Tampereen Ufo-konferenssin satoa

säilyköön järki

Konferenssissa käyty. Paikalta lähdimme tunnin verran etuajassa, omasta mielestämme kun ohjelmiston lupaamista aiheista ei puhuttu alkuunkaan niin paljon kuin mainos antoi ymmärtää.

Haarp-mielenhallintalaite, mirosirut, sikainfluenssa ja Keitelin tietokonekaaviot ja Egyptin kokemukset veivät ajasta suurimman osan ja 2012-aiheesta, ufosalailusta yms. mainittiin aika lailla sivumennen. Luukasen luennot ovat jo vuosia olleet samojen aiheiden jauhantaa, jotka pitkälti löytyvät hänen Salatut maailmamme-kirjastaankin. Vain pari uutta lausetta kuultiin. Maya-kalenterin viittaamaan loppuun vuonna 2012 ei kukaan uskonut, kalenterit nyt vain sattuvat loppumaan aina johonkin. Share-järjestön ajama Maitreya maailmanopettajakin on pelkkä hologrammi, samoin kaikki demonit (ihmetetyttämään jäi, eivätkö sitten myöskin avaruusolennot?). Sikainfluenssarokotukseen sortuneet ovat saaneet rokotteensa mukana myös mikrosirun, salaisen eliitin tarkoitus oli siruttaa kaikki maailman ihmiset, mutta yritys jokseenkin epäonnistui. Haitin järistyskin kuulemma oli Haarpin aiheuttama ja ufosalailun loppuminenkaan ei Luukasen mukaan ole todennäköistä, sen sijaan tulossa saattaa olla jo muutaman vuoden sisällä suuri "ufojen invaasio", toisin sanoen suurvaltojen väsäämien mukamas-ulkoavaruuden ufojen "maihinnousu" planeettamme taivaalle. Kysymyksessä on siis ihan omien valtaapitävien kanssasisartemme ja -veljiemme kyhäämä tekaistu ufohyökkäys. Näin siis Luukanen. Tällaisen suurvaltojen tekoufotekohyökkäyksen tarkoitus, täytyy sanoa, jäi kyllä itseltä täysin pimentoon, Luukanen kun tykkää rönsyillä eri aiheissa ja on jo pian kokonaan eri asiassa, jolloin kaikkea sanottua ei kykene edes muistamaan, varsinkin kun tekstiä tulee kaiken lisäksi kuin tykin suusta. Myös kolmatta maailmansotaa saatetaan olla kyhäämässä, suuria sotaharjoituksia kuulemma jo on ollut ja yhä tulee, esim. Suomen lounaissaaristoon on tulossa isompi harjoitus, väitti Luukanen.

Loppuyhteenvedoksi voisin laittaa puolisoni tokaisun: ottaa siitä sitten selvää, että onko se hullu vai tietääkö se oikeasti jotain!

30

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ollut paikalla

Joo noissa huuhaa tilaisuuksissa on tyypillistä että otsikolla ja esityksellä ei ole mitään yhteyttä. Hyvin kuvasit Luukasen tyyliä! :D

• ..........

Pelottaako?

• löhgvbjlhv
        .......... kirjoitti:

Pelottaako?

Pelottaako mikä? Luukasen ja kumppaneiden huuhaako? No ei, ei pelota. En pelkää myöskään ilkeitä jättilisiä, enkä lohikäärmeitä. Sadut voivat antaa elämään väriä, mutta eihän niitä pelätä tarvitse.

• säilyköön järki
        löhgvbjlhv kirjoitti:

Pelottaako mikä? Luukasen ja kumppaneiden huuhaako? No ei, ei pelota. En pelkää myöskään ilkeitä jättilisiä, enkä lohikäärmeitä. Sadut voivat antaa elämään väriä, mutta eihän niitä pelätä tarvitse.

Vessajonossa joku mainitsi, että onpa kamalia ja pelottavia asioita. Mutta oli yksi ainut, jonka kuulin näin sanovan.

• Kontaktihenkilö
        säilyköön järki kirjoitti:

Vessajonossa joku mainitsi, että onpa kamalia ja pelottavia asioita. Mutta oli yksi ainut, jonka kuulin näin sanovan.

85% noista on täyttä sontaa, ei kannata uskoa! Jossain on hitusen totuutta, jossain ei lainkaan!

• säilyköön järki
        Kontaktihenkilö kirjoitti:

85% noista on täyttä sontaa, ei kannata uskoa! Jossain on hitusen totuutta, jossain ei lainkaan!

joka sanoi olevansa suurimmasta osasta samaa mieltä Luukasen kanssa, ei siis vähän samaa mieltä, esim. 25%:sti.

• ojfaoskfosad

Tuo Keiteleen alun sepostuksen olisin jättänyt väliin, jos olisin tiennyt. Itseä kiinnostaa ufot, niiden havainnot, todisteet jne., mutta Keiteleen sepustelu sai mieleni kysyä, minne olen tullut. Ihan kuin olisi tullut jonnekin helluntaiseurakunnan tai kultin pippaloihin. Hohhoijaa (en ole hohhis).

Luukaselta taas en kuullut yhtään mitään uutta, mitä en olisi kuullut. Ehkä nämä suomalaispoliitikkojen murhat oli uutta minulle. Uutta oli myös se että energiasäästövalojen välttämätön kaasu on mielenhallintaa varten, ei lampun toimintaperiaatetta varten :D

• 5t4tg4

Jos sen Luukasen höpinät ovat täyttä lööperiä niin mitäkös varten hän sitten kokee jatkuvasti terrosisointia ja häiriköintiä joidenkin taholta, omien sanojensa mukaan on lyöty tajuttomaksi ja sen jälkeen ambulanssilla sairaalaan plus muita kivoja jäyniä joista uusin josta kuulin oli viime kesänä sattunut yritys "savustaa" ko. täti tukkimalla talonsa savupiippu jolloin takan syttytäminen jäi onneksi väliin. Lisäksi Luukanen väittää kotinsa joutuneen murron kohteeksi useaan otteeseen ja paikat sotkettu ja uusimpia asiakirjoja viety joka "vierailukerralla". Miksi nämä attentaatit jos täti tarinoi omiaan vai ovatko nekin keksittyjä?

• hglughlcfg
        5t4tg4 kirjoitti:

Jos sen Luukasen höpinät ovat täyttä lööperiä niin mitäkös varten hän sitten kokee jatkuvasti terrosisointia ja häiriköintiä joidenkin taholta, omien sanojensa mukaan on lyöty tajuttomaksi ja sen jälkeen ambulanssilla sairaalaan plus muita kivoja jäyniä joista uusin josta kuulin oli viime kesänä sattunut yritys "savustaa" ko. täti tukkimalla talonsa savupiippu jolloin takan syttytäminen jäi onneksi väliin. Lisäksi Luukanen väittää kotinsa joutuneen murron kohteeksi useaan otteeseen ja paikat sotkettu ja uusimpia asiakirjoja viety joka "vierailukerralla". Miksi nämä attentaatit jos täti tarinoi omiaan vai ovatko nekin keksittyjä?

Kuin jatkuvat keskustelut NATO:n korkeiden sotilasjohtajien kanssa ja heiltä saadut salaiset tiedostot.
        Luukaselle nämä asiat saattavat olla tosia. Yhtymäkohdat reaalimaailmaan taitavat vaan olla melko vähissä.

• saojdoasjd
        5t4tg4 kirjoitti:

En sanonutkaan noista mitään. Arvostin tuota "veliä".
        Useimmat Luukasen väitteet on melkein kaikkien tiedossa, kuten 9/11:n inside job.

• fhfh

Jokainen täysjärkinen ihminen näkee että Luukkanen on täys paranoidi. Pakkomielle uskoa kaikkiin salaliittoteorioihin. Siis ihan kaikkiin mitä on vain keksitty. Todella säälittävää ja vielä enemmän säälin niitä nörttejä jotka ottavat nämä jutut todesta.

• Kontaktihenkilö

Saattaa olla että Luukasen puheet UFOista katsotaan joidenkin tahoilta uhaksi, eli se olisi ok, mutta nämä muut sen "vainoharhaiset" jutut, niin ne ovatkin sitten asia erikseen.

• säilyköön järki
        Kontaktihenkilö kirjoitti:

Saattaa olla että Luukasen puheet UFOista katsotaan joidenkin tahoilta uhaksi, eli se olisi ok, mutta nämä muut sen "vainoharhaiset" jutut, niin ne ovatkin sitten asia erikseen.

Nuo Luukasen kohtaamat terrorisoinnit, kotiin murtautumiset ja tappoyritykset kyllä ovat kaikkien tiedossa. JOS siis Luukanen keksisi nämä muut jutut, niin arvatenkin hänen pitäisi sitten keksiä myös nämä vainoamiset. Ainakin eräs Luukasen ystävä, nyttemmin ex-ystävä, kertoi itse eräässä tilaisuudessa, kuinka heidän ystävyytensä päättyi, koska Luukanen oli väittänyt ystäväänsä (syyttä suotta) agentiksi. Ainakin tämä ystävä väittää Luukasen muuttuneen hivenen vainoharhaiseksi.

Itse kuuntelen Luukasen jutut, hänen kirjansakin omistan, mutta tiedän myös, että nauru, epäilykset ja vastustus ovat kovaa - ovathan asiat niin yli arkisen todellisuutemme, että olisi aika ihmekin, jos hänen juttunsa niin vain nieltäisiin. Jokaisella on vapaus valita mielipiteensä hänestä. Itse pidän aiheellisena vähintäänkin MUISTAA, mitä hän on sanonut, jotta muistan myöskin seurata, tapahtuuko niin.

• ei pakollinen
        säilyköön järki kirjoitti:

Nuo Luukasen kohtaamat terrorisoinnit, kotiin murtautumiset ja tappoyritykset kyllä ovat kaikkien tiedossa. JOS siis Luukanen keksisi nämä muut jutut, niin arvatenkin hänen pitäisi sitten keksiä myös nämä vainoamiset. Ainakin eräs Luukasen ystävä, nyttemmin ex-ystävä, kertoi itse eräässä tilaisuudessa, kuinka heidän ystävyytensä päättyi, koska Luukanen oli väittänyt ystäväänsä (syyttä suotta) agentiksi. Ainakin tämä ystävä väittää Luukasen muuttuneen hivenen vainoharhaiseksi.

Itse kuuntelen Luukasen jutut, hänen kirjansakin omistan, mutta tiedän myös, että nauru, epäilykset ja vastustus ovat kovaa - ovathan asiat niin yli arkisen todellisuutemme, että olisi aika ihmekin, jos hänen juttunsa niin vain nieltäisiin. Jokaisella on vapaus valita mielipiteensä hänestä. Itse pidän aiheellisena vähintäänkin MUISTAA, mitä hän on sanonut, jotta muistan myöskin seurata, tapahtuuko niin.

Jos luukaasta on uhkailtu tai pahoinpidelty,näkisin sen muitteen uskontojen tekemäksi.Tässä tapuksessa oletan että joku muu uskontokunta koittaa ahdistella häntä,syynä että sattaisi viedä ns, heidän asiakkaitaan.Tuo että valtion taholta noin tehtäisiin ei sovi mihinkään profiiliin...

• Kaunis mieli

Kaunis mieli. Elokuvassa yliopisto taso proffa sairastuu skitsofreniaan jo nuorena ja kuvittelee
        olevansa CIA:n palkkalistoilla. Hyvä elokuva ja hyvin kuvattu millaisessa maailmassa
        skitsofreenikot elävät. En väitä että Luukkanen olisi skitso, mutta hänen juttunsa
        ampuvat aikalailla yli hilseen.

