mihin intohimo lopahtaa?

hhhuolestunut

Olen parikymppinen nainen ja itseäni suuresti ärsyttää eräs asia; seksihimoni vähentyminen. Jokaisessa parisuhteessa missä olen ollut, alussa seksiä on enemmän kuin laki sallii, pian se alkaa vähentyä ja lopulta sitä ei ole enää lainkaan... minun osaltani. minulla ei ole ollut mitään pitkiä suhteita, pisin puoltoista vuotta, joten ei silloinkaan pitäisi vielä huuman kokonaan kadota. olen yrittänyt vaihtaa e-pillerimerkkiä, olen jättänyt pillerit pois, kokeillut muita ehkäisykeinoa, mutta millään niistä ei ole ollut enää siinä kohtaa vaikutusta kun intohimo on kadonnut. Aina kun alan tapailemaan uutta miestä, seksiä on todella paljon ja siinä kohtaa tuntuu, etten voisi elää ilman seksiä... ei mene montaa kuukautta kun läheisyyden osotukseni alkavat vähentyä, enkä lopulta anna enää vastakaikua seksiyrityksille. Auttakaa hyvät ihmiset jos teillä vaan on jotain asiallisia neuvoja. Todella ärsyttävää ja masentavaa, koska tuntuu, että jokaiselle parisuhteelleni käy niin. Nyt olen tapaillut erästä miestä muutaman kuukauden ja alan nyt jo huomaamaan itsessäni fysikaalisia muutoksia. Mikä minussa on oikeen vikana...

6

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me too

Mulla käy myös noin, mutta sitten jossain vaiheessa ne halut sieltä taas herää. Itse en saa orgasmia (ainakaan usein) mutta mies on jo kuulemma tottunut siihen,. Nautin silti seksistä. Sehän se pääasia on, ei se että tulee. Jos en tule, mies hoitaa sormin mut loppuun tai sitten teen sen itse.
      Älä siis murehdi kanssa-sisko.
      Kokeilkaapa vaikka erilaisia leikkejä. mtv3.fi/helmi löytyy vinkkejä ja helmi-kauppa, josta löytyy myös kaikkee kivaa :P
      Tsemppiä vain sinulle :)

• allisoni

Joo harjoitus tekee Mestarin ja onhan sulla loppu Elämä aikaa kokea ja kasvaa siinä.
        Odota, odota kyllä kaikki järjestyy.

• kdfhöfdj

"Itse en saa orgasmia (ainakaan usein) mutta mies on jo kuulemma tottunut siihen,. Nautin silti seksistä. Sehän se pääasia on, ei se että tulee. Jos en tule, mies hoitaa sormin mut loppuun tai sitten teen sen itse."

siis miten tämä liittyy aloittajan juttuun yhtään mitenkään??

• fgadgag
        kdfhöfdj kirjoitti:

"Itse en saa orgasmia (ainakaan usein) mutta mies on jo kuulemma tottunut siihen,. Nautin silti seksistä. Sehän se pääasia on, ei se että tulee. Jos en tule, mies hoitaa sormin mut loppuun tai sitten teen sen itse."

siis miten tämä liittyy aloittajan juttuun yhtään mitenkään??

äläs ole kateellinen, kun toisen mies tekkee hommat loppuun.
        Saahan sitä kehuskella keskustelupalstalla, jossa aiheesta puhutaan !

• tähtityttönen....

juu et todellakaan ole ainoa!!!
      ite painin aivan samojen ongelmien kanssa!!!
      ja erittäin pahalta tuntuu kultani puolesta...
      ite kyl tykkään läheisyyttä antaa ja mut seksi on asia joka ei vain kiinnosta.... ja siihen en syytä tiedä tarkalleen....
      veikkaisin että johtuu pillereistä täysin... mut en lopeta niitä koska en halua muuta ehkäisyä....
      kesällä vaihdoin nimittäin pillereit ni lopputulos oli tämä... ja olen koittanut saada lääkäreitä vaihtamaan vanhan merkin takaisin niin eivät ole suostuneet, koska tupakoin.... niin joudun tyytymään tähän yhteen ainoaan merkkiin.... joka on saanut minut siihen pisteeseen ettei minulla tule edes menkkoja enää nykyisin... voisikohan sillä olla vaikutusta asiaan??? jos oikeesti joku viisaampi tietää niin voisi todellakin kertoa!!

aloittajalle!!
      et todellakaan ole yksin!! on meitä monta muutakin kanssa sisarta jotka kärsii samasta!!! :)

• Monimutka

Minä sanoisin että ongelmaasi ei oikein ole olemassa varsinaista "parannuskeinoa". Sinä olet vain "seksuaaliselta temperamentiltasi" sellainen että innostut nopeasti ja vahvasti ja myös kyllästyt helposti. Toki tuo luonteesi voi iän myötä tasoittua mutta et ehkä pääse siitä koskaan ihan kokonaan eroon. Mutta pääasia on että tunnista tuon piirteesi ja hyväksyt sen osana itseäsi. Sitä kautta voit ehkä käsitellä asiaa ja saada joskus myös aikaan pitkässä suhteessa toimivan seksielämän. Se vaatii ehkä myös tavallista enemmän yrittämistä ja uuden keksimistä sillä intohimo ei pysy suhteessa itsekseen.
      Mutta omana havaintonani olen usein huomannut että alussa hyvin kiihkeiden naisten kanssa suhteet myös usein viilenevät nopasti. Alussa rauhallisempi nainen taas voi jatkaa ihan "samalla tasolla" vuosia eteenpäin. Mutta tämä nyt on varmaan vain karkea yleistys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      35
      5176
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      67
      4165
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3716
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2738
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      162
      2576
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      65
      2412
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      28
      2275
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2209
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1735
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1568
    Aihe