Martti, miksi sinä olit niin hermona Salon poliisitalon edessä?
Mitä pillereitä minun pitäisi ottaa sinun mukaasi, kun sellaista huutelit?
Mitä en pysty todistamaan?
Sitäkö, kun valehtelit oikeudessa?
Kerroit oikeudessa ettei komisario Ylikippari ollut paikalla.
Ylikippari taas kertoi olleensa paikalla.
Sitten muistisi myöhemmin tuli paremmaksi ja kerroit minulle että muistat Ylikipparin olleen paikalla.
Sitten totesit aikaisemmin säälineesi minua.
Miksi säälit minua Martti Fager?
Sanoit että on näin lähellä ettet tee minusta rikosilmoitusta kunniasi loukkaamisesta.
Eräs naisopettaja oli kanssani siinä silloin, kun kaasuttelit pois. Hän kertoi sinun olevan koulupoliisi.
Olet ollut kuulemma hyvä siinä. Miksi sitten minulle auoit päätäsi.
en minä sinua pyytänyt oikeudessa valehtelemaan vaan pyysin kertomaan totuuden.
Itse teit valinnan antamalla väärää tietoa oikeudelle. Turhaan sinä siitä minua syytät.
En minä sinun suullasi valehdellut vanhempi konstaapeli Fager. Kun katsot peilistä, niin se naama oikeudessa antoi oikeudelle vastauksia, en minä.
Martti lähetitkö sinä minulle tappouhkauksia vai halusitko sinä minun tappavan itseni?
Miten on MArtti sinäkö se olit? vai joku poliisikollegasi?
Vanhempi konstaapeli Martti Fager
20
1542
Vastaukset
- Markku Ahdeoja
Siinä aseman edestä meni useita poliiseja, jotka käyttäytyivät hyvin asiallisesti.
Moikkasivat, joku vaihtoi kanssani muutaman sanan. Kukaan muu kuin Martti Fager ei käyttäytynyt sopimattomasti.
Kiitos teille kohteliaat poliisit, jotka toimitte, kuten poliisin kuuluu.
esimerkiksi se, jonka vuoro oli päättynyt ja oli lähdössä kotiin sen ison kassin kanssa.
Hän oli kohtelias ja asiallinen niinkuin ihmiset ovat, kun ei ole mitään hampaakolossa.
Martti Fagerilla oli nähtävästi hampaankolossa minua kohtaan isoa palaa. kun niin minulle äyski.- åasuodpgh
"Moikkasivat, joku vaihtoi kanssani muutaman sanan. Kukaan muu kuin Martti Fager ei käyttäytynyt sopimattomasti."
..kenties omaa käytöstäsi soveliaana ja fiksuna? - Markku Ahdeoja
åasuodpgh kirjoitti:
"Moikkasivat, joku vaihtoi kanssani muutaman sanan. Kukaan muu kuin Martti Fager ei käyttäytynyt sopimattomasti."
..kenties omaa käytöstäsi soveliaana ja fiksuna?Osoitin mieltä epärehellisiä poliiseja vastaan.
Sinä Martti olit kiukkuinen, muut eivät.
Poliisin ammattitaitoon kuuluu myös ettei provosoisu. Se on amamttitaito, jota ei kaikilla poliiseilla ole.
Suomessa on oikeus mielenosoitukseen ja mielipiteeseen.
En minä voi mitään, jos poliisi valehtelee, mutta minulla on myös oikeus paheksua valehtevia poliiseja.
se ei ole missään tilanteessa hyväksyttävää varsinkin, kun sillä yritetään peitellä poliisin virhettä. - åasuodhkgdf
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Osoitin mieltä epärehellisiä poliiseja vastaan.
Poliisin ammattitaitoon kuuluu myös ettei provosoisu. Se on amamttitaito, jota ei kaikilla poliiseilla ole.
En minä voi mitään, jos poliisi valehtelee, mutta minulla on myös oikeus paheksua valehtevia poliiseja.
se ei ole missään tilanteessa hyväksyttävää varsinkin, kun sillä yritetään peitellä poliisin virhettä.Olipa asiaton vastaus. Taitaa joidenkin kirjoittajien kommenteissa terveydentilastasi olla jotain perää, sillä jonkinlaista vainoharhaisuutta on havaittavissa, jos meikäläistäkin poliisiksi luulet.
Ovatko kaikki kirjoituksiasi kritisoivat kirjoittajat automaattisesti sinun mielestäsi poliiseja? - Markku Ahdeoja
åasuodhkgdf kirjoitti:
Olipa asiaton vastaus. Taitaa joidenkin kirjoittajien kommenteissa terveydentilastasi olla jotain perää, sillä jonkinlaista vainoharhaisuutta on havaittavissa, jos meikäläistäkin poliisiksi luulet.
