tapojasi. Mieluummin olen yksin ja onnellinen kuin elän väkisin suhteessa jonkun ällötyksen kanssa.

• kokemusta on
      • reipas_poikamies

Naisen vaatimukset voivat olla ihan mystisiä miehen hyväksymiselle... ei sitä jaksa enää analysoida, jos ei onnaa niin uutta etsimään...

Ottaisin ATN:n jos tämä suostuisi. Ei siksi että mun taso on, vain siksi että olisi jotain samanlaista hobbyä yms. Voin olla huonohko vaihtoehto Ytn:lle koska en ole kiiltokuvapoju muotimestoista.

Vastaavasti yhtään ktm-yytee nainen voi saada minkä normi miehen kuin valitsee ja tekee aloitteen.

Nyt tiedän muuten miltä tuntuu saada viimeisen päälle tyylikkään ytnaisen kuva deitti maililla, vaikka se jääkin kauniiksi haaveeksi todellisuudessa.

• Reipas flikka
        reipas_poikamies kirjoitti:

Naisen vaatimukset voivat olla ihan mystisiä miehen hyväksymiselle... ei sitä jaksa enää analysoida, jos ei onnaa niin uutta etsimään...

Ottaisin ATN:n jos tämä suostuisi. Ei siksi että mun taso on, vain siksi että olisi jotain samanlaista hobbyä yms. Voin olla huonohko vaihtoehto Ytn:lle koska en ole kiiltokuvapoju muotimestoista.

Vastaavasti yhtään ktm-yytee nainen voi saada minkä normi miehen kuin valitsee ja tekee aloitteen.

Nyt tiedän muuten miltä tuntuu saada viimeisen päälle tyylikkään ytnaisen kuva deitti maililla, vaikka se jääkin kauniiksi haaveeksi todellisuudessa.

Kuka on määritellyt sinun tasosi ? Tehdäänkö se itse ? Kysytäänkö kaverilta ? Vai onko siihen joku testi ? - Jos pidät itseäsi "ytm:nä", niin miten sinä jätät "kauniiksi haaveeksi" jotain sellaista, mitä halajat ?

• reipas_poikamies
        Reipas flikka kirjoitti:

Kuka on määritellyt sinun tasosi ? Tehdäänkö se itse ? Kysytäänkö kaverilta ? Vai onko siihen joku testi ? - Jos pidät itseäsi "ytm:nä", niin miten sinä jätät "kauniiksi haaveeksi" jotain sellaista, mitä halajat ?

Tänks mielenkiinnostasi :)
        -En usko, enkä tunne että 100%:sesti olisin atm lopullisesti. Olen ehkä "välitilassa". Olen lähellä atm tasoa kokemus peräisesti arvioituna. Eihän koskaan kysytä niin että haluatko seurustella tulevaisuudessa 10 naisen kanssa vaan kuinka monen kanssa olet ollut-tästä kokemus. Jos osaisi iskeä naisia ei olisi atm.

-Tein kirjoitus virheen (ktN-yyteeN) en pidä ytämmänä itseäni :O
        Tottakai miehenä kaunis nainen kiinnostaa, ihan luonnollistahan se olisi. Uskoisin että minulla ei ole sellaiselle naiselle kummoista annettavaa, noh rakkauteni ja se toinen juttu. En toki kiellä etteikö se mahdollista olisi.

Tässä todella antiikkinen mietelause:
        "Miellyttävät kasvot ovat sanaton suositus, Publilius Syrys 100-50 eKr"

• Sanat on
        reipas_poikamies kirjoitti:

Tänks mielenkiinnostasi :)
        -En usko, enkä tunne että 100%:sesti olisin atm lopullisesti. Olen ehkä "välitilassa". Olen lähellä atm tasoa kokemus peräisesti arvioituna. Eihän koskaan kysytä niin että haluatko seurustella tulevaisuudessa 10 naisen kanssa vaan kuinka monen kanssa olet ollut-tästä kokemus. Jos osaisi iskeä naisia ei olisi atm.

-Tein kirjoitus virheen (ktN-yyteeN) en pidä ytämmänä itseäni :O
        Tottakai miehenä kaunis nainen kiinnostaa, ihan luonnollistahan se olisi. Uskoisin että minulla ei ole sellaiselle naiselle kummoista annettavaa, noh rakkauteni ja se toinen juttu. En toki kiellä etteikö se mahdollista olisi.

