No onko paljonkin tanssitaitoisia miehiä tuolloin viikolla 15 Äkäs-Lompolossa?
Tarkoitan ihan oikeesti tanssitaitoisia, enkä pelkästään "kävelijöitä".
YLLÄS vk 15
18
473
Vastaukset
- ukkomies seksihurjas
Tullaan porukassa täältä Etelä-Savosta ja ollaan pikkasen taas puutostilassa !
Tanssia osattaan ja vientiä sinne minne haluuttekin- Tanssihullu
Onneksi on toisenlaisiakin olemassa kuin te ja teidän pervo ajatusmaailmanne!
PS. En kaipaa vastaustanne.
- Litterin eteisestä
Voisihan sitä käydä mutta kun siellä on sitä varattua "vaintanssimassa" olevaa sekä vuosinuohousta harjottavaa kävelyttäjää niin eipä taida kannattaa tanssitaitoa hukata moiseen ryysikseen.
Vien vain hyviä.- Tanssionhauskaa
vko 10 olis Turusta tulossa, ihan mukava mies, vapaa...foxia, valssit, humpat, jenkat, tango ei kovin hyvä, mut buggia, fuskua, rumbaa, chaa chaata, masurkkaa sitten on vielä polkka ja jive jotka on vähän hakusessa vielä...
- Taitttaja
Tanssionhauskaa kirjoitti:
vko 10 olis Turusta tulossa, ihan mukava mies, vapaa...foxia, valssit, humpat, jenkat, tango ei kovin hyvä, mut buggia, fuskua, rumbaa, chaa chaata, masurkkaa sitten on vielä polkka ja jive jotka on vähän hakusessa vielä...
Kuinkas hyvä sinä itse sitten olet tanssimaan?
Kun kyselet tanssitaitoisten miesten perään Jos ei "kävelyä " niin tarkoitatko, että pitkillä etenevillä askeleilla vai vauhtia nopeilla kädenalitanssella. Voidaan kokeilla molempia.
Siellä tungoksessa ei kyllä kovin vauhdikkaasti edetä eikä kovin erikoisia temppuja suoriteta.
Taitaa mennä paremminkin "kävelyn" puolelle. - Tanssihullu
Taitttaja kirjoitti:
Kuinkas hyvä sinä itse sitten olet tanssimaan?
Kun kyselet tanssitaitoisten miesten perään Jos ei "kävelyä " niin tarkoitatko, että pitkillä etenevillä askeleilla vai vauhtia nopeilla kädenalitanssella. Voidaan kokeilla molempia.
Siellä tungoksessa ei kyllä kovin vauhdikkaasti edetä eikä kovin erikoisia temppuja suoriteta.
Taitaa mennä paremminkin "kävelyn" puolelle.No tanssittajien mielestä olen tosi hyvä seuraaja ja tanssitettava. Tiedän sen kyllä
itsekkin. Osaan tanssia kymppi-tanssit, jos tiedät mitä siihen kuuluu ja lisäksi muitakin tansseja. - Tanssihullu
Tanssionhauskaa kirjoitti:
No olihan tuo mukava, että kahden vuoden takainen viestiketju on avautunut
uudelleen.
Ajattelin juuri laittaa viestin taas tuosta viikko 15:sta, mutta se olikin jo "tapetilla" ;) - Taitttaja
Tanssihullu kirjoitti:
No tanssittajien mielestä olen tosi hyvä seuraaja ja tanssitettava. Tiedän sen kyllä
itsekkin. Osaan tanssia kymppi-tanssit, jos tiedät mitä siihen kuuluu ja lisäksi muitakin tansseja.Jaa tanssit jo kymppitanssia. Olet sitten minua edellä.
Minä en ole vielä edistynyt 10 tanssiin asti, mutta jotakin ehkä osaisin olinhan siellä minäkin.
Mutta taidan varmuuden vuoksi jättää sinut niiden todella osaajien vietäväksi. - Tanssihullu
Taitttaja kirjoitti:
Jaa tanssit jo kymppitanssia. Olet sitten minua edellä.
Minä en ole vielä edistynyt 10 tanssiin asti, mutta jotakin ehkä osaisin olinhan siellä minäkin.
Mutta taidan varmuuden vuoksi jättää sinut niiden todella osaajien vietäväksi.>Olet sitten minua edellä
No ei kai sillä ole mitään merkitystä onko edellä vai jäljessä tanssitaidon suhteen. Pääasia, että osaa tanssia...eikö?
>taidan varmuuden vuoksi jättää sinut niiden todella osaajien vietäväksi.
No nyt taitaa mennä jo heikon itsetunnon puolelle, johon ei ole mitään syytä!
- tg-gkhhk
Monenlaista seuranhaku kirjoittelua tännekin osuu!
Mikäs siinä, saahan sitä kirjoitella mitä vaan, mutta tuollainen toiveajattelu ei juurikaan kanna hedelmää!
Jos oikeasti tanssimaan haluaa ja oikeiden viejien käsivarsille, kannattaisi pikemminkin katsella vaan niitä tanssipaikkoja ja vähän suuremmilla lattioilla.
Kapakasta et saa kuin mielipahaa olemattomasta tilasta ja runsaasti sopimattomia ehdotuksia...
