Jos uskot Jeesuksen olevan Herra ja Kristus

ole Jeesuksen tekijä

niin ota kaste vedessä Jeesuksen nimeen hänen selkeän opetuksen mukaan. Pyydä Pyhän Hengen henkikastetta, jota seuraavat merkit Jeesuksen opetuksen mukaan, kuten kielillä puhuminen. Tutki, mitä Jeesus opetti Jumalan tahdosta, sillä ilmoitti Isän Jumalan tahdon. Tee Herran Jeesuksen opetuksen mukaan, sillä vain se on uskoa ja rakkautta Herraa kohtaan. Jeesus opetti: "Miksi huudatte Herra, Herra, mutta ette tee, mitä olen teille opettanut". Lisäksi opetti että vain tekemällä hänen opetuksensa mukaan voidaan häntä rakastaa. Toivomme on siinä, että antaa meille elävää vettä ja hyvät teot, joissa saamme vaeltaa häntä palvellessamme, lisäksi antaa Pyhän Hengen sinetin ja sydämen ympärileikkauksen, kunhan tahdomme ristimme ottaa jokapäivä ja tehdä tahtoaan opetuksensa sanassa ja Henkensä johdatuksen mukaan. Herra Pyhä Henki pyhittää totuudessa ja opettaa rukoilemaan ja anomaan ja kiittämään ja palvomaan itsessään ja täyteydessään, sillä sitä varten Herra sen lähetti, että meidän ei tarvitse turvautua itseemme eikä omaan ymmärrykseemme, vaan saamme häneltä anoa ja vastaanottaa kiittäen, hallelujah, sillä Herra on hyvä ja rikas antaja jokaiselle, joka häntä avukseen huutaa.

13

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus kutsuu meitä

Niin etsi Jumalan valtakuntaa lukemalla Uuden Testamentin todistusta hänestä ja ano Jeesukselta ymmärrystä tai uskoa itseensä, jos et usko häneen. Jos uskot Jumalaan, niin ano Jumalalta Jeesuksen nimessä, sillä jokainen anova saa ja etsivä löytää. Herrasta ja valtaistuimestaan vuotaa elävää vettä ja virran molemmilla puolilla on elämän puu, autuaat ne, jotka siitä pääsevät syömään.

Kun Aadam ja Eeva joutuivat pois Paratiisista, niin siitä on kirjoitettu: "Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä."

Kun Isä antoi Ilmestyskirjan, niin siinä on kirjoitettu näin: "Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

Lisäksi kehotuksena on näin: "Efeson seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, joka pitää niitä seitsemää tähteä oikeassa kädessään, hän, joka käyskelee niiden seitsemän kultaisen lampunjalan keskellä: Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi; ja sinulla on kärsivällisyyttä, ja paljon sinä olet saanut kantaa minun nimeni tähden, etkä ole uupunut. Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi. Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta. Mutta se sinulla on, että sinä vihaat nikolaiittain tekoja, joita myös minä vihaan. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'"

• -t-T-t-

Missä on opetuslapsia joilla on kastajan oikeudet ja jotka parantavat sairata Jeesuksen heille antamalla taidoilla???

Kaikki muut kastajat ovat valkeuden enkeleinä esiintyviä harhauttajia ja monet heistä herraa epäjumalana palvelevia, esimerkiksi Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
      HUOMAA pilkun (,) paikka! tuossa tehdään herrasta (epä)jumala.
      Jumalan Mooseksella antama ja Jeesuksen vahvistamana sama tieto on näin:
      (Suomen kielellä - Raamattu 1933/38)
      3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
      Siis herraa (epä)jumalana palvelminen on Jumalan ja Jeesuksen antaman Lain vastainen rikos.
      Joten jokainen rituaali jonka kristinuskon toimesta on suoritettu ja suoritetaan Jumalan, Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen on Heidän pilkkaamista olkoonpa sitten kyseessä ehtoollinen, kaste, vihkiminen, hautaa siunaamisen jne niin se on rikollisen herran (epä)jumalana palvelua; Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen häpeällistä pilkkaamista joka tehdään Heidän Nimissä.
      RIKOLLISTA! ”Älä anna väärää todistusta”

• opetuslapset kastaa

on Jeesuksen opetuslapset ja paljonhan niitä on ympäri maapalloa, ja toivottavasti Jumalan tahdossa ja Hengessä ovat valmiita kastamaan vedessä Jeesuksen nimeen niitä, jotka kasteen tahtovat ottaa pyhien kirjoituksien ja Jeesuksen opetuksen mukaan. Kiitos Isälle, antaa hyvää tänäänkin anoville ja etsiville ja vastaanottaville, amen.

• -t- T -t-
        opetuslapset kastaa kirjoitti:

on Jeesuksen opetuslapset ja paljonhan niitä on ympäri maapalloa, ja toivottavasti Jumalan tahdossa ja Hengessä ovat valmiita kastamaan vedessä Jeesuksen nimeen niitä, jotka kasteen tahtovat ottaa pyhien kirjoituksien ja Jeesuksen opetuksen mukaan. Kiitos Isälle, antaa hyvää tänäänkin anoville ja etsiville ja vastaanottaville, amen.

omia uskovaisiakin tappaneen rikollisen kristinuskon opetuslapset ovat ja ovat olleet pääperkeleen oppilaita!

Jos olet eri mieltä niin osoita raamatun UT:n Jumalan tai Jeesuksen Omalla Sanalla että kristinuskolla on oikeus tappaa ja tapaattaa????
        Ellei sitä lupaa ole niin tunnet herra (epä)jumalasi.

Älä tapa Lain löydänet raamatustasi, Jumala Moosekselle antamana ja Jeesuksen vahvistamana.

• Älä eksy ja syytä
        -t- T -t- kirjoitti:

omia uskovaisiakin tappaneen rikollisen kristinuskon opetuslapset ovat ja ovat olleet pääperkeleen oppilaita!

Jos olet eri mieltä niin osoita raamatun UT:n Jumalan tai Jeesuksen Omalla Sanalla että kristinuskolla on oikeus tappaa ja tapaattaa????
        Ellei sitä lupaa ole niin tunnet herra (epä)jumalasi.

Älä tapa Lain löydänet raamatustasi, Jumala Moosekselle antamana ja Jeesuksen vahvistamana.

Ja vastustajansa Saatana tuhoamaan ja tappamaan.

• kasteet Jeesuksessa

ne kastetaan Jeesuksen nimeen. jotka ovat parannuksen tehneet ja sydämen uskon Jeesukseen saaneet ja hänet vastaanottaneet ja opetuslapsekseen tahtoneet ja siten kasteessa päällensä pukeneet ennenkaikkea henkikasteen kautta, sillä Isä tahtoo, että kastetaan sekä vedessä, joka on Jeesuksen kuolemaan kastamista ja ylösnousemukseen nousemista, lisäksi henkikaste, kuten kyyhkysen muodossa kyyhkynen Jeesuksen yllä laskeutui Johanneksen antaman kasteen jälkeen, kun Jeesus oli noussut vedestä. Sitten on vielä kuuliaisille ja uskollisille luvassa tulikaste, niinkuin Herra Jeesus opetti, että opetuslapselle riittää, että käy niinkuin kävi opettajalle, niinkuin ovat opettajaa vainonneet, niin vainoavat oppilaitaankin, jos vain tahdossaan vaeltaa ja ristinsä tahtoo joka päivä ottaa ja jos siihen arvolliseksi katsotaan. Kun pedon merkki tulee, niin tämä on sääntö eikä poikkeus, ja autuaat ne, jotka Herrassa kuolevat, niinkuin Ilmestyskirjaan on kirjoitettu. Amen.

Näin on siis kolme kastetta, vedessä Jeesuksen nimeen, henkikaste Pyhässä Hengessä ja tulikaste koetuksessa, missä kulta puhdistetaan tulessa eli rakkaus voittaa kuoleman, niinkuin Jeesuskin voitti ristillään Isän Jumalan kunniaksi ja kirkkaudeksi, samoin Stefanus, Pietari ja monet muut, lähes kaikki, näemme että myös Herran kädelle nukkumisen kautta voidaan täältä Jeesuksen opetuslapsina lähteä, kuten Johanne, Jeesuksen rakas opetuslapsi.

• -t- T -t-

Asetat itsesi Jumalan ja Jeesuksen paikalle ja samalla tuomitsen Jeesuksen tehneen rikoksen ryövärin suhteen, ryöväri ei olluit uskossa eikä kastettu...

Kristinusko herraansa palvelevana harhautajana tappoi Jeesuksen seuraajat.
        Kristinusko herraansa palvelevana harhautajana tappoi ristiretkillä pakkouskosta ja pakkokasteesta kieltäytyjät.
        Kristinusko herraansa palvelevana harhautajana tappoi pakanavainoissa syyttömiä ihmisiä.
        Kristinusko herraansa palvelevana harhautajana tappoi omia uskovaisia satojen vuosien ajan ja vielä 2000 luvulla afrikassa syyttömiä ihmisiä noitarovioilla...
        jne
        jne...
        Satoja miljoonia ihmisiä on kristinuskon herra (epä)jumalaa palvelevat murhanneet ja sinä et ole oppinut erottamaan Jumalaa ja Jeesusta harhauttajan herrasta!!!! SE ON USKOA SE!

Jumalallisuuden tietoudessa olevat tietävät ettei Jeesuskaan ollut uskossa mutta te palvelette uskossa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajia!

Matteus 24
        1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä
        näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
        2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
        3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

• Virkavirheestä
        -t- T -t- kirjoitti:

Asetat itsesi Jumalan ja Jeesuksen paikalle ja samalla tuomitsen Jeesuksen tehneen rikoksen ryövärin suhteen, ryöväri ei olluit uskossa eikä kastettu...

Kristinusko herraansa palvelevana harhautajana tappoi ristiretkillä pakkouskosta ja pakkokasteesta kieltäytyjät.
        Kristinusko herraansa palvelevana harhautajana tappoi pakanavainoissa syyttömiä ihmisiä.
        Kristinusko herraansa palvelevana harhautajana tappoi omia uskovaisia satojen vuosien ajan ja vielä 2000 luvulla afrikassa syyttömiä ihmisiä noitarovioilla...
        jne
        jne...
        Satoja miljoonia ihmisiä on kristinuskon herra (epä)jumalaa palvelevat murhanneet ja sinä et ole oppinut erottamaan Jumalaa ja Jeesusta harhauttajan herrasta!!!! SE ON USKOA SE!

Jumalallisuuden tietoudessa olevat tietävät ettei Jeesuskaan ollut uskossa mutta te palvelette uskossa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajia!

Matteus 24
        1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä
        2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
        3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Minusta sinun kohdallasi ON tehty VIRKAVIRHE, koska sinut on päästetty vapaalle häiritsemään ihmisten elämää!
        Muista siis itse ottaa ne lääkkeesi ja nöyrry ja anna kastaa (Apt.2:38) itsesi Vapahtajan Nimeen, jotta parantuisit syntisyydestäsi ja pelastuisit!
        "Sillä paatunut on sinun sydän, ja korvillasi sinä työläästi kuulet, ja silmänsä olet ummistanut, että et näkisi silmilläsi, et kuulisi korvillasi, et ymmärtäisi sydämelläsi etkä kääntyisi ja etten Minä sinua parantaisi."
        Sinussa on paha henki, ...sinussa on saastaisen riivaajan henki, joka vaivaa sinua, ja se huutaa nyt sinussa suurella äänellä:
        "Voi, mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."

Niinpä Vapahtaja nuhdelkoon pahaa henkeäsi: -- "Vaikene ja lähde hänestä." Jumalan Pojan Messiaan Nimessä!

• -t- T -t-
        Virkavirheestä kirjoitti:

Minusta sinun kohdallasi ON tehty VIRKAVIRHE, koska sinut on päästetty vapaalle häiritsemään ihmisten elämää!
        Muista siis itse ottaa ne lääkkeesi ja nöyrry ja anna kastaa (Apt.2:38) itsesi Vapahtajan Nimeen, jotta parantuisit syntisyydestäsi ja pelastuisit!
        "Sillä paatunut on sinun sydän, ja korvillasi sinä työläästi kuulet, ja silmänsä olet ummistanut, että et näkisi silmilläsi, et kuulisi korvillasi, et ymmärtäisi sydämelläsi etkä kääntyisi ja etten Minä sinua parantaisi."
        Sinussa on paha henki, ...sinussa on saastaisen riivaajan henki, joka vaivaa sinua, ja se huutaa nyt sinussa suurella äänellä:
        "Voi, mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."

Niinpä Vapahtaja nuhdelkoon pahaa henkeäsi: -- "Vaikene ja lähde hänestä." Jumalan Pojan Messiaan Nimessä!

Omia uskovaisia tappaneen rikollisjärjestön kaltaisesi palvelijat ovat herra (epä)jumalaa jumaloivia kyykäärmeen sikiöitä jotka eivät tunne edes Jumalan ja Jeesuksen Lakia mutta Heitä pilkaten toimivat valkeuden enkeleinä syyttömiä ihmisiä tappaen ja eksyttäen... Vielä 2000 luvulla herranne oppien mukaan toimien rikollisjärjestönä tapatte afrikassa syyttömiä nälkeisiä ihmisiä noitarovioilla. Sellaiseen herraan uskominen on kaltaisetesi tosi uskovaisten uskoa!

• Herra Jeesus antaa
        -t- T -t- kirjoitti:

jne
        jne...

Matteus 24

että suo puhtaan ja pyhän sanansa menestyä ja monien parantuvan ja pelastuvan, kun Jeesukselta hyvää anovat ja saavat ja kiittävät ja kunnioittavat.

• Toivossa elävä
        -t- T -t- kirjoitti:

Omia uskovaisia tappaneen rikollisjärjestön kaltaisesi palvelijat ovat herra (epä)jumalaa jumaloivia kyykäärmeen sikiöitä jotka eivät tunne edes Jumalan ja Jeesuksen Lakia mutta Heitä pilkaten toimivat valkeuden enkeleinä syyttömiä ihmisiä tappaen ja eksyttäen... Vielä 2000 luvulla herranne oppien mukaan toimien rikollisjärjestönä tapatte afrikassa syyttömiä nälkeisiä ihmisiä noitarovioilla. Sellaiseen herraan uskominen on kaltaisetesi tosi uskovaisten uskoa!

Minusta YLLÄPITO tekee sinun kohdallasi VIRKAVIRHEEN, koska sinut on päästetty täällä mellastamaan ja häiritsemään ihmisten elämää/kirjoittelua, eikä sinua ole PANNATTU täältä pois, vielä, toivottavasti se aika tulee PIAN!
        Muista sitä ennen toki itse ottaa ne lääkkeesi ja nöyrry ja anna kastaa (Apt.2:38) itsesi Vapahtajan Nimeen, jotta parantuisit syntisyydestäsi ja pelastuisit!

• -t- T -t-
        Toivossa elävä kirjoitti:

Minusta YLLÄPITO tekee sinun kohdallasi VIRKAVIRHEEN, koska sinut on päästetty täällä mellastamaan ja häiritsemään ihmisten elämää/kirjoittelua, eikä sinua ole PANNATTU täältä pois, vielä, toivottavasti se aika tulee PIAN!
        Muista sitä ennen toki itse ottaa ne lääkkeesi ja nöyrry ja anna kastaa (Apt.2:38) itsesi Vapahtajan Nimeen, jotta parantuisit syntisyydestäsi ja pelastuisit!

Kirjoitit:
        ####
        Onko rikollista puolustaa voimassa olevaa LAKIA?
        Onko Suomi24 joku rikollisesten oma pesä?
        Onko "Taivaallisen" ylläpidon vastaista Heidän Lakia ja oppeja puolustaa?
        ####

####
        Eikö sitä parantumista kaipaa enemmän rikollisuuden orjiksi joutuneet?
        ####

####
        Jos jollakin on paatunut sydän niin se on mielestäsi rikollisilla ja sitä rikollisuuden herraa palvelevilla!
        ####

####
        Paha henki niin niissä jotka eivät sieluttisesti sokeina kyykäärmeen sikiöidä osaa erottaa Jumalaa ja Jeesusta rikollisesta herrastaan!!!

Et ehkä huomaa, että itseäsi vastaan todistat väärää todistausta antaen Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten! Tee parannus!
        ####

####
        Et ole vieläkään ymmärtänyt eroa uskon ja tiedon välillä.
        -usko on herra (epä)jumalaan uskomista
        -tieto on Jumalallisuuden tietoutta
        Jeesus ei ollut uskossa, vaikka saatana yritti Jeesusta käännyttää 40 vrk niin Hän pysyi uskollisena Isälleen ja Laille mutta sinä et tahdo seurata Jeesuksen hyvää esimerkkiä vaan roikut rikolliselle herra (epä)jumalalle uskollisena.
        ####

• -t- T -t-
        Herra Jeesus antaa kirjoitti:

että suo puhtaan ja pyhän sanansa menestyä ja monien parantuvan ja pelastuvan, kun Jeesukselta hyvää anovat ja saavat ja kiittävät ja kunnioittavat.

herra (epä)jumalaa palvelevat saavat ansaitsemansa lopun! Raamatussa on tieto ja on tieto siitäkin että uskot katoaa.... silloin omia uskovaisia tappaneen rikollisen herran jumaloijat saavat tietää kuinka ahdas portti on....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      13
      3453
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3293
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      46
      2992
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      57
      2077
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe