Eli ongelma. Mies sanoo aina että käy vain nopeasti ja tuulee kohta takaisin ja nämä reissut usein päättyvät siihen että mies tulee 3 tunnin tai jopa 12 tunnin kuluttua kotiin. Tänä aikana hänestä ei pakosti kuulu mitään.
Eli miten te käsitätte pikaisen käynnin jossakin??
Olen joka kerta sanonut asiasta ja jopa tapellut, mutta mies ei tajua. Hän ei kuitenkaan aina tule kännissä kotiin hän ei siis aina juo reissuillaan. Meillä on muuten hyvin onnellinen parisuhde. Enkä usko että mies tekee sitä edes tahallaan. Hänellä on huonomuisti tai jotain ainakin huono ajantaju sen olen huomannut.
Mut ärsyttää kun ei mies tajua. Tänään juuri oltiin yhdessä koirien kanssa lenkillä kun hänen vain piti käydä sanoon jotain kaverille. Sovittiin että mies käy siin nopeeta ja minä kierrän koirien kanssa ja ootellaan sit siin alhaalla toisiamme. Muistutin vielä että minulla ei ole kännykkää mukana. No miten kävi minä odotin jonkun 25 minuuttia koirien kanssa ulkona. Olin ihan jäässä, koska en ollut varautunut pitkään lenkkiin. No pääsin kotiin ja soitin sit et hei mikä tuli. Mies oli ihan et ainiin tuun just alas ja ihmetteli miks en soittanut.
Mitä minä teen miehen kanssa?
Pikaisesti, tuun kohta takaisin, käyn vain!!!!
8
543
Vastaukset
- Nainen.--.-
Missä se on tuon ajan?
"käyn kaupas, tuun kohta" ja aikaa menee kolmatta tuntia on jo HYVIN EPÄILYTTÄVÄÄ. Vai jääkö aina mukamas suustansa kiinni joka paikkaan?
Minulle nopea kaupassakäynti tarkoittaa sitä että haetaan purkki maitoa, leipää ja makkaraa ja mennään kassalle. Siis sellainen pieni ruokakaapin täydennys voi olla tuo pikainen kaupassakäynti. Kolmen tai neljän päivän ruokia ei osteta pikaisesti.
Käyn nopeasti kaverilla = maksimissaan puoli tuntia. Pidempi aika voisi olla pari tuntia, illanvietto taas 4-5 tuntia.- odottelija
kävi pikaisesti kaupassa kesti muutaman tunnin toi vain tupakkaa itselleen.
Aika oli kulunut kun jäi suustaan kiinni jonkun kanssa ja luultavasti pelasivat lähi baarissa pelin biljardia.
Kävi vain serkulle heittämässä hänelle avaimet kesti 12 tuntia
Piti ruveta jotain hoimmia tekemään.
Heitti kaverille cd.n kesti 3tuntia Jäi korjaamaan koko konetta.
Siis tämä vain jatkuu. onneks ei joka päivä ole tuollaista. Mutta hyvin usein mies vain unohtuu jonnekin, eikä muista minulle ilmoittaa mitään. Harvemmin jää kännäämään mut sitäkin sattuu. Tuntuu tyhmältä soittaa aina perään et hei mitä touhuat sun hetki on taasa venynyt jo tunteihin.
Ja ainiin miehen mielestä se on VAIN käymistä pikaseen jos sieltä tulee takaisin.
Siis kai se sit menee sen logiikan mukaan et jos se vaik jää yöks niin siitä vasta täytyis ilmoittaa. - pöh!
odottelija kirjoitti:
kävi pikaisesti kaupassa kesti muutaman tunnin toi vain tupakkaa itselleen.
Aika oli kulunut kun jäi suustaan kiinni jonkun kanssa ja luultavasti pelasivat lähi baarissa pelin biljardia.
Kävi vain serkulle heittämässä hänelle avaimet kesti 12 tuntia
Piti ruveta jotain hoimmia tekemään.
Heitti kaverille cd.n kesti 3tuntia Jäi korjaamaan koko konetta.
Siis tämä vain jatkuu. onneks ei joka päivä ole tuollaista. Mutta hyvin usein mies vain unohtuu jonnekin, eikä muista minulle ilmoittaa mitään. Harvemmin jää kännäämään mut sitäkin sattuu. Tuntuu tyhmältä soittaa aina perään et hei mitä touhuat sun hetki on taasa venynyt jo tunteihin.
Ja ainiin miehen mielestä se on VAIN käymistä pikaseen jos sieltä tulee takaisin.
Siis kai se sit menee sen logiikan mukaan et jos se vaik jää yöks niin siitä vasta täytyis ilmoittaa.Älä kuiteskaan tee tommoisen kans koskaan lapsia!!
Vaikuttaa aika vastuuntunnottomalta kaverilta..
Ite en kattelis tuommoista touhua päivääkään.. naurettava pelle! - tuttua...
Mun ex oli tuollainen, mutta "käväisyillään" hän peitteli huumeongelmaa. Siksi selitykset siitä mikä oli kestänyt ja missä oli ollut oli hyvin epämääräisiä ja epäloogisia.
- odottelija
tuttua... kirjoitti:
Mun ex oli tuollainen, mutta "käväisyillään" hän peitteli huumeongelmaa. Siksi selitykset siitä mikä oli kestänyt ja missä oli ollut oli hyvin epämääräisiä ja epäloogisia.
mies sanoi heti alusta alkaen et polttaa joskus kavereilla savuja, mut siis pystyy puhuun siitä ihan avoimesti ettei semmoisenkaan takia tarvis mulle salailla mitään.
- Blackwat
Mä epäilisin jo pettämistä. Ei kellään tollasissa pikkuhommis mee niin kauaa. Ja ei voi olla sattumaa, että joka kerta tuleekin "lisähommia" eikä suusta jäädä kiinni joka kerta kolmeksi tunniksi! Epäilen.. Etkö sä epäile?
- Mielipide.
Olet miehelle äiti. Tuolla tavalla mies kohteli omaa äitiään. Eli vauva-asteelle jäänyt lapsellinen tyyppi.
Sen pitäisi asua yksinään niin oppisi kunnioittamaan muita ihmisiä. - odottelija
vaik aluksi epäilin, mut sen kaverit on munkin kavereita. He ovat tosi usein vahvistaneet nää miehen jutut. Eikä mies ole edes sellainen henkilö joka pettäisi. Sitä on vaikea selittää mutta esim. kerran se soitti mulle hirmu hädissään ja pyyteli anteeksi. Lopulta selitti et sen kaveri (nainen) oli suudellut miestäni ja mies ollu ihan äimänä ja sitten työntänyt naisen pois ja selittänyt et hän seurustelee vakavasti. Oli tosi pahoillaan koko asiasta vaikka nainen oli ihan yllättäen tän tempun tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525