Mistä saan nopeasti tietää mihin paikkoihin olen velkaa? Olen ulosoton kautta maksanut 3kk aikana 9000€.
Nyt ongelmanani on nuo paskat firmat mitkä ei siirrä velkoja ulosottoon. En tiedä mitkä olen maksanut ja mitkä en, koska koko ajan tuppaa jotain postia jostain... Niin olisiko jotain tapaa mistä voisi saada tietää miten moneen paikkaan olen velkaa?
velkaa
4
470
Vastaukset
- truytutut
tiedusteli tietämättömiä, ihmetteli suruunsa, kenelle ole velkaa, keltä lainannut olen. Ei vastaa kuusi, ei virka mänty, mutta mitä siitä, ajatteli kurja, minähän olen itse puupää.
- vippiveteraani
Otin selvää laskuissa olevista (kaikissa ei lue) niiden ns. sopimusperintäfirmoista ja soitin niille.
Listasivat sieltä kulloisestakin mestasta heidän perinnässään olevat (jotka EIVÄT siis ole vielä ulosotossa) ja
laittoivat kirjeen himaan. Toimii myös sähköpostilla, siten ei mene puh.kuluja.
Sitten googlasin kaikki perintäfirmat ja otin niihinkin yhteyttä, että onko heillä soppari sen ja sen vippipuljun
kanssa. Aikaa ja vaivaa siihen meni, mutta se kannatti. Oli tavallaan askeleen edella ulosottoa ja säästi roimasti rahaa siinäkin. Hyvä fiilis siitä, kun tietää missä mennään, vaikka
ne menot vituttaakin. Joillain perintätoimistoilla aivan sairaat "kulut" ja toisilla ihan lainmukaiset.
Tarkistin asian kuluttajaviraston linkistä ja siitäkin oli hyötyä.
Koita jaksaa, äläkä välitä noista perseilijöistä, joita tälläkin sivulla viestiketjuissa roikkuu!- oonkovelkaavaien
alkaa siitä, kun saa selville mihin on velkaa, eiks jeh ?
- sivustaseuraaja
oonkovelkaavaien kirjoitti:
alkaa siitä, kun saa selville mihin on velkaa, eiks jeh ?
Epätietoisuus, niin velka-asioissa kuin muuallakin elämässä, on suurimpia stressin ja ahdistuksen lähteitä. Aina neuvotaan ottamaan selvää asioista, ja se todellakin on hyvä neuvo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve703543Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1412418Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572309Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094