Esikoisemme joka syntyy muutaman viikon päästä on tyttö, ja olemme harkinneet etunimeksi Kiiaa. Mitä mieltä nimestä Kiia? Minusta se on aika kiva, nätti mutta ei lälly.
Mikä toiseksi/toisiksi nimiksi? Kiia Aleksandra tai Kiia Alissa voisi olla aika nappi valinta. Kaipaisiko jonkun nimen tuohon väliin?
Mielipiteitä Kiiasta
5
241
Vastaukset
- _merita_
itselläni tytär Kiia Ellen Olivia!
Kelpaisiko kiia Olivia Aleksandra
tai
Kiia Alissa Linnea? - .....
Nätti nimi siinä missä Piia, Miia ja Tiiakin. Myös Kiira on hieno nimi.
Kiia Aleksandra tai Kiia Alissa on hienoja, eikä mun mielestä tarvitse mitään muuta nimeä väliin.
Muita ehdotuksia, joita voit ehkä myös harkita jos miellyttää:
Kiia Emilia
Kiia Amalia
Kiia Amelie
Kiia Anissa
Kiia Sofia
Kiia Maria
Kiia Anita
Kiia Odessa
Kiia Olivia
Kiia Auroora
Kiia Melissa - Täti
Kiia -nimi ei minua juurikaan hetkauta, mutta Kiian toiseksi nimeksi sopii niin Aleksandra kuin Alissakin.
- margie11
Minäkään en pidä. Tulee heti mielleyhtymä (halpaan) automerkkiin :/
Esim. Riia parempi :) - jenna.
margie11 kirjoitti:
Minäkään en pidä. Tulee heti mielleyhtymä (halpaan) automerkkiin :/
Esim. Riia parempi :)Kiia on mun mielestä ainakin tosi nätti nimi:) Kiian kaveriks vois sopia esimerkiksi:
Kiia Sinella
Kiia Susanna
Kiia Helena
Kiia Johanna
Kiia Vanilja
Kiia Emilia
Kiia Ingela
Kiia Bettina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve462959Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1052154Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611812Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?211695