Jospa vaan laskettelisit tai hiihtelisit siellä talvilomallasi ja jättäisit tanssimiset tuonnemmaksi!- Tanssihullu
No en kyllä kapakoissa käy tanssimassa, vaan Riemuliiterillä, että silleen!
- tg-gkhhk
Tanssihullu kirjoitti:
No en kyllä kapakoissa käy tanssimassa, vaan Riemuliiterillä, että silleen!
Tuosta paikasta en ole kuullutkaan, pitääkin poiketa jos satun lähistölle!
Minkä ikäistä porukkaa siellä käy, onko myös tanssikansaa?
No niin, nyt sivistin taas itseäni Tanssi.netin sivuilta! Taitaa olla paikka vähän tukossa Varjokuvan ja Souvareiden iltoina! Jos tanssi sujuu, mahtuu kyllä suurempikin sakki tanssimaan. "Kapakkatanssijat" tuppaavat junnaamaan paikoillaan, jolloin syntyy ruuhkia. - Tanssihullu
tg-gkhhk kirjoitti:
Tuosta paikasta en ole kuullutkaan, pitääkin poiketa jos satun lähistölle!
Minkä ikäistä porukkaa siellä käy, onko myös tanssikansaa?
No niin, nyt sivistin taas itseäni Tanssi.netin sivuilta! Taitaa olla paikka vähän tukossa Varjokuvan ja Souvareiden iltoina! Jos tanssi sujuu, mahtuu kyllä suurempikin sakki tanssimaan. "Kapakkatanssijat" tuppaavat junnaamaan paikoillaan, jolloin syntyy ruuhkia.No mistäs tiedät, että Riemuliiteri on tukossa em. orkesterien ollessa soittamassa, jos et ole koko paikasta kuullutkaan?
Ikäjakauma on laidasta laitaan ja nimenomaan tanssikansa tanssii siellä. - tg-gkhhk
Tanssihullu kirjoitti:
No mistäs tiedät, että Riemuliiteri on tukossa em. orkesterien ollessa soittamassa, jos et ole koko paikasta kuullutkaan?
Ikäjakauma on laidasta laitaan ja nimenomaan tanssikansa tanssii siellä.Sellaisia vastauksia saa miten itse kirjoittaa, näinhän se on! Valitan "Tanssihullu", jos loukkasin sinua ekassa viestissäni.
Tarkoitin vaan ihan yleisesti, että jos runsaan 200 neliön tanssipaikassa on vähänkään suositumpi esiintyjä, menevät sinne kaikki nekin, jotka eivät välttämättä muulloin menisi.
Tanssi ei välttämättä takkua isommallakaan tanssijamäärällä, jos porukka on pääasiassa tanssivaa. Tuosta on yksi esimerkki Rajavaaran lava, joka on melko sivussa. Vaikka paikka on varsin pieni, sujui siellä tanssi kitkattomasti. Yksi tekijä tuohon on sekin, jos mitään alkoholia ei myydä. Valitettavasti tällaisia Tanssipaikkoja on enää harvassa ... - Tanssihullu
tg-gkhhk kirjoitti:
Sellaisia vastauksia saa miten itse kirjoittaa, näinhän se on! Valitan "Tanssihullu", jos loukkasin sinua ekassa viestissäni.
Tarkoitin vaan ihan yleisesti, että jos runsaan 200 neliön tanssipaikassa on vähänkään suositumpi esiintyjä, menevät sinne kaikki nekin, jotka eivät välttämättä muulloin menisi.
Tanssi ei välttämättä takkua isommallakaan tanssijamäärällä, jos porukka on pääasiassa tanssivaa. Tuosta on yksi esimerkki Rajavaaran lava, joka on melko sivussa. Vaikka paikka on varsin pieni, sujui siellä tanssi kitkattomasti. Yksi tekijä tuohon on sekin, jos mitään alkoholia ei myydä. Valitettavasti tällaisia Tanssipaikkoja on enää harvassa ...No en nyt sen kummemmin loukkaantunut, sillä ajattelin vain, että miksi ihmiset ei voi ymmärtää, että ei kaikki täällä kirjoittelevat ole mitään seuranhakijoita siinä mielessä, kuin ehkä tarkoitit ja lisäksi vielä ajattelin, että taidat olla ihan fiksu ihminen, kun älyät hyvien tapojen päälle.
Kyllä ihan oikeasti voi tiedustella, ilman mitään taka-ajatuksia, että onko tanssitaitoisia miehiä paikalla, minne on menossa.
Tanssiharrastus on harrastus siinä missä muutkin harrastukset.
Tuosta viimeisestä viestistäsi minulle jäi mielikuva, että sinunkin harrastuksiin kuuluu jollain tavalla tanssi ja annat arvoa tanssittavuudelle tanssipaikkojen suhteen.
Rajavaaran lavalla itsekkin käyn 3-4 kertaa kesän aikana ja siellä on ollut lähes aina mukavat tanssit.
- Yltääköylläsi
Taas on sama vauhdissa? Jokakeväinen mouruaminen!
- Tanssihullu
"Haittaakse"...jos niin miten ;))))))
- Jorma19cm
On on, täältä tullaan, otan kahden hengen huoneen itselleni, kaverit myös... ettei sitten häiriinny kykaan... :) askelia osataan ja kunto kova ;) Saunapuhdasta sitten;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612656Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952561Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve412306Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1012126Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611715Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171578