Osaisiko joku asiantuntija tulkita minua? Kiinnostaa. Olen aurinko oinas, nouseva neitsyt ja kuumerkki kaksonen. Olen mies. Ennalta jo kiitos, jos joku osaa jotain sanoa (tai kirjoittaa :)
tulkintaa?
4
738
Vastaukset
- Kiva ihminen.
Kuinka kauan olet yhden naisen kanssa? Kuinka nopeaan tahtiin vaihdat naista/parttenia? Tai ylipäätään tarvitset vaihtelua? Nousu Neitsyt tuskin tekee sinusta pyhimystä, jollei planeettajako huoneisiin tee sinusta sitä. Missä merkissä on Venus, Neptunus, Merkurius, Mars, Mc? Onko planeettoja huoneessa 5, 4, 1? Vahvistaako planeetat huoneessa 7 Kuu Kaksosta? Jotain planeettoja voisin kuvitelle olevan huoneessa 8, olen sen huomannut Kaksosista. Tässä jotain pientä purtavaa näin alkuun. Nimimerkki 30 vuotta astrologiassa.
Helmi sivu on hyvä sivu luoda itse kartta itsellensä ja tulkinta luo siellä myös. Astro.fi on hyvä sivu, sekä www.astro.com- kiinnostavaa
Kiitos vastauksesta. En ole kovinkaan vaihtelunhaluinen ihme kyllä. Olen ollut toistakymmentä vuotta saman naisen kanssa. Enkä kaipaa vaihtoa. En ihan kaikkia näistä muista,olen joskus ottanut jostain horoskooppikartan, mutta sen muistaisin että MC olisi ollut kaksosissa ja kuu 9 huoneessa. samoin venus 9. huoneessa (kuun kanssa yhtymässä,ja siis kaksosissa) 8. huoneessa oli ainakin jupiter(härässä) ,aurinko(oinaassa),merkurius(härässä). Pystyykö näiden perusteella sanomaan muuta luonteestani?
- Ei astrologi
kiinnostavaa kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. En ole kovinkaan vaihtelunhaluinen ihme kyllä. Olen ollut toistakymmentä vuotta saman naisen kanssa. Enkä kaipaa vaihtoa. En ihan kaikkia näistä muista,olen joskus ottanut jostain horoskooppikartan, mutta sen muistaisin että MC olisi ollut kaksosissa ja kuu 9 huoneessa. samoin venus 9. huoneessa (kuun kanssa yhtymässä,ja siis kaksosissa) 8. huoneessa oli ainakin jupiter(härässä) ,aurinko(oinaassa),merkurius(härässä). Pystyykö näiden perusteella sanomaan muuta luonteestani?
En ole astrologi. Yleensä juuri tuo Kuu Kaksonen tekee sellaisia salaisiakin tepposia, että ei paremmasta väliä, mutta : Onko työsi liikkeelläoloa, puhutko paljon, jos huone 12 onkin merkityksellinen kartallasi olet paikoillaoleva omassa pisteessäsi ? Minulla myös Merkurius Härässä = Punnittua puhetta vain se, mitä tarvitaan ei turhia selityksiä kumoaako Merkurius Härässä niin iloista pulisijaa, kuin Merkurius Kaksonen yhdessä nousu Neitsyen kanssa voi olettaa? Venus merkkisi puuttuu? Neptunus puuttuu, huone 1, 4, 5 mitä niissä on, mitä huoneessa 12 on? Jupiter Härässä sinussa on paljon Kaksosta kumoaa. Voitko siirtyä luomaan omaa karttaasi edellämainituille sivuille? Luo tulkinta myös.
- kalaN
mutta sanoisin että olet hauska, seurallinen, kiltti ja kriittinen. Kuukaksoset ovat huumorintajuisia, nouseva neitsyt hillitty, tarkka ja kovin huolestunut terveydestään :) Oinaat taas ovat luku sinänsä, mutta rakastettavan 'lapsellisia' luonteita.. hyvässä ja pahassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1247947Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516668Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834785Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2473260Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012754Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1102280- 1501915
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa341726Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971624