Kaniltamme kuoli kaveri :( Nyt etsin lähinnä maatiaista,naarasta tai leikattua urosta kaveriksi.Kanin tulee olla ns,käsiteltävissä,eikä saa purra. Tarjoamme siis kodin,emme osta!! Kanimme ovat pääsääntöisesti "ulkokaneja",niillä on turvallinen ulkotarha,mutta pääsevät pesän suojiin halutessaan. Kanien hoidosta vastaa aikuinen ja 10v tyttö. Tiedustelut : [email protected]
Koti tarjolla kanille
3
212
Vastaukset
- smileyey
Niin pistätkö mulle meiliä [email protected] olen tosi eläinrakas ihminen ja itselläni on paljon muitakin eläimiä. Kanini sai poikaset ja kaikki sai kodin paitsi 2 poikasta, uros ja naaras. Uroksen pystyn pitämään mutta naarasta en joten sille tarttisi saada koti. Lahjoitan siis kanin, tärkeintä että se saa kodin(:
Asun muuten Liedossa ja kani on noin 5 kk ikäinen että haittaako että on nuori vielä? Kerrotko,menevätkö kanit vapaaehtoisesti lumihankeen tällaisena lumitalvena ? Jos ovat ulkokaneja,miten olet niiden kulkuluukut järjestänyt,ettei pakkanen mene sisätiloihin ?
- Mesikko
Meidän kanit pesään mennessään tukkivat pesäaukon suun heinällä ym, lumihankeen menosta en osaa sanoa,kun ulkohäkkimme on katollinen,sinne ei sada lunta,eikä muutakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402