Ovatko kaikki kirjoituksiasi kritisoivat kirjoittajat automaattisesti sinun mielestäsi poliiseja?Komisario Sundqvist esimerkiksi kertoi ettei tiedä mikä on Suomi24 keskustelupalsta.
Hän oli kuitenkin kertomustaan ennen tehnyt minusta rikosilmoituksen koskien minun kirjoitksiani suomi24 keskustelupalstalla.
Poliisit kieltävät lukevansa saatikka vastaavansa, mutta silti he tarkkaan tietävät mitä olen kirjoittanut.
Joten kyllä poliisit lukevat ja vastaavat minulle.
Sen saa aina tietää siitä, kun joudun taas kuulusteltavaksi jonkun poliisin kunnian loukkaamisesta.
Yksinkertaista rakas Watson - åasäölädafj
Komisario Sundqvist esimerkiksi kertoi ettei tiedä mikä on Suomi24 keskustelupalsta.
Hän oli kuitenkin kertomustaan ennen tehnyt minusta rikosilmoituksen koskien minun kirjoitksiani suomi24 keskustelupalstalla.
Poliisit kieltävät lukevansa saatikka vastaavansa, mutta silti he tarkkaan tietävät mitä olen kirjoittanut.
Joten kyllä poliisit lukevat ja vastaavat minulle.
Sen saa aina tietää siitä, kun joudun taas kuulusteltavaksi jonkun poliisin kunnian loukkaamisesta.
Yksinkertaista rakas WatsonJa tuolla perusteellako minusta tuli poliisi nimeltä Fager tai Sundqvist?
Voi voi... - Markku Ahdeoja
åasäölädafj kirjoitti:
Ja tuolla perusteellako minusta tuli poliisi nimeltä Fager tai Sundqvist?
Voi voi...Niin kauan kuin olet vain nimimerkki en tiedä sinusta mitään.
Voit olla aivan kuka tahansa, mutta niin kauan kuin olet vain nimimerkki minä kutsun sinua Salon poliisiksi, kunnes todistat olevasi joku muu.
Jos annat oikean nimesi, niin voimme tarkistaa oletko oikeasti joku muu vai poliisi.
Nimimerkillä et ole mitään, koska salaat henkilöllisyytesi niin olet sukupuoleton ammattiton tekstilähetin.
Et ole kuitenkaan roskapostirobotti - 8+1
Niin kauan kuin olet vain nimimerkki en tiedä sinusta mitään.
Voit olla aivan kuka tahansa, mutta niin kauan kuin olet vain nimimerkki minä kutsun sinua Salon poliisiksi, kunnes todistat olevasi joku muu.
Jos annat oikean nimesi, niin voimme tarkistaa oletko oikeasti joku muu vai poliisi.
Nimimerkillä et ole mitään, koska salaat henkilöllisyytesi niin olet sukupuoleton ammattiton tekstilähetin.
Et ole kuitenkaan roskapostirobottiJoka ei toisin todista on Salon poliisi. Tai sitten yhtyy Markun vainoharhoihin. Muita vaihtoehtoja ei ole.
- mie vua
8+1 kirjoitti:
Joka ei toisin todista on Salon poliisi. Tai sitten yhtyy Markun vainoharhoihin. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Jospa se on narsisti jolla ei oo omaa elämää?
- Markku Ahdeoja
mie vua kirjoitti:
Jospa se on narsisti jolla ei oo omaa elämää?
Niinkö?
Mitäs jos olenkin narsismin vastavoima.
Mitäs jos olenkin narsistin uhri, joka taistelee vapauteen narsisti alaisuudesta.
Tule puhumaan minulle sitten narsismista, kun olet ollut uhrina 37 vuotta. Tiedätkö mitä sellainen tekee ihmiselle?
Tiedätkö miten narsisti manipuloi ja hankkii suojelevan hovin itselleen vaikka viranomaisista?
Miten on sie vua.
Tiedätkö miltä tuntuu, kun joutuu pakenemaan läheistä ihmistä ulkomaille?
Tedätkö miltä tuntuu, kun viranomaiset eivät lue todistusaineistoa vaan uskovat narsistin kertomusta.
Tiedätkö?
sen pystyy ymmärtämään vain toinen uhri.
ehkä minä en olekkaan ihan "normaali" ihminen. ehkä minä olenkin umpikujaan ajettu narsistin uhri. Ehkä minulla onkin persuteltu syy jatkaa taistelua, joka on tuomittu epäonnistumaan. Mutta kun ei muutakaan voi.
sitä toista vaihtoehtoa ei ole olemassa.
Lainsäädäntö perustuu järjestyksen luomiseen. Se on vastakohta narsistille, joka elää kaaoksesta. Minä kuulun SLP:hen, joka puolustaa lainsäädäntöä ja sen noudattamiseen.
Jos lakia ei noudata, niin syntyy kaaos, jota suunnaton itsekkyys hallitsee.
Sie vua - Markku Ahdeoja
- Lyyyra
Osoitin mieltä epärehellisiä poliiseja vastaan.
se ei ole missään tilanteessa hyväksyttävää varsinkin, kun sillä yritetään peitellä poliisin virhettä.txwceyvutbiynou
- antipolizi
Suomi on täynnä epärehellisiä poliiseja, sekä niitä poliiseja jotka ajavat työssään vain omia etujaan.(poliisi lavasti hirvikolarin)
Poliisilla lienee myös eräänlainen hyväveli-järjestelmä jolla poliisit peittelevät toistensa tekemiä rikoksia. Tähän järjestelmään ovat uponneet muutkin viranomaiset, kuten olemme saaneet huomata (lapsenraiskaaja poliisi tuomittiin vain ehdolliseen)
Eikä ole kenellekkään epäselvää, että poliisin toimintaan liittyy lastenraiskausta, kännissä ajamista sekä vastakkaisen sukupuolen suihkutiloissa runkkaamista.
Sitten kun näiden piruparkojen tekosia aletaan tutkimaan, ne perkeleet tappavat itsensä.
Tämä perustuu mediasta saamaani tietoon. - VAIN TOTUUS!!!!
Paranoidisen henkilön sisäinen maailma on seurausta heidän epäluuloistaan ja epäluottamuksestaan. Heillä on vaikeuksia suhteissaan muihin, etenkin läheisissä suhteissa. Vihamielisyyttä esiintyy aina ja se saattaa ilmetä liiallisena väittelynhaluna, toistuvana valittamisena sekä selkkauksina, tai vihamielisenä välinpitämättömyytenä. Siitä huolimatta että he saattavat tuntua järkeviltä, tunteettomilta ja kylmiltä, paranoidisten henkilöiden tunne-elämä on epävakaa ja yliherkkä sekä he voivat olla vihamielisiä, uppiniskaisia ja purevan ivallisia. Tämä sekoitus salamyhkäisyyttä, kylmyyttä, vihamielisyyttä ja purevan ivallista käyttäytymistä saa usein vastakaikua toisilta vihamielisinä vastauksina mikä vahvistaa paranoidisen henkilön uskomuksia.
Paranoidiset henkilöt syyttävät muita omista vioistaan. He ovat valittajia ja nopeita tekemään vastaiskuja, joten he saattavat tulla osallistumaan lukuisiin oikeudenkäynteihin. Koska he eivät uskoudu toisille, paranoidiset henkilöt tarvitsevat itseluottamusta ja tunteen että hallitsevat itse itseään sekä tunteen riippumattomuudesta. Heidän pitää valvoa sellaisia ihmisiä jotka saattavat olla haitallisia. Samalla kun he eivät hyväksy kritiikkiä, he itse ovat erittäin kriittisiä.- Markku Ahdeoja
Narsistinen persoonallisuus
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Narsistinen persoonallisuushäiriö
Michelangelo Caravaggio, Narkissos, 1594–1596.
ICD-9 301.81
Narsistinen persoonallisuushäiriö on psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980 hyväksytty ja persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä. Narsistinen persoonallisuushäiriö alkaa yleensä varhaisaikuisuudessa.[1] Kyseessä on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen persoonallisuuden muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ympäristössä ja ongelmia ihmissuhteissa. ICD-10:stä puuttuu tämä häiriö, ja se luokitellaan muuksi persoonallisuushäiriöksi.
