Kävin tuossa energiamarkkinaviraston sivuilla ja Helsingissä on halvin sähkö Suomen energiayhtiöllä. Julkaistettu tänään 4.2.2010.
Kävi sopivasti meille kun juuri vähän aikaa sitten Helsingin energia nosti hintojaan ja nopeella laskutoimituksella säästän 20% puolessa vuodessa mikä tarkottaa euroissa melkein 50€!!
Kilpailuttakaa ihmiset sähköjänne asuittepa missä tahansa, mulle ainakin sopii pienempi lasku kun kaikki maksaa niin sairaasti nykyään :)
Suomen energiayhtiö halvin Helsingissä.
22
3084
Vastaukset
- MONEY TALKS
..niin maaliskuuhan nyt on :D
- Ota joku muu
Mitähän listaa olet katsonu?
9000kWh, 1-aikasähkö, toistaiseksi voimassa
1. Vaasan sähkö 5,52 snt/kWh
.....
14. Suomen Energiayhtiö Oy 6,37 snt/kWh- money talks
Tässä suora linkki Energiamarkkinaviraston sivulle hintavertailuun. Ylivoimainen ykkönen Suomen energiayhtiö! Helsingissä on suurinosa asunnoista kerrostaloasuntoja joissa yleissähkö ja kulutus reilusti alle 4000kwh/v.
Siinä faktaa, tack:)
ps. kilpailuttakaa kaikki sähkönne, se kannattaa aina!
http://www.sahkonhinta.fi/results - vaihdettu
vaasan sähkön hinta 21000kw arviolla,5,25sent. kw 2€ kuukausimaksu, puoli vuotta voimassa.
- Tyytyväinen olen
vaihdettu kirjoitti:
vaasan sähkön hinta 21000kw arviolla,5,25sent. kw 2€ kuukausimaksu, puoli vuotta voimassa.
..mulla kulutus 2500kwh/vuosi ja halvin Suomen energiayhtiö (6,18senttiä/kwh). Suomen enrgiayhtiön hinta hakkasi kaikki muut, sisältäen myös sekasähkön tarjoajat. Seuraavaksi halvin vihreä sähkö oli 6. listalla, Tampereen sähkömyynti Oy. Dippadai vaan :D
Tosi hyvä että saa ostaa sähköä halvemmalla muualta kuin paikalliselta, mulle Helsingin energian sähkö maksas 6,93 senttiä/kwh mut nyt vaan sen 6,18 kun ostan Suomen energiayhtiöltä :)
1.Suomen Energiayhtiö Oy Vihreä Valinta hintatakuulla 6 kk 1 ilmainen kuu 154,45 6,18 Voimassa toistaiseksi
2.Vaasan Sähkö Oy Yleissähkö tarjous 155,25 6,21 Voimassa toistaiseksi
3.Kraft&Kultur i Sverige AB Toistaiseksi voimassa oleva hinta 156,25 6,25 31.3.2010
VAPO Oy Vapo Vartti yksiaika 165,00 6,60 15.3.2010
4.Suomen Energiayhtiö Oy Vihreä valinta hintatakuulla 6kk 1 ilmainen kk 165,75 6,63 Voimassa toistaiseksi
5.Outokummun Energia Oy Yleistuote 1.11.2008 171,25 6,85 Voimassa toistaiseksi
Tampereen Sähkönmyynti Oy Taloussähkö 171,50 6,86 15.3.2010
6.Kuopion Energia Oy Yleissähkö 171,60 6,86 Voimassa toistaiseksi
7.Helsingin Energia Yleissähkö 173,25 6,93 Voimassa toistaiseksi - 9000kWh
Tyytyväinen olen kirjoitti:
..mulla kulutus 2500kwh/vuosi ja halvin Suomen energiayhtiö (6,18senttiä/kwh). Suomen enrgiayhtiön hinta hakkasi kaikki muut, sisältäen myös sekasähkön tarjoajat. Seuraavaksi halvin vihreä sähkö oli 6. listalla, Tampereen sähkömyynti Oy. Dippadai vaan :D
Tosi hyvä että saa ostaa sähköä halvemmalla muualta kuin paikalliselta, mulle Helsingin energian sähkö maksas 6,93 senttiä/kwh mut nyt vaan sen 6,18 kun ostan Suomen energiayhtiöltä :)
1.Suomen Energiayhtiö Oy Vihreä Valinta hintatakuulla 6 kk 1 ilmainen kuu 154,45 6,18 Voimassa toistaiseksi
3.Kraft&Kultur i Sverige AB Toistaiseksi voimassa oleva hinta 156,25 6,25 31.3.2010
4.Suomen Energiayhtiö Oy Vihreä valinta hintatakuulla 6kk 1 ilmainen kk 165,75 6,63 Voimassa toistaiseksi
7.Helsingin Energia Yleissähkö 173,25 6,93 Voimassa toistaiseksiSuomen Energiayhtiön kk-maksu on melko pieni ja se tulee edukkaaksi hyvin pienillä kulutuksilla.
