Onko kukaan menossa ensi kesänä? mihin aikoihin??:)
Park alanya hotelliin menijöitä??!
9
423
Vastaukset
- kjr
Ke 30.6. olen lähdössä kaheks tai kolmeks viikoksi Park Alanyaan. Mitäs aikaa ite oot lähdössä??
- alanya <3
Hei! Vastasin alemmaskin jo mut oon kans heinäkuun alus menos 3vk. jos seura kelpaa,vastaile :)
- KataJ
alanya <3 kirjoitti:
Hei! Vastasin alemmaskin jo mut oon kans heinäkuun alus menos 3vk. jos seura kelpaa,vastaile :)
Laitoin kans tonne alemmas viestiä ku en huomannu ekaks tätä :)
- jaujjooo
Heinäkuussa ollaan menossa.
- bailabaila :)
elokuus kolmeks viikos Park alanyaan. :)
- seuraa kiitos! :)
Täällä 30vee nainen lähdössä yksin kun matkaseuraa ei saanut heinäkuun alussa Park Alanyaan kolmeks viikkoo! Olis kiva jos sais seuraksi auringonotto/bile/shoppailu/ihan mitä vaan seuraa! :D Oon käyny Alanyas kuudesti ja taas mennään! Takuu aurinko :)
Oikeesti jos joku tarvii matkaseuraa niin vastailkaa ihmeessä!!- Läkähdyttävää
käynyt Alanyassa, mutta Kreikassa kylläkin ja heinäkuussa. Siellä oli niin turkasen kuuma, että meinas henki mennä. Matkaoppaat ohjelmaa katsoneena Alanya vaikuttaa maantieteellisesti katsottuna aika samanlaiselta kuin Marmaris ja sielläkin on läkähdyttävän kuuma keskikesällä. Miten siis Alanyassa? Ymmärrän toki, että toiset nauttivat kuumuudesta ja kestävät sitä nurkumatta, minulta se vie voimat. Silti toivotan kaikille matkaajille nautinnollista lomaa.
- KataJ
Minä päivänä oot lähdössä? Mä ke 30.6. kolmeksi viikoksi :) Oon 28vee nainen ja Alanya on myös mulle tuttu paikka, viime kesänä viimeks olin Park Alanyassa 2 viikkoo. Mun intressit on päivisin lähinnä altaalla/rannalla hengailu, mitä kuumempi ilma sen parempi!! Iltasin shoppaamaan & bilettään! Näillä näkymin oon lähdös yksin, ei kavereiden kans loma-ajankohdat osu yksiin...oon reissannu aika paljon yksinäni mut myös kaikennäkösissä kokoonpanoissa. Seura olis siis pelkkää plussaa, mut tykkään myös välillä hengailla ittekseni. Jos yhtään osuu ajatus samoille raiteille niin vastaile vielä, voin vaik antaa sit mun sp-osotteen :)
- aurinkoaaa
Heti kesäkuun alussa ollaan menossa kaverin kanssa Park Alanyaan kahdeksi viikoksi :) Ollaan 26- ja 28-v neitoset. Ei jaksais enää odottaa....! Vielä 26 päivää, sitten pääsee aurinkoparatiisiin :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama184084Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä513864Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603373Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1142337Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661981