Onko joku tilannut rintsikoita ja pöksyjä Mirialesta? Siis tuohan on samaa Proveaa kuin miesten Tono.
Tuodaanko paketti postiluukusta vai joutuuko sen noutamaan postista? Joskus olen tilannut Evitalta ja silloin ainakin paketit tuli postiluukusta kotiin asti tuotuna. Ei nimittäin yhtään huvittaisi lähteä hakemaan alusvaatepakettia postista kun siellä on usein ne tutut naamat tiskin takana. Olen pannut merkille että usein saa noutaa postista sellaisia paketteja jotka kyllä olisi tullut postiluukusta mutta onko siellä huononnettu palveluita nykyään etteivät enää viitsi tuoda kotiin asti mitään minkä suinkin voi jättää asiakkaan noudettavaksi?
Entä miten Mirialen tilauksen saa katkaistua? Onnistuuko netin kautta ilmoittamalla? Jossakin ohjelmassa oli valituksia siitä miten jotkut miehet eivät saaneet poikki Tonon tilauksiaan vaan niitä paketteja tuli aina vaan lisää. Ilmeisesti kuitenkaan kaikilla ei ole ollut näin huono tuuri.
Voihan se olla että juuri sinulle ne sopii, minulle ei.
Jarmo
oon tilannu pari kalsarii ja saatana mikä virma.en saa ryyppyputkee poikki millään saatanaMarkku
Joo, mä tilasin ja 89 kuppi oli kauhee !!!! Näin painajaisii !