Professori Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan narsistinen häiriö ei ilmene älyllisinä tai suoritusongelmina eikä myöskään mielenterveysongelmina. Se ilmenee sosiaalisessa käyttäytymisessä, ja kun ihmiseltä puuttuvat tietyt hillitsevät mekanismit, esimerkiksi syyllisyyden- ja häpeäntunteet, hän voi suoriutua älyllisesti keskimääräistä paremmin. Hän ei kykene myöntämään epäonnistumista, mikä voi antaa harhaanjohtavasti kuvan vahvasta itsetunnosta.[2]
Narsisteja on ollut kaikkina aikoina ja kaikissa etnisissä ryhmissä, kulttuureissa, yhteiskuntaluokissa, ammateissa sekä molemmissa sukupuolissa, heitä kiehtoo erityisen paljon vallankäyttö.[3] Tilastollisesti miehillä on narsistinen persoonallisuushäiriö useammin kuin naisilla. Narsistisen persoonallisuushäiriön arvellaan olevan eri lähteiden mukaan 1–3 prosentilla väestöstä.[1][4] Narsistisen luonnehäiriön arvellaan yleistyneen viime aikoina, kun sen sijaan neuroosit olisivat vähentyneet.[5]
Narsistisen luonnehäiriön vakavimmasta muodosta käytetään nimitystä psykopatia. Lievemmästä narsistisesta luonnehäiriöstä sen erottaa väkivaltaisuus. Usein on esitetty, ettei psykopaatti koe ahdistuksen ja masennuksen tunteita, mutta tosiasiassa hän ahdistuu ja masentuu, mutta vain joutuessaan sellaisten tosiasioiden eteen, joihin hän ei voi vaikuttaa manipuloimalla.[6]
Asianajaja Markku Salo on kirjoittanut kirjan Mahdoton ihminen vastapuolena (2009) narsistista oikeudenkäynnissä vastapuolena. Narsistille tyypillinen temmellyskenttä on tuomioistuinlaitos ja muut siihen liittyvät viranomaiset kuten poliisi.[7] Teoksen alkuperäinen kustantaja perui oikeudenkäynnin pelossa kirjan julkaisemisen, ja sen on ottanut julkaisuohjelmaansa WSOY.[8] - dege daa
Narsistinen persoonallisuus
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Narsistinen persoonallisuushäiriö
ICD-9 301.81
Narsistinen persoonallisuushäiriö on psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980 hyväksytty ja persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä. Narsistinen persoonallisuushäiriö alkaa yleensä varhaisaikuisuudessa.[1] Kyseessä on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen persoonallisuuden muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ympäristössä ja ongelmia ihmissuhteissa. ICD-10:stä puuttuu tämä häiriö, ja se luokitellaan muuksi persoonallisuushäiriöksi.
Professori Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan narsistinen häiriö ei ilmene älyllisinä tai suoritusongelmina eikä myöskään mielenterveysongelmina. Se ilmenee sosiaalisessa käyttäytymisessä, ja kun ihmiseltä puuttuvat tietyt hillitsevät mekanismit, esimerkiksi syyllisyyden- ja häpeäntunteet, hän voi suoriutua älyllisesti keskimääräistä paremmin. Hän ei kykene myöntämään epäonnistumista, mikä voi antaa harhaanjohtavasti kuvan vahvasta itsetunnosta.[2]
Narsisteja on ollut kaikkina aikoina ja kaikissa etnisissä ryhmissä, kulttuureissa, yhteiskuntaluokissa, ammateissa sekä molemmissa sukupuolissa, heitä kiehtoo erityisen paljon vallankäyttö.[3] Tilastollisesti miehillä on narsistinen persoonallisuushäiriö useammin kuin naisilla. Narsistisen persoonallisuushäiriön arvellaan olevan eri lähteiden mukaan 1–3 prosentilla väestöstä.[1][4] Narsistisen luonnehäiriön arvellaan yleistyneen viime aikoina, kun sen sijaan neuroosit olisivat vähentyneet.[5]
Narsistisen luonnehäiriön vakavimmasta muodosta käytetään nimitystä psykopatia. Lievemmästä narsistisesta luonnehäiriöstä sen erottaa väkivaltaisuus. Usein on esitetty, ettei psykopaatti koe ahdistuksen ja masennuksen tunteita, mutta tosiasiassa hän ahdistuu ja masentuu, mutta vain joutuessaan sellaisten tosiasioiden eteen, joihin hän ei voi vaikuttaa manipuloimalla.[6]
Asianajaja Markku Salo on kirjoittanut kirjan Mahdoton ihminen vastapuolena (2009) narsistista oikeudenkäynnissä vastapuolena. Narsistille tyypillinen temmellyskenttä on tuomioistuinlaitos ja muut siihen liittyvät viranomaiset kuten poliisi.[7] Teoksen alkuperäinen kustantaja perui oikeudenkäynnin pelossa kirjan julkaisemisen, ja sen on ottanut julkaisuohjelmaansa WSOY.[8]Mutta kukas taas tuomittiinkaan ?
- Mites juttu etenee ?
dege daa kirjoitti:
Mutta kukas taas tuomittiinkaan ?
Mites juttu etenee ?
- 78-90-99
Mites juttu etenee ? kirjoitti:
Mites juttu etenee ?
Miten oikeudessa kävi ?
- Markku Ahdeoja
78-90-99 kirjoitti:
Miten oikeudessa kävi ?
http//markkuahdeoja.blogit.fi
- Miten oikeudessa käv
http//markkuahdeoja.blogit.fi
Miten oikeudessa kävi ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372993Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342228Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari472148Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541716Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151420Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051174Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158886