• ............
        Kaunis mieli kirjoitti:

Kaunis mieli. Elokuvassa yliopisto taso proffa sairastuu skitsofreniaan jo nuorena ja kuvittelee
        olevansa CIA:n palkkalistoilla. Hyvä elokuva ja hyvin kuvattu millaisessa maailmassa
        skitsofreenikot elävät. En väitä että Luukkanen olisi skitso, mutta hänen juttunsa
        ampuvat aikalailla yli hilseen.

mielestäsi yli hilseen vain siksi koska ne eivät liity arkitodellisuuteen. Se ei vielä tee Luukasen jutuista epätosia.

• 324554tg
        ............ kirjoitti:

mielestäsi yli hilseen vain siksi koska ne eivät liity arkitodellisuuteen. Se ei vielä tee Luukasen jutuista epätosia.

Kannattaa muistaa että Luukasen ex-mies oli joku korkean tason diplomaatti eli sieltäkin suunnalta on voinut tihkua ihan luotettavaakin tietoa, mikä ei välttämättä kestä päivänvaloa. Eli ei kaikki tietonsa ole välttämättä keksittyä. Itse uskon että luukanen saa sekä oikeaa tietoa että disinformaatiota hänen omaa termiään käyttäen ja saamansa tiedon määrä on niin valtavaa ettei kykene enää itse erottamaan valheita todesta vaan nielee kaiken mitä kuulee.

• dwc
        324554tg kirjoitti:

Kannattaa muistaa että Luukasen ex-mies oli joku korkean tason diplomaatti eli sieltäkin suunnalta on voinut tihkua ihan luotettavaakin tietoa, mikä ei välttämättä kestä päivänvaloa. Eli ei kaikki tietonsa ole välttämättä keksittyä. Itse uskon että luukanen saa sekä oikeaa tietoa että disinformaatiota hänen omaa termiään käyttäen ja saamansa tiedon määrä on niin valtavaa ettei kykene enää itse erottamaan valheita todesta vaan nielee kaiken mitä kuulee.

Luennoiko Rauni-Leena Luukanen-Kilde useastikin ja mistä näitä päivämääriä saisi? Olisin kiinnostunut kuulemaan enemmänkin näistä ESL kaasuista yms. joista ei tietääkseni ole kirjallista materiaalia.

• säilyköön järki
        dwc kirjoitti:

Luennoiko Rauni-Leena Luukanen-Kilde useastikin ja mistä näitä päivämääriä saisi? Olisin kiinnostunut kuulemaan enemmänkin näistä ESL kaasuista yms. joista ei tietääkseni ole kirjallista materiaalia.

niin suomeksi kuin englanniksi voit lukea ainakin youtubesta. Hakusanaksi vain hänen nimensä. Rajatiedon lehdistä (Ultra, Sielun peili, Minä olen, Henkimaailma...) löytyy ainakin monesta tapahtumakalenteri, joista näkee, missä kukin luennoi. R-L L-K on harvinaisempaa herkkua, koska asuu ulkomailla ja luennoi myös ulkomailla. Ja hänen kirjansa kertovat samat asiat, joista hän puhuu luennoissaan, uusi on tulon päällä nytkin.

Luukanenhan on sotilasperheestä lähtöisin, lisäksi oli naimisissa diplomaatin kanssa, joten hänen suhteensa ja kuulemansa jutut eivät varmasti ihan arkisia ole. Uskovat eivät varmasti häntä terrorisoi, ei myöskään hänen itsensä mukaan, vaan tiedustelupalvelut.

• Kehveli sentään
        ............ kirjoitti:

Siis minkä minun ampuvat. Ei kai vaan noita syttö oravia. Niitä kun on syötetty koko talven pähkinöillä ja
        ovat jo hyvässä turkissa. Sääli jos tulevat ampumaan ne:(

• HOHOHOHO
        Kehveli sentään kirjoitti:

Siis minkä minun ampuvat. Ei kai vaan noita syttö oravia. Niitä kun on syötetty koko talven pähkinöillä ja
        ovat jo hyvässä turkissa. Sääli jos tulevat ampumaan ne:(

Tarkoittaa. Jos koroa on liikaa, niin ainakin kanuunalla ampuu yleensä yli maalin. Haupitsit ampuvat usein myös ylikulmilla ja silloin koron lisääminen tuo iskemää lähemmäksi.

Tulkitsisin, että Luukasen jutut eivät osu maaliin (ole uskottavia jos ei aivokudos naulakossa). Tuskin se oravia kuitenkaan.

• ....
        HOHOHOHO kirjoitti:

Tarkoittaa. Jos koroa on liikaa, niin ainakin kanuunalla ampuu yleensä yli maalin. Haupitsit ampuvat usein myös ylikulmilla ja silloin koron lisääminen tuo iskemää lähemmäksi.

Tulkitsisin, että Luukasen jutut eivät osu maaliin (ole uskottavia jos ei aivokudos naulakossa). Tuskin se oravia kuitenkaan.

Voin koettuna sanoa että terrorismia on ja asiintyy vapaamuurareitten taholta ja uskovien tai uskoteltujen taholta.

Kaikki joilla on kaava millä ajatella ovat helposti terroria.

On uhattu väkivallalla ja aseilla ominaki kokemuksina.

Ihmiset eivät tiedä mitään oleellista että olisivat joutuneet kohteeksi.

Täytyy nähdä ensi omin silmin riittävästi ennenkö kukaan kiinnostuu häiriköimään.

Terroria ei synny vielä että joku kertoo.

Homma koetetaan tehdä tyylillä allekirjoita vaitiolo ensi mutta kaikki ei allekirjoita vaitioloa enkä minäkään allekirjoittanut enkä ole myöskään yhteistyössä kenenkään kanssa.

Näin asioita ainoastaan yhdestä syystä koska luulivat että suostun yhteistyöhön tai että oon hyödynnettävissä jollaki tasolla tai oon kusetettavissa.

Oon elävänä ja yhtenä kappaleena yhdestä syystä että en tehny nii ku mulle sanottii.

Mikäli olisi jonku ehdottelun mukaan menny joita oli useita olisi valheen määrä ja tiedon vähyys lukinnut mielen ja mitä olisi pitänyt totena eteenpäin olisi ollut valhetta tietämättäni.

Valhetta on monessa kerroksessa jota pyritään säätelemään ja hallitsemaan rajatulla tiedolla ja pelkoa pyritään käyttämään aseena kun henkilö käytännössä näkee jotaki mitä pyritään pitämään salassa massalta.

Ei jää huomaamatta mikäli henkilö näkee jotaki mitä pyritään salaamaan koska seula ulottuu myös tasoille jotka ihmisten ulottumattomissa.

Tärkeätä on ettei henkilö kiellä nähneensä. Nähdystä toki ei tarvi puhua mutta mikäli kieltää nähneensä nii menettää järkensä tai pyrkii rakentamaan illuusiota miellyttääkseen omaa järkeään.

Nähtyyn tavallisesti yhdistetään on hajatietoa tuhansien vuosien takaa ja vääristyneisyyttä jota ohjelma ja ohjelmointi aiheuttaa jotta tärkeätä ei ole ku tietää nähneensä vaikkei sanallakaan sanoisi.

Samalla hetkellä kun henkilön valheellinen olotila muuttuu tahdoksi henkilö ei ole kanlittu ajattelemaan ja uskomaan mitä ihmiset uskovat eikä henkilö ole mitä ihmiset haluavat uskoa.

Tahto ja halu on totaallisesti eri asia ja fakta on että ettei henkilöllä löydy varmuutta korvien välistä joka vahvempi ku moraali ja vapaa ajattelun pakosta nii ei henkilön pitäisikään kokea tai nähdä tai kertoa.

• suuupelle

Muistakaa tällä palstalla olijat, ettei myöskään kuussa käyty kuuskytluvulla, vaan kyseessä oli propagandasalaliitto. Ei liity varsinaisesti kyllä nyt aiheeseen.

• HOHOHOHIO

salkkaripalstalle. Sinne tuollainen hömppä kuuluu. Kuussa käytiin seitsemän eri kertaa ja asiasta on satavarma näyttö.

• Kuussa käytiin 1969 ja sen jälkeenkin niinkuin virallinen historia sanoo mutta väitän myös että USA kävi Kuussa julkisuudelta piilossa jo ennen vuotta 1969 ja että Kuussa on ollut tukikohta jo iäisyyden. :)

• Käyty on
        The_wanderer kirjoitti:

Kuussa käytiin 1969 ja sen jälkeenkin niinkuin virallinen historia sanoo mutta väitän myös että USA kävi Kuussa julkisuudelta piilossa jo ennen vuotta 1969 ja että Kuussa on ollut tukikohta jo iäisyyden. :)

Iäisyyksiä sitten Jules Vernen dokkarissa (siinä kirjallisessa kun tuubia ei ollut) käytiin jo kuussa.
        Myös Simeonin vei Lusiferus kuuhun saapasnahkatorniin jo 1800 luvulla. Dokumentin on kirjoittanut Aleksis Veli kirjassaan "Seitsemän Kivestä" Simeoni oli tosin ennen kuumatkaansa nauttinut markkinoilla kotipolttoista pidemmän aikaa, mutta eihän se A Veljen dokumentin totuusarvoa mihinkään muuta.

• kuussa_ei_käyty
        HOHOHOHIO kirjoitti:

salkkaripalstalle. Sinne tuollainen hömppä kuuluu. Kuussa käytiin seitsemän eri kertaa ja asiasta on satavarma näyttö.

Elä vain uskossasi. Ei ne valitettavasti vain ole siellä käynyt. Sen tietää jokainen joka asiaan on perehtynyt, itse olen avaruustekniikan diplomi-insinööri. Voit vapaasti uskoa virallisiin totuuksiin kuussa käymisestä, 9/11:an, JFK:n murhaan ja Roswelliin. Hyvää matkaa.

• Dippatippuu
        kuussa_ei_käyty kirjoitti:

Elä vain uskossasi. Ei ne valitettavasti vain ole siellä käynyt. Sen tietää jokainen joka asiaan on perehtynyt, itse olen avaruustekniikan diplomi-insinööri. Voit vapaasti uskoa virallisiin totuuksiin kuussa käymisestä, 9/11:an, JFK:n murhaan ja Roswelliin. Hyvää matkaa.

kysyisin. Mikä muka estää?
        Kuuhuijauksen lavastus olisi luultavasti ollut jopa vaikeampaa kuin kuulento.

Itse olen vai teknikon retale. Kerrohan oi dippainssi, miksi kuulentoa ei olisi pystytty tuolloin toteuttamaan?
        Olen sitä mieltä, että suollat silkaa paskaa, etkä pysty edes tekun alemman asteen käyneelle perustelemaan, miksi kuussa ei olisi voitu käydä.
        DippaInssi ja vielä avaruustekniikasta. HAH.
        Kerrohan esteet kuukäynille, niin teknikon retale tyrmää ne yksi toisensä jälkeen. Arvoisa Riplomaatti ingenjöörjööringenting.

• Näin kävi.

Ajattelin lähteä ko.tapahtumaan mutta se torppasi siihen,että en löytänyt kuulosuojaimiani mistään!
      Että sillee..

• Sininen Myrsky

Ainoastaan 2012 olisi kiinnostanut ja siitä ei puhuttu oikeastaan mitään. Mutta eivätpä ole ko. alan oikeat asiantuntijat olleet enää kymmeniin tuhansiin vuosiin maanpäällä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      52
      3012
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2678
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      72
      2629
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2593
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      108
      2189
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      63
      1875
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      23
      1757
    Aihe