Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Mirialesta tilanneita?
3 Vastausta 354 Lukukertaa

Mirialesta tilanneita?

Onko joku tilannut rintsikoita ja pöksyjä Mirialesta? Siis tuohan on samaa Proveaa kuin miesten Tono.
Tuodaanko paketti postiluukusta vai joutuuko sen noutamaan postista? Joskus olen tilannut Evitalta ja silloin ainakin paketit tuli postiluukusta kotiin asti tuotuna. Ei nimittäin yhtään huvittaisi lähteä hakemaan alusvaatepakettia postista kun siellä on usein ne tutut naamat tiskin takana. Olen pannut merkille että usein saa noutaa postista sellaisia paketteja jotka kyllä olisi tullut postiluukusta mutta onko siellä huononnettu palveluita nykyään etteivät enää viitsi tuoda kotiin asti mitään minkä suinkin voi jättää asiakkaan noudettavaksi?

Entä miten Mirialen tilauksen saa katkaistua? Onnistuuko netin kautta ilmoittamalla? Jossakin ohjelmassa oli valituksia siitä miten jotkut miehet eivät saaneet poikki Tonon tilauksiaan vaan niitä paketteja tuli aina vaan lisää. Ilmeisesti kuitenkaan kaikilla ei ole ollut näin huono tuuri.
Olen tilannut, ja kaikki toimi hyvin. Paketit tulevat kotiin ,joten ei huolta. Tilaisin varmaan vieläkin sieltä, mutta haluan ostaa nykyään laadukkaampaa tavaraa kuten Calvin Kleiniä. Istuvuudeltaan nuo Mirialen liivit ovat huonoja ja kulahtaa jotenkin nopeasti pesussa.
Voihan se olla että juuri sinulle ne sopii, minulle ei.

Jarmo

oon tilannu pari kalsarii ja saatana mikä virma.en saa ryyppyputkee poikki millään saatana

Markku

Joo, mä tilasin ja 89 kuppi oli kauhee !!!! Näin painajaisii !
 /   /  / Mirialesta tilanneita?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua