Uskikset rakastavat atteja. Ainakin minä. Jeesus käskee siihen. Jos aion (aiot) olla Jeesuksen seuraaja, niin minun (sinun) on tehtävä niin kuin Jeesus käskee :) Jeesus käskee rakastaa kaikkia!
Mutta miksi atet on aina vihannut uskiksia ja monet myös juutalaisia?
http://ihmisoikeus.blogspot.com/search/label/Ateismi
Uskikset rakastaa atteja!
3
94
Vastaukset
"Uskikset rakastavat atteja. Ainakin minä. Jeesus käskee siihen. Jos aion (aiot) olla Jeesuksen seuraaja, niin minun (sinun) on tehtävä niin kuin Jeesus käskee :) Jeesus käskee rakastaa kaikkia!"
Jos sinä tietäisit tai ymmärtäisit yhtikäs mitään rakkaudesta, tietäisit ettei rakkautta tai rakastamista voi pakottaa.- uskikset tappaa
Minä rakastan omasta vapaasta tahdostani, mutta sinä rakastat vain käskystä.
Kumpikohan rakkauden muoto mahtaisi olla sitä aitoa oikeaa rakkautta?
Ja sitten heität typerän ateismi=kommunismi -linkin, vaikka ne eivät ole synonyymejä.
Katsopas nero vaikkapa sanakirjasta mitä tarkoittaa tuo teille outo ja tuntematon sana
synonyymi, kun ette näköjään koskaan kykene ymmärtämään mitä se tarkoittaa.
Ja sinun uskontoverisi tappavat tälläkin hetkellä ihmisiä joka puolella ympäri maapalloa
täysin ilman mitään omantunnontuskia. Jokaisen Irakissa ja Afganistanissa liikkuvan
USA:n sotilasosaston mukana on oma sotilaspastori, jonka tehtävänä on selittää joukoille
miksi jumala on heidän puolellaan ja miksi jumala hyväksyy täysin tämän sodan ja miten
tappaminen ei ole millään tavalla väärin eikä raamatussa kiellettyä.
Kongossa ja sen naapurimaissa on kristittyjen johtajien perustamia ja ylläpitämiä omia
sissiliikkeitä ja murhajoukkioita, hyvänä esimerkkinä vaikkapa helluntalaisen pastorin
Lauren Nkundan murhajoukot tai Joseph Konyn Herran vastarinta-armeija. Ja koko maailma
tietää mitä tapahtui koko Afrikan kaikkein kristityimmässä maassa, jossa yli 94 prosenttia
väestöstä on kristittyjä, eli tietenkin Ruandassa. Miljoonan ihmisen joukkoteurastus. "Uskikset rakastavat atteja. Ainakin minä. Jeesus käskee siihen. Jos aion (aiot) olla Jeesuksen seuraaja, niin minun (sinun) on tehtävä niin kuin Jeesus käskee :) Jeesus käskee rakastaa kaikkia!"
Niin varmaan, kukaan ei pysty rakastamaan käskystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama235025Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634036Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733603Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472463Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl692136Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272107- 1351644
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505