Tässä todella antiikkinen mietelause:
        "Miellyttävät kasvot ovat sanaton suositus, Publilius Syrys 100-50 eKr"

Jos sinä olet "reipas poikamies" niin nyt kuule pulinat pussiin ja pussin suu kiinni. Unohda noi h-n tyhmät jutut ytm:stä ja atm:stä ja ala elää. Witsiiii että ihmiset woi mennä tällaiseen myynti- tai muitten mediahenkilöitten, vai kenen pässien lie, halpaan ja ihan tosissaan alkaa elää ja pyörittää aivokotelossa noita ylempi- ja alempitasoisten hourujuttuja. Luokkajaot kuuluvat pimeälle keskiajalle eikä nyt eletä siellä enää.

Silmät, korvat ja varsinkin mieli = alitajunta auki, vastaanotto päälle ja liikkeelle omista nurkista. Sieltä se jostain mutkan takaa tulee vastaan se oikea ...

• ...................

.................

• nmvcznmxc

Ylempitasoinen mies. Samalla logiikalla voi päätellä muutkin lyhenteet.

• näin se menee

Se on yheiskuntatieteiden maisteri. En minä ole ennen tiennyt että he ovat naisten keskuudessa niin suosittuja. Mutta onhan se aika luonnollista. Niillä aloilla on varmaan 90 % enemmistö naisia. Yhteiskuntatieteilijöistä on miehiä niin pieni osa että kaikille on vientiä joka sormelle.

KTM on sitten kauppatieteiden maisteri. Niillekin riittää naisia mutta ei ihan niin hyvin kuin YTM:lle. Sukupuolijakauma on tasa-arvoisempi. Ja siten osa naisista pitää kauppatieteilijöitä lipevinä helppoheikkeinä eikä innostu heistä.

• suursmurffi
        näin se menee kirjoitti:

Se on yheiskuntatieteiden maisteri. En minä ole ennen tiennyt että he ovat naisten keskuudessa niin suosittuja. Mutta onhan se aika luonnollista. Niillä aloilla on varmaan 90 % enemmistö naisia. Yhteiskuntatieteilijöistä on miehiä niin pieni osa että kaikille on vientiä joka sormelle.

KTM on sitten kauppatieteiden maisteri. Niillekin riittää naisia mutta ei ihan niin hyvin kuin YTM:lle. Sukupuolijakauma on tasa-arvoisempi. Ja siten osa naisista pitää kauppatieteilijöitä lipevinä helppoheikkeinä eikä innostu heistä.

ATM kuitenkin on puolestaan lyhenne englannin kielestä ja tarkoittaa pankkiautomaattia (automated teller machine). Tällä viitataan lähinnä siihen, että niin sanotut ATM-miehet ovat kuin käveleviä pankkiautomaatteja koska heillä on yleensä ihan helvetisti rahaa.

Toisaalta pankkiautomaatilla voi hoitaa vain oton, mutta ei panoa.

• mies olen

Naiselle: niiden miesten joukko, joiden kanssa antaudutaan tietoisesti pelkkään seksisuhteeseen on PIENEMPI kuin niiden miesten joukko, joiden kanssa antaudutaan "vakavaan suhteeseen". Pelkkään panoon miehen tulee olla "erittäin seksikäs", kun taas seurusteluun kelpaa "seksikäs".

Miehelle: niiden naisten joukko, joiden kanssa antaudutaan tietoisesti pelkkään seksisuhteeseen on SUUREMPI kuin niiden naisten joukko, joiden kanssa antaudutaan "vakavaan suhteeseen". Pelkkään panoon kelpaa "jotakuinkin seksikäs", kun taas seurusteluun naisen tulee olla "seksikäs".

Tästä seuraa, että miehen on tyydyttävä seksuaalisissa suhteissa yleensä itseään alempitasoisiin naisiin, kun taas nainen usein ryhtyy seksuaaliseen suhteeseen itseään tasokkaamman miehen kanssa. Tämä tarkoittaa samaa kuin että naiselle se on helpompaa kuin miehelle.

Tasoista: vakavasti seurustelevan parin osapuolten voidaan katsoa olevan saman tasoisia. Alempi- ja ylempitasoisuus määrittyy tästä lähtökohtadasta vertaamalla muiden miesten/naisten seksuaaliseen puoleenavetävyyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      52
      3022
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2678
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2638
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2593
    6. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      30
      2577
    7. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      109
      2287
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    9. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      63
      1885
    Aihe