Ero seuraavaan jää vuositasolla alle euroon, joten en nyt kyllä kovin suuresta ylivoimasaa puhuisi.
Kulutuksella 3500kWh vuodessa Suomen Energiayhtiö putoaakin jo toiseksi.
Mummot voi pärjätä noin vähällä, mutta kuinkas moni meistä aktiivi-ikäisistä kuluttaa sähköä alle 5000kWh vuodessa? - Ihan jees juttu
9000kWh kirjoitti:
Suomen Energiayhtiön kk-maksu on melko pieni ja se tulee edukkaaksi hyvin pienillä kulutuksilla.
Ero seuraavaan jää vuositasolla alle euroon, joten en nyt kyllä kovin suuresta ylivoimasaa puhuisi.
Mummot voi pärjätä noin vähällä, mutta kuinkas moni meistä aktiivi-ikäisistä kuluttaa sähköä alle 5000kWh vuodessa?..oon kyllä aktiivi-ikäinen ja mulla on sauna mun kaksiossa ja kaikki pelit ja vehkeet, kuivausrumpu, tietsikka, yleensä kaikki kodinkoneet ja kulutus on n. 2500kwh/vuosi. Talossa on kaukolämpö niinkun yleensä kerrostaloissa onpi. Käyn duunissa ja kotosalla lähinnä illat ja yöt arkisin ja käytän sähköä niinkuin haluan, en säästele valoija tms.. Että näin
- think green
9000kWh kirjoitti:
Suomen Energiayhtiön kk-maksu on melko pieni ja se tulee edukkaaksi hyvin pienillä kulutuksilla.
Mummot voi pärjätä noin vähällä, mutta kuinkas moni meistä aktiivi-ikäisistä kuluttaa sähköä alle 5000kWh vuodessa?..seuraavalla yhtiöllä kenties puhdasta luontoystävällista se sähkö vai ydinvoimalasta tuotettua?
- siksi sitä
think green kirjoitti:
..seuraavalla yhtiöllä kenties puhdasta luontoystävällista se sähkö vai ydinvoimalasta tuotettua?
Jokien patoaminen on perseestä, en halua olla tukemassa sellaista.
- toinen ääripää
Ihan jees juttu kirjoitti:
..oon kyllä aktiivi-ikäinen ja mulla on sauna mun kaksiossa ja kaikki pelit ja vehkeet, kuivausrumpu, tietsikka, yleensä kaikki kodinkoneet ja kulutus on n. 2500kwh/vuosi. Talossa on kaukolämpö niinkun yleensä kerrostaloissa onpi. Käyn duunissa ja kotosalla lähinnä illat ja yöt arkisin ja käytän sähköä niinkuin haluan, en säästele valoija tms.. Että näin
No ei kai kotona voi kulua paljon sähköä, jos ei juuri ole kotota.
Meillä menee omakotitalossa 11.000 kWh vuodessa, kaukolämpö ja viiden hengen perhe. - Kokemusta on.
9000kWh kirjoitti:
Mummot voi pärjätä noin vähällä, mutta kuinkas moni meistä aktiivi-ikäisistä kuluttaa sähköä alle 5000kWh vuodessa?Meillä kulutetaan ok-talo ei uusi lattialämpöä eteiset ja saniteettitilat muualla ei pattereita leivin uuni hoitaa lämmön,ruoka tehdään sähköllä ,viimme vuosi alle 3000kwh tänä vuonna alle 4000kwh.henkilömäärä kaksi ja nuorehkoja lämmitys hallitaan.
- ........
money talks kirjoitti:
Tässä suora linkki Energiamarkkinaviraston sivulle hintavertailuun. Ylivoimainen ykkönen Suomen energiayhtiö! Helsingissä on suurinosa asunnoista kerrostaloasuntoja joissa yleissähkö ja kulutus reilusti alle 4000kwh/v.
http://www.sahkonhinta.fi/resultsLasku tulee 2 kk välein ja heillä ei ole suoraveloitusta vaan pitää juosta pankissa maksamassa tilillepanolapulla, tulee lisäkuluja aika lailla mummollekin.
- antaa ajan kulua
Kokemusta on. kirjoitti:
Meillä kulutetaan ok-talo ei uusi lattialämpöä eteiset ja saniteettitilat muualla ei pattereita leivin uuni hoitaa lämmön,ruoka tehdään sähköllä ,viimme vuosi alle 3000kwh tänä vuonna alle 4000kwh.henkilömäärä kaksi ja nuorehkoja lämmitys hallitaan.
Taitaa olla nuorella pairilla iltaisin vähän muutakin tekimistä kuin katsoa telkkaria ;)
Palataan asiaan kun ikä on yli 40 ja nurkissa kolme teiniä, voi olla että kymppitonni riitä. - totanoin...
antaa ajan kulua kirjoitti:
Taitaa olla nuorella pairilla iltaisin vähän muutakin tekimistä kuin katsoa telkkaria ;)
Palataan asiaan kun ikä on yli 40 ja nurkissa kolme teiniä, voi olla että kymppitonni riitä.tai sitten kun asunnossa ei istuta villasukat jalassa ja lämmitetä sitä leivinuunilla ;) Aika kylmä omakotitalo, jos lämmitys hoituu vain ja ainoastaan leivinuunin kautta tai sitten sitä leivinuunia käytetään varsin aktiivisesti ja puuta palaa!
- Marttila.
totanoin... kirjoitti:
tai sitten kun asunnossa ei istuta villasukat jalassa ja lämmitetä sitä leivinuunilla ;) Aika kylmä omakotitalo, jos lämmitys hoituu vain ja ainoastaan leivinuunin kautta tai sitten sitä leivinuunia käytetään varsin aktiivisesti ja puuta palaa!
Kun 6 kk hintatakuu menee umpeen loppuu hintatakuu ja hinta on 8,30 snt / kwh. Kannattaako tehdä jos paikallisella fortum joka yksi kalleimmista hinta 7,65 haha
näin SEY kusetti jo minua, haluatko olla seuraava? - ei helevetti
Marttila. kirjoitti:
Kun 6 kk hintatakuu menee umpeen loppuu hintatakuu ja hinta on 8,30 snt / kwh. Kannattaako tehdä jos paikallisella fortum joka yksi kalleimmista hinta 7,65 haha
näin SEY kusetti jo minua, haluatko olla seuraava?todella reilua...
- Isi_on_tähkömiet
ei helevetti kirjoitti:
todella reilua...
Tuosta Helsingin energiayhtiöstä löytyy googlettamalla vaikka kuinka paljon tekstiä kuinka vi?"#n hyvä firma se on ja edullinenkin. Jos tykkää kätensä tunkea paskaan, niin makunsa kullakin. Kuka helvetti edes ostaa sähköä puhelinmyyjältä?
- Urpo Urponen
money talks kirjoitti:
http://www.sahkonhinta.fi/resultsTaidat olla ko. yrityksen markkinoinnista?
Kyseiset hinnat ovat markkinointikikkoja. Kun asiakas on saanut puoli vuotta halpaa sähköä, pomppaa hinta yhtäkkiä liki 40%
Kokemusta on. Olen tyhmä kun ryhdyin asiakkaaksi, mutta oppirahat on maksetu ja sopimussuhde päättynyt! - Urpo Urponen
Tyytyväinen olen kirjoitti:
7.Helsingin Energia Yleissähkö 173,25 6,93 Voimassa toistaiseksiTuo puolen vuoden edullinen hinta on totta, mutta sen jälkeen hinta onkin liki Suomen kallein.
Sähkön myyjää voi vaihtaa kerran vuodessa kuluitta, mutta puolen vuoden jälkeen sopimuksen irtisanominen aiheuttaa ylimääräisen mittarinluvun , joka maksaa n. 20€.
Älkää vain hyväksykö tämän kiskan sopimusta, tai tulette katumaan.
T: Huijattu - Urpo Urponen
Marttila. kirjoitti:
näin SEY kusetti jo minua, haluatko olla seuraava?Tein saman virheen ja kyllä hatuttaa!!!!!!
- Urpo Urponen
Älkää antako määräaikaisen hinnan hämätä, sillä kun puolen vuoden kiinteähintainen sopimus on ohi, niin hinta nousee liki 40% !!!
Yrityksen toiminta on ollut koko historian laillisuuden rajamailla ja välillä vähän väärälläkin puolella tapahtuvaa.- pfffff
ei kyse ole HUIJAUKSESTA, vaan tyhmistä ihmisistä. ON JÄRKEVÄÄ KILPAILUTTAA SÄHKÖNSÄ PUOLEN VUODEN VÄLEIN!
lUKEEKS KUKAAN UUTISIA??? EON MAKSAA TAMMIKUUSTA 10.23CKW JA SEY 6KK 7.10 ILMAINEN EKA KK.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama265079Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525