Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / vyötärökorsetti
13 Vastausta 1 181 Lukukertaa

vyötärökorsetti

hei. etsin kohtuu hintaista vyötärökorsettia mutten tahdo oikein löytää. olisiko jollakin neuvoa jokin sivusta mistä näytä saisi?

Niin

Haluatko korsetin kiristykseen vai koristeeksi? Istuvaa ja tehtävänsä hoitavaa korsettia et kiristykseen valmiina tule löytämään, sellainen on teetättettävä mittatilauksena.
löytyy esim. www.funfetish.de erilaisia malleja
Tilasin Be Minestä nahkaisen vyötärökorsetin. Oli edullinen ja laadukas, mutta tämä ei kyllä sovi kiristykseen.

http://store.bemine.fi/file/shop#item=19821
En kyllä menisi ostamaan tuolta. Kaupassa käytetään kuvina jotain oikeiden valmistajien tuotekuvia ja sitten tavara on jotain muuta, vähän sinne päin olevaa.
Hei Dream1988,

Tuo BeMine on minun verkkokauppani, joten voin vakuuttaa että kuvat tulevat suoraan tukkurilta, niinkuin tuotteetkin. Minulla on jälleenmyyntisopimukset kaikkiin myymiini merkkeihin ja jos tuote ei vastaa valmistajan kuvausta, en osta enää samasta paikasta.

Myyn vain sellaisia tuotteita, joita käyttäisin itsekkin ja pyrin mahdollisimman tarkasti kertomaan jokaisesta tuotteesta kaupan tuotekuvauksien yhteydessä.

Joissain kuvissa on valmistajan vesileima taustalla, koska ostan usein erien viimeiset kappaleet (edullisempia) eikä saatavilla olevissa kuvatiedostoissa ole välttämättä näitä malleja enää tarjolla. Silloin olen kopioinut kuvan suoraan sivulta.

Postimyynti on siitä mukava tapa ostaa, että tuotteenhan voi palauttaa myyjälle jos se ei miellytä. Siksi en kehottaisi välttämään ostamista minun tai muidenkaan verkkokaupasta huonon laadun pelossa.

-Ansku, kiva että olet tykännyt korsetistasi :)
Hyvä Teiju H.

Sanot, että sinulla on jälleenmyyntisopimus myymiisi merkkeihin.
Mitä siis ovat nämä merkit?
Väitätkö, että myymäsi korsetit, joissa käytät esim. Shirley of Hollywoodin tai Dreamgirlin tuotekuvia, ovat aitoja Shirley of Hollywoodin tai Dreamgirlin korsetteja???
Jos siis tilaan sinulta esim. Enya korsetin, saanko oikeasti alkuperäisen Shirley of Hollywoodin nimeä kantavan korsetin vai jotain, mikä vain vähän näyttää siltä?
Kiitos kysymästä.

Minulla on jälleenmyyntisopimus Leg Avenue, Shirley of Hollywood, Escante, HOT Risque, Rose (Roza), Intimate attitudes, Tesa ja Dreamgirl alusvaatteille.
Ostan näistä osan eurooppalaiselta jälleenmyyjältä, osan suoraan Kiinasta tukkurilta.

Kauppassani myynnissä oleva Enya korsetti ei ole Shirley of Hollywood merkkinen, enkä edes väitä että olisi, koska se on ostettu suoraan tukkurilta. Mutta kyseinen korsetti on täsmälleen samanlainen kuin kuvassa. Se on vahvaa laadukasta bogardia, metalliluilla ja samettinauha viimeistelyllä. Tuotekuva on saatu tukkurilta, ei Shirleyltä kopioitu.

Kun etsin kauppaani tuotteita, en tarkista löytyykö joku tietty malli jonkun toisen katalogista. Sen sijaan tilaan malliksi yhden tai korkeintaan kaksi kappaletta todetakseni laadun. Jos olen tyytyväinen, tilaan lisää kokoja. Jos joku valmistaja rikkoo sopimustaan tunnetun merkin kanssa myymällä samaa tuotetta ilman merkkiä, en voi ottaa siitä vastuuta. En kuitenkaan ikinä itse myy mitään vaatetta merkkivaatteena, jos en ole sitä luotettavalta jälleenmyyjältä hankkinut.

En pyri pitämään kattavaa valikoimaa edustamiltani merkeiltä, koska se nostaisi huomattavasti kuluja. Sen sijaan etsin yksittäisiä edullisia kappaleita.

Kehotan epäilijöitä ottamaan riskin ja tilaamaan kokeeksi jotain minun tai jonkun muun pienen verkkokaupan valimoimasta. Aikuisviihdekauppojen alusvaatteet ovat usein aika rimpuloita, mutta meillä jotka olemme aloittaneet liiketoiminnan oman harrastuksemme jatkeeksi, on yleensä intohimolla ja rakkaudella valittu tuotevalikoima.
Ostaessasi tuotteita kiinalaisilta "tukkureilta" ja käyttämällä ko.alkuperäisiä kuvia, rikot räikeästi valmistajien jälleenmyyntisääntöjä, kuvien omistusoikeutta sekä sen lisäksi syyllistyt harhaanjohtamaan asiakkaitasi käyttämällä tunnettujen valmistajien kuvia kopiotuotteiden myyntiin.

Kaikilla mainitsemillasi valmistajilla on viralliset Skandinavian tukkurit ( Shirley of Hollywoodilla, HOT Risquella, Intimate Attitudesilla, Rozalla ja Escantella Tanskalla, Leg Avenuella Ruotsissa, ...), joiden kautta ostaminen on ainoa oikea ja laillinen kanava suomalaiselle jälleenmyyjälle näiden tuotteiden ostoon jälleenmyyntiä varten.
Ja vain ja ainoastaan näillä tukkureilla on oikeus antaa sinulle kuvien käyttöoikeus.

Kiina on täynnä "tukkureita", jotka myyvät KOPIOTA eri valmistajien tuotteista käyttäen itse laittomasti myyntivälineenään alkuperäisen valmistajan kuvia. Heillä ei ole oikeutta antaa sinulle kuvien käyttöoikeutta, sillä heillä ei sitä lupaa ole itselläänkään! Kopiota kun myyvät.

Kirjoitat: "Kun etsin kauppaani tuotteita, en tarkista löytyykö joku tietty malli jonkun toisen katalogista." Ehkä kannattaisi!
Suomalaisena yrittäjänä kuulut kuitenkin suomalaisen ja euroopalaisen lainsäädännön piiriin, et kiinalaisen myyjäsi toimitusehtojen piiriin.
Toimillasi syyllistyt siis aivan yhtä raskauttavasti, ellet peräti raskaamminkin, alkuperäisten valmistajien kuvien omistusoikeuksien rikkomiseen kuin kiinalainen "kopiotukkurisikin".
(Lisäksi siis rikot valmistajien jälleenmyyntisääntöjä, puhumattakaan nyt siitä aiemmin mainitusta asiakkaan harhaanjohtamisesta.)

Kirjoitat: "En pyri pitämään kattavaa valikoimaa edustamiltani merkeiltä, koska se nostaisi huomattavasti kuluja. Sen sijaan etsin yksittäisiä edullisia kappaleita."
Eli sinulla ei ole varaa toimia laillisesti???Mitä ihmettä sitten teet alalla??? Olisikohan ehkä viisaampaa pitää harrastus harrastustasolla, eikä lähteä rikkomaan lakia...
Höh On tuokin nyt sitten. Mistä ostaja tietää tuolla sivulla mikä on aito ja mikä on kopio?
En minä kyllä ainakaan kaksia hintoja näe? Kai se kopio kuitenkin on halvempi kuin alkuperäinen??
voitko sinä kaupanomistja kertoa mitkä noista on sitten on oikeita ja mitkä kopiota?
Ehkei olisi kannattanut osallistua koko keskusteluun, koska tämä näyttää nyt menevän täysin asiattomille poluille.

Minä en sanonut että ko. korsetti olisi Shirley of Hollywood merkkinen. Itseasiassa sanoin että se ei ole merkkituote. Minä en osta kiinasta tuotteita merkkituotteina enkä niitä sellaisina myy. En todella edes huomannut että tuota samaista tuotetta myydään myös SoH:n kautta.

Kaupassani ei ole ainuttakaan tuotetta jota myisin merkin avulla vaikka osa niistä onkin merkkituotteita. En ymmärrä miksi pitäisi ilmoittaa kaksi hintaa kun minä maksan niistä vain yhden sisäänostohinnan, jonka perusteella lasken myyntihinnan. Samaa tuotetta ei siis ole kaupassa "merkkituotteena" ja "kopiona".

Alkuperäinen väite oli, että kauppani tuotteet olisivat heikkotasoisia. Minun vastaväitteeni oli etten myy huonolaatuisia tuotteita ja että asiakkaalla on palautus oikeus jos tuote ei syystä tai toisesta miellytä.

Liiketoimintani on täysin laillista. En johda asiakkaitani harhaan enkä myy merkkituotteina sellaista tuotetta, jota en ole hankkinut viralliselta jälleenmyyjältä tai jotka muuten tietäisin kopioiksi.

Tämä keskustelu päättyy osaltani nyt tähän. On turha vääntää kättä anonyymin "asiantuntijan" kanssa. Mutta jos haluat todella keskustella asiasta, niin ole hyvä ja soita.
Pieni kommentti tähän soppaan myös alalla toimivana;

"Kaikilla mainitsemillasi valmistajilla on viralliset Skandinavian tukkurit ( Shirley of Hollywoodilla, HOT Risquella, Intimate Attitudesilla, Rozalla ja Escantella Tanskalla, Leg Avenuella Ruotsissa, ...), joiden kautta ostaminen on ainoa oikea ja laillinen kanava suomalaiselle jälleenmyyjälle näiden tuotteiden ostoon jälleenmyyntiä varten"........ Höpö höpö, ei tällaista "laillista" yksinoikeudella toimivaa myyntikanavaa enää nykypäivänä ole olemassa, EU alueella tavaran liikkuminen vapaata ja sieltä saa ostaa mistä haluaa. Sitten on eri asia jos ko. valmistaja itse antaa kaikille jälleenmyyjilleen määräykset että tiettyihin maihin tai alueisiin he eivät saa myydä, mutta luulenpa että tallainenkin on nykyään laitonta tai ainakin harvinaista että yksinmyyntioikeus jollekin annettaisiin. Ja jos joku keskieuroopasta myy vaikkapa Leg Avenuen tuotteita Suomeen niin se on sen kauppiaan ja valmistajan välinen asia jos näin myyjä ei saisi tehdä, ei suomalaisen kauppiaan.

Tämä kommentoija ei joko osannut tai halunnut lukea oikein mitä kauppias kertoi, ei hän käsittääkseni ole myynyt kiinalaisen tukkurin tuotteita jollakin tunnetulla tuotemerkillä. On aivan laillista tuoda tavaraa kiinalaiselta tukkurilta ja käyttää hänen tuottamaansa (tai alihankkijansa tuottamaa) kuvamateriaalia kunhan myytävät tuotemerkit ovat tukkurin omia eikä toimita tunnettuja tuotemerkkejä kopioina, joita täällä sitten myytäisiin tunnetun tuotemerkin nimellä. Jos kiinalainen valmistaa samanlaisen tuotteen kuin jollakin tunnetulla merkillä on valikoimissaan niin silloin kyseessä voi toki olla tuotesuojan rikkomus (jos alkuperäinen on ylensäkään tuotesuojattu). Tällä(kin) alalla erilaisia malleja kaikkine yksityiskohtineen on niiiiiiin paljon että kukaan ei voi oikeasti tietää jos joku kopioi jotain tuotemallia, tai että toimittajan tarjoama kuva onkin käytössä jonkin muun tuotemerkin kuvastossa. On voitava luottaa toimittajiin niin euroopassa kuin kaukomaillakin.
Seliseli ja höpöhöpö!!!
Kerrot sinulla olevan jälleenmyyntisopimuksia useiden eri valmistajien kanssa ja sitten kuitenkin ensimmäisen esitetyn kysymyksen jälkeen paljastatkin tuovasi kopioita Kiinasta.

Eli käytännössä et ole minkään merkin jälleenmyyjä, vaan käytät ainoastaan heidän omistamaansa kuvamateriaalia myydäksesi kopiotuotteita.
Ja selkeästi näiden kuvien kautta yrität johtaa sivuille eksyviä ostajia harhaan.

Tuotteita voi kyllä ostaa monessakin tapauksessa mistä vain. Niiden myynti väärillä kuvilla on kuitenkin vähintäänkin äärimmäisen epäeettistä, asiakasta harhaanjohtavaa ja EPÄREHELLISTÄ LIIKETOIMINTAA.

niinjoo

Bisnes nyt on sellasta, että joukkoon mahtuu paljon epärehellisiäkin yrittäjiä.
 /   /  / vyötärökorsetti

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua