Olen jo kauaa haaveillut kahdista kengistä Englannista, mutta en nyt ole varma että mistä vaiheessa tulli ottaa oman osuutensa? Oliko se niin jos tilaa alle 20 eurolla, tuli ei peri mitään maksuja. Kannattaisi tilata kengät erikseen vai samassa lähetyksessä? ahdollisesti Ja onko muita maksutapoja kuin pay pay ja luottokortti?
Tulee sitten muita kuluja kuin postikulut ja alv?
Kiitos paljon.
Ulkomailta tilaaminen?
5
452
Vastaukset
- maik+++
Englanti kuuluu eurooppaan tollo,joten ei mitään tulleja tarvi maksaa. Ja mistä olet saanu päähän että tulliraja on 20?Se on meinaan 45e. Maksutavat lukee varmasti kyseisen nettikaupan sivuilla.
- lund
Täydellitys: niin muistin että se 20 euroa, kaikkia kun ei aina voi muistaa sinä täydellinen ihminen.
- ...
Juu ei Briteistä tilatessa tosiaan tule mitään tulleja tai alveja, se koskee vain EU:n ulkopuolisia tilauksia. Itsekin olen Briteistä usein tilannut kenkiä ja muutakin eikä ole ollut mitään ongelmia tilauksessa tai toimituksessa. Palautuksetkin hoituu, mutta joudut yleensä itse maksamaan postikulut molempiin suuntiin eli niitä ei hyvitetä. Itse olen maksanut aina Visa Debitillä, joka ei siis ole luottokortti ja maksu menee tililtä heti kun tilaus on tehty. Yrityksen maksuvaihtoehdot näkyvät kyllä aina sivuilla ja vaihtelevat nettikaupasta riippuen. Kannattaa ensin lukea huolella kaikki toimitukseen, maksamiseen ja palauttamiseen liittyvät informaatiot ja muutenkin googlata yritys jos se on muuten tuntematon. Mä olen ainakin hyvin varovainen netistä tilatessa ja tilaan vain sivuilta, jotka tiedän luotettaviksi.
- lund
Kiitos paljon tiedosta, ihanaa että löytyy vielä ihminen joka oikeasti haluaa auttaa :). Tuhannet kiitokset sinulle.
- toinen täydellinen
lund kirjoitti:
Kiitos paljon tiedosta, ihanaa että löytyy vielä ihminen joka oikeasti haluaa auttaa :). Tuhannet kiitokset sinulle.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että ensimmäisestä vastauksesta, jossa tiedot olivat oikein, ei ollut mitään hyötyä??? Sanan tollo olisi voinut jättää pois, muuta en olisi siitä muuttanut.
Faktat siinä oli täydellisesti, ja tuo 45 euroa rajana on NIIIIIIIIIN MONESSA ketjussa todettu eu-alueen ulkopuolella tehtyjen ostosten tullivapaaksi rajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama93424Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583263Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442969Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951