Aurinkoinen raitis lauantai, illaksi limsapullo.
20.2-10 Lauantai
8
234
Vastaukset
- k.apula
Karmea krapula, mutta jo 3 tuntia ilman viinaa!
- Meriläinen
Pakkasta -20 C, kova tuuli.
Onneksi ei tarvi lähteä mihinkään.
Raitis koti-ilta.- Arrrr...
mutta muuten menee hyvin. Ei paljon jäkätetty aamulla kun koiraa käytin peellä - puolen tunnin päästä vasta naama suli. Vaan kun minä syksyllä päätin jotten puolella sanalla valita talvesta niin totean vaan että nyt olis hitsin helppo aurata pottuvaot tuonne hankeen - sen verran pehmosta on pelloilla.
- Oskari5
Olen varannut illaksi leivoksen ja yrttiteetä ison lasillisen. Siihen kun lisää ripauksen hedelmäsokeria, niin maku on taatusti parempi, kuin ennen vanhaan rommitotissa.
Ilta olisi täydellinen, josko mäkihypystä vielä luiskahtaisi mitali.- Arrr...
mitali sieltä luiskahtaa jos Suomen pojat ei takamuksilleen laske. Näin minä uskon.
- Juupajuu__
Arrr... kirjoitti:
mitali sieltä luiskahtaa jos Suomen pojat ei takamuksilleen laske. Näin minä uskon.
Eilen jouduin jälleen kerran illalla houkutustilanteeseen alkoholin kanssa ja kovasti kylmän ilman takia olisi tehnyt mieli lämmikettä, mutta sitten kun mieliteko meni ohi, päätinkin juoda kahvia. Ja mitään en tuntenut menettäneeni. Tätä menoa tuntuu että alkoholiton elämä sopii minulle. En ole pitkään aikaan tuhlannut paljoa, tehnyt tai sanonut jotain sellaista että hävettää seuraavana päivänä, en ole hukannut tavaroitani ja minulla on ollut hyvä ja tasapainoinen olo - ja mielikään ei ole ollut kovasti maassa. En ole herännyt seuraavana päivänä pelkotiloissa enkä vapissut krapulassa. = )
Tänäänpä siis saunomista ilman kaljaa ja rauhallinen koti-ilta. - Arrr...
Juupajuu__ kirjoitti:
Eilen jouduin jälleen kerran illalla houkutustilanteeseen alkoholin kanssa ja kovasti kylmän ilman takia olisi tehnyt mieli lämmikettä, mutta sitten kun mieliteko meni ohi, päätinkin juoda kahvia. Ja mitään en tuntenut menettäneeni. Tätä menoa tuntuu että alkoholiton elämä sopii minulle. En ole pitkään aikaan tuhlannut paljoa, tehnyt tai sanonut jotain sellaista että hävettää seuraavana päivänä, en ole hukannut tavaroitani ja minulla on ollut hyvä ja tasapainoinen olo - ja mielikään ei ole ollut kovasti maassa. En ole herännyt seuraavana päivänä pelkotiloissa enkä vapissut krapulassa. = )
Tänäänpä siis saunomista ilman kaljaa ja rauhallinen koti-ilta.Kyllä kunnon sumppi aina viinan voittaa. On hienoa huomata kuinka elämä rakentuu kahvin juonnilla parempaan suuntaan ja rahaa jää todellakin paljon muuhun. Toivon todella että elämäsi ja olemisesi olisi onnellista ja sitä oikealla tavalla elämänmakuista. Kahvitellaan.
- voipytty
kaupan mustikkapiirakasta, kun jaan sen puolison kanssa. Raittiina silti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2443268
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362962Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342188Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari352095Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa741970Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841756Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh381634Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221517Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561424Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451269