alunperin en ymmärtänyt, mistä oli kyse.
Kaikki outous ja hulluus, ehkä se johtui päihteistä. Pyrin alunperin vaikuttamaan tunteisiin ja kuvittelin alkoholismin aiheuttaneen vahinkoa ja tuhonneen tunnepuolen.
Olin niin väärässä mutta silti niin oikeassa.
Olen pikkuhiljaa alkanut ymmärtämään narsistin maailmankuvaa. Se on alkukantainen ja elinvoimainen. Se on ikäänkuin itsesäilytysvaisto, joka ohjaa kaikkea.
Yleensä narsistin kanssa ei pitäisi lähteä taistelemaan. Minä nyt kuitenkin tein sen ja taistelu jatkuu.
Aikaisemmin tunsin sympatiaa häntä kohtaan ja koin, että hänellä on ongelmia ja häntä pitää auttaa.
Olin siinä hyvin väärässä. Pahimmillaan narsisti on todella paskiainen, joka ei kunnioita minkäänlaisia moraalisääntöjä.
Kyse ei ole herrasmiesten taistelusta vaan hyvin julmasta keinoja kaihtamattomasta sotatilasta.
Kun taistelun narsistin kanssa aloittaa, niin perääntymistie on saman tien suljettu. Kosto seuraa toistaan.
Kaikki keinot ovat käytössä. Propaganda on voimissaan.
Joskus minä tulen kirjoittamaan jonkinlaisen kirjan, mutta siihen kuluu vielä aikaa, koska lopputulosta ei vielä tiedä.
Jos minä häviän, niin kirjaa ei tule.
Mutta en ole lähtenyt häviämään, vaan voittamaan narsistia. Se on mahdollista, niin sitä on yritettävä.
Minun keinoni ei ole suositeltava. Se on raastava ja vaatii paljon, jotta laittaa kampoihin vaikutusvaltaiselle narsistille. Mutta niin nyt teen ja kerron joskus kuinka tässä kävi.
Olen ollut narsistin uhrina 37 vuotta, joista 6 vuotta on ollut lopullista taistelua. Tämä on se taistelu joka viedään loppuun asti.
Olin pitkään suosikki. Olin se hauska esine, jota oli mukava pompottaa.
Kun minusta tuli epäsuossittu, minut heitettiin pois ja minut yritettiin lopettaa. En vain voinut hyäksyä sitä. en myöskään sitä, miten narsisti kohtelee muita ihmisiä.
Toivottvaasti luet tämän tai joku vaikutusvaltaisesta hovistasi lukee tämän.
Siksi kirjoitan omalla nimelläni.
Pekka Herlinin lapsen kutsuivat isäänsä pystyyn nostetuksi paskaksi.
et ole isäni, mutta olet minun sukulaiseni. Sinun isäsi oli minun isoisä. Hän oli hyvin erilainen, kuin sinä olet. Koska menetit isäsi liian nuorena, niin sinusta tuli tuollainen.
Sympatia jota ei enää tunne
MArkku Ahdeoja
2
187
Vastaukset
- lottamari_1
Markku, voimia sinulle taistelussasi. Pidä huoli itsestäsi, että et menetä terveyttäsi ja polta itseäsi loppuun. Pidän peikkuja sinulle ja toivon totisesti, että sinä selviät voittajana ja saamme kerran lukea tarinasi kirjoittamastasi kirjasta. Virtuaalivoimahalaus sinulle :)
- sinulle...
Jaksamista sinulle, se narsistin pimeäpuoli voi olla todella julma. Tuota monen on vaikea uskoa, jos ei ole sitä kokenut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648