Olen tässä miettinyt, että onko mahdollista ostaa ohjelmia tv -kanavilta? Sellaisia joita on joskus näytetty kyseisellä kanavalla, mutta ei enää. Sellaisia, joita ei ole dvd:llä eikä löydy mistään muualtakaan! :( Haluaisin kovasti saada kaikki 1993 vuoden Prätkähiiret, suomeksi puhutut, kaikki kolme tuotantokautta. Ensimmäisestä tuotantokaudesta on kuusi ensimmäistä jaksoa kyllä dvd:llä, mutta kun tahtoisin nähdä kaikki. Niitä ei löydy mistään! Olen etsinyt hullun lailla mutta toivo alkaa olla menetetty. Muistan että niitä on näytetty MTV3:lla ja Sub Juniorialla tämän vuosisadan puolella. Niitä tuskin enää näytetään tv:stä?
En tiedä jos joku vaikka olisi nauhoittanut ne jo vhs:n kulta-aikana tai sitten tallentavaan digiboksiinsa viime vuosina, mutta mistä minä voisin saada ne?
Tykkään vanhoista piirretyistä ja hamstraan niitä hulluna itselleni, keräilykohteenani. Tämä 90 -luvun helmi puuttuu kokoelmastani ja haluaisin kiperästi saada ne! Tuli niitä sen verran pienempänä katsottua että niistä muodostui ehdoton lemppari. On kyllä edelleenkin tosi hauskaa katsottavaa.
Mikäli itse omistat 1993 vuoden kaikki Prätkähiiret (65 jaksoa) _SUOMENKIELISINÄ_ niin voitko ilmoittaa! :(
Kysäisen vain...
nörttineito
0
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284531Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k723268- 1021550
- 881395
- 96917
- 80816
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642