Tää ei ehkä ole oikea palsta, mutta en löytänyt parempaakaan. Mulla ollut nyt muutaman päivän niinkun ois kuumetta, mutta ei ole kuitenkaan. Poskia kuumottaa ja on huono olo. Sit yhtenä aamuna kun käännyin sängyssä, huone pyöri silmissä hetken, tuli kauhea hiki. No, sit käänsin toiselle kyljelle, taas sama juttu, nousin istumaan, sit loppui. Hutera olo oli koko päivän ja oksetti. viime yönä taas hiukan samaa, kun käänsin itseni oikealle kyljelle. Onko tää jotain virustautia? Asentohuimaukseen sopis kyllä nuo huimausoireet, mutta ihmetyttää tää olo, on aivan kuin olis kuumetta, viluttaa ym. mutta ei ole.
huimaus ja huono olo
4
696
Vastaukset
- tyttönen---
käymään korvalääkärillä. Tuollaiset kiertohuimaksen kaltaiset oireet viittaavat korvahommiin ja parhaimman avun saat korvalääkäriltä. Tottakai virus saattaa olla, kun on kaikenlaista flunssaa liikkeellä. Hoidata homma ajoissa.
- kivulias
Mulla tuli samanlainen huimaus 2006 oireita on ollut monta kertaa sen jälkeen.Pääsin lääkäriin ensikerralla
siellä oli valveutunut lääkäri joka sanoi sen olevan hyvänlaatuinen asentohuimaus.(tosi hyvänlaatuinen kun ihmisellä hirveä olo)Hoitona on vain asentohoidot niitä teen säännöllisesti joka olta määrätyt liikkeet kun alan nukkumaan.Netissä hyvät ohjeet sivulla http://www.laakarilehti.fi/files/472004.html (Laitakari kyösti)
Näitä liikkeitä teen kun tulee rajut kohtaukset, oksentanut oon niin paljon että pahaa tekee.
Olen kulkenut korvalääkärit ja neurologit, eivät voi auttaa.Vaiva on tullut jäädäkseen.Osaan nykyisin sen kans elää ja varon kaikkea pään äkillisiä liikkeitä.Ei ylös ei alas ei sivuille nopeaan vaan harkiten ja hitaasti.
Korkeita paikkoja kammoan.Joka aamu pää pitää ensin "kerätä" eli tasottaa sängyssä ennen kuin pystyy nousemaan ylös. - oksettaa
kivulias kirjoitti:
Mulla tuli samanlainen huimaus 2006 oireita on ollut monta kertaa sen jälkeen.Pääsin lääkäriin ensikerralla
siellä oli valveutunut lääkäri joka sanoi sen olevan hyvänlaatuinen asentohuimaus.(tosi hyvänlaatuinen kun ihmisellä hirveä olo)Hoitona on vain asentohoidot niitä teen säännöllisesti joka olta määrätyt liikkeet kun alan nukkumaan.Netissä hyvät ohjeet sivulla http://www.laakarilehti.fi/files/472004.html (Laitakari kyösti)
Näitä liikkeitä teen kun tulee rajut kohtaukset, oksentanut oon niin paljon että pahaa tekee.
Olen kulkenut korvalääkärit ja neurologit, eivät voi auttaa.Vaiva on tullut jäädäkseen.Osaan nykyisin sen kans elää ja varon kaikkea pään äkillisiä liikkeitä.Ei ylös ei alas ei sivuille nopeaan vaan harkiten ja hitaasti.
Korkeita paikkoja kammoan.Joka aamu pää pitää ensin "kerätä" eli tasottaa sängyssä ennen kuin pystyy nousemaan ylös.mulla tuli toi vaiva muutma vuosi sitten ,ensin oli flunssa kun palellutin itseni oikein kunnolla. kurkku oli kipee ja kuumetta hiukan sen jälkeen korvakipu ja sit toi asentohuimaus. hirvee tauti. elä palelluta ittiäs.
- Kivuton
Oireesi aiheuttajaksi sopii huonosti toimiva tasasapainoaisti eli tasapainoaistin toimintahäiriö, jota on tavallisimmin kutsuttu asentohuimaukseksi. Ns. vanhoilla asentohoitotekniikoilla (Lempert, Rahko, Semont, Epley...) ei ole saatu kovinkaan hyviä hoitotuloksia pitemmän päälle.
Jotta asentohoito tehoaa, sen hoitoasentojen täytyy sopia mahdollisimman tarkasti tasapainoaistin kaarikäytävien soikeaan muotoon ja kaikkia kaarikäytävia täytyy hoitaa tietyssä järjestyksessä sekä rytmissä.
Tietoa uusimmasta hoitotekniikasta löydät osoitteesta asentohoito.